Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na: planowane wizytyw trakcie realizacjiwykonanerozliczonewszystkie wizyty razem Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza. Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu. Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika: widok jednego dniawidok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzieńwidok miesiącawidok danego roku W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.

Office 365 udostępnia znane aplikacje pakietu Office, firmową pocztę e-mail, kalendarz i funkcje wideokonferencji na niemal każdym urządzeniu — od komputerów, przez smartphony po tablety. Najwygodniejsze dla klienta rozwiązanie, w którym dostawca usługi zajmuje się wszystkim.. Office 365 udostępnia znane aplikacje pakietu Office, firmową pocztę e-mail, kalendarz i funkcje wideokonferencji na niemal każdym urządzeniu — od komputerów, przez smartphony po tablety. Najwygodniejsze dla klienta rozwiązanie, w którym dostawca usługi zajmuje się wszystkim..
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.. Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na: planowane wizytyw trakcie realizacjiwykonanerozliczonewszystkie wizyty razem Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza. Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu. Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika: widok jednego dniawidok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzieńwidok miesiącawidok danego roku W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.
Kerio Connect pozwala na dostęp do poczty email, kontaktów i kalendarzy przez desktopowych klientów, przeglądarki internetowe oraz smartphony. . Za pomocą Kerio Connect współdziel wiadomości, kalendarze i kontakty, planuj spotkania na każdej platformie. Połącz w jedno użytkowników Mac, Windows, Linux i urządzeń mobilnych. Korzystaj z Globalnej Listy Adresowej (GAL) i bądź w posiadaniu całościowej, spójnej bazy firmowych kontaktów. Zbierz wszystkie dane w jednym miejscu. WebMail w Kerio Connect W nowym webmailu przebudowane zostały architektura oraz interfejs użytkownika. Wpłynęło to na poprawę wydajności oraz wizerunku, który odpowiada współczesnym standardom aplikacji internetowych. W odpowiedzi na przyzwyczajenia klientów możliwe jest alternatywne korzystanie z dotychczasowej wersji Webmail. Serwer poczty Kerio Connect 8.0 rozszerza zakres klientów pracy grupowej z synchronizacją notatek. Kerio Connect 8.0 może być już zainstalowany na platformie Microsoft Windows Server 2012, udostępniając pracę grupową i pełną funkcjonalność dla klientów. Użytkownicy systemu operacyjnego Microsoft Windows 8 mogą używać Microsoft Internet Explorer 10 celem dostępu do poczty za pośrednictwem nowego klienta Kerio Connect.
Program do awizacji transportu wdrażany przez przedsiębiorstwa zapewnienia lepszą obsługę kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów. Podstawowe funkcjonalności oprogramowania system awizacji dostaw: prowadzenie rejestru awizacji dostaw/rozładunków; graficzna interpretacja w kalendarzu; awizacje cykliczne, jednorazowe; definiowanie miejsc załadunków i rozładunków (doków); podział czasu na okna czasowe w określonych przedziałach np. co 20 minut; – powiązanie awizacji z innymi dokumentami systemu magazynowego; wysłanie potwierdzenia awizacji przez email lub SMS.
System awizacji dostaw w magazynach logistycznych przeznaczony jest do koordynowania dostaw i wysyłek z wykorzystaniem technologii internetowych. Za pomocą oprogramowania www użytkownik poprzez przeglądarkę internetową sprawdza i zapisuje planowany termin dostawy do magazynu. Awizo dostawy towaru zapisywane jest w bazie systemu magazynowego WMS. Pracownicy działu logistyki mogą koordynować za pomocą kalendarzy pracę magazynierów i obłożenie ramp.
System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Awizacja dostaw umożliwia logowanie się dostawców lub przewoźników za pomocą przeglądarki internetowej (przez www) i rezerwację wolnego terminu w wybranym doku magazynu.Podstawowe funkcjonalności oprogramowania Awizacja Dostaw: prowadzenie rejestru awizacji dostaw/rozładunków; graficzna interpretacja w kalendarzu; awizacje cykliczne, jednorazowe; definiowanie miejsc załadunków i rozładunków (doków); podział czasu na okna czasowe w określonych przedziałach np. co 20 minut; - powiązanie awizacji z innymi dokumentami systemu magazynowego; wysłanie potwierdzenia awizacji przez email lub SMS.System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych
Informacje o obecności obejmują teraz notatki osobiste, lokalizacje i zdjęcia, a użytkownicy kontrolują swoje informacje osobiste za pomocą rozszerzonych ustawień prywatności. Teraz użytkownik może samodzielnie ustawić swój stan obecności albo stan ten może być ustawiany automatycznie, na przykład na podstawie kalendarza lub stanu zalogowania użytkownika. Ponadto można dostosować poziom dostępu dla poszczególnych kontaktów w celu określenia, ile informacji należy im udostępniać.
Funkcja MOJE ZADANIA umożliwia szybki podgląd zadań dopisanych dla zalogowanego użytkownika. Nowe zadanie pracownika - w polu TYTUŁ należy wpisać tytuł zadania, w polu OPIS podać dowolny opis. W polu UŻYTKOWNIK należy wybrać z listy rozwijanej użytkownika do którego ma zostać przypisane zadanie. W polu TERMIN należy wskazać termin wykonania zadania. Po uruchomieniu przycisku listy rozwijanej pojawi się kalendarz, z którego można wybrać żądany termin realizacji zadania. Termin zadania można także wpisać z klawiatury, podając datę w formacie RRRR-MM-DD, gdzie RRRR-rok, MM-miesiąc, DD-dzień. Pole UWAGI to pole na wpisanie dowolnego komentarza – uwag. Po wprowadzeniu wszystkich danych należy je zapisać korzystając z klawisza-funkcji ZAPISZ.Zadania pracownika
Niektóre urządzenia wymagają legalizacji, w związku z tym program umożliwia rejestrowanie informacji o takim zdarzeniu. W wypadku zdarzenia typu legalizacja wprowadzmay datę rozpoczęcia wykonywania z kalendarza (tylko dzień) wpisujemy numer dokumentu legalizacji, sposób wykonania, datę zakończenia, informację KTO wykonał legalizację, numer faktury za usługę.
DEMO