OBIEG

Odszukano artykuły zawierające frazę obieg

Raporty Interlan TMS


Oprogramowanie interLAN SPEED posiada pełen zestaw modułów i funkcjonalności niezbędnych dla każdego spedytora w firmie transportowo-spedycyjnej.


Kerio Workspace
Portal z dokumentami to jedno miejsce do pracy grupowej, udostępniania plików i OBIEGu dokumentów w firmie.

Raporty Interlan TMS
Oprogramowanie interLAN SPEED posiada pełen zestaw modułów i funkcjonalności niezbędnych dla każdego spedytora w firmie transportowo-spedycyjnej.

Wdrożenie programu reklamacji
Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić OBIEG dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Dokumenty wewnętrzne
Dokumenty Mw i Mp są specyficzną odmianą dokumentów przesunięcia międzymagazynowego Mm. Ich rola polega na przesunięciu towaru, którego ewidencja jest przesunięta w czasie (księgowanie przez konto towar w drodze). Magazyn wydaje towar na podstawie dowodu Wm, dokument ten może generować w magazynie docelowym zapis na czarno dokument Mp. Towar zostaje wydany i po pewnym czasie zostaje dostarczony do magazynu docelowego. Wówczas można zatwierdzić dokument Mp lub wystawić taki dokument ręcznie. Zostaje wówczas zamknięty OBIEG dokumentów, którego efekt jest identyczny jak w przypadku standardowego dowodu Mm. Zaletą takiego zastosowania jest możliwość kontrolowania towaru w drodze i bilansowania ilości wydanych z przyjętymi. Dokumenty przychodu Px i rozchodu wewnętrznego Rx, przeznaczone do korygowania stanów magazynowych o protokoły różnic, do zmian indeksów towarowych, obrotu opakowaniami itp. .

Magazyn narzędzi
W oparciu o podstawowe dane o narzędziach istnieje możliwość wypożyczania narzędzi bezpośrednio pracownikom/wykonawcom. Dla każdej transakcji można zdefiniować oczekiwaną datę zwrotu w celu zapOBIEGaniu bezterminowym wypożyczeniom. Zwroty są odnotowywane na liście aktywnych transakcji wypożyczeń dla danego pracownika/wykonawcy. W każdej chwili są dostępne dane historyczne o wcześniejszych transakcjach. Istnieje możliwość tworzenia raportów zaległych wypożyczeń oraz planowanych zwrotów dla poszczególnych pracowników/wykonawców.

Ograniczenie liczby błędów
Papier jest powolnym i niedokładnym narzędziem do zbierania danych. Jeżeli firma używa procesów opartych na OBIEGu dokumentów papierowych oraz komunikacji werbalnej do zarządzania przychodami, może tracić czas i pieniądze. Wiele przedsiębiorstw, które zastąpiły procesy oparte na dokumentach papierowych aplikacjami z formularzami elektronicznymi na urządzeniach przenośnych, skróciło czas zbierania danych w terenie, zwiększyło dokładność danych przekazywanych do głównych serwerów firmy oraz skróciło czas opracowywania raportów biznesowych. Automatyzacja zbierania danych pomaga skrócić czas potrzebny do obsługi klientów. Zaoszczędzony czas umożliwia realizowanie większej liczby transakcji biznesowych przy tym samym poziomie zatrudnienia oraz zwiększenie zadowolenia klientów.

Zastosowanie systemu DMS.net
Program Studio Dokumenty (system DMS) posiada zestaw funkcji pozwalających realizować wiele działań, począwszy od rejestrowania dokumentów, przez ich porządkowanie, klasyfikację, zarządzanie wersjami dokumentów aż do zarządzania OBIEGami dokumentów i ich archiwizacji. Dokumenty przechowywane w systemie DMS są organizowane w strukturę drzewiastą - foldery plików. Rozwiązanie to umożliwia wygodne ustalenie hierarchicznego układu dokumentów dla każdego poziomu, działu firmy, prowadzonej sprawy. Zarejestrowany w programie dokument posiada metrykę określającą informacje ogólne dokumentu, pozwalające na jego indentyfikację, odszukanie oraz powiązanie ze sprawami czy innymi dokumentami. Dane znajdujące się w metryce mogą być definiowane przez administratora systemu. Dokumenty mogą być ze sobą powiązane za pomocą odpowiednich oznaczeń tworząc komplety niezależnie od miejsca w drzewie w którym zostały zapisane.

Magazyn narzędzi
W oparciu o podstawowe dane o narzędziach istnieje możliwość wypożyczania narzędzi bezpośrednio pracownikom/wykonawcom. Dla każdej transakcji można zdefiniować oczekiwaną datę zwrotu w celu zapOBIEGaniu bezterminowym wypożyczeniom. Zwroty są odnotowywane na liście aktywnych transakcji wypożyczeń dla danego pracownika/wykonawcy. W każdej chwili są dostępne dane historyczne o wcześniejszych transakcjach. Istnieje możliwość tworzenia raportów zaległych wypożyczeń oraz planowanych zwrotów dla poszczególnych pracowników/wykonawców.


  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • Rozwiązania dla służb utrzymania ruchu
    oprogramowanie utrzymanie ruchu -

  • enova płace i kadry
    System enova oferuje moduł Kadry Płace przeznaczony do pełnej obsługi działu kadr i rachuby płac w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. -

  • Kartoteka magazynowa
    Nasze programy i rozwiązania zostały w całości zaprojektowane, zaprogramowana i przetestowana przy użyciu oprogramowania Microsoft. Dzięki temu program ten idealnie współpracuje z większością popularnych systemów. Zapisane przez użytkownika dane mogą być bez przeszkód przetwarzane przez takie programy jak MS Excel. - Program magazynowy pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl