KLIENTÓW

Odszukano artykuły zawierające frazę klientów

Awizacja dostaw


W programie Studio Magazyn WMS.net dostępna jest funkcjonalność umożliwiająca awizację dostaw do magazynu wraz z ewidencją rezerwacji ramp w magazynie powiązanych z transportem (dostawy i wysyłki) oraz tworzenie harmonogramów dla magazynu i rampy załadunkowej.

awizacja dostawy towaru do magazunu |

Studio Reklamacje .net
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania KLIENTÓW do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

CRM Handlowiec
Rola crm Handlowiec przeznaczona jest dla mobilnych handlowców do planowania i rejestrowania swoich wizyt u KLIENTÓW.

Wysyłanie e-mail
Wysyłanie powiadomień do KLIENTÓW za pomocą poczty elektronicznej - wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.

Windows 7
System Operacyjny Windows 7 wprowadzony na rynek w 2009 roku zyskuje coraz więcej zadowolonych KLIENTÓW. Aplikacje oferowane przez SoftwareStudio są zgodne z Windows 7

CRM handlowcy
Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw KLIENTÓW, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść.

Wynajem magazynów
W zakresie wynajmu powierzchni magazynowych na terenie całej Polski ma to miejsce w najbardziej strategicznych punktach lokalizacyjnych kraju. Najbardziej korzystna lokalizację magazynu wraz z najlepszymi warunkami umowy najmu. Niezwykle istotnym czynnikiem decydującym o stworzeniu atrakcyjnej lokalizacji dla budowy magazynów jest infrastruktura drogowa. We wszystkich miastach, które posiadają już dostęp do autostrady to właśnie okolice węzłów autostradowych stanowią najbardziej atrakcyjne miejsca budowy magazynów. Tak jest w okolicach Łodzi (Stryków), Wrocławia (Bielany Wrocławskie, Kąty), Górnego Śląska (Chorzów, Gliwice) czy Poznania (Gądki, Komorniki) Aby sprostać wymaganiom KLIENTÓW i móc dostarczać im jak najbardziej aktualną i kompleksową wiedzę, należy zdecydować się na specjalizację poszczególnych centrów w określonych regionach kraju.

Wynajem miejsc magazynowych
Oferowany program magazynowy dedykowany jest dla firm prowadzących magazyn na zasadzie outsourcingu (usługi magazynowania), magazyn logistyczny w którym przechowywany jest towar innych firm. Specjalistyczne firmy logistyczne posiadające magazyn wysokiego składowania prowadzą gospodarkę magazynową dla swoich KLIENTÓW wynajmując im określone przestrzenie magazynowe. Wynajmująca firma nie musi posiadać infrastruktury związanej z prowadzeniem magazynu ani zatrudniać ludzi do jego obsługi. W ramach opłaty za składowanie towaru w magazynie, firma logistyczna zapewnia całą, kompleksową obsługę. Jednym z narzędzi pomocnym w takiej pracy jest program Studio Magazyn WMS.net za pomocą którego można ewidencjonować towary wg KLIENTÓW i miejsc składowania.

Koszty wynajmu magazynu
Developerzy zjamujący się budową i dzierżawą obiektów magazynowych konkurują ze sobą, co powoduję, że być może oferty dla KLIENTÓW również będą stawały się bardziej atrakcyjne. Widać na rynku działalność mniejszych firm, które też mają do zaoferowania konkurencyjne magazyny do wynajęcia. Czynsze za wynajem powierzchni magazynowej szły w górę ze względu na rosnące koszty budowy, ziemi, co właściwie już teraz jest widoczne. Część inwestycji została wstrzymana, ale większość się buduje, a inwestycje są zabudżetowane na długo wprzód, znaczna ich część miała charakter spekulacyjny.

Wyposażenie magazynu
Oferta obejmuje dostawę i instalację, sprzętu wraz z materiałami eksploatacyjnymi do systemów ADC (Automatic Data Capture) - automatycznego identyfikowania, przechwytywania i gromadzenia danych występujących w procesach logistyczno – magazynowych. Optymalny dobór urządzeń i oprogramowania, z szerokiego spektrum producentów, dostosowany do indywidualnych potrzeb KLIENTÓW oraz doradztwo i obsługę serwisową wchodzą w zakres usługi. Z punktu widzenia pracowników w magazynie oferujemy dostawę, montaż i uruchomienie drukarek kodów kreskowych, skanerów oraz terminali radiowych.

Corax moduł podstawowy
odpowiedzialny za dostarczenie wsparcia w obszarze zarządzania gospodarką materiałową, dystrybucją, zamówieniami własnymi i obcymi, sprzedażą towarów i usług, zakupami, promocjami a także kartotekami kontrahentów, artykułów, pracowników i innych podmiotów. Umożliwia obniżenie kosztów zaopatrzenia i współpracy z dostawcami a także podniesienie efektywności gospodarki zapasami. Poprzez automatyzację wielu czynności wykonywanych przez dział sprzedaży w znaczny sposób wpływa również na obniżenie kosztów w tym dziale, pozwalając skupić się na aktywnych działaniach pro-sprzedażowych. Zawiera wiele sparametryzowanych i gotowych do użycia analiz związanych m.in. ze sprzedażą produktów, ich rentownością oraz analiz dotyczących KLIENTÓW i dokonywanych przez nich zakupów. Dzięki uzyskanym z systemu statystkom menadżerowie otrzymują wiedzę ułatwiającą im podejmowanie trafnych decyzji związanych z dalszym rozwojem przedsiębiorstwa, jego produktami oraz wielu innych mających wpływ na dalsze, lepsze prosperowanie firmy. Program pozwala prowadzić efektywną gospodarkę środkami finansowymi udostępniając mechanizmy kontroli stanu rozrachunków z klientami i dostawcami. Firma dysponuje aktualnymi informacjami na temat przewidywanych terminów spływu należności oraz koniecznych płatnościach. Wspomaga to decyzje w zakresie zarządzania budżetem firmy i planowania działań inwestycyjnych. System posiada generator rejestrów VAT oraz deklaracji VAT-7 i VAT7K ułatwiający comiesięczne lub kwartalne rozliczenia z Urzędem Skarbowym.


  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

  • System magazynowy
    PROGRAM MAGAZYNOWY zintegrowany z urządzeniami wspomagającymi pracę przyczynia się do znacznego przyspieszenia obsługi magazynów przy oczywistym wzroście efektywności prac magazynowych. - Rozwój internetowych programów stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych. Oprogramowanie SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system magazynowy. Aplikacja internetowa ASP.net wykorzystująca profesjonalną bazę danych MS SQL 2008 Server pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalnością podobną do standardowego oprogramowania Windows.

  • enova płace i kadry
    System enova oferuje moduł Kadry Płace przeznaczony do pełnej obsługi działu kadr i rachuby płac w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. -

  • Kartoteka magazynowa
    Nasze programy i rozwiązania zostały w całości zaprojektowane, zaprogramowana i przetestowana przy użyciu oprogramowania Microsoft. Dzięki temu program ten idealnie współpracuje z większością popularnych systemów. Zapisane przez użytkownika dane mogą być bez przeszkód przetwarzane przez takie programy jak MS Excel. - Program magazynowy pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami.

  • System zarządzania
    program narzędziownia - System zarządzania Narzędziownia asp.net jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl