Oprogramowanie interLAN SPEED posiada pełen zestaw modułów i funkcjonalności niezbędnych dla każdego spedytora w firmie transportowo-spedycyjnej.
Program Interlan Speed posiada wiele funkcji niezbędnych dla optymalnego wykorzystania taboru, np. planowanie i realizacja serwisów, przeglądów, napraw, planowanie urlopów i zastępstw, nadzór nad wyposażeniem pojazdu czy kontrola terminów ważnosci dokumentów. Oprogramowanie często działa na bazie InterBase v 6.x FireBird, które może być zintegrowane z platformą raportującą Studio Raporty.net Integracja polega na wykorzystaniu mechanizmu replikacji wybranych danych między bazą danych systemu TMS, a bazą serwera raportów. Przegrane dane do serwera SQL mogą być już w standardowy sposób przetwarzane.

    Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. System magazynowy wms w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera. W trakcie spotkań realizowanych na różnych szczeblach zarządzania, konsultanci poznają bieżącą strategię firmy, strukturę organizacyjną, obieg informacji i wszelkiej dokumentacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych. . Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku powinna być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. Moduł na urządzenia z systemem android wspierają pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe moga szybko i precyzyjnie realiować zlecenia magazynowe. W takim wypadku usuwane są ustawienia indywidualne i wprowadzane ustawienia domyślne. W 2009 roku wdrożliśmy rozwiązanie do pracy dla około 300 użytkowników korzystających z aplikacji przez przeglądarkę internetową. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie przedmiotów
    Portal z dokumentami to jedno miejsce do pracy grupowej, udostępniania plików i obiegu dokumentów w firmie. . Ściągaj i organizuj pliki dla szybkiego dostępu z poziomu przeglądarki internetowej, kiedy tylko chcesz i w dowolnym miejscu na platformie Kerio Workspace. Rozpoczęcie pracy poprzez stworzenie prostej strony i notatki do projektu, spotkania, innych notatek, plików, lub pomysłów . Zaproś członków swojego zespołu do przeglądania i edycji zawartości. Zaobserwujesz rosnącą produktywność niemalże natychmiast. Stwórz prostą stronę internetową ze zwykłego tekstu, lub ciekawie prezentujące z funkcją mashup dla bibliotek plików, zdjęć, tekstów, kolorów tła, tabel, filmów, komentarzy i hiperłączy. Możesz sam nadać in nazwę. Organizuj informacje w dedykowanych przestrzeniach. Mogą one mieć dowolną liczbę stron. Jeśli nie odpowiada Ci lokalizacja danej strony, zwyczajnie przenieść ją do lepszej, w innej przestrzeni. Włącz Kerio Workspace do nowego serwera plików. Organizuj pliki w bibliotekach. Wysyłaj pliki różnych typów i przeglądaj je bezpośrednio z przeglądarki. Udostępnianie treści w Kerio Workspace Projektuj strony z łatwością i udostępniaj ich ciekawą zawartość. Możesz również dostosować dostęp od globalnego do tajnego. Edytuj dokumenty w Kerio Workspace Przechowywanie dokumentów w centralnej lokalizacji i natychmiastowe udostępnianie zmian.  
    Oprogramowanie interLAN SPEED posiada pełen zestaw modułów i funkcjonalności niezbędnych dla każdego spedytora w firmie transportowo-spedycyjnej.. Program Interlan Speed posiada wiele funkcji niezbędnych dla optymalnego wykorzystania taboru, np. planowanie i realizacja serwisów, przeglądów, napraw, planowanie urlopów i zastępstw, nadzór nad wyposażeniem pojazdu czy kontrola terminów ważnosci dokumentów. Oprogramowanie często działa na bazie InterBase v 6.x FireBird, które może być zintegrowane z platformą raportującą Studio Raporty.net Integracja polega na wykorzystaniu mechanizmu replikacji wybranych danych między bazą danych systemu TMS, a bazą serwera raportów. Przegrane dane do serwera SQL mogą być już w standardowy sposób przetwarzane.
    Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zwykle około 80 proc. ze zgłoszeń reklamacyjnych wypełniają sami zainteresowani, czyli firmy zewnętrzne mające podpisane umowy za pomocą formularza internetowego, pozostałe 20 proc. wniosków jest uzupełniana przez pracowników firmy na podstaw emaili czy faksów. Pracownicy mają mniej pracy związanej z przyjmowaniem zgłoszeń przez telefon, faks czy e-mail. Ponadto wszystkie wprowadzane elektronicznie formularze są kompletne i nie wymagają ewentualnych potwierdzeń czy uzupełnień. System usprawnia proces zgłaszania i procesowania reklamacji, jak również zapewnia użytkownikom stały dostęp przez internet do informacji o statusie danej sprawy. Mechanizmy wyszukiwania i personalizacji pozwalają na szybkie sprawdzenie reklamacji, które dotyczą konkretnego klienta, każda sprawa ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, a po jej rozpatrzeniu nadawany jest unikalny numer autoryzacji (zgoda - uznanie reklamacji lub odmowa). Każdy z autoryzowanych użytkowników systemu ma przydzielone osobiste konto i hasło. Dzięki temu ma dostęp i możliwość podejmowania odpowiednich działań jedynie w stosunku do swoich reklamacji. Ponadto w ramach danej firmy współpracującej istnieje możliwość zakładania własnych kont dla pracowników swojej firmy wraz z przydzieleniem im uprawnień do określonych modułów. Poza usprawnieniem systemu reklamacji i serwisu, wdrożenie może też usprawnić obsługę zadań handlowych. Aplikacja pozwala prezentować produkty partnerom handlowych oraz pracownikom pracującym w programie. Dodatkowo system pozwala składać zamówienia sprzedażowe, udostępniać informacje o fakturach, płatnościach, spedycji. Tak kompleksowe rozwiązanie spełnia oczekiwania i pozwala osiągnąć wymierne korzyści każdej wymagającej i nowoczesnej firmy. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Wypełnione zgłoszenie wysyła na podany w formularzu adres konta mailowego specjalną wiadomość w celu weryfikacji użytkownika. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu..
    Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.
    Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.
    Informacja jest również niezbędnym elementem controllingu będącego narzędziem integrującym decyzje i działania różnych szczebli przedsiębiorstwa kierując je na główny cel przedsiębiorstwa. Controlling wspomagając system zarządzania analizuje między innymi potencjalne odchylenia od założonego planu wraz z ich przyczynami. Controlling bada sposoby zapobiegania odchyleniom, a także ocenia istniejące rozwiązania, proponuje nowe. Analizy są skuteczne, jeśli zapewniony jest dostęp do bieżących informacji zarówno wewnętrznych przedsiębiorstwa jak i zewnętrznych. W zależności od celu organizacji wyznaczonego przez jej funkcję controling może być zdefiniowany w wymiarze strategicznym oraz operacyjnym. Podejście strategiczne skierowane jest na długookresowe zamierzenia w realizacji celów. Natomiast controlling operacyjny zajmuje się utrzymaniem równowagi ekonomicznej w przedsiębiorstwie w zakresie przychodów, kosztów, zysku i płynności finansowej. W tym podejściu podstawowym źródłem informacji dla controllingu jest rachunkowość, planowanie oraz zarządzanie przez cele. Informacja narzędziem controllingu staje się dla przedsiębiorców niezbędnym elementem sterowania opartym na nowych metodach zarządzania.Informacja narzędziem controllingu
    Większość polskich przedsiębiorców uważa, że rozwiązania w chmurze będą wkrótce kluczowe w rozwijaniu biznesu. Firmy już dzisiaj dostrzegają, że dzięki cloud computingowi (Praca w chmurze) dokonuje się rewolucja w zakresie organizacji pracy, komunikacji i nowoczesnego zarządzania. A razem z nimi – rośnie produktywność. Badania pokazują, że razem z rosnącym zainteresowaniem mobilnymi rozwiązaniami zwiększa się odsetek firm, zainteresowanych oprogramowaniem w chmurze. Dla firm chmura to również przydatne narzędzie, które usprawnia obieg dokumentów, proces archiwizacji danych oraz ich zabezpieczanie. Cloud computing zapewnia najwyższą skuteczność tworzenia kopii zapasowych, gdyż są one przechowywane w innej lokalizacji niż dane źródłowe. Firma zyskuje dzięki takim rozwiązaniom, jak oprogramowanie w chmurze nie tylko bezpieczeństwo, ale ma możliwość korzystania z danych w dowolnej chwili, z dowolnego miejsca.
    Opis - wykonanie z wysokiej jakości materiałów zapewniających trwałość użytkowania sprzętu - nowa technologia zapobiegająca brudzeniu i gnieceniu się płótna ekranu - niezawodny mechanizm pozwalający na szybkie i proste rozłożenie, - czarna ramka BB, która zwiększa kontrast oglądanego obrazu - regulacja wysokości i blokada ekranu w dowolnej pozycji - mechanizm automatycznie zwijający ekran - łatwość montażu dzięki ukrytym uchwytom montażowym - mobilność i łatwość demontażu - gwarancja najwyższej jakości przy najniższych cenach Zastosowanie: - kino domowe i ogrodowe - restauracje, hotele, bary - uniwersyteckie sale wykładowe i seminaryjne - ośrodki szkoleniowo- konferencyjne.
    Elektrycznie sterowany ekran projekcyjny klasy Premium stworzony dla wymagającego odbiorcy. Klasyczny design aluminiowej kasety wraz delikatnymi przetłoczeniami oraz perfekcyjnym wykończeniem. Nowoczesny system montażu i demontażu typu "click-on/off" . Materiały projekcyjne amerykańskiej produkcji. Ekran fabrycznie oferowany z czarnymi ramami podkreślającymi kontrast i ułatwiającymi kalibrację obrazu. Silniki typu "tubular motor" zapewniają szybkie rozwijanie przy jednoczesnej cichej pracy. Prestiżu dodaje wytłoczenie nazwy "SUPREMA". W opcji dostępny ekran z radiowym sterowaniem bezprzewodowym. MATT WHITE: Powierzchnia uniwersalna do przedniej projekcji, dedykowana do zastosowań biurowych. Siatka z włókna szklanego wewnątrz materiału wzmacnia i usztywnia ekran. Powierzchnia ekranu jest zmywalna ,niepalna, odporna na grzyby (pleśń). Dodatkowy środek zapobiega rozpraszaniu światła. Materiał 4-ro warstwowy. Kąt dobrej widzialności -160 stopni.
    DEMO