Narzędzia uszkodzone i działania naprawcze Innym wykorzystaniem do zaznaczenia pozycji magazynowych jako uszkodzone jest wykorzystanie opcji „zamrażania” opisanej powyżej
Narzędzia uszkodzone i działania naprawcze Innym wykorzystaniem do zaznaczenia pozycji magazynowych jako uszkodzone jest wykorzystanie opcji „zamrażania” opisanej powyżej. W połączeniu z odnotowaniem w kartotece informacji o statusie kartoteki oraz w informacjach dodatkowych i/lub uwagach opisie o uszkodzeniu, mamy pełną informację o stanie urządzenia, podjętych działaniach korygujących. Wykorzystując opcję załączników możemy wykonać zdjęcie narzędzia i podpiąć do kartoteki z opisem i datą, a po wykonaniu odpowiednich działań naprawczych, możemy ponownie zrobić zdjęcie i zapisać opis wprowadzonych zmian – napraw.

Narzędzia uszkodzone i działania naprawcze Innym wykorzystaniem do zaznaczenia pozycji magazynowych jako uszkodzone jest wykorzystanie opcji „zamrażania” opisanej powyżej. Narzędzia uszkodzone i działania naprawcze Innym wykorzystaniem do zaznaczenia pozycji magazynowych jako uszkodzone jest wykorzystanie opcji „zamrażania” opisanej powyżej. W połączeniu z odnotowaniem w kartotece informacji o statusie kartoteki oraz w informacjach dodatkowych i/lub uwagach opisie o uszkodzeniu, mamy pełną informację o stanie urządzenia, podjętych działaniach korygujących. Wykorzystując opcję załączników możemy wykonać zdjęcie narzędzia i podpiąć do kartoteki z opisem i datą, a po wykonaniu odpowiednich działań naprawczych, możemy ponownie zrobić zdjęcie i zapisać opis wprowadzonych zmian – napraw.
Po wystąpieniu awarii priorytetową sprawą staje się jej usunięcie, jednak nie zawsze analiza dostępnych informacji i objawów jest wystarczająca aby szybko i precyzyjnie zlokalizować przyczynę awarii, a więc umożliwiść jej szybkie usunięcie. W ocenie przyczyn pomocna może być historia awarii, z której uzytkownik dowie się co i kiedy się psuło w danej masyznie, jakie wykonano prace naprawcze i jakie wcześniej ustalono zasady postępowania. W rejestrze historii programu Studio CMMS.net zachować możemy informacje o awariach, czynnosciach eksploatacyjnych, ostrzeżeniach, przeprowadzonych przegladach a także o modyfikacjach liczników roboczogodzin (kilometrów) Dla każdego dodanego zdarzenia awarii można dodawać szczegółowy opis, ilość poświęconych roboczogodzin i szacunkowy koszt przeprowadzonych czynności. Możliwości obszernego opisywania zdarzeń i ich analizy program Studio CMMS.net z biegiem czasu staje się wewnętrznym systemem eksperckim podnoszacym znacznie wydajność oraz jakość prowadzonych napraw.Historia awarii
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpeisza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera kod warunków uszkodzenia oraz kod objawu (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). Serwisant po otrzymaniu urządzenia do naprawy widzi wybrane pozycje, które moze zmienić oraz uzupełnia dane o kod uszkodzenia, kod sekcji oraz kod naprawy i wymienione części. Rejestrowanie napraw w oparciu o kody EICTA IRIS pozwlają na szybkie analizowanie, raportowanie wykonwyanych napraw oraz wspomaga pracę serwisu, pokazując przy jakim urządzaniu najczęsciej jakie psują się podzespoły oraz jakie wykonwyano czynności naprawcze. Serwisant ma do wglądu informację o 5 najczęsciej powtarzających się naprawach w ramach danego artykułu.
DEMO