Koszty magazynowania definiowane w kartotece cennikowej dla kontrahenta umożliwiają zdefiniowane jednej stawki kosztów dla magazynowania. W przypadku, gdy magazynowe palety nie mogą być obciążone pełną stawką za magazynowanie należy wprowadzić odpowiedni współczynnik kosztów. Komisjonowanie - order picking dokumenty paletowe dokumenty magazynowe mogą być powiązane i generować dodatkowo dokumenty związane z obrotem paletami i procesem paletyzacji, tworzeniem palet mix, rozliczaniem palet z kontrahentami.
Wydanie do przepakowania rejestrowane jest przez dokument wydania wewnętrznego rw oznaczony statusem „p”. Dokument wydania z magazynu wystawiany przez system erp stanowi ogólną informację o pozycjach towarowych do wydania związanych najczęściej ze sprzedażą lub produkcją. Wydanie do przepakowania rejestrowane jest przez dokument wydania wewnętrznego rw oznaczony statusem p.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Dokument wydania
    Klient logując się do dedykowanego portalu internetowego firmy logistycznej ma wgląd w swoje stany magazynowe, dokumentu i operacje. Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Dokument soap składa się z trzech części: koperty (envelope) która określa szkielet opisujący, co znajduje się w komunikacie i jak go przetwarzać, zbioru reguł kodujących potrzebnych do rozszyfrowania typów danych (również złożonych) zdefiniowanych wewnątrz aplikacji, reguł dotyczących wywoływania zdalnych metod i odczytu odpowiedzi.
    Pozwalają na wybór rozdzielczości druku 200, 300 lub 600 dpi, różnych języków programowania, opcje drukowania z obsługą języka xml i możliwość obsługi przyszłościowej technologii rfid. Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Aplikacja do zarządzania magazynem działała szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii microsoft net, jquery, html5, pozwala tworzyć dokumenty magazynowe: przyjęcia i wydania magazynowe, zwroty od dostawców i odbiorców, rozchody oraz przychody wewnętrzne, korekty, przesunięcia i inne . Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      System mobilnej obsługi magazynu
      W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.
      W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace. System daje się tak skonfigurować, aby księgowania tych dokumentów przebiegały w pełni automatycznie. Księgowanie automatyczne usprawnia pracę, a jednocześnie eliminuje większość typowych błędów popełnianych w tradycyjnej technice księgowania. Do modułu KH można również zaimportować dokumenty wystawiane w oddziałach firmy. Proces obróbki dokumentów w systemie księgowym Corax ERP można podzielić na następujące etapy. Tworzenie lub rejestrowanie dokumentów źródłowych. Realizowany jest głównie w innych modułach systemu związanych z dokumentami sprzedaży, zakupów, kosztów;Przenoszenie dokumentów do Księgi Handlowej. Realizowany jest on w opcji Funkcje administracyjne, przeniesione dokumenty do księgi nie podlegają już funkcji modyfikacji - blokada. Oznacza to, że Operator nie zdoła już poprawić faktury, która trafiła do księgi.Dekretacja dokumentów. Operacje dekretacji wykonuje się w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Wykonana może być ona automatycznie, półautomatycznie lub ręcznie.Księgowanie dokumentów. Operację księgowanie wykonujemy w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Jest to czynność nieodwracalna - powoduje zapis w dziennikach na trwałe. Operacja ta ma za zadanie nadać dokumentowi unikalny, kolejny numer w dzienniku i datę zaksięgowania. Zaksięgowane dokumenty otrzymują status K (zaksiegowany).

      Wdrożenie Księgi Handlowej jest bardzo ważnym momentem, gdyż to jak zostanie przeprowadzone ma znaczenie dla dalszej pracy systemu ERP.
      Wdrożenie Księgi Handlowej jest bardzo ważnym momentem, gdyż to jak zostanie przeprowadzone ma znaczenie dla dalszej pracy systemu. Istnieje kilka sposobów wprowadzenia startowych informacji o obrotach kont. Wybór powinien być uzależniony np. od momenty roku obrachunkowego w jakim przeprowadzane jest wdrożenia jak również od ilości kontrahentów z którymi firma prowadzi rozrachunki. Jeden ze sposobów polega na wprowadzenie dokumentem PK do okresu 00 bilansu otwarcia z początku roku, a następnymi PK do poszczególnych miesięcy sumarycznych obrotów wszystkich kont. Otrzymujemy w ten sposób pełną informację o tym co się działo (sumarycznie) na kontach we wszystkich miesiącach przed wdrożeniem systemu. Pozwala to np. wykonać sprawozdania księgowe za cały rok czy za poszczególne miesiące. Sposób ten można zastosować tylko w przypadku wdrażania systemu najdalej w trzecim czy czwartym miesiącu roku obrachunkowego, gdyż uzupełnienie obrotów kont np. z siedmiu miesięcy trwałoby bardzo długo, a w niektórych przypadkach byłoby w ogóle niemożliwe ze względu na bieżąca pracę. Również duża ilość obsługiwanych kontrahentów utrudnia to zadanie, gdyż w każdym miesiącu trzeba wprowadzić obroty kont rozrachunkowych. Już w przypadku kilkudziesięciu kontrahentów Operacja ta może pochłonąć masę czasu. Dlatego wdrażając Księgę Handlową w późniejszych miesiącach można zastosować sposób uproszczony, który polega na wprowadzeniu na jednym dokumencie PK sald wszystkich kont na dzień wdrożenia systemu. Np. rozpoczynając pracę w module KH z początkiem miesiąca 8-go, wprowadzamy PK do okresu 07 i zapisujemy w nim salda wszystkich kont na ostatni dzień miesiąca 7-go. Wykorzystując ten sposób nie można np. obejrzeć obrotów w miesiącu 4-tym albo wykonać sprawozdań za miesiące sprzed wdrożenia, ale jest on znacznie szybszy i wygodniejszy w realizacji. Jeżeli moduł Księga Handlowa jest wdrażany w czasie, gdy inne moduły systemu już działają np. Sprzedaż, Zakupy, a co za tym idzie i Rozrachunki, wtedy po wprowadzeniu danych bilansowych do KH należy porównać je z danymi poszczególnych modułów. Wdrażając moduł Księga Handlowa razem z Rozrachunkami można zautomatyzować proces tworzenia rozrachunków bilansowych. Należności i zobowiązania powstałe przed wdrożeniem systemu wprowadza się za pomocą dokumentów IN i IZ w opcji Rozrachunki. Tworząc w Księdze Handlowej bilansowy dokument PK wprowadzamy do niego salda poszczególnych kont. / źródło: humansoft /

      Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych.
      Dziennik z możliwością wydzielania sub-dzienników, Ewidencja VAT Zakupu i Sprzedaży, Ewidencja dokumentów, które nie są fakturami VAT (raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty importowe, listy płac, memoriały), Zestawienia sald i obrotów, Rozliczenia z kontrahentami. Program pozwala na ewidencję rozrachunków walutowych wraz z tabelą kursów oraz automatycznym naliczaniem i ewidencjonowaniem różnic kursowych bieżących i statystycznych (na koniec roku). Program posiada całą gamę dokumentów związanych z rozrachunkami z kontrahentami typu: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, potwierdzenia salda, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). W oparciu o wprowadzone do programu dokumenty oraz dekrety automatycznie sporządzane i drukowane są deklaracje dochodowe oraz deklaracja VAT-7. System filtrów definiowanych (dowolnie przez użytkownika) daje nieograniczone możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania informacji istotnej dla użytkownika w dowolnym momencie roku obrachunkowego. Księgowość w systemie enova reprezentuje nową generację oprogramowania do pełnej księgowości pracującego w środowisku Windows. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom program jest bardzo elastyczny – stąd możliwość samodzielnego modyfikowana i dostosowana do własnych potrzeb parametrów programu. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia rachunkowości, program dostarcza szerokiego wachlarza funkcji związanych z automatyzacją ewidencjonowania dokumentów, dekretacji powtarzanych dokumentów czy też Operacji gospodarczych. Program przygotowany został z myślą o przedsiębiorstwach, prowadzących księgowość opartą o plan kont. Konfigurowalność systemu gwarantuje, że jest on "otwarty" na wiele sugestii Operatora. Napisano go z myślą o Księgowych, którzy chcą posługiwać się ergonomicznym narzędziem informatycznym, które ma im usprawniać codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego.

        Aplikacja ERP dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych.
        Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. Obsługa pełnej księgowości (księgi handlowe). Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. Optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia. Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu. Obsługa uproszczonej księgowości - książki przychodów i rozchodów.

          Koszty magazynowania definiowane w kartotece cennikowej dla kontrahenta umożliwiają zdefiniowane jednej stawki kosztów dla magazynowania. W przypadku, gdy magazynowe palety nie mogą być obciążone pełną stawką za magazynowanie należy wprowadzić odpowiedni współczynnik kosztów. Komisjonowanie - order picking dokumenty paletowe dokumenty magazynowe mogą być powiązane i generować dodatkowo dokumenty związane z obrotem paletami i procesem paletyzacji, tworzeniem palet mix, rozliczaniem palet z kontrahentami. . Wydanie do przepakowania rejestrowane jest przez dokument wydania wewnętrznego rw oznaczony statusem „p”. Dokument wydania z magazynu wystawiany przez system erp stanowi ogólną informację o pozycjach towarowych do wydania związanych najczęściej ze sprzedażą lub produkcją. Wydanie do przepakowania rejestrowane jest przez dokument wydania wewnętrznego rw oznaczony statusem p. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Dokument wydania
          Klient logując się do dedykowanego portalu internetowego firmy logistycznej ma wgląd w swoje stany magazynowe, dokumentu i operacje. Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Dokument soap składa się z trzech części: koperty (envelope) która określa szkielet opisujący, co znajduje się w komunikacie i jak go przetwarzać, zbioru reguł kodujących potrzebnych do rozszyfrowania typów danych (również złożonych) zdefiniowanych wewnątrz aplikacji, reguł dotyczących wywoływania zdalnych metod i odczytu odpowiedzi. . Pozwalają na wybór rozdzielczości druku 200, 300 lub 600 dpi, różnych języków programowania, opcje drukowania z obsługą języka xml i możliwość obsługi przyszłościowej technologii rfid. Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Aplikacja do zarządzania magazynem działała szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii microsoft net, jquery, html5, pozwala tworzyć dokumenty magazynowe: przyjęcia i wydania magazynowe, zwroty od dostawców i odbiorców, rozchody oraz przychody wewnętrzne, korekty, przesunięcia i inne . Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . System mobilnej obsługi magazynu
          W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.. W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace. System daje się tak skonfigurować, aby księgowania tych dokumentów przebiegały w pełni automatycznie. Księgowanie automatyczne usprawnia pracę, a jednocześnie eliminuje większość typowych błędów popełnianych w tradycyjnej technice księgowania. Do modułu KH można również zaimportować dokumenty wystawiane w oddziałach firmy. Proces obróbki dokumentów w systemie księgowym Corax ERP można podzielić na następujące etapy. Tworzenie lub rejestrowanie dokumentów źródłowych. Realizowany jest głównie w innych modułach systemu związanych z dokumentami sprzedaży, zakupów, kosztów;Przenoszenie dokumentów do Księgi Handlowej. Realizowany jest on w opcji Funkcje administracyjne, przeniesione dokumenty do księgi nie podlegają już funkcji modyfikacji - blokada. Oznacza to, że Operator nie zdoła już poprawić faktury, która trafiła do księgi.Dekretacja dokumentów. Operacje dekretacji wykonuje się w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Wykonana może być ona automatycznie, półautomatycznie lub ręcznie.Księgowanie dokumentów. Operację księgowanie wykonujemy w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Jest to czynność nieodwracalna - powoduje zapis w dziennikach na trwałe. Operacja ta ma za zadanie nadać dokumentowi unikalny, kolejny numer w dzienniku i datę zaksięgowania. Zaksięgowane dokumenty otrzymują status K (zaksiegowany).
          Wdrożenie Księgi Handlowej jest bardzo ważnym momentem, gdyż to jak zostanie przeprowadzone ma znaczenie dla dalszej pracy systemu ERP.. Wdrożenie Księgi Handlowej jest bardzo ważnym momentem, gdyż to jak zostanie przeprowadzone ma znaczenie dla dalszej pracy systemu. Istnieje kilka sposobów wprowadzenia startowych informacji o obrotach kont. Wybór powinien być uzależniony np. od momenty roku obrachunkowego w jakim przeprowadzane jest wdrożenia jak również od ilości kontrahentów z którymi firma prowadzi rozrachunki. Jeden ze sposobów polega na wprowadzenie dokumentem PK do okresu 00 bilansu otwarcia z początku roku, a następnymi PK do poszczególnych miesięcy sumarycznych obrotów wszystkich kont. Otrzymujemy w ten sposób pełną informację o tym co się działo (sumarycznie) na kontach we wszystkich miesiącach przed wdrożeniem systemu. Pozwala to np. wykonać sprawozdania księgowe za cały rok czy za poszczególne miesiące. Sposób ten można zastosować tylko w przypadku wdrażania systemu najdalej w trzecim czy czwartym miesiącu roku obrachunkowego, gdyż uzupełnienie obrotów kont np. z siedmiu miesięcy trwałoby bardzo długo, a w niektórych przypadkach byłoby w ogóle niemożliwe ze względu na bieżąca pracę. Również duża ilość obsługiwanych kontrahentów utrudnia to zadanie, gdyż w każdym miesiącu trzeba wprowadzić obroty kont rozrachunkowych. Już w przypadku kilkudziesięciu kontrahentów Operacja ta może pochłonąć masę czasu. Dlatego wdrażając Księgę Handlową w późniejszych miesiącach można zastosować sposób uproszczony, który polega na wprowadzeniu na jednym dokumencie PK sald wszystkich kont na dzień wdrożenia systemu. Np. rozpoczynając pracę w module KH z początkiem miesiąca 8-go, wprowadzamy PK do okresu 07 i zapisujemy w nim salda wszystkich kont na ostatni dzień miesiąca 7-go. Wykorzystując ten sposób nie można np. obejrzeć obrotów w miesiącu 4-tym albo wykonać sprawozdań za miesiące sprzed wdrożenia, ale jest on znacznie szybszy i wygodniejszy w realizacji. Jeżeli moduł Księga Handlowa jest wdrażany w czasie, gdy inne moduły systemu już działają np. Sprzedaż, Zakupy, a co za tym idzie i Rozrachunki, wtedy po wprowadzeniu danych bilansowych do KH należy porównać je z danymi poszczególnych modułów. Wdrażając moduł Księga Handlowa razem z Rozrachunkami można zautomatyzować proces tworzenia rozrachunków bilansowych. Należności i zobowiązania powstałe przed wdrożeniem systemu wprowadza się za pomocą dokumentów IN i IZ w opcji Rozrachunki. Tworząc w Księdze Handlowej bilansowy dokument PK wprowadzamy do niego salda poszczególnych kont. / źródło: humansoft /
          Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych.. Dziennik z możliwością wydzielania sub-dzienników, Ewidencja VAT Zakupu i Sprzedaży, Ewidencja dokumentów, które nie są fakturami VAT (raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty importowe, listy płac, memoriały), Zestawienia sald i obrotów, Rozliczenia z kontrahentami. Program pozwala na ewidencję rozrachunków walutowych wraz z tabelą kursów oraz automatycznym naliczaniem i ewidencjonowaniem różnic kursowych bieżących i statystycznych (na koniec roku). Program posiada całą gamę dokumentów związanych z rozrachunkami z kontrahentami typu: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, potwierdzenia salda, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). W oparciu o wprowadzone do programu dokumenty oraz dekrety automatycznie sporządzane i drukowane są deklaracje dochodowe oraz deklaracja VAT-7. System filtrów definiowanych (dowolnie przez użytkownika) daje nieograniczone możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania informacji istotnej dla użytkownika w dowolnym momencie roku obrachunkowego. Księgowość w systemie enova reprezentuje nową generację oprogramowania do pełnej księgowości pracującego w środowisku Windows. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom program jest bardzo elastyczny – stąd możliwość samodzielnego modyfikowana i dostosowana do własnych potrzeb parametrów programu. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia rachunkowości, program dostarcza szerokiego wachlarza funkcji związanych z automatyzacją ewidencjonowania dokumentów, dekretacji powtarzanych dokumentów czy też Operacji gospodarczych. Program przygotowany został z myślą o przedsiębiorstwach, prowadzących księgowość opartą o plan kont. Konfigurowalność systemu gwarantuje, że jest on "otwarty" na wiele sugestii Operatora. Napisano go z myślą o Księgowych, którzy chcą posługiwać się ergonomicznym narzędziem informatycznym, które ma im usprawniać codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego.
          Aplikacja ERP dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. . Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. Obsługa pełnej księgowości (księgi handlowe). Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. Optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia. Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu. Obsługa uproszczonej księgowości - książki przychodów i rozchodów.
          Funkcje systemu informatycznego to wymogi związane z rozwiązaniami technik komputerowych. Do poszczególnych funkcji systemu informatycznego możemy wymienić: gromadzenie informacji, zbieranie, ewidencjonowanie oraz porządkowanie danych (ilościowych, wartościowych, jakościowych dotyczących zdarzeń gospodarczych) za pomocą komputera. Dostosowanie powyższych zadań do wymogów ustawy o rachunkowości, przepisów prawa podatkowego, gospodarczego, celnego, regulaminów wewnętrznych, innych oraz przetwarzanie zgodnie z wymaganymi strukturami, z których jedną z najważniejszych jest plan kont, przetwarzanie informacji, zasilenie informacyjne przetworzonymi danymi źródłowymi do uporządkowanych, zagregowanych zestawień, raportów z uwzględnieniem wykonanych niezbędnych operacji arytmetycznych lub logicznych, realizacja operacji z wykorzystaniem technik komputerowych, dostosowanie zapisów przetworzonych danych do wymogów ustawowych, wśród takich możemy wymienić zapisy w księgach handlowych, raportach i rejestrach podatkowych, zestawieniach księgowych, celnych, innych, przechowywanie informacji, zapisanie danych na trwałych nośnikach komputerowych, archiwizacja, przechowywanie określonych danych zgodnie z okresem zewidzianych w przepisach, prezentowanie informacji, dostarczanie informacji odbiorcom w określonych terminach, miejscu, zakresie, postaci, wykorzystanie technik komputerowych zapewnia sprawną i szybką komunikację w tym zakresie przy spełnieniu odpowiednich warunków, w tym przy zapewnieniu komunikacji między systemami informatycznymi, w dostosowaniu się do wymagań ustawowych należy oczekiwać dostosowania prezentacji do wytycznych wynikających z przepisów np. określona zawartość informacji, przesyłanie informacji, elektroniczna wymiana informacji wewnętrzna pomiędzy komórkami organizacji (np. magazyn -> zaopatrzenie -> księgowość) dostarczanie informacji koniecznych do odpowiednich komórek odpowiedzialnych za ich przetworzenie wynikające z ustaw. Przesyłanie przetworzonych danych w odpowiedniej formie na zewnątrz organizacji, technologia komputerowa umożliwia dostarczanie raportów drogą elektroniczną do jednostek budżetowych. .Funkcje systemu informatycznego
          ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe. Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany w technologii Microsoft.NET. Wersja platynowa systemu enova ERP to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania Użytkownika. System enova ERP w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Jego konstrukcja umożliwia korzystanie z zewnętrznych modułów DLL tworzonych przez integratorów systemu niezależnie od producenta.enova ERP
          Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem marki enova to nowoczesny i przyjazny użytkownikom system informatyczny klasy ERP. Wdrożenie systemu enova ERP pozwala w znacznym stopniu usprawnia procesy biznesowe zachodzące w poszczególnych obszarach działania przedsiębiorstwa. Wdrożenie programu enova obejmuje kilka podstawowych obszarów. Handel i Magazyn: skrócony czas obsługi klienta; automatyzacja wprowadzanych danych; natychmiastowy dostęp do danych na temat przepływu towarów w magazynach. Księgowość: automatyczne księgowania; gwarancja zgodności z przepisami; natychmiastowy dostęp do aktualnych rozliczeniach z kontrahentami. Kadry i Płace: szybkie i wygodne naliczania wypłat; pełna obsługa procesów rekrutacji; automatyzacja wprowadzanych danych. CRM i relacje z klientami: obsługa kampanii reklamowych; prowadzenie pełnej historii kontaktów z klientami. Magazyn Wysokiego Składowania: lokalizacje magazynowe, miejsca składowania, numery palet. .Wdrożenie programu enova
          Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. Dziennik z możliwością wydzielania sub-dzienników, Ewidencja VAT Zakupu i Sprzedaży, Ewidencja dokumentów, które nie są fakturami VAT (raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty importowe, listy płac, memoriały), Zestawienia sald i obrotów, Rozliczenia z kontrahentami.
          W programie zakres uprawnień dotyczący dostępu do kartotek, dokumentów i zestawień oraz raportów odzwierciedlają role (grupy użytkowników). Każdy użytkownik programu jest przypisany do określonej roli. Role programu: Administrator, Sprzedaż, Logistyka, Rekrutacja, Księgowość, Kadry i Płace, Zarząd. Menu główne programu wyświetlane jest w górnym panelu i zbudowane jest z ikon. Pozycje menu głównego rozwijane są przez kliknięcie przycisku (ikony) i wyborze pozycji z listy rozwijanej. Po uruchomieniu wybranej pozycji menu w oknie pulpitu nawigacyjnego zostają wyświetlone kategorie wyboru lub tabela danych. .
          Program Studio HR.net to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. System przeznaczony jest do obsługi dowolnego przedsiębiorstwa, a w przedstawionej konfiguracji dedykowany jest dla agencji pracy tymczasowej. System w tej konfiguracji umożliwia nie tylko ewidencję kartotek klientów, kwater czy potencjalnych kandydatów do pracy, lecz także ewidencję zamówień klienta wraz z zapotrzebowaniem oraz jego realizacją, a więc dopisaniem do zapotrzebowania wytypowanych kandydatów do pracy oraz kwater w których będą mieszkali podczas trwania zawartej umowy o pracę. Program opracowany został z myślą o współpracy z systemem ERP enova w któym prowadzona jest pęłna księgowość oraz sprawy płacowo kadrowe pracowników agencji. .
          DEMO