Szybki procesor, ogólnie znany interfejs programowy, system operacyjny microsoft windows ce 5. Wyświetlona tabela pozwala na dopsiwyanie oraz edycję listy transakcji. Podstawowym aktem prawnym regulującym zasady dokumentowania obrotu magazynowego jest ustawa z 29 września 1994 o rachunkowości.
Magazyn wysokiego składowania wymaga dedykowanego oprogramowania do używania na komputerach i urządzeniach mobilnych z windows ce lub android. Program magazynowy studio magazyn wms net przeznaczony jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Specjalistyczne firmy logistyczne posiadające magazyn wysokiego składowania prowadzą gospodarkę magazynową dla swoich klientów wynajmując im określone przestrzenie magazynowe. Cechą wyróżniającą magazyn wysokiego składowania od zwykłych magazynów jest sposób rozmieszczania towaru w przestrzeni magazynowej. Program magazynowy Android WMS przeznaczony jest do ewidencji ilościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Dodatkowym procesem obsługiwanym przez magazyn wysokiego składowania jest cała ścieżka reklamacji, czyli odpowiedniego przyjmowania towaru na stan magazynu oraz dalsze śledzenie tego towaru w kontekście wysyłki do ewentualnego dostawcy/producenta.
Magazyn wysokiego składowania dla systemu wapro pozwala ponadto na dostęp przez przeglądarkę internetową użytkownikom nie tylko w sieci lokalnej, ale także klientom i partnerom. Jednostka taka ułatwia operowanie w łańcuchu dostaw - w procesie magazynowania i transportu. Nowoczesny magazyn wysokiego składowania trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesnym magazynem wysokiego składowania bez wdrożonego programu do jego obsługi. Program pozwala również na przyporządkowanie zapasów na bramie wyjazdowej do odpowiednich paczek, które są przypisywane do wybranej trasy i transportu.
    Gospodarka narzędziowa
    Datalogic została założona w 1972 przez romano volta. Pomiędzy tymi systemami powinna funkcjonować sprawna wymiana danych, oparta na ujednoliconych standardach przekazywania informacji. Standardowe i opcjonalne porty pozwalają dowolnie podłączać drukarkę do komputera i bezpośrednio do sieci lan.
    Za pomocą projektanta tabel administrator może zdecydować dla poszczególnych rejestrów jakie kolumny mają być wyświetlane, jakie mają być ich etykeity (opisy nagłówków kolumn), oraz określić kolor czcionki dla każdej kolumny oraz tło. Pojawi się okno dopisania awiza w oknie dopisania należy uzupełnić następujące dane. Prosty program magazynowy wms net nastawiony jest na precyzyjną ewidencję ruchów w magazynie począwszy od przyjęcia, poprzez składowanie, zmiany lokalizacji (zmiana położenia w magazynie), kompletację i wysyłkę (wydanie z magazynu). Wydanie do przepakowania rejestrowane jest przez dokument wydania wewnętrznego rw oznaczony statusem „p”. Integracja programu magazynowego z programem studio spedycja net oraz firmą kurierską ma na celu ułatwienie pracy obsłudze magazynu.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      Kolektor danych android
      Trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesną firmą produkcyjną, budowlaną czy montażową bez dobrego zarządzania gospodarką narzędziami lub ich produkcją.
      Magazyn Narzędzi jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami. Program umożliwia ewidencję narzędzi określając ich atrybuty oraz definiując ich dowolny podział zarówno ze względu na grupy, lokalizację w magazynie czy przypisanie osobom odpowiedzialnym za ich użytkowanie lub nadzór. Część nadzorująca pozwala kontrolować wszelkie formy sprawdzania narzędzi oraz generować automatyczne raporty przypominające o poszczególnych elementach nadzoru jak również umożliwia automatyczne generowanie protokołu, który można edytować i wydrukować.  Magazyn Narzędzi jest to nowoczesny program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami z przeznaczeniem dla przedsiębiorstw zajmujących się wytwarzaniem konstrukcji, maszyn, urządzeń itp. W programie prowadzona jest ewidencja ilościowo-wartościowa różnego rodzaju narzędzi w układzie wielonarzędziowym. Wstęp do programu Narzędziownia Przedstawiona dokumentacja dotyczy komercyjnych systemów oferowanego pod nazwą handlową Magazyn Narzędzi .net dla wersji 64 bitowej z interfejsem WWW (obsługa przez przeglądarkę internetową) lub modułami Windows Framework, Windows Mobile na terminale radiowe. Przedstawione przykłady zastosowań zostały przygotowane na podstawie materiałów z wdrożonych systemów, a zawarte w nich informacje są przykładowe dla zilustrowania procesów, ich zbieżność z danymi rzeczywistymi może być przypadkowa i nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń bądź pretensji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, bądź uwag do przedstawionych informacji prosimy o niezwłoczne pisemne zgłoszenie, które pozwoli nam wprowadzić stosowne poprawki do niniejszej dokumentacji. Podjęto wszelkie wysiłki, by w przekazywanym do rąk Państwa dokumencie przedstawić pewne i sprawdzone informacje wg stanu na dzień przygotowania niniejszego opracowania. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów.

      Program Magazyn Narzędzi
      Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn
      Pod pojęciem sortowania należy rozumieć ustalony układ pewnego porządku prezentowania danych. Informacje zapisane w zbiorach mogą być wyświetlane według dowolnego porządku. Standardowo program domyślnie porządkuje zbiór według tzw. klucza głównego (domyślny numer porządku). Sortowanie wykonywane jest rosnąco według ogólnie przyjętych zasad w informatyce.

        Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji.
        Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: br/>- wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. br/>- szczegółowe prace projektowe obejmujące wybór właściwego oprogramowania lub zlecenie wykonania systemu informatycznego dla własnych potrzeb. br/>- wdrażanie systemu polegające na zakładaniu baz danych wraz z wstępnym eksploatowaniem systemu. br/>br/>W tym etapie prowadzona musi być ciągła weryfikacja dokumentacji systemu, aż do osiągnięcia celu, którym będzie bieżąca eksploatacja systemu. W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny. Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe. Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu. Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu. br/>br/>Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci). Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób. Praca na pojedynczym stanowisku np. do wystawiania faktur sprzedaży to tak naprawdę trochę lepsza maszyna do pisania, która zsumuje pozycje asortymentowe, wyliczy podatek i kwotę do zapłaty. Efektywne wykorzystywanie systemu komputerowego rozpoczyna się dopiero w momencie, gdy kilka komputerów z różnych działów zakładu połączonych ze sobą siecią komputerową pozwalają na pracę w wielodostępie. br/>Taka praca w programach sieciowych umożliwia korzystanie wielu osobom jednocześnie z tych samych baz danych, asortymentu, kontrahentów itp. Dzięki tym możliwościom, komputery znalazły zastosowanie w systemach ewidencyjno-kontrolnych dla zarządzania firmą oraz w informacyjno - decyzyjnych systemach finansowo-księgowych, płacowych, kontroli procesów produkcyjnych itp. W codziennej pracy w wielu firmach często istnieje potrzeba zapamiętywania informacji o grupie osób, firm, stanie towarów zgromadzonych w magazynie, Operacjach gospodarczych i innych zdarzeniach. Rozwiązaniem problemów w większości przypadkach jest grupowanie informacji w tabelach. Każde pole takiej tabeli zawiera informacje określonego typu, np. nazwisko, nazwa towaru, ceny, kwoty, daty Operacji. Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu. Racjonalne zagospodarowanie szerokości kartki z tabelą wymaga kolumn o różnych szerokościach i tak też są one przygotowane w programie. br/>Tabela posiada także nagłówek, aby korzystający z niej pracownik nie musiał pamiętać, co, w której kolumnie zostało zanotowane. Nagłówek opisujący poszczególne pola kojarzy się z typem danych umieszczanych w konkretnej kolumnie. Ponieważ wszystkie informacje umieszczone w jednym rzędzie tabeli są zapisywane w układzie poziomym stąd na ekranie po otwarciu jakiejkolwiek kartoteki widać jedynie fragment informacji. Pozostałe są "schowane" poza ekranem. W celu obejrzenia pozostałych danych należy przy użyciu strzałki w prawo przesunąć ekran. Pierwsze rubryki zaczynają znikać "chowając się za lewą krawędź ekranu, natomiast po prawej pojawiają się nowe kolumny. Tak przesuwając ekran możemy przejrzeć wszystkie informacje dotyczące danej pozycji. Takie jednak przeglądanie pozycji nie satysfakcjonuje użytkowników, gdyż jest męczące i mało przejrzyste. W związku z tym istnieje możliwość podglądu informacji zapisanych w jednym rzędzie - wówczas informacje zostaną wyświetlone w układzie pionowym.

        Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań
        Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań. Elastyczność programu zapewniają nowoczesne rozwiązania oparte o MS SQL 2008 server, technologie ASP.net. Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa.

          Personalizacja magazyn narzędzi
          Ewidencja stanów magazynowych, dokumentów obrotu magazynowego oraz wypożyczeń opiera się o zdefiniowane kartoteki magazynowe.
          Program pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami. W zakładce Dane Ewidencyjne należy z listy rozwijanej wybrać typ kartoteki, grupę, podać indeks, rodzaj narzędzia również wybieramy z listy rozwijanej. Następnie należy podać numer katalogowy, kod kreskowy, nazwę, dowolny opis oraz kod PN. W kolejnym kroku z list rozwijanych wybieramy informacje dotyczące jednostki, sposobu numeracji (chodzi o nr seryjny narzędzia), magazynu, na który dopisywana jest kartoteka, dostawcy, wydziału oraz producenta. W zakładce Dane uzupełniające należy wybrać z listy rozwijanej domyślne miejsce składowania, konto MPK (miejsca powstawania kosztów) oraz cechy narzędzia. W kolejnych polach należy wpisać cenę zakupu, cenę ewidencyjną, czas amortyzacji w miesiącach oraz czas gwarancji również podany w miesiącach. W zakładce Parametry jest możliwość wpisania wymiarów narzędzia, a więc jego szerokości, długości oraz wysokości, wagi netto oraz brutto, podania zawartości w opakowaniu zbiorczym (w kartonie, na palecie), oraz wymaganego zapasu minimalnego i maksymalnego oraz zapasu optymalnego. Zakładkę Parametry techniczne wypełniamy podczas edycji kartoteki. Informacje, które się pojawią w tej zakładce uzależnione są od wyboru grupy towarowej. Zakładkę Dostawcy również wypełniamy w trybie edycji kartoteki. W tej zakładce jest możliwość przypisania większej ilości dostawców oraz wypożyczających dane narzędzie. Informacje te zostaną później wykorzystane podczas kreowania zapytań ofertowych o zakup i wypożyczenie narzędzia. W zakładce ZAŁĄCZNIKI jest możliwość dołączenia do kartoteki narzędzia dowolnej ilości załączników w postaci zdjęć w formacie JPG, dla których program automatycznie generuje miniaturki. Klikając na miniaturkę zdjęcia wyświetlone zostanie oryginalne zdjęcie.

          Integracja programu do wypożyczania narzędzi z systemem SAP ERP

          Narzędziownia czyli miejsce wypożyczania narzędzi, SQL
          Integracja systemu SAP w narzędziowni
          Instalacja i konfiguracja programu Studio Magazyn Narzędzi.net
          Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii Asp.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność i stabilność stosowanych rozwiązań ale również pewien uniwersalizm w stosowanych technologiach. Do poprawnej pracy niezbędny jest serwer z zainstalowanym systemem Operacyjnym, serwerem stron WWW (IIS), oraz silnikiem serwera baz danych (MS SQL). Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny WWW oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu.

          Bezpieczeństwo oraz role użytkowników.
          Bezpieczeństwo oraz role użytkowników Asp.Net 2.0 jako część struktury .Net posiada solidną strukturę bezpieczeństwa, zaprojektowaną do współpracy z Microsoft Internet Information Server (IIS) , systemami Operacyjnymi rodziny Windows, systemem plików NTFS. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej (intranet) lub lokalnie pojedyńczego komputera oraz pewności, że że wszyscy użytkownicy w sieci używają Windows oraz przeglądarki b>Internet Explorer/b> wówczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez Windows. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w ASP jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: Uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktyczni eosobą, za którą się podaje Autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Decyzja o zezwoleniu lub odmowie dostępu jest podejmowana na podstawie funkcji bezpieczeństwa MS Windows i systemu plików NTFS oraz IIS. Innym sposobem wykorzystywanym przez nasze aplikacje jest weryfikacja listó uwierzytelniających z bazą danych bezpieczeństwa wbudowaną w ASP.Net 2.0. Wykorzystanie standardowych mechanizmów kontroli praw dostępu pozwala na łatwe zarządzanie aplikację przez administratorów, gdyż oparte o Asp.Net 2.0 rozwiązania pozwają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji. Konta użytkowników. Aplikacja w narzędziowni będzie mogła funkcjonować poprawnie dopiero wtedy, jak zostaną zdefiniowane konta użytkowników, za pomocą których będą mogli się oni lgoować do aplikacji. Zadaniem tym zajmuje się specjalny dedykowany użytkownik Administrator, który przypisany jest do roli administracyjnej, za pomocą której ma on dostęp do formularzy zakładania kont użytkownikom różnych grup funkcyjnych (ról). Role użytkowników - grupy funkcjonalne Grupie osób, (albo jednej osobie) można przypisać zestaw praw odstępu do określoncyh zasobów, tworząc w ten sposób zespół osób pełniących takie same role w systemie. Zgodnie z zasadami Asp.Net istnieje możliwość przypisywania użytkowników do większe ilości ról, ale nasze rozwiązania opierają się na zasadzie, że jedno konto należy do jednje grupy funkcyjnej - czyli posiada uprawnienia do wybranej roli. W systemie domyślnie zdefiniowane są następujące role: administrator;pracownik magazynu;kierownik magazynu;klient - firma zewnętzrna.

          Prace wdrożeniowe Narzędziownia
          W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: br/>- przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i zasad współpracy z innymi systemami. br/>- wprowadzenie odpowiednich baz danych zawierające minimalne informacje umożliwiające rozpoczęcie działalności, doradztwo świadczone na rzecz odpowiednich działów firmy w zakresie budowania bazy indeksowej, kodyfikacji i normowania prowadzących do utworzenia spójnych baz danych możliwych do przenoszenia między działami. br/>-nadzór na próbną eksploatacją na danych rzeczywistych, na tym etapie powstają także przy współudziale pracowników instrukcje wewnątrzzakładowe pozwalające na unikanie licznych błędów ze strony użytkownika w trakcie eksploatacji. Dobrą zasadą powinno być odnotowywanie własnych spostrzeżeń i doświadczeń co do tego jak rozwiązać jakiś problem, a w przypadku napotkania na trudności najpierw sprawdzenie czy w instrukcji są odpowiednie rozporządzenia co do postępowania w konkretnej sytuacji. Obsługujący winni być odpowiedzialni za prawidłową eksploatację, a przypadkach niejasności szukać rozwiązań u innych użytkowników, w instrukcji lub u dostawcy oprogramowania. br/>- strojenie systemu polegające na dopasowywaniu ustawień systemu do potrzeb użytkownika oraz szkolenia służb użytkownika w zakresie ogólnych zasad współpracy, zasad wypełniania i kontroli dokumentów źródłowych. Z przedstawionego zakresu wynika, że z pośród osób odpowiedzialnych za eksploatację systemu musi przynajmniej jedna posiadać niezbędny poziom ogólnej wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej komputerów i systemów informatycznych. Nie chodzi tu o poznanie szczegółowej budowy i zasady działania komputera, systemu Operacyjnego itp., ale o ogólną znajomość sprzętu, klawiatury, obsługi drukarki, napędu dyskietek. Pierwsze wdrożenia powinny być realizowane przez zespół autorski programu (lub dystrybutorów) przy współudziale pracowników odpowiedniego działu posiadających pewną wiedzę informatyczną. Kolejne wdrożenia mogą odbywać się na zasadzie siłami własnymi, z tym że powinna być możliwość krótkoterminowego zaangażowania pracowników zespołu autorskiego (pożyteczne jest przy tym podpisanie stosownej umowy o opiece autorskiej). Innym zagadnieniem w procesie wdrażania systemów jest właściwy wybór momentu, od którego ma on realizować przewidywane funkcje. Dotyczy to głównie systemów, które tworzą bazę danych i aktualizują ją bieżącymi zdarzeniami transakcyjnymi np. gospodarka magazynowa, system finansowo-księgowy itp. Uwzględniając wymóg rozpoczęcia działania systemu od ściśle ustalonego momentu (terminu) np. otwarcie roku kalendarzowego (bilans otwarcia), inwentura, itp. Należy przyjmując odpowiednie rezerwy, planować przebieg wdrożenia i testowania systemu. Plan powinien uwzględniać termin, do którego powinna być założona baza danych, termin doprowadzenia do zgodności danych w bazie systemu komputerowego z systemem prowadzonym tradycyjnie (salda, stany końcowe, inne), oraz termin wstrzymania całkowitego lub etapowego działania systemu tradycyjnego.* Chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że zbyt szybkie i powierzchowne wdrożenie systemu informatycznego może poważnie zakłócić działania przedsiębiorstwa. Przedwczesne porzucenie tradycyjnych metod pracy, silny nacisk na natychmiastowe wdrożenie bez uporządkowania baz indeksowych lub bilansu otwarcia mogą doprowadzić do sytuacji kontrowersyjnych lub kryzysowych (negatywne stosunek do sprzętu, programu i osób wdrażających), a strojenie systemu w takich warunkach jest niezwykle trudne i kosztowne. br/>br/> Warunki konieczne do wdrożenia systemu Kierownictwo przedsiębiorstwa musi być świadome informacyjnych potrzeb swojej działalności, jak również orientować się w możliwościach i ograniczeniach technologii informatycznej br/>-Uczestnictwo wyższego kierownictwa i bezpośrednich użytkowników jest nieodzowne do rozpoznania potrzeb przyszłego systemu br/>-Otoczenie organizacyjne musi stwarzać warunki do identyfikacji i oceny szans strategicznych zastosowań informatyki br/>-Pracownicy wszystkich stopni muszą uznać i akceptować kluczową rolę informatycznego wspomagania procesów zarządzania w przedsiębiorstwie przy jednoczesnym przyzwoleniu na podejmowanie wiążącego się z tym ryzyka br/>-Działanie zmierzające do wdrożenia zaawansowanych rozwiązań informatycznych muszą być traktowane w kategorii inwestycji gospodarczej, a z uwagi na stopień trudności w kategorii złożonego przedsięwzięcia informatycznego. br/>-Podnoszenie kwalifikacji użytkowników systemu

          Combo kaskadowe – pozycje na liście rozwijanej uzależnione od wartości innego pola typu combo. Sscc (serial shipping container code czyli seryjny numer jednostki wysyłkowej) najczęściej stosowany identyfikator jednostki logistycznej nadawany przy użyciu standardu gs1. W sytuacji, gdy w magazynie nie jest wykorzystywany radiowy terminal magazynierzy posługują się listą drukowaną na papierze.
          Koszty magazynowania definiowane w kartotece cennikowej dla kontrahenta umożliwiają zdefiniowane jednej stawki kosztów dla magazynowania. Zwarta konstrukcja i mocne gumowe zabezpieczenia amortyzujące upadki. Wykonując prostą czynność skanowania numeru seryjnego magazynier w programie magazynowym wprowadza do bazy informację co przyjmuje do magazynu, a wydając towar skanuje kod z numerem seryjnym i program identyfikuje jaka pozycja jest wydawana. Warehouse management system dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. Pozostałe są "schowane" poza ekranem.
          Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
            Program do gospodarki magazynowej
            Jednym z narzędzi pomocnym w takiej pracy jest program studio magazyn wms net za pomocą którego można ewidencjonować towary wg klientów i miejsc składowania. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. System do zarządzania magazynem (wms – warehouse management system) zwiększa wydajność magazynu, redukuje koszty poprzez pełne wsparcie procesów logistycznych i eliminację błędów podczas kompletacji.
            Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap r3 erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Za pomocą menu program magazynowy pozwala wywoływać (uruchamiać) odpowiednie elementy systemu zwane transakcjami. Prosty program magazynowy wms net nastawiony jest na precyzyjną ewidencję ruchów w magazynie począwszy od przyjęcia, poprzez składowanie, zmiany lokalizacji (zmiana położenia w magazynie), kompletację i wysyłkę (wydanie z magazynu). Program magazynowy online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem enova gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego microsoft sql. Program magazynowy online pozwala w intuicyjny sposób zarządzać produktami i dokumentami magazynowymi, z każdego miejsca na świecie zarówno dla firmy logistycznej jak i klientów magazynu.
            Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
              Program magazyn
              Trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesnym magazynem wysokiego składowania bez wdrożonego programu do jego obsługi. Wdrożenie programu studio magazyn wms net wraz z modułem do zarządzania paletami pozwala kierownictwu magazynu na lepszą kontrolę i weryfikację obrotu paletami. W magazynie wyoskiego składowania potzrebna jest jednaj lista szczegółowa w rozbiciu na poszczególne pozycje najczęściej wg miejsc składowania lub dodatkowo innych atrybutów terminu przydatności.
              Role użytkowników - grupy funkcjonalne grupie osób, (albo jednej osobie) można przypisać zestaw praw odstępu do określoncyh zasobów, tworząc w ten sposób zespół osób pełniących takie same role w systemie. Bezpieczeństwo oraz role użytkowników asp net 2.
              Decyzja o zezwoleniu lub odmowie dostępu jest podejmowana na podstawie funkcji bezpieczeństwa ms windows i systemu plików ntfs oraz iis. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo oraz role użytkowników asp net 2. Innym sposobem wykorzystywanym przez nasze aplikacje jest weryfikacja listów uwierzytelniających z bazą danych bezpieczeństwa wbudowaną w asp net 2.
                Skoordynowane ruchy towarów
                Proponujemy innowacyjne rozwiązania dla wielu zastosowań przemysłowych, od produkcji do transportu i logistyki oraz handlu detalicznego. Oprogramowanie stosowane w procesach logistycznych to rozwiązania informatyczne, zwane „systemami” WMS. Strategia kolejności rozchodu - program pozwala na wykorzystanie metdoty fefo (first expired first out) ? zastosowanie wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z datą (terminem) ważności, czyli artykuły spożywcze, farmaceutyki itp.
                Alnej i przez internet także w chmurze prywatnej. Inwentaryzacja w magazynie. System wms jest to program klasy wms (warehouse management system), stanowi kompleksowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie, urządzenia, usługi i serwis) pozwalające na zarządzanie ruchem produktów na magazynie oraz optymalizujące wykorzystanie przestrzeni magazynowej. Aplikacja internetowa (web application) to program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z hostem użytkownika komputera z wykorzystaniem przeglądarki internetowej użytkownika, będącego w takim przypadku interaktywnym klientem aplikacji internetowej. Lista pozwala na wprowadzanie dowolnej ilości, dowolnych notatek powiażanych z kontrahentem.
                Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
                  Sprzedaż hurtowa
                  Aplikacja magazynowa online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. Jest to czas wprowadzania rozszerzeń, które nie zostały dokładnie sprecyzowane przez klienta w fazie projektu. Chaotyczne, złe zarządzanie magazynem powoduje opóźnienia w wysyłkach, pomyłki w lokalizacji towarów, złe wykorzystywanie zasobów, nadmiar lub niedobór towarów, a w końcu: niezadowolenie pracowników i klientów co przekłąda się na gorsze wyniki finansowe.
                  Obsługa w magazynie może być realizowana także za pomocą urządzeń mobilnych wyposażonych w system android. Zarządzanie magazynem za pomocą aplikacji internetowych asp net pozwala na dostęp do informacji o stanach magazynowych, lokalizacjach, dokumentach itp pracownikom firma obsługującej magazyn oraz klientom zdalnym korzystającym z usług magazynu wysokiego składowania. Pojęcia używane do wyjaśniania konstrukcji strony graficznej systemu (inaczej: interfejsu), a wymagające krótkiego wyjaśnienia, to:klawisz odnosi się do klawiszy na klawiaturze ( , itd. Integracja na poziomie bazy danych sql server pozwala na pracę online. W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola indeks i ilość.
                  Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
                    Wms system
                    Zwykle stany magazynowe w dwóch niezależnych programach nie będą zgodne, bo każdy może wprowadzać inne dane. Drukuje termicznie i termotransferowo. Lepszy poziom obsługi klientów – wdrożony system wms pozwala na dokładne planowanie obsługi dostaw, umożliwia rezerwację doków lub bram załadunkowych, przygotowanie materiałów dokładnie w odpowiednim czasie i miejscu.
                    Sekcja transport dla magazynu pozwala nam na bezpośrednie dopisanie transportu do wybranego magazynu, wybranej rampy i wybranej godzinie. Z punktu widzenia klienta dodatkowym atutem wyboru usługodawcy jest nowoczesny i sprawny system informatyczny, z tym że preferowane są rozwiązania pozwalające na zdalny przez internet dostęp do modułu klienta. Transport drogowy materiałów niebezpiecznych podlega międzynarodowym przepisom, które obowiązują we wszystkich państwach europy. Przed zarządcami systemów stanęły problemy zapewnienia właściwego poziomu wydajności i ochrony zasobów znajdujących się w sieci. Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu.
                    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
                      Wysyłka towaru z magazynu
                      Nowoczesne techniki przepływu informacji opierają się na wprowadzaniu i wykorzystaniu systemów automatyczne identyfikacji za pomocą różnych rozwiązań technologicznych np. kodów kreskowych jako nośników informacji
                      Nowoczesne techniki przepływu informacji opierają się na wprowadzaniu i wykorzystaniu systemów automatyczne identyfikacji za pomocą różnych rozwiązań technologicznych np. kodów kreskowych jako nośników informacji. Kod kreskowy odwzorowuje ściśle określony zestaw znaków, lfanumeryczny dla znaków cyfrowych i literowych Technika automatycznej identyfikacji za pomocą kodów kreskowych można wykorzystać do identyfikacji towarów, narzędzi,pracowników, miejsc składowania, opakowań, wyposażenia i środków trwałych. Sam kod kreskowy może być nośnikiem danych identyfikacyjnych lub nośnikiem danych. Program pozwala wdrożyć i wykorzystywać do identyfikacji zarówno kody kreskowe, karty magnetyczne jak i identyfikację za pomocą RFID.

                      Dokumenty spisu z natury Dokumenty spisu z natury, wprowadzane są informacje dotyczące cen ewidencyjnych oraz ilości faktycznych.


                      Przeznaczona jest do ewidencji danych o firmach i osobach któe są powiązane z dokumentami rejestrowanymi przez program magazynowy.


                      Gospodarka magazynowa wypożyczalni podlega tym samym regułom ewidencji co zwykły magazyn, jednakże specyfika szczegółowości rejestracji danych wymaga specjalnego dedykowanego oprogramowania.
                      W programie do dyspozycji mamy szereg zdefiniowanych rodzajów dokumentów związanych z przyjmowaniem, wydawaniem, wypożyczaniem, zwrotami dowolnych artykułów, a w szczególności narzędzi. Ewidencja magazynowa jets prowadzona z dokładnością do numerów seryjnych maszyn i urządzeń oraz lokalizacji (miejsc składowania) w magazynie. Standardowo wykorzystywane są następujące rodzaje dokumentów obrotu magazynowego: przyjęcie do magazynu np. zakup na podstawie faktury, lub przyjęcie z produkcji; wydanie z magazynu np. sprzedaż; likwidacja; wypożyczenia; zwroty.

                      Program Magazyn Narzędzi Framework to wersja Windows programu do prowadzenia magazynu narzędzi.
                      Magazyn Narzędzi Framework to wersja Windows programu do prowadzenia magazynu narzędzi. Narzędziownia 2008 asp.net jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami. Program umożliwia ewidencję narzędzi określając ich atrybuty oraz definiując ich dowolny podział zarówno ze względu na grupy, lokalizację w magazynie czy przypisanie osobom odpowiedzialnym za ich użytkowanie lub nadzór.

                      Narzędzia uszkodzone i działania naprawcze Innym wykorzystaniem do zaznaczenia pozycji magazynowych jako uszkodzone jest wykorzystanie opcji „zamrażania” opisanej powyżej
                      Narzędzia uszkodzone i działania naprawcze Innym wykorzystaniem do zaznaczenia pozycji magazynowych jako uszkodzone jest wykorzystanie opcji „zamrażania” opisanej powyżej. W połączeniu z odnotowaniem w kartotece informacji o statusie kartoteki oraz w informacjach dodatkowych i/lub uwagach opisie o uszkodzeniu, mamy pełną informację o stanie urządzenia, podjętych działaniach korygujących. Wykorzystując opcję załączników możemy wykonać zdjęcie narzędzia i podpiąć do kartoteki z opisem i datą, a po wykonaniu odpowiednich działań naprawczych, możemy ponownie zrobić zdjęcie i zapisać opis wprowadzonych zmian – napraw.

                      Rejestr Wydań narzędzi do badań jest analogiczny do rejestru Wydań narzędzi w menu Ewidencja Przyjęć i Wydań, różni się tylko tym, że zamiast pracownika wybieramy kontrahenta u którego przeprowadzane są przeglądy legalizacje i badania. Określany jest termin zwrotu narzędzia do narzędziowni
                      Rejestr Wydań narzędzi do badań jest analogiczny do rejestru Wydań narzędzi w menu Ewidencja Przyjęć i Wydań, różni się tylko tym, że zamiast pracownika wybieramy kontrahenta u którego przeprowadzane są przeglądy legalizacje i badania. Określany jest termin zwrotu narzędzia do narzędziowni. Przy przyjęciu narzędzia z badań zapisywana jest informacja o legalizacji, istnieje możliwość załącznika (skanu oryginalnego dokumentu legalizacji) Rejestrują dokumenty obrotu narzędziami dotyczących wydań narzędzi do badań i legalizacji oraz przyjęć wraz możliwością adnotacji o wynikach badań. Jako załącznik można zapisać zeskanowany dokument oryginalny. Informacje o ilościach zamówionych pozycji oraz o planowanych terminach dostaw są dostępne z poziomu kartotek magazynowych. Rejestracja wykonanych pomiarów, które są ewidencjonowane i przechowywanew specjalnych rejestarch, po wykonaniu badania analizowane są wyniki i porównywane przez system ze wzorcem, wynik jest wyświetlany na ekranie i zapisywany w bazie danych, Operator określa zalecenia związane z przeznaczeniem przyrządu w przypadku niespełnienia norm wzorca. Każdy pomiar posiada informację kiedy i przez kogo został dokonany jakie są zalecenia i wyniki poszczególnych badań, czy urządzenie zostało zalegalizowane i jaki jest termin następnego badania, informacje te są dostępne dla pracowników wypożyczalni, rejestracja wykonanych pomiarów – wszystkie pomiary są ewidencjonowane i przechowywane, po wykonaniu badania analizowane są wyniki i porównywane przez system ze wzorcem, wynik jest wyświetlany na ekranie i zapisywany w bazie danych, Operator określa zalecenia związane z przeznaczeniem przyrządu w przypadku niespełnienia norm wzorca, każdy pomiar posiada informację kiedy i przez kogo został dokonany jakie są zalecenia i wyniki poszczególnych badań, czy urządzenie zostało zalegalizowane i jaki jest termin następnego badania, informacje te są dostępne dla pracowników wypożyczalni.
                      badania narzędzi, legalizacja, przeglądy, podstawy metrologii, remont, maszyn, przegląd techniczny, plany przeglądów maszyn i urządzeń, naprawa, przeglądy okresowe
                      Domyślnie program Studio Magazyn Narzędzi.net używa autentykacji przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji


                      DEMO