Ie jako bieżąca data systemowa. Informacja co i gdzie mamy w danej chwili to podstawowe zadanie programu, jednak wykorzystanie technologii dynamicznie analizującej obroty, program magazynowy pozwala także na wskazanie stanów na dowolny wskazany dzień. W pracy aplikacji internetowej musi pośredniczyć serwer www.
Firmy informatyczne często zamiast udostępniać wersje demontracyjne swoich programów, pokazują ich funkcjonalność za pomocą prezentacji multimedialnych, filmów czy animacji. Każdy rekord (wiersz) tabeli to zarejestrowana w systemie magazynowym transakcja, czyli zdefiniowany element jaki może być uruchomiony z poziomu menu programu przez użytkownika. System wms jest to program klasy wms (warehouse management system), stanowi kompleksowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie, urządzenia, usługi i serwis) pozwalające na zarządzanie ruchem produktów na magazynie oraz optymalizujące wykorzystanie przestrzeni magazynowej. Specyfikacja poszczególnych sztuk ładunku do wydania może być drukowana z programu magazynowego. Zwykle stany magazynowe w dwóch niezależnych programach nie będą zgodne, bo każdy może wprowadzać inne dane. Oprogramowanie studio magazyn wms net firmy softwarestudio pozwala na kontrolę stanów magazynowych dla wybranego magazynu, wszystkich magazynów, wg wybranych cech towarów oraz wg dostawców /właścicieli/.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Program
    Mspx do wydajnego działania aplikacji zalecany układ sprzętowy powinien zawierać podstawową jednostkę serwerową, z minimum 1 procesorem dwurdzeniowym, 1024 mb pamięci operacyjnej oraz szybkim dyskiem twardym w technologii sata. Na podstawie awiza zapisanego przez kontrahenta w programie, 2. Programy oferowane przez softwarestudio sp.
    Wykonując prostą czynność skanowania numeru seryjnego magazynier w programie magazynowym wprowadza do bazy informację co przyjmuje do magazynu, a wydając towar skanuje kod z numerem seryjnym i program identyfikuje jaka pozycja jest wydawana. Dokument jest tutaj rozumiany bardzo szeroko, jako treść mająca znaczenie dla odbiorcy, którą można mu zaprezentować. Drukarki zm400&trade mają metalową obudowę. Za pomocą terminal z windows mobile lub tabletu z systemem android magazynier może nie tylko rejestrować dokumenty magazynowe przyjęcia i wydania z magazynu, ale także sprawdzać zapełnienie magazynu. Odporna konstrukcja kolektora magazynowego mc3090 wytrzymuje wielokrotne upadki z wysokości 1,2 m.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      System do awizacji
      Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.
      Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy. Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły. Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru. Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji. Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów - kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego.

      Ie jako bieżąca data systemowa. Informacja co i gdzie mamy w danej chwili to podstawowe zadanie programu, jednak wykorzystanie technologii dynamicznie analizującej obroty, program magazynowy pozwala także na wskazanie stanów na dowolny wskazany dzień. W pracy aplikacji internetowej musi pośredniczyć serwer www. . Firmy informatyczne często zamiast udostępniać wersje demontracyjne swoich programów, pokazują ich funkcjonalność za pomocą prezentacji multimedialnych, filmów czy animacji. Każdy rekord (wiersz) tabeli to zarejestrowana w systemie magazynowym transakcja, czyli zdefiniowany element jaki może być uruchomiony z poziomu menu programu przez użytkownika. System wms jest to program klasy wms (warehouse management system), stanowi kompleksowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie, urządzenia, usługi i serwis) pozwalające na zarządzanie ruchem produktów na magazynie oraz optymalizujące wykorzystanie przestrzeni magazynowej. Specyfikacja poszczególnych sztuk ładunku do wydania może być drukowana z programu magazynowego. Zwykle stany magazynowe w dwóch niezależnych programach nie będą zgodne, bo każdy może wprowadzać inne dane. Oprogramowanie studio magazyn wms net firmy softwarestudio pozwala na kontrolę stanów magazynowych dla wybranego magazynu, wszystkich magazynów, wg wybranych cech towarów oraz wg dostawców /właścicieli/. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Program
      Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.. Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy. Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły. Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru. Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji. Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów - kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego.
      Rola przeznaczona dla pracowników serwsu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu przyjeć, wykonują ocenę zgodności zgłoszenia oraz wykonują naprawę lub weryfikację. Na tej podstawie rejestrują wykonane usługi, zuzyte części do nparwy i wystawiają dokument KARTA NAPRAWY.Rola Technik
      EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpeisza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera kod warunków uszkodzenia oraz kod objawu (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). Serwisant po otrzymaniu urządzenia do naprawy widzi wybrane pozycje, które moze zmienić oraz uzupełnia dane o kod uszkodzenia, kod sekcji oraz kod naprawy i wymienione części. Rejestrowanie napraw w oparciu o kody EICTA IRIS pozwlają na szybkie analizowanie, raportowanie wykonwyanych napraw oraz wspomaga pracę serwisu, pokazując przy jakim urządzaniu najczęsciej jakie psują się podzespoły oraz jakie wykonwyano czynności naprawcze. Serwisant ma do wglądu informację o 5 najczęsciej powtarzających się naprawach w ramach danego artykułu.
      Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny. Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych. Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np. wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Gdyby sprzedawca nie sporządził takiego protokołu, należy go sporządzić samodzielnie i przekazać sprzedawcy za potwierdzeniem odbioru. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do żądania wymiany lub naprawy towaru konsumpcyjnego w ciągu 14 dni. W tym terminie sprzedawca powinien poinformować o swojej decyzji. Jeżeli reklamację uzna za zasadną, powinien podać: w jakim zakresie uznaje stwierdzoną niezgodność z umową, w jakim terminie nastąpi naprawa lub wymiana, jeżeli stwierdzona niezgodność wymaga ekspertyzy, do kiedy zostanie ona wykonana. Jeżeli termin 14 dni minął bezskutecznie, uznaje się, że sprzedawca reklamację przyjął. W konsekwencji będzie on zobowiązany do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, stosownie do żądań konsumenta. .Procedura reklamacyjna
      Przy zakupie wielu towarów trwałego użytku bardzo często wraz z towarem konsument otrzymuje dodatkowo dokument gwarancyjny. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wyłącza w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej gwarancję kodeksową wprowadzając w jej miejsce gwarancję komercjalną. Gwarancja komercjalna obejmuje zapewnienia gwaranta jakości towaru konsumpcyjnego zawarte w dokumencie gwarancyjnym lub w reklamie. Jej udzielenie następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta w tymże dokumencie lub reklamie. Gwarant, czyli ten kto wystawił gwarancję, sam decyduje, czy udzieli gwarancji na swój towar, określ jej treść i zakres, np. liczbę napraw, warunki wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu równowartości zapłaconej ceny, adresy serwisów. W praktyce najczęściej gwarantem jest producent, ale może nim być również sprzedawca, a także importer i hurtownik. Poprawnie wystawiona karta gwarancyjna powinna zawierać: nazwę i adres gwaranta, adres sklepu, gdzie towar kupiono, określenie rzeczy sprzedanej, datę transakcji, czas, na jaki udzielono gwarancji, adresy zakładów serwisowych. Karta gwarancyjna nie oznacza, że nabywca musi z niej skorzystać w razie konieczności reklamacji towaru. Jeżeli warunki jakie zaoferował gwarant ( np. wymiana towaru na nowy dopiero po pięciu nieskutecznych naprawach ), są dla klienta niekorzystne, może on wykorzystywać uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Nie można dokładnie przewidzieć, co jest korzystniejsze: czy korzystanie z uprawnień z tytułu niezgodności, czy z gwarancji. Każda sytuacja jest inna i wymaga indywidualnej oceny. .Gwarancja a niezgodność z umową
      Dziennik zdarzeń to automatycznie powstający rejestr zdarzeń które program ewidencjonuje podczas jego wykorzystywania. Każda istotne zdarzenia w programie jest rejestrowane i zapamiętywane, tak aby administrator mógł sprawdzić KTO, KIEDY i CO robił w programie. Ponadto zapisy w dzienniku są wykorzystywane podczas analizowania kiedy wykonywano daną czynność przez danego pracownika np. przyjęcia, wydanie, naprawa itp.Dziennik
      W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protkołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw. .Elementy systemu REKLAMACJE
      DEMO