Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na: planowane wizytyw trakcie realizacjiwykonanerozliczonewszystkie wizyty razem Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza. Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu. Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika: widok jednego dniawidok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzieńwidok miesiącawidok danego roku W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.

Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.. Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na: planowane wizytyw trakcie realizacjiwykonanerozliczonewszystkie wizyty razem Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza. Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu. Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika: widok jednego dniawidok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzieńwidok miesiącawidok danego roku W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.
Kalendarze wzorcowe służą do ustalania rozkładu dni roboczych, wolnych i nominalnych godzin pracy. Dane tuż po zainstalowaniu zawierają kalendarz Główny, którego zawartość trzeba zweryfikować na etapie wdrożenia koniecznie przed modyfikacją jakiejkolwiek karty pracy pracownika. Można zakładać dowolną ilość kalendarzy wzorcowych. Hierarchia kalendarzy jest następująca: nadrzędny jest kalendarz Główny, następnie wzorcowe i na końcu poszczególne karty pracy pracowników. Karty pracy służą do rejestrowania pracownikowi wszelkich zdarzeń związanych z rozliczaniem wypłaty, tzn. godzin pracy nominalnych, zwykłych, nadliczbowych i innych oraz różnych typów nieobecności – urlopów, absencji chorobowych itp. Przeznaczeniem kalendarzy wzorcowych jest ustalenie rozkładu dni roboczych i wolnych, który to rozkład jest „dziedziczony” przez poszczególne karty pracy pracowników. Karty pracy dziedziczą od kalendarzy wzorcowych również rozkład godzin nominalnych i zwykłych, jednakże, gdy informacje na temat godzin nominalnych lub zwykłych zostaną indywidualnie poprawione na karcie pracy mechanizm ich dziedziczenia przestaje działać. Do ustalenia dni wolnych i roboczych można pominąć kalendarz wzorcowy, ustalając te dane bezpośrednio na karcie pracy. W tym celu na karcie pracy należy wskazać zamiast obowiązywania kalendarza wzorcowego- rozkład indywidualny.
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić im pracę, a osobie nadzorujące weryfikacją ich działań. Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszystkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza.
DEMO