METODY

Odszukano artykuły zawierające frazę metody

Licencjonowanie


licencjonowanie


Bezpieczeństwo systemu DMS


Bezpieczeństwo jest ważne w każdym typie programu rozproszonego. Różne typy aplikacji wymagają różnych poziomów zabezpieczeń.


metody
metody
Dokumenty DMS
Klasyczne METODY przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu, dlatego powstały systemu DMS.

Dokumenty Framework
Klasyczne METODY przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.

Studio Dokumenty .net
Klasyczne METODY przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Program DMS.net ułatwia archiwizowanie dokumentów elektronicznych.

Bezpieczeństwo systemu DMS
Bezpieczeństwo jest ważne w każdym typie programu rozproszonego. Różne typy aplikacji wymagają różnych poziomów zabezpieczeń.

Studio Archiwizacji Dokumentów SAD
Klasyczne METODY przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu.

Kartoteka środka trwałego
Dane środka trwałego zostały podzielone na pięć zakładek: Dane informacyjne, Dane o amortyzacji, Wartości bilansowe, Wartości podatkowe, Tabela amortyzacji. Typ majątku Pole to służy do wybrania jednego z następujących typów majątku trwałego : - środki trwałe - wartości niematerialne i prawne - inwestycje w obcych środkach trwałych - pozostałe środki trwałe – wyposażenie. Nazwa Indywidualna nazwa środka trwałego, umożliwiająca jego łatwą identyfikację. Numer inwentarzowy Jest to numer ewidencyjny środka trwałego. Wartość w tym polu musi być unikalna (program nie dopuści do zapisania środka trwałego z istniejącym już numerem inwentarzowym). Nadając numerację ewidencjonowanym środkom trwałym należy zachować METODY dotychczas stosowane w ewidencji, jednak warto także uwzględnić łatwość i wygodę wyszukiwania danych w ramach programu.

Komputerowy System Archiwizacji Dokumentów
Klasyczne METODY przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni.

Corax ERP - Fakturuj
Uruchamia proces automatycznej rejestracji faktury w systemie wg wybranej METODY fakturowania zlecenia. Przed wygenerowaniem dokumentu należy wskazać odpowiedni rejestr, w ramach, którego powstanie faktura. Wyfakturowane zlecenie powoduje zmianę statusu zlecenia na zamknięte oraz wypełnienie daty zamknięcie zlecenia datą jego wyfakturowania. O ile wcześniej nie została wypełniona data zakończenia naprawy również i ona ulega automatycznemu wypełnieniu podczas fakturowania zlecenia.

Corax ERP - rodzaj kartoteki środka trwałego
Typ majątku Pole to służy do wybrania jednego z następujących typów majątku trwałego : środki trwałe; - wartości niematerialne i prawne; inwestycje w obcych środkach trwałych; pozostałe środki trwałe – wyposażenie. Nazwa Indywidualna nazwa środka trwałego, umożliwiająca jego łatwą identyfikację. Numer inwentarzowy Jest to numer ewidencyjny środka trwałego. Wartość w tym polu musi być unikalna (program nie dopuści do zapisania środka trwałego z istniejącym już numerem inwentarzowym). Nadając numerację ewidencjonowanym środkom trwałym należy zachować METODY dotychczas stosowane w ewidencji, jednak warto także uwzględnić łatwość i wygodę wyszukiwania danych w ramach programu.

Corax ERP - Naliczanie miesięczne amortyzacji
Formularz ten służy do comiesięcznego naliczania amortyzacji dla wszystkich środków trwałych. W programie naliczanie amortyzacji bilansowej i podatkowej odbywa się jednocześnie, według METODY wybranej przez użytkownika w trakcie wprowadzania środka trwałego do ewidencji. Obliczenia można wykonywać jedynie dla prawidłowo wybranego okresu obrachunkowego. Musi nim być miesiąc następny po miesiącu ostatnio naliczonej amortyzacji. Informacja o ostatniej amortyzacji jest zawsze widoczna po prawej stronie formularza. Program nie pozwoli na naliczenie amortyzacji ani dla miesiąca wcześniejszego, ani dla miesiąca późniejszego niż wymagany. Gdy funkcja obliczająca amortyzację zakończy działanie w oknie tabeli zostaną pokazane efekty obliczeń za wybrany okres obrachunkowy. Wówczas można obejrzeć dla wskazanego środka trwałego tabelę amortyzacji za cały ostatni rok obrachunkowy. Jak widać, tabela ta zawiera dane dotyczące amortyzacji podatkowej i bilansowej za każdy miesiąc roku. Są to wartości wynikłe z obliczeń amortyzacji w kolejnych miesiącach roku obrachunkowego. Po lewej stronie tabeli znacznik przy numerze miesiąca mówi nam o tym, czy naliczano amortyzację za ten miesiąc.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl