ODBIORCY

Odszukano artykuły zawierające frazę odbiorcy

Specyfikacje dla dokumentów Wz
Specyfikacje paczek mogą być rejestrowane bezpośrednio dla każdego dokumentu Wz. Rozwiązanie to może zastąpić generowanie specyfikacji dla dokumentów sprzedaży lub funkcjonować równolegle. Wybór wariantu dopisywania specyfikacji paczek warunkują potrzeby użytkownika. Nazwa oraz dane adresowe ODBIORCY odczytane zostają z dokumentu Wz. Pola nie są edytowane. W sytuacji, gdy w dokumencie Wz zapisane jest miejsce dostawy, informacje: ULICA, KOD POCZTOWY i MIEJSCOWOŚĆ odczytywane są z kartoteki miejsc dostawy. Waga dokumentu WZ wyświetlona zostaje w polu ŁĄCZNA WAGA PACZEK. Po wprowadzeniu przez Operatora ilości paczek (pole ILOŚĆ PACZEK), w polu WAGA PACZKI zostaje zapisana obliczona waga pojedynczej paczki - iloraz łącznej wagi i ilości paczek. Waga paczki zostaje obliczona i zapisana po wygenerowaniu specyfikacji. Zapis wartości 0 w polu ŁĄCZNA WAGA PACZEK jest blokowany. Przy próbie akceptacji wartości 0 w polu program blokuje wyjście z pola i zostaje wyświetlony komunikat informujący. .

Specyfikacje dla dokumentów sprzedaży
Specyfikacje paczek generowane dla faktur sprzedaży zapisywane są jako dokumenty bez pozycji, ze statusem dokumentu niezatwierdzonego. Funkcja generowania specyfikacji uruchamiana jest dla zaznaczonego kursorem dokumentu przez wybór procedury SPECYFIKACJA PACZEK. Nazwa oraz dane adresowe ODBIORCY odczytane zostają z dokumentu sprzedaży. W sytuacji, gdy w fakturze zapisane zostało miejsce dostawy, w polu NAZWA 1 specyfikacji jest zapisywana nazwa miejsca dostawy odczytana z kartoteki miejsc dostawy (pole NAZWA). Dane adresowe również odczytane są z kartoteki miejsca dostawy skojarzonej z dokumentem sprzedaży. Uwaga: W przypadku konieczności modyfikacji danych miejsca dostawy (np. niepełne informacje o miejscu dostawy) wystarczająca jest modyfikacja kartoteki miejsca dostawy, nie ma potrzeby modyfikacji miejsca dostawy w dokumencie sprzedaży. Przy generowaniu specyfikacji dane miejsca dostawy odczytywane są bezpośrednio z kartoteki miejsc dostawy. W wyświetlonej formatce Operator może wprowadzić informacje w polach: Kontakt i telefon oraz polach dotyczących usług: COD (pobranie), Kwota pobrania, EXW (płaci odbiorca), ROD (zwrot dok.), POD (potw.dost), Dost. Do 10:00, Dost. w sobotę. Pola wagi i ilości paczek są nieedytowalne. Pola dotyczące usług wysyłki wymagają oznaczenia przez wpisanie wartości "T' (tak) lub "N" (nie). Wprowadzenie innej niż wymienione informacje lub nie wpisanie informacji jest blokowane. Pole KWOTA POBRANIA nie jest edytowane jeśli w polu COD (POBRANIE) została zapisana wartość "N". W polu aktywna jest procedura blokowania wyjścia z pola, jeśli zapisana wartość jest większa od 5 000,00. Pole UWAGI przeznaczone jest do zapisania dowolnych informacji przez Operatora. Zapisane informacje nie są drukowane na etykiecie i przepisywane do potwierdzenia odbioru. Potwierdzenie pola UWAGI uruchamia procedurę generowania specyfikacji paczek.

Specyfikacje dla dokumentów Wz
Specyfikacje paczek mogą być rejestrowane bezpośrednio dla każdego dokumentu Wz. Rozwiązanie to może zastąpić generowanie specyfikacji dla dokumentów sprzedaży lub funkcjonować równolegle. Wybór wariantu dopisywania specyfikacji paczek warunkują potrzeby użytkownika. Nazwa oraz dane adresowe ODBIORCY odczytane zostają z dokumentu Wz. Pola nie są edytowane. W sytuacji, gdy w dokumencie Wz zapisane jest miejsce dostawy, informacje: ULICA, KOD POCZTOWY i MIEJSCOWOŚĆ odczytywane są z kartoteki miejsc dostawy. Waga dokumentu WZ wyświetlona zostaje w polu ŁĄCZNA WAGA PACZEK. Po wprowadzeniu przez Operatora ilości paczek (pole ILOŚĆ PACZEK), w polu WAGA PACZKI zostaje zapisana obliczona waga pojedynczej paczki - iloraz łącznej wagi i ilości paczek. Waga paczki zostaje obliczona i zapisana po wygenerowaniu specyfikacji. Zapis wartości 0 w polu ŁĄCZNA WAGA PACZEK jest blokowany. Przy próbie akceptacji wartości 0 w polu program blokuje wyjście z pola i zostaje wyświetlony komunikat informujący. .

Specyfikacje dla dokumentów sprzedaży
Specyfikacje paczek generowane dla faktur sprzedaży zapisywane są jako dokumenty bez pozycji, ze statusem dokumentu niezatwierdzonego. Funkcja generowania specyfikacji uruchamiana jest dla zaznaczonego kursorem dokumentu przez wybór procedury SPECYFIKACJA PACZEK. Nazwa oraz dane adresowe ODBIORCY odczytane zostają z dokumentu sprzedaży. W sytuacji, gdy w fakturze zapisane zostało miejsce dostawy, w polu NAZWA 1 specyfikacji jest zapisywana nazwa miejsca dostawy odczytana z kartoteki miejsc dostawy (pole NAZWA). Dane adresowe również odczytane są z kartoteki miejsca dostawy skojarzonej z dokumentem sprzedaży. Uwaga: W przypadku konieczności modyfikacji danych miejsca dostawy (np. niepełne informacje o miejscu dostawy) wystarczająca jest modyfikacja kartoteki miejsca dostawy, nie ma potrzeby modyfikacji miejsca dostawy w dokumencie sprzedaży. Przy generowaniu specyfikacji dane miejsca dostawy odczytywane są bezpośrednio z kartoteki miejsc dostawy. W wyświetlonej formatce Operator może wprowadzić informacje w polach: Kontakt i telefon oraz polach dotyczących usług: COD (pobranie), Kwota pobrania, EXW (płaci odbiorca), ROD (zwrot dok.), POD (potw.dost), Dost. Do 10:00, Dost. w sobotę. Pola wagi i ilości paczek są nieedytowalne. Pola dotyczące usług wysyłki wymagają oznaczenia przez wpisanie wartości "T' (tak) lub "N" (nie). Wprowadzenie innej niż wymienione informacje lub nie wpisanie informacji jest blokowane. Pole KWOTA POBRANIA nie jest edytowane jeśli w polu COD (POBRANIE) została zapisana wartość "N". W polu aktywna jest procedura blokowania wyjścia z pola, jeśli zapisana wartość jest większa od 5 000,00. Pole UWAGI przeznaczone jest do zapisania dowolnych informacji przez Operatora. Zapisane informacje nie są drukowane na etykiecie i przepisywane do potwierdzenia odbioru. Potwierdzenie pola UWAGI uruchamia procedurę generowania specyfikacji paczek.

integracja z kurierem
Opis każdej wysyłanej do ODBIORCY przesyłki z towarem jest "eksportowany" do systemu informatycznego firmy kurierskiej przy okazji wystawienia faktury lub dokumentu rozchodu; przekazywane informacje to między innymi: adres ODBIORCY, zawartość przesyłki, specjalne dyspozycje, itp.), nadany w systemie informatycznym kuriera identyfikator przesyłki jest zwrotnie przekazywany do programu Spedycja.net.

Odbiorcy
Każda kartoteka kontrahenta pozwala na zdefiniowanie listy firm będących odbiorcami towarów kontrahenta. Odbirocę można przypisać do dokumentu wydania z magazynu.

Oferty
Oferta od dostawcy – dokument jest rejestracją propozycji od dostawcy, nie wpływa na listę „stan magazynu?, ani na stan zamówień, ani na zasoby w magazynie, Oferta dla ODBIORCY – dokument jest rejestracją propozycji dla ODBIORCY, nie wpływa na listę „stan magazynu„, ani na stan zamówień, ani na zasoby w magazynie.

Zamówienia
ZD (Zamówienie do dostawcy) – rejestracja wpływa na stan zamówień na liście stanu magazynu jako suma ZD i ZO, ZO (Zamówienie od ODBIORCY) – rejestracja wpływa na stan zamówień na liście stanu magazynu jako suma ZD i ZO,.

Definicja
Filtry informacji to systemy informacyjne, które działając w sposób ciągły ze strumieniem dokumentów eliminują dokumenty irrelewantne na podstawie profili wyrażających stałe w czasie potrzeby informacyjne użytkowników. Dokument jest tutaj rozumiany bardzo szeroko, jako treść mająca znaczenie dla ODBIORCY, którą można mu zaprezentować. Filtry informacyjne były początkowo nazywane systemami selektywnego rozpowszechnienia informacji lub czasami systemami selektywnej dystrybucji informacji.

Konfiguracja użytkowników enova
moduł enovaNet wspiera działania w ramach modułów „Kadry i Płace” oraz „crm”. Oznacza to, że dostęp do zasobów aplikacji będą mieli bądź pracownicy, bądź osoby kontaktowe dla kontrahentów funkcjonujący w ramach uprzednio skonfigurowanej firmy/bazy. Każdemu Operatorowi (pracownik, osoba kontaktowa), który ma mieć dostęp poprzez moduł enovaNet należy włączyć taką możliwość (moduł enovaNet dostępny jest od wersji 6.2 i tylko od tej wersji możliwe jest włączanie uprawnień użytkownikom). Czynność tą wykonujemy z poziomu enova standardowej wchodząc na listę pracowników lub listę osób kontaktowych kontrahenta. Odpowiedniej konfiguracji można dokonać z poziomu formularza pracownika lub osoby kontaktowej. W założeniu, osoba korzystająca z netcrm, to kontrahent, który zlecił nam jakieś zadanie, a następnie chce przeglądać stan tego zadania. W związku z tym, aby móc zalogować się do enovaNet crm należy w enova wejść na kartotekę kontrahenta i na zakładce ‘Dane kontaktowe’ dodać nową osobę kontaktową (lub otworzyć już istniejącą). Tutaj na zakładce ‘Dostęp WWW’ wystarczy zaznaczyć checkbox ‘Konto założone’. Domyślne parametry konta to: login: imię i nazwisko, hasło: enova Oczywiście można je zmienić wpisując żądane wartości w polu ‘Nazwa konta’ i oknie wywołanym przez kliknięcie przycisku ‘Hasło WWW’. W przypadku wykupienia licencji na Zamówienia.NET, koniecznym jest zaznaczenie checkbox’a „Licencja Zamówień” na zakładce „Dostęp WWW” danej osoby kontaktowej Kontrahenta. Następnie należy ustawić ustawienia domyślne dla modułu Zamówień.NET, w związku z czym przechodzimy do: Narzedzia-> Opcje-> Handel-> Zamówienia.NET i w polu „Definicja zamówień internetowych” wybieramy „Zamówienia od ODBIORCY”. Po zachowaniu zmian można przystąpić do wystawiania zamówień na witrynie.

Suprema Ekran elektr sciana/suf Andromeda
Elektrycznie sterowany ekran projekcyjny klasy Premium stworzony dla wymagającego ODBIORCY. Klasyczny design aluminiowej kasety wraz delikatnymi przetłoczeniami oraz perfekcyjnym wykończeniem. Nowoczesny system montażu i demontażu typu "click-on/off" . Materiały projekcyjne amerykańskiej produkcji. Ekran fabrycznie oferowany z czarnymi ramami podkreślającymi kontrast i ułatwiającymi kalibrację obrazu. Silniki typu "tubular motor" zapewniają szybkie rozwijanie przy jednoczesnej cichej pracy. Prestiżu dodaje wytłoczenie nazwy "SUPREMA". W opcji dostępny ekran z radiowym sterowaniem bezprzewodowym. MATT WHITE: Powierzchnia uniwersalna do przedniej projekcji, dedykowana do zastosowań biurowych. Siatka z włókna szklanego wewnątrz materiału wzmacnia i usztywnia ekran. Powierzchnia ekranu jest zmywalna ,niepalna, odporna na grzyby (pleśń). Dodatkowy środek zapobiega rozpraszaniu światła. Materiał 4-ro warstwowy. Kąt dobrej widzialności -160 stopni.

Salda palet odbiorców
Program Studio Palety na podstawie dokumentów przyjęć i wydań palet z magazynu tworzy zestawienia i oblicza salda palet wg odbiorców. Obliczone saldo szybko dostarcza informacji ile palet powinien zwrócić nam poszczególny odbiorca lub ile palet powinniśmy przekazać ODBIORCY. Rozliczanie sald palet z odbiorcami towaru z magazynu pozwala na kontrolę kosztów i jest podstawą do naliczania not obciążeniowych.


  • wdrożenie systemu enova
    Głównym przedmiotem działalności naszej firmy jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP - a w szczególności ENOVA firmy Soneta z Krakowa. -

  • Szybkie wypożyczanie i zwrot
    program do narzędziowni - Za pomocą programu narzędziownia rejestruje się wszystkie operacje i czynności związane z gospodarką magazynową, wypożyczalnią oraz ewidencją środków trwałych i wyposażenia.

  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

  • Usługi programowania SQL
    W celu rozwiązania problemów statycznych stron www, wymyślono że na serwerze musi pracować aplikacja, która dynamicznie generuje strony dla klienta. Kolejnym krokiem jest obsługa bazy danych i programowanie SQL. - programowanie SQL

  • Funkcje programu utrzymania ruchu
    program CMMS -

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl