Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Pod pojęciem sortowania należy rozumieć ustalony układ pewnego porządku prezentowania danych. Informacje zapisane w zbiorach mogą być wyświetlane według dowolnego porządku. Standardowo program domyślnie porządkuje zbiór według tzw. klucza głównego (domyślny numer porządku). Sortowanie wykonywane jest rosnąco według ogólnie przyjętych zasad w informatyce.
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.Aplikacja dla handlowców Studio CRM.net
Zakładka UWAGI to możliwość wprowadzenia do dokumentu dodatkowych uwag – komentarzy. Nowa uwaga – komentarz dopisywana jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij, aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu zaznaczamy czy uwaga ma być aktywna. W kolejnych polach wpisujemy Kod oraz Tytuł uwagi. Pole Uwagi to miejsce na wpisanie dowolnego komentarza.
W zakładce CECHY można wprowadzić do dokumentu dodatkowe informacje. Cechy dokumentu definiuje administrator systemu. W zakładce cechy modyfikacji podlegają pola WARTOŚĆ CECHY oraz UWAGI. Edycja pola uruchamiana jest przez kliknięcie. Cechy definiuje Administrator programu, lista cech i format danych jest dowolnie definiowany. Szczegóły używania transakcji j_cecha.aspx.Cechy dokumentu przyjęcia palet
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Pod pojęciem sortowania należy rozumieć ustalony układ pewnego porządku prezentowania danych. Informacje zapisane w zbiorach mogą być wyświetlane według dowolnego porządku. Standardowo program domyślnie porządkuje zbiór według tzw. klucza głównego (domyślny numer porządku). Sortowanie wykonywane jest rosnąco według ogólnie przyjętych zasad w informatyce.
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania. Sortowanie pozycji w programie magazynowym.
Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.Aplikacja dla handlowców Studio CRM.net
Zakładka UWAGI to możliwość wprowadzenia do dokumentu dodatkowych uwag – komentarzy. Nowa uwaga – komentarz dopisywana jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij, aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu zaznaczamy czy uwaga ma być aktywna. W kolejnych polach wpisujemy Kod oraz Tytuł uwagi. Pole Uwagi to miejsce na wpisanie dowolnego komentarza.
W zakładce CECHY można wprowadzić do dokumentu dodatkowe informacje. Cechy dokumentu definiuje administrator systemu. W zakładce cechy modyfikacji podlegają pola WARTOŚĆ CECHY oraz UWAGI. Edycja pola uruchamiana jest przez kliknięcie. Cechy definiuje Administrator programu, lista cech i format danych jest dowolnie definiowany. Szczegóły używania transakcji j_cecha.aspx.Cechy dokumentu przyjęcia palet
Sekcja Transport dla magazynu pozwala nam na bezpośrednie dopisanie transportu do wybranego magazynu, wybranej rampy i wybranej godzinie. Aby dopisać nową pozycję należy w pierwszej kolejności wybrać magazyn. Po wybraniu magazynu na pulpicie pojawi się tabela czasu pracy przedstawiająca poszczególne godziny z podziałem na dostępne w wybranym magazynie rampy. Na rzucie poniżej widoczne są dopisane już awiza dostaw i wysyłek. Aby dopisać nowe awizo dostawy/wysyłki należy kliknąć w odpowiednie miejsce, które będzie określało godzinę i wybraną rampę a następnie uruchomić przycisk DOPISZ lub poprzez podwójne kliknięcie myszką na wybranym polu. Na pulpicie pojawi się formatka dopisania, w którym należy uzupełnić pozostałe dane dotyczące dostawy/wysyłki. W oknie będą już częściowo uzupełnione dane, takie jak: dzień, magazyn, rampa oraz godzina. W oknie dopisania należy uzupełnić pozostałe dane o kontrahencie, awizie, rodzaju Operacji, ilości palet deklarowanych, ilości palet potwierdzonych, numerze rejestracyjnym pojazdu, kierowcy oraz istnieje możliwość wpisania dowolnych uwag.Transport do magazynu WMS
W programie zakres uprawnień dotyczący dostępu do kartotek, dokumentów i zestawień oraz raportów odzwierciedlają role (grupy użytkowników). Każdy użytkownik programu jest przypisany do określonej roli. Role programu: Administrator, Sprzedaż, Logistyka, Rekrutacja, Księgowość, Kadry i Płace, Zarząd. Menu główne programu wyświetlane jest w górnym panelu i zbudowane jest z ikon. Pozycje menu głównego rozwijane są przez kliknięcie przycisku (ikony) i wyborze pozycji z listy rozwijanej. Po uruchomieniu wybranej pozycji menu w oknie pulpitu nawigacyjnego zostają wyświetlone kategorie wyboru lub tabela danych. .
Funkcja - przycisk UWAGI umożliwia wpisanie dodatkowych informacji czy notatek. Pojawiają się tutaj również informacje dodatkowe wprowadzone podczas rejestracji przez stronę www. Istnieje możliwość dopisania nowych notatek. Nowy komentarz – notatka dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu zaznaczamy czy notatka ma być aktywna. W kolejnych polach wpisujemy Kod oraz Tytuł oraz treść notatki. Pole Uwagi to miejsce na wpisanie dowolnego komentarza. Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy Shift>Enter>. .
System zarządzania dokumentami jest to narzędzie informatyczne pozwalające na przetwarzanie wszelkich form dokumentów powstających w organizacjach: przetwarzanie dotyczy zarówno dokumentów wewnętrznych dotyczących współpracy różnych obszarów funkcjonalnych organizacji, jak również dokumentów napływające z otoczenia (np. zamówienia od klientów, faktury, listy, i inne). Program wyposażony jest w moduł, który obsługuje skanery pracujące pod kontrolą Windows w standardzie TWAIN. Skanowanie dokumentów uruchamiane jest za pomocą modułu programu a przechycone obrazy są kojarzone z danymi opisującymi daną sprawę. Mozna przypisąc dowolną nazwę liście plików (skanów) a program wykonuje automatyczną numerację kolejnych stron załączników. Polecenia ARCHIWUM umożliwia przeniesienie całych spraw do rejestru dokumentów archiwizowanych. Do archiwum przenoszona jest sprawa zaznaczona (przez kliknięcie). Przy archiwizacji zaznaczany jest dowolny załącznik sprawy lub sprawa. Po wybraniu polecenia ARCHIWUM wyświetlony zostaje komunikat z pytaniem o archiwizację sprawy.
Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu aktywna jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne. Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum - jest to wydzielona z abzy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem.
b>a href="http://www.programnarzedziownia.pl/">Program Studio Magazyn Narzędzi .net /a>/b> pozwala na rejestrację dokumentów szybkiego zwrotu narzędzi do magazynu, która polega na zeskanowaniu wyłącznie identyfikatora narzędzia i jeżeli jest taka potrzeba wskazania numeru seryjnego jaki jest zwracany. To są wystarczające informacje, aby program zidentyfikował rodzaj narzędzia i KTO je zwraca. Pozycja automatycznie zostaje dopisana do dokumentu BUFOR, jeżeli pracownik zwraca więcej narzędzi do można skanować kolejne. Kliknięcie na przycisk PRZYJMIJ powoduje zatwierdzenie dokumentu i przeniesienie pozycji z rejestru BUFOR do rejestru dokumentów zatwierdzonych.Zwrot
Program dla wypożyczalni umożliwia rejestrację dokument szybkiego zwrotu narzędzi do magazynu, która polega na zeskanowaniu wyłącznie identyfikatora narzędzia i jeżeli jest taka potrzeba wskazania numeru seryjnego jaki jest zwracany. To są wystarczające informacje, aby program zidentyfikował rodzaj narzędzia i KTO je zwraca. Pozycja automatycznie zostaje dopisana do dokumentu BUFOR, jeżeli pracownik zwraca więcej narzędzi do można skanować kolejne. Kliknięcie na przycisk PRZYJMIJ powoduje zatwierdzenie dokumentu i przeniesienie pozycji z rejestru BUFOR do rejestru dokumentów zatwierdzonych.
Domyślnie w programach Microsoft Outlook, SharePoint i innych aplikacjach pakietu Office są widoczne informacje o obecności, czyli o tym, kto jest dostępny, nieobecny, zajęty lub niedostępny. Aktywowana ikona obecności umożliwia wyświetlenie szybkiego menu aktywowanego, za pomocą którego można rozpocząć konwersację z poziomu aplikacji. Program Lync Server 2010 zapewnia sprawniejszą komunikację i umożliwia komunikowanie się z najczęściej używanych aplikacji za jednym kliknięciem.
    DEMO