KSIĘGOWY

Odszukano artykuły zawierające frazę księgowy

Nowy roku księgowy w Enova


W programie Enova, aby rozpocząć księgowanie w nowym roku należy stworzyć Nowy rok obrachunkowy w konfiguracji.


enova 2011


Zmiany w systemie związane z nowelizacją ustaw okołobudżetowych na rok 2011 - ENOVA wersja 7.6


Księga handlowa


W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.

corax księgowość sql |

Rozpoczęciem pracy w nowym roku księgowym
W programie Enova, aby rozpocząć księgowanie w nowym roku należy stworzyć Nowy rok obrachunkowy w konfiguracji.

ENOVA 2011
Zmiany w systemie związane z nowelizacją ustaw okołobudżetowych na rok 2011 - ENOVA wersja 7.6

Integracja Sage Symfonia
Integracja programu magazynowego WMS.net z systemem finansowo KSIĘGOWYm oraz handlowym Sage Symfonia.

Księga handlowa
W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.

Zarządzanie magazynem
Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach magazynowych systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Ewidencja zaszłości związanych z przyjmowaniem i wydawaniem dóbr oraz wielkości ich stanów stanowi podstawowe źródło informacji o wielkości i ruchu fizycznym zapasów. Ma to znaczenie dla Operatywnego zarządzania nie tylko magazynem, lecz dla gospodarowania zapasami. Podstawowym aktem prawnym regulującym zasady dokumentowania obrotu magazynowego jest ustawa z 29 września 1994 o rachunkowości. Przyjęcie i wydanie jest dokumentowane jako Operacja gospodarcza dowodami KSIĘGOWYmi (źródłowymi). Dokumenty magazynowe stanowią grupę dokumentów, których zapisy mają bezpośredni wpływ na prowadzenie gospodarki magazynowej i jej rozliczanie. Mogą być wystawiane ?ręcznie? przez magazyniera, w sposób półautomatyczny lub automatyczny, w zależności od ustalenia odpowiednich parametrów i procedur. .

Corax ERP - dzienniki księgowe
System zakłada istnienie wielu dzienników księgowań. Każdy księgowany dokument musi być przypisany do konkretnego dziennika. Na początku system generuje jeden dziennik o symbolu 1 i nazwie Dziennik podstawowy. W praktyce spotyka się podział dzienników na Dziennik zakupów; Dziennik sprzedaży; Dziennik kasowy; Dziennik bankowy; Dziennik dla pozostałych dokumentów KSIĘGOWYch.

Corax ERP - Kategorie Operacji kasowych i bankowych
Tabela Kategorię Operacji dostępna w opcji Kasa/Bank wykorzystywana jest podczas tworzenia dowodów kasowych KP/KW oraz rejestracji dowodów bankowych BP/BW. Pozycje tabeli służą do określania konta przeciwstawnego na dowodzie kasowym /bankowym. Definiowaniem kategorii powinien zająć się KSIĘGOWY, ale korzystać z nich mogą osoby nie znające zasad księgowości i obowiązującego planu kont. Możliwe jest to dzięki wprowadzeniu odpowiedniego opisu w polu Nazwa dla każdej kategorii.

Corax ERP - dekretowanie dokumentów
Operacje dekretacji dokumentów KSIĘGOWYch (dowodów KSIĘGOWYch) wykonuje się w opcji Księgowanie dokumentów. Tabela ta zawiera wszystkie dokumenty przeniesione do KH z innych modułów (opcja Funkcje administracyjne -> Przenoszenie dokumentów do KH) oraz Polecenia księgowania (PK), zarówno już zaksięgowane jak i nie zaksięgowane. Operację dekretacji można wykonać na trzy sposoby: automatycznie, półautomatycznie, ręcznie. Polecany i najczęściej wykorzystywany jest sposób automatyczny. Zadekretowane dokumenty otrzymują status D i są traktowane jako dokumenty robocze (modyfikowalne). Można jednak na ich podstawie wykonywać wszelkie zestawienia, łącznie ze sprawozdaniami i deklaracjami. Umożliwia to przeprowadzenie symulacji danych przed ostatecznym zaksięgowaniem dokumentów.

Corax ERP - otwarty krąg kosztowy
Niezamknięty krąg kosztów to zestawienie, które prezentuje dokumenty z niezamkniętym kręgiem kosztów. Analiza ta wskaże wszystkie zadekretowane dokumenty, w których: - schemat KSIĘGOWY, zawierał dekret na konto zespołu „4”, ale nie posiadał zapisów na konto „490” „Rozliczenie kosztów” oraz wskazania przeksięgowania na właściwe konto zespołu „5”, - pozycjom dokumentu, mającym w kartotece artykułu wskazane konto zespołu „4” nie przypisano konta zespołu „5”, - wybraną kategorią Operacji była kategoria z kontem przeciwstawnym zespołu „4”, lecz nie wskazano konta zespołu „5”. Dzięki zestawieniu, księgowość w łatwy i szybki sposób będzie mogła zobaczyć, które kwoty są nieprawidłowo zaksięgowane i usunąć wszelkie niespójności.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl