Kontakt z firmą SoftwareStudio
Kontakt

    SoftwareStudio Sp. z o.o. jest producentem aplikacji Internetowych i rozwiązań biznesowych. Firma specjalizuje się w internetowych aplikacjach bazodanowych.
    Branża infromatyczna, a w szczególności produkcja aplikacji internetowych jest i zawsze będzie wymagająca – w działaniu i w myśleniu. Spółkę SoftwareStudio tworzą pasjonaci, dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych, dlatego od kilku lat korzystamy z tej technologii i oferujemy naszym klientom rozwiązania informatyczne oparte o rozwiązania Microsoft.

    SoftwareStudio Kontakt
    Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania. net dedykowane jest do zarządzania przestrzenią magazynową, a jedną z jego funkcjonalności jest możliwość prezentacji zajętości magazynu lub wyświetlanie lokalizacji wybranych indeksów magazynowych z pomocą graficznych tabel. Zwykle stany magazynowe w dwóch niezależnych programach nie będą zgodne, bo każdy może wprowadzać inne dane.
    Dlatego jeśli zostanie zawarta umowa na świadczenie usługi magazynowania i w ramach tej usługi będą państwo transportować towar w wyznaczone miejsce, to świadczoną usługę można uznać za usługę magazynowania. Kontrahenci – wgrywanie danych do tabeli knkon – dotyczy klientów, pracowników, partnerów, spedytorów itp. Pozwala na kompleksowe zarządzanie przestrzenią magazynową, z pełną identyfikacją towaru przypisanego do konkretnych miejsc składowania (lokalizacji). Rozwiązania w technologii asp net budowane są za pomocą szablonów które można szybko i łatwo dopasować do indywiudalnych wymagań użytkowników. Lista pozycji skorowidza wyświetlana jest przez użycie przycisku listy rozwijanej.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      Operatorów usługodawców logistycznych
      Palety przemysłowe ,(jednorazowe) 1200x1000mm,(1200x800mm) zwrotne, nieuszkodzone, koloru jasnego, suche, czyste (bez żadnych śladów olejów, farb, smarów, zabrudzeń technicznych cementu i innych) o udźwigu do 900 kg. Optymalizacja procesów magazynowych jest o tyle trudna, że większość prac w magazynie wykonywana jest w ruchu – z dala od komputerów stacjonarnych. Przykładowo, kartoteka asortymentowa jest uporządkowana według symbolu indeksu, kartoteka kontrahentów według nazwy skróconej, rejestr sprzedaży według daty wystawienia dokumentu.
      Zasady lokacji palet: palety są lokowane na domyślnym regale zdefiniowanym dla kontrahenta, palety są lokowane w miejscach składowania najbliższych lokalizacjom, w których jest już składowany towar danego kontrahenta. Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób. Oprogramowanie przyjazne użytkownikowi to takie, które użytkownik korzystającey z niego określi mianem programu intuicyjnego. Program magazynowy studio wms net przeznaczony jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn.
      Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
        Opis programu magazynowego
        Aby zdefiniować analitykę dla konta syntetycznego należy otworzyć konto, przejść na zakładkę Definicja analityki i wybrać Nowy (Definicja analityki)
        Pola: LP: oznacza poziomy analityki Słownik: wybór dostępnego słownika Typ: Księgowy X9?* - daje użytkownikowi najwięcej możliwości. X-litera 9-liczba ?-dowolny znak *-dowolna liczba dowolnych znaków Podobny*? – wybierając ten typ można użyć stałego elementu, który zawsze będzie tworzony na tym poziomie analityki (np.?404?, na analityce będzie zawsze w środku 404) Wyrażenie regularne - daje możliwość użycia algorytmu. Podobny SQL %_ -funkcja działa na poziomie zapytań SQL. %-dowolna liczba dowolnych znaków _-jeden dowolny znak Wzór segmentu: W tym miejscu definiujemy jak będzie wyglądał poziom analityki, (np.XX9*, czyli dwie litery cyfra i dowolny ciąg znaków, długość możemy zastrzec w polu Długość segmentu) Długość segmentu liczba znaków dla analityki Składnia nazwy pozwala na utworzenie nazwy konta na podstawie nazw innych poziomów analityki i konta syntetycznego. {0} nazwa konta syntetycznego, {1} nazwa konta poziomu 1 {2} nazwa konta poziomu 2 {NS} nazwa słownika mechanizm ten pozwala tworzyć analityki dla kont na podstawie cech. Etapy tworzenia analityki słownikowej dla kont księgowych na podstawie cechy: 1. Na początku należy w Narzędzia/Opcje/Księgowość/ Definicje Słowników Kont stworzyć nowy słownik, w tym celu należy wybrać Nowy (Definicja słownika). Następnie należy uzupełnić pole nazwę dla słownika oraz dodać elementy przez Nowy (Element słownika). Kolejny etap to stworzenie cechy, która będzie wykorzystana do budowania analityki konta np. cecha dla Dokumentów ewidencji. W tym celu należy wejść do Narzędzia /Opcje /Ewidencja Dokumentów/ Cechy/Dokumenty i wybrać Nowy (Definicja cechy). Jeśli jest to cecha dla dokumentów ewidencji należy ją podpiąć w konfiguracji do właściwej definicji dokumentu. Na cesze należy uzupełnić pole: Nazwa: Słownik Typ wartości wprowadzanej cechy: Referencyjna, Tabela danych referencyjnych: ElemSlownikow

          Enova to zintegrowany system nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP. To nowoczesny system ekspercki, dzięki czemu jest w stanie zaoferować znaczą oszczędność czasu i środków, jak również wspomóc w stosowaniu efektywnych rozwiązań.
          System ENOVA dla Państwa firmy może zostać skonstruowany z następujących elementów: FakturyHandel Księga Handlowa Księga Inwentarzowa Książka Przychodów i RozchodówPreliminarz EŚPDelegacje służbowe Kadry i PłaceenovaNet Kadry i Płace crm Patrząc od strony technicznej, enova jest zgrabną, elegancką konstrukcją, zaprojektowaną tak, aby optymalnie wypełniała swoje funkcje. Program wyposażyliśmy w przyjazny, intuicyjny i wygodny w użyciu interfejs, który powoduje, że po wdrożeniu nie wymaga on żmudnych szkoleń. Dzięki przemyślanej parametryzacji, możliwe jest przykrojenie bądź rozszerzenie systemu zgodnie z indywidualnymi potrzebami firmy. /źródło: Soneta Sp. z o.o./

          Zarządzanie relacjami z klientami system relacji z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.. Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. crm należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii biznesu, gdzie stały kontakt i zadowolenie klienta jest kluczową wartością. Istotną kwestią jest zapewnienie jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis do sporządzania odpowiednich statystyk wykorzystywanych przy tworzeniu portfela produktów. Sam sposób komunikacji dla systemu crm nie jest sprawą pierwszoplanową, a jedynie narzędziem. Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść. Dobrze obsługiwany klient przywiązuje się do profesjonalnej obsługi, ma zaufanie do konkretnej osoby reprezentującej firmę. Utrata zaufania klienta do firmy nie tylko spowoduje zmniejszenie sprzedaży, ale jeżeli bezpośrednio nie przełoży się na wynik finansowy to istnieje spora szansa na przejęcie klienta przez firmy konkurencyjne. Informacje zdobywane przez handlowca są własnością firmy, dla której pracuje i stanowią dla niej nieocenione źródło dochodów. Pracodawca ponosi koszty pozyskania klientów i wiedzy o nich i dlatego informacje te winny być przez nią zabezpieczane i kontrolowane. Pozwoli to na uniknięcie większej części kosztów odejścia handlowca a dodatkowo przyniesie szereg innych korzyści związanych z szeroko pojętymi możliwościami analizy danych.
          OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. . HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników w zespoły obsługujące konkretny rodzaj zgłoszeń (równoległa ich obsługa, przesuwanie zgłoszeń między użytkownikami lub zespołami, obsługa kolejek);Dodatkowe informacje o kliencie i jego zgłoszeniu, historia dotychczasowych zgłoszeń; Zgłoszenie eskalowane - automatyczne wysyłanie powiadomienia do kierownictwa w przypadku braku realizacji zgłoszenia w określonym czasie;Definiowanie kolejek i grup użytkowników-intuicyjne zarządzanie usługami;Raportowanie z wykonanych usług, poświeconego czasu pracy i realizacji zadań. SoftwareStudio oferuje usługi związane z wdrożeniem oprogramowania HelpDesk OTRS, jego serwisowaniem i integracją.
          Kerio Connect pozwala na dostęp do poczty email, kontaktów i kalendarzy przez desktopowych klientów, przeglądarki internetowe oraz smartphony. . Za pomocą Kerio Connect współdziel wiadomości, kalendarze i kontakty, planuj spotkania na każdej platformie. Połącz w jedno użytkowników Mac, Windows, Linux i urządzeń mobilnych. Korzystaj z Globalnej Listy Adresowej (GAL) i bądź w posiadaniu całościowej, spójnej bazy firmowych kontaktów. Zbierz wszystkie dane w jednym miejscu. WebMail w Kerio Connect W nowym webmailu przebudowane zostały architektura oraz interfejs użytkownika. Wpłynęło to na poprawę wydajności oraz wizerunku, który odpowiada współczesnym standardom aplikacji internetowych. W odpowiedzi na przyzwyczajenia klientów możliwe jest alternatywne korzystanie z dotychczasowej wersji Webmail. Serwer poczty Kerio Connect 8.0 rozszerza zakres klientów pracy grupowej z synchronizacją notatek. Kerio Connect 8.0 może być już zainstalowany na platformie Microsoft Windows Server 2012, udostępniając pracę grupową i pełną funkcjonalność dla klientów. Użytkownicy systemu operacyjnego Microsoft Windows 8 mogą używać Microsoft Internet Explorer 10 celem dostępu do poczty za pośrednictwem nowego klienta Kerio Connect.
          Kontakt z firmą SoftwareStudio. Kontakt
          SoftwareStudio Sp. z o.o. jest producentem aplikacji Internetowych i rozwiązań biznesowych. Firma specjalizuje się w internetowych aplikacjach bazodanowych.. Branża infromatyczna, a w szczególności produkcja aplikacji internetowych jest i zawsze będzie wymagająca – w działaniu i w myśleniu. Spółkę SoftwareStudio tworzą pasjonaci, dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych, dlatego od kilku lat korzystamy z tej technologii i oferujemy naszym klientom rozwiązania informatyczne oparte o rozwiązania Microsoft. SoftwareStudio Kontakt
          Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania. net dedykowane jest do zarządzania przestrzenią magazynową, a jedną z jego funkcjonalności jest możliwość prezentacji zajętości magazynu lub wyświetlanie lokalizacji wybranych indeksów magazynowych z pomocą graficznych tabel. Zwykle stany magazynowe w dwóch niezależnych programach nie będą zgodne, bo każdy może wprowadzać inne dane. . Dlatego jeśli zostanie zawarta umowa na świadczenie usługi magazynowania i w ramach tej usługi będą państwo transportować towar w wyznaczone miejsce, to świadczoną usługę można uznać za usługę magazynowania. Kontrahenci – wgrywanie danych do tabeli knkon – dotyczy klientów, pracowników, partnerów, spedytorów itp. Pozwala na kompleksowe zarządzanie przestrzenią magazynową, z pełną identyfikacją towaru przypisanego do konkretnych miejsc składowania (lokalizacji). Rozwiązania w technologii asp net budowane są za pomocą szablonów które można szybko i łatwo dopasować do indywiudalnych wymagań użytkowników. Lista pozycji skorowidza wyświetlana jest przez użycie przycisku listy rozwijanej. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Operatorów usługodawców logistycznych
          Najpowszechniejszym sposobem wydruku etykiet z kodami kreskowymi jest druk w drukarkach kodów kreskowych (paskowych) wykorzystujących technologię druku termotransferowego lub bezpośredniego termicznego. W technologii termotransferowej drukarki etykiet obrazy tworzone są przez kontakt rozgrzanych elektrycznych głowic drukujących z kalką termotransferową, z której atrament przenoszony jest na etykiety. W technologii bezpośredniego druku termicznego obraz tworzony jest przez bezpośredni kontakt rozgrzanych głowic z papierem termoczułym. Specjalistyczne termiczne i termotransferowe drukarki etykiet umożliwiają wydruk odpowiedniej jakości kodów kreskowych, a także znaków alfa-numerycznych, znaków graficznych, rysunków itp. W ofercie firmy SoftwareStudio znajdziecie Państwo drukarki etykiet termotransferowe i termiczne drukarki etykiet, kodów kreskowych takich producentów jak: Zebra Technologies, TSC, Avery Dennison. Drukarki etykiet
          SoftwareStudio od 2013 roku oferuje aplikacje biznesowe na tablety i smartfony z najpopularniejszym systemem mobilnym ANDROID. Skontaktuj się z nami lub poczytaj naszych gotowych rozwiązań dla Androida. Zainteresowanym oferujemy możliwość dostosowania aplikacji mobilnej.
          Wiele firm zatrudnia przedstawicieli handlowych pracujacych z klientami w terenie. Handlowcy samodzielnie nawiązują kontakty i obsługują klientów w ramach wytyczonych obszarów. Do sprawnej komunikacji pomiędzy centralą firmy, kierownictwem a poszczególnymi handlowcami nie wystarcza telefon komórkowy oraz e-mail. Handlowcy potrzebują wsparcia i dobrego narzędzia do koordynowania działań i raportowania. Aplikacje przeglądarkowe dla handlowców pozwalają łączyć się z centralną bazą, gdzie zapisują informacje odnośnie wizyt i ustaleń handlowych. Składanie zamówień i weryfikacja należności to kolejne moduły dostępne na aplikacji przeglądarkowej. Zgodność aplikacji ze standardem HTML5 pozwala na wykorzystanie przez handlowców różnorodnych urządzeń na których mogą uruchamiać aplikacje przeglądarkową np,. tablety Apple, Android czy smartphone.Aplikacje przeglądarkowe dla handlowców
          Skontaktuj się znami w sprawie usług IT dla firm. SoftwareStudio Sp. z o.o.br/> 60-349 POZNAŃbr/> ul. Ostroroga 5br/> Telefon: 533 32 26 26br/> e-mail: kontakt@softwarestudio.com.plbr/>
          SoftwareStudio Sp. z o.o. br/> ul. Ostroroga 5br/> 60-349 b>Poznań/b>br/> Telefon: 533 32 26 26br/> e-mail: kontakt@softwarestudio.com.pl
          Wymogi ewidencji komputerowej ksiąg pomocniczych odnoszą się głównie do spójności zapisów w księgach pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej. Informatyzacja zapewnia powiązania ksiąg pomocniczych z księgą główną. Często zapisy w księgach pomocniczych są podstawą do ewidencji księgowej zapewniając w ten sposób zachowanie spójności i zgodności. Ważnym elementem ksiąg jest prowadzenie ich w ujęciu systematycznym. W przypadku rejestracji w księgach pomocniczych pozycji w jednostkach naturalnych należy na koniec okresu sprawozdawczego sporządzić zestawienie zapisów na kontach pomocniczych i ustalić ich wartość. Przy ewidencji komputerowej wycena może być wykonana w systemie komputerowym zgodnie z przyjętą zasadą wyceny w przedsiębiorstwie. Księgi handlowe ustawa o rachunkowości narzuca obowiązek sporządzania comiesięcznego zestawienia obrotów i sald księgi głównej bez względu na okres sprawozdawczy, jaki został przyjęty w przedsiębiorstwie. Wytyczne odnoszące się wyłącznie do ewidencji komputerowej w tym zakresie odnoszą się do utrwalenia zestawienia w formie wydruku, który może być zastąpiony przeniesieniem informacji na inny komputerowy nośnik danych.Księgi handlowe
          DEMO