Integracja polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak dane i pliki.
Integracja systemów wymaga odpowiedniej dystrybucji zadań do rozproszonych podsystemów współpracujących ze sobą tak, aby współdziałały one ze sobą realizując określone zadania. W dziedzinie sterowania procesami najczęściej dokonywany jest podział systemów informatycznych w przedsiębiorstwie na tzw. klasy, zgodnie z rolą, jaką one realizują. W trakcie wdrożenia rozbudowanych systemów ERP często wymagana jest integracja z innymi dedykowanymi rozwiązaniami. Komunikacja między różnymi programami - baza danych wymaga rozwiązania wielu problemów, do których należą: Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezawodności; Dotrzymanie limitów dla opóźnień czasowych; Konieczność korzystania z różnorodnych mediów komunikacyjnych; Konieczność pozyskiwania danych w różnych standardach komunikacyjnych – protokołach; Zapewnienie otwartości systemu; Jednolity model prezentacji danych.

    Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, klienci, dostawcy.. Podział użytkowników na role determinuje ich uprawnienia i funkcje jakie mogą realizować za pomocą programu księgarni internetowej. ADMINISTRATORZY KSIĘGARNI - to grupa osób odpowiedzialna za zarządzanie i prowadzenie sklepu KLIENCI KSIĘGARNI - to grupa osób dokonująca zakupów za pośrednictwem platformy handlu internetowego posiadająca zapisane w bazie unikalne konta logowania DOSTAWCY KSIĄŻEK - to grupa osób posiadająca konta dostępowe do modułu kontroli i weryfikacji stanów magazynowych oraz realizacji sprzedaży książek przez internet.
    Ponadto zastosowanie technologii www pozwala wdrożyć elementy systemu b2b, tak aby klienci mieli dostęp do wybranych danych przez przeglądarkę internetową. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer sscc dla zdefiniowanego nośnika logistycznego. Kolejny etap to "burza mózgów" która ma zadanie przeanalizować szczegółowo dokument analizy przedwdrożeniowej i opracować dokument wdrożenia, który stanowi podstawę prowadzonych prac wdrożeniowych przez poszczególne osoby biorące udział we wdrożeniu. . Przy przepakowaniu towaru na mniejsze palety wymagane jest zastosowanie odpowiedniego współczynnika kosztów magazynowania. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Wówczas można zatwierdzić dokument mp lub wystawić taki dokument ręcznie. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Regał magazynowy
    Zawierający -filtrowanie wartości zawierający znak lub ciąg znaków. Można uwzględniać tylko częściowe dostawy ( dostarczono 80 sztuk ze 110 awizowanych). Klienci operatora logistycznego mogą posiadać własny system informatyczny za pomocą którego operator zobowiazany jest prowadzić ewidnecje magazynową. . Kolektor danych w magazynie wysokiego składu kolektor danych (terminal radiowy) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego windows ce lub mobile. W magazynach znajdują zastosowanie różne wersje urządzeń klasy kolektor danych. Kolektor danych intermec ck3 ma możliwość podłączenia czytnika rfid oraz rączki typu gun. Terminal radiowy online w magazynie wysokiego składowanie (dawniej kolektor danych działający offline) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej wifi i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego microsoft windows ce lub microsoft windows mobile. Kolektor danych w magazynie wysokiego składu kolektor danych (terminal radiowy) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego windows ce lub mobile. Kolektor danych datalogic kyman jest niezwykle ergonomicznym, dostępnym w wersji gun, a przy tym wytrzymałym i odpornym na ciężkie warunki pracy, upadki z wysokości 1,8 m i ujemne temperatury, terminalem do zastosowan mobilnych. Kolektor - terminal może służyć do wspomagania wielu różnorodnych procesów zależności od potrzeb, dzięki temu, że wyposażony jest w system windows mobile i można na nim zainstalować specjalne modułu do obsługi online bazy danych systemu wms net. Doskonale sprawdza się podczas inwentaryzacji w magazynach, placówkach handlowych, obsłudze spedycyjnej, generowaniu zamówień, automatycznej kompletacji towarów, a także w pracach usługowych w terenie. Dodatkowo można zainstalować w kolektorze kartę pcmcia. Rozwiązanie może być wykorzystywane we wdrożeniach zintegrowanych z nadrzędnym systemem erp wfmag wapro firmy asseco. . Składowanie towarów
    Integracja polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak dane i pliki.. Integracja systemów wymaga odpowiedniej dystrybucji zadań do rozproszonych podsystemów współpracujących ze sobą tak, aby współdziałały one ze sobą realizując określone zadania. W dziedzinie sterowania procesami najczęściej dokonywany jest podział systemów informatycznych w przedsiębiorstwie na tzw. klasy, zgodnie z rolą, jaką one realizują. W trakcie wdrożenia rozbudowanych systemów ERP często wymagana jest integracja z innymi dedykowanymi rozwiązaniami. Komunikacja między różnymi programami - baza danych wymaga rozwiązania wielu problemów, do których należą: Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezawodności; Dotrzymanie limitów dla opóźnień czasowych; Konieczność korzystania z różnorodnych mediów komunikacyjnych; Konieczność pozyskiwania danych w różnych standardach komunikacyjnych – protokołach; Zapewnienie otwartości systemu; Jednolity model prezentacji danych.
    Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.. Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W systemie jobs2enova istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
    Elastyczność i dostępność rozwiązań internetowych powoduje, że z programu magazynowego WMS.net korzystać mogę nie tylko pracownicy magazynu, ale także klienci logując się do systemu przez przeglądarkę internetową..

    Uzytkownicy zdalni systemu magazynowego to nie zawsze klienci operujący językiem polskim. Klientem magazynu mogą być osoby z innych krajów, dla któych program wyświetlający komunikaty po polsku jest mało przydatny. Potzrebne jest wiec narzędzie, które pozwoli na wyświetlanie ekranów w jezyku określonym indywidualnie dla zalogowanego użytkownika.

    Domyślnie wszystkie formualrze wyświetlane na ekranie ustawione są w języku polskim. Elastyczność oprogramowania do zarządzania magazynem WMS pozwala zdefiniować dowolny system opisów i odpowiednio skonfigurować słownik tłumaczeń. Użytkownik logując się do programu jest identyfikowany na podstawie przypisanego kodu kraju (wersji językowej) a komunikaty wyświetlane na ekranie zostają zastąpione zdefiniowanymi w słowniku danego kraju.

    Tłumaczenie odbywa się dynamicznie "w locie" po stronie serwera i dotyczy w roli klienta elementów programu:

    • MENU użytkownika
    • Rejestry i tabele - tłumaczenia nagłówków kolumn - zawartość bazy danych pozostaje bez zmian - oryginalna treść
    • Formualrze dopisywania dokumentów i kartotek
    wersje językowe, multi language, magazyn wms sql.
    Co roku zwiększa się zainteresowanie przedsiębiorców oprogramowaniem działającym w chmurze. Z aplikacji webowych korzysta ponad 60% firm z sektora MSP, a około 20% to klienci korporacyjni. Małe i średnie przedsiębiorstwa, dla których nowoczesna technologia staje się koniecznością działań i walki z konkurencją o wymagającego klienta. Zwiększające się wydatki na IT to szansa dla producentów aplikacji Internetowych do systematycznego powiększania swojego udziału w rynku, czego efektem są wynagrodzenia dla programistów aplikacji webowych. SoftwareStudio zdecydowanie co rocznie zwiększa wynagrodzenia programistów systemów Internetowych. Z finansowego punktu widzenia dla przedsiębiorcy jest korzystne używanie licencji miesięcznych lub rocznych, dających dostęp do wybranych aplikacji i funkcjonalności. W ten sposób ograniczane są koszty utrzymania działów IT, serwerowni itp.
    Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji - system RMA - to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie.
    Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.
    Klienci magazynów mogą mieć szybki i łatwy podgląd w stany magazynowe, historię oraz zarejestrować zlecenia wysyłki (zamówienie) czy zgłosić awizację dostawy.Moduł www
    Oprogramowanie przeznaczone jest do rejestrowania przyjęć i wydań opakowań zwrotnych, a w szczególności palet, zarówno z towarem jak i pustych. Każdy dokument obrotu paletami może zmieniać saldo kontrahenta, przewoźnika czy kierowcy. Program Magazyn Palet działa przez przeglądarkę internetową pozwala to na dostęp do danych z dowolnego miejsca na świecie wraz z obsługą wielu oddziałów czy magazynów. Klienci czy przewoźnicy mogą mieć zdalny dostęp do danych sald i rozliczeń palet.Salda palet
    Najwygodniejsze dla klienta rozwiązanie, w którym dostawca usługi zajmuje się wszystkim. Zapewnia sprzęt, system operacyjny oraz aplikacje biznesową. Użytkownik płaci stałą miesięczną opłatę za wynajem całości rozwiązania. SoftwareStudio oferuje możliwość zakupu na specjalnych warunkach licencję SaaS na swoje oprogramowanie w modelu SaaS, gdy użytkownik będzie korzystać z rozwiązania w chmurze prywatnej. Klient kupuje gotowe pudełko z aplikacją, tyle, że nie instaluje jej u siebie na swoich na komputerach a wyłącznie korzysta z jej funkcjonalności przez internet w chmurze. Chmura prywatna to stworzenie elastyczności w serwerowni ATM na sprzęcie SoftwareStudio co w chmurze publicznej, ale całością administrują i odpowiedzialność ponoszą inżynierowie SoftwareStudio i firmy ATM. Dedykowane serwery (hosty) postawione są wraz z macierzami i środowiskiem wirtualizacyjnym firmy VMware. Kluczowym elementem chmury prywatnej jest zarządzanie zasobami; fizycznymi serwerami, maszynami wirtualnymi oraz zainstalowanymi aplikacjami. Dzięki odpowiednim narzędziom dostarczanym przez VMware SoftwareStudio może zdalnie monitorować całe środowisko, wykonywać na nim zmiany (ręcznie lub automatycznie) oraz oddawać pewne narzędzia w ręce użytkowników końcowych/biznesowych. Zaawansowani kliencie SoftwareStudio mają własne pulpity administracyjne za pomocą których mogą stroić środowisko wg własnych potrzeb.
    DEMO