Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.
Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy. Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły. Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru. Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji. Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów - kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego.

Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.. Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy. Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły. Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru. Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji. Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów - kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego.
Proces wytwórczy lub naprawy palet kończy się przyjęciem palety do magazynu. W przypadku ręcznego tworzenia dokumentów, program udostępnia opcję wprowadzania dokumentu przy pomocy czytnika kodów kreskowych z etykiety, przez co usprawnia pracę magazyniera. Dokumenty magazynowe mogą być tworzone również podczas rozliczania produkcji, program wówczas tworzy dokumenty rejestrowane w chwili wprowadzenia pozycji do magazynu.
Wydanie palety z magazynu dla klienta czy też do naprawy (obróbki) pozwala pracownikom rejestrować wykonywane operacje na palecie. Rozwiązanie to znacznie przyczynia się do obniżenia czasu poświęconego na kontrolę kart pracy oraz samych pracowników. Program do rozliczania palet zwykle udostępnia opcje zarządzania paletami m.in. drukowanie etykiet, rozliczenia palet, tworzenia nowych lub zmianę ilości wyrobów.Rozliczenie ilościowe palet
Logistyka zintegrowana wg prof. dr hab. Haliny Brdulak to usługi wnoszące wartość dodaną, zaawansowane technologie informacyjne, ekspertyzy logistyczne, zaawansowane i złożone usługi składowania, pakowania i przepakowywania, montaż, konfigurowanie software i hardware, etykietowanie, konfekcjonowanie, naprawy i kontrole jakościowe, złożone usługi administracyjne (wnoszenie opłat celnych, fakturowanie w imieniu klienta, przyjmowanie zamówień, itp.; powyższe usługi mogą występować łącznie ze spedycją, transportem i dystrybucją.Logistyka zintegrowana
Maszyna bądź urządzenie może ulec awarii, infroamcje o takim zdarzeniu odnotowywane są w zakąłdce AWARIE. Użytkownik ma do dyspozycji dane: br/> - data awarii (dzień, godzina, minuta)br/> - przyczyna awariibr/> - działania korygującebr/> - opis zdarzeniabr/> Wprowadzneie tych informacji sktukuje oznaczenie kartoteki kolorem czerwonym z informacją, że dane urządzenie uległo awarii i wymaga naprawy. Do czasu zakończenia usuwania awarii wyświetlany jest ten komunikat. Po Usunięciu awarii należy wpisać:br/> - datę usunięcia awariibr/> - informację KTO wykonał naprawębr/> - wpisać numer dokumentu naprawy jeżeli z daną usługą powiazana jest faktura kosztowa lub dokument wewnętrznybr/>.Awarie
Samodzielne przeglądy techniczne to procedura opracowana na podstawie tych samych założeń, co TPM. Początkowo wszelkie obserwacje funkcjonowania urządzeń i maszyn dokonywane są przez Operatorów w trakcie ich normalnych zadań, aby następnie, po odbyciu szkolenia wykonywać samodzielnie przeglądy i brać na siebie pełną odpowiedzialność za konserwację, czyszczenie, regulacje i drobne naprawy oraz dążyć stale do udoskonaleń.Samodzielne przeglądy techniczne
Rola przeznaczona dla pracowników serwsu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu przyjeć, wykonują ocenę zgodności zgłoszenia oraz wykonują naprawę lub weryfikację. Na tej podstawie rejestrują wykonane usługi, zuzyte części do nparwy i wystawiają dokument KARTA NAPRAWY.Rola Technik
DEMO