KOPIOWANIE

Odszukano artykuły zawierające frazę kopiowanie

Dokumenty Framework


Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.

demo |

Dokumenty Framework
Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.

Porządkowanie stron w zapisanych plikach
Stos dokumentów został przetworzony do wersji elektronicznej. Oto kilka porad umożliwiających uporządkowanie stron. Zmienianie kolejności stron w dokumencie W okienku miniatur (okienko miniatur: W tym okienku bieżący zeskanowany dokument jest prezentowany jako jeden lub kilka małych obrazów.) zaznacz jedną lub kilka stron, które chcesz przenieść. Kliknij dowolną zaznaczoną miniaturę i przeciągnij zaznaczenie do nowej lokalizacji w okienku miniatur. KOPIOWANIE strony do nowego dokumentu W okienku miniatur zaznacz stronę, którą chcesz skopiować. W menu Strona kliknij polecenie Kopiuj stronę. Przełącz się na dokument programu Document Imaging, w którym chcesz wstawić skopiowaną stronę. W okienku miniatur wybierz stronę poprzedzającą lokalizację, w której chcesz wstawić skopiowaną stronę. W menu Strona kliknij polecenie Wklej stronę. Usuwanie strony W okienku stron lub miniatur kliknij stronę, którą chcesz usunąć. W menu Plik kliknij polecenie Usuń stronę. .

Kopiowanie ustawień
W sytuacji firmy w któej z programu korzysta wiele osób Administrator konfigurując system indeydualnie dla każdego użytkownika musiałby spędzać wiele czasu, aby odpowiednim grupom użytkowników ustawić te same parametry. W celu ułatwienia pracy administratora i przyśpieszenia Operacji wdrożenia systemu PROJEKTANT MENU posiada funkcje pozwalajacą na sKOPIOWANIE induwidualnych ustawień jednego użytkownika drugiemu. Kopiująć ustawienia między użytkownikami w łatwy sposób można podzielić ich uprawnienia w zalezności od funkcji jakie pełnią oni w procesie magazynowania.

Komfort pracy
Poza właściwościami poprawiającymi komfort pracy w całym systemie, mamy też do czynienia z elementami zwiększającymi ergonomię w zakresie poszczególnych modułów. W module Handel należy do nich zaliczyć informację na dokumencie sprzedaży o limicie kredytowym kontrahenta oraz wartości jego zobowiązań przeterminowanych. Możliwe jest zablokowanie sprzedaży z powodu zaległości płatniczych. Operator, który na dokument wprowadza kontrahenta i towary, znający wartość kluczowych pól z tych kartotek, może szybko wprowadzić te dane bez wywoływania list pomocniczych. Kolejnym przykładem jest możliwość przygotowania listy towarów (pozycji dokumentu handlowego) z późniejszym wyborem rodzaju dokumentu np. faktura/paragon. W przypadku zmiany typu dokumentu w trakcie jego wystawiania, ceny zostaną przeliczone, czyli w podanym przykładzie, wcześniejsze wyliczenie od netto będzie zmienione na wyliczenie od brutto. Relacje między dokumentami pozwalają na łatwe przekształcanie jednych w drugie bez konieczności przepisywania danych. W ten sposób można tworzyć całe ciągi dokumentów wzajemnie zależnych. Innym mechanizmem szybkiego przygotowania dokumentu jest możliwość ich kopiowania. System umożliwia sKOPIOWANIE dokumentu do dokumentu innego typu lub sKOPIOWANIE całej grupy dokumentów np. powielenie faktur z poprzedniego miesiąca z tą samą zawartością i dla tych samych kontrahentów. Znaczna część firm posiada dobrze zorganizowany obieg dokumentów. Zastosowanie sztywnych rozwiązań w tym zakresie przez producentów oprogramowania zmuszałoby te firmy do rezygnacji z tych procedur. Dlatego producent enova umożliwił definiowanie nowych dokumentów i poprzez odpowiednie relacje tworzenie ich ciągów, w większości przypadków odzwierciedlających obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. Zatem moduł Handel nie wymaga od Klienta dostosowania jego struktur organizacyjnych do systemu. Mechanizm definiowania dokumentów (poza standardowymi, udostępnionymi w systemie) i budowania relacji miedzy nimi gwarantuje adaptację systemu do istniejącego w firmie obiegu dokumentów handlowych i magazynowych. Jednocześnie w przypadku złej organizacji pracy (np. z powodu użytkowania starych, sztywnych, niewydolnych programów do zarządzania) można narzucić przedsiębiorstwu poprzez system i odpowiedni obieg dokumentów nowe rozwiązania organizacyjne, modyfikujące dotychczasowe sposoby funkcjonowania przedsiębiorstwa i poprawiające efektywność pracy. Moduł w jednym i drugim przypadku staje się sprawnym narzędziem pracy i zarządzania działami „przychodowymi” w firmie.

Integracja SAGE Symfonia SQL lub Betrive
Program Reklamacje można integrować z bazą danych programu SAGE Symfonia w zakresie kartotek kontrahentów i towarowych oraz dokumentów magazynowych zarówno w wersji działającej na bazie MS SQL Server jak i Betrive. W przypadku starszej wersji programu Symfonia działającej na bazie Betrive Integracja wykorzystuje aplikacje Studio Replikator pozwalajacą na KOPIOWANIE określonych danych do bazy MS SQL Server na potrzeby aplikacji reklamacje.

Dodawanie załącznika
Do każdego dokumentu magazynowego użytkownik może dołączać dowolne pliki stanowiące załącznik. Mogą to być skany dokumentów, kopie faktur, maile lub zdjęcia. W celu dodania załącznika po wywłaniu funkcji ZAŁĄCZNIKI, wyświetla się standardowe okienko zarządzania załącznikami. W dolnej części po prawej stronie dostępne jest okienko pliku jaki chcemy dodać, przycisk przeglądania zasobów własnego komputera oraz polecenie UPLOAD, za pomocą któego wykonywane jest KOPIOWANIE pliku z lokalnego komputera na serwer. jeżlei kopiwoany plik ma format pliku graficznego np. JPG/JPEG wówczas program wyświetla obraz miniaturki tego pliku. Dla innych plików wyświetlane są ikony symbolizujące rodzaj załącznika.


  • SQL Server
    Program SQL server. SQL Server oferuje elastyczne rozwiązanie dla programistów, w doniesieniu zarówno do ASP, jak i PHP. Posiada także wiele rozwiązań dla systemu operacyjnego Windows. - SQL Server

  • Dokumenty wypożyczeń
    program sklep internetowy - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • Programy internetowe
    W programie magazynowym zastosowano nowoczesny dostęp do bazy danych - Microsoft SQL Server. Jest to jedna z najlepszych i najnowszych technologii, w której szczególną rolę poświęcono stabilności i odporności na awarię. W połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem atutów tego systemu, można uzyskać szybki i niezawodny dostęp do danych. - Programy internetowe obsługiwane za pomocą programu zwanego PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA różnią się od programów WINDOWS, które nie wymagają dodatkowej aplikacji interpretującej.

  • Technologia
    program utrzymanie ruchu -

  • Magazyn Wysokiego Składu
    Magazyn Wysokiego Składu -

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl