Administrator programu Studio Dokumenty to rola w programie przeznaczona dla osoby odpowiedzialnej za jego konfigurację i działanie.
Moduł administrator programu do skanowania i archiwizacji dokumentów posiada kilka opcji pozwalających na skonfigurowania i monitorowanie działania aplikacji. Pozycja menu wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika oraz usunięcia kartoteki użytkownika. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. Pozycję skorowidza należy wybrać prze kliknięcie lub zaznaczenie kursorem i potwierdzenie wyboru klawiszem Enter. Dla użytkownika należy zdefiniować LOGIN, NAZWISKO, IMIĘ oraz zapisać znacznik w polu AKTYWNE. LOGIN użytkownika stanowi nazwa serwera oraz nazwa użytkownika zapisana w formie NAZWA SERWERA\NAZWA UŻYTKOWNIKA. Przy próbie dopisania użytkownika bez informacji obowiązkowych wyświetlone zostają komunikaty błędu. Kartoteka użytkownika nie zostaje dopisana. STATUS Skorowidz pozwala zdefiniować wykorzystywane statusy dla dokumentów wraz z podaniem ikony (plik graficzny stanowiący graficzną prezentację – miniaturę). Skorowidz numerów spraw przeznaczony jest do zapisania symboli numeracji rejestrowanych spraw. Skorowidz obsługuje pole NUMER SPRAWY. Pozycje skorowidza zawierają 3 pola: - AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji skorowidza. Pozycje zaznaczone, jako nieaktywne nie są wyświetlane w polach obsługiwanych przez skorowidz.- KOD – symbol pozycji, który jest zapisywany w dokumentach. - OPIS – nazwa pozycji - opis. Dopisanie pozycji skorowidza wykonywane jest przez wiersz dopisania. Pozycja skorowidza zostaje zapisana przez użycie kombinacji klawiszy Shift>Enter>. NUMERACJA Pozycja menu wyświetla zestawienie szablonów numeracyjnych stosowanych w programie. Pola zestawienia szablonów numeracyjnych: - AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji, - TYP – symbol zapisywany w numerze - OPIS – charakterystyka szablonu numeracyjnego, - NUMER – ostatni zapisany w programie numer kartoteki lub dokumentu, - ROK – rok, w którym stosowana jest numeracja. - TERMIN DO – data, do której numerowane są kartoteki lub dokumentu według szablonu. Szablon numeracyjny KON jest automatycznie dopisywany przez zapisaniu pierwszej kartoteki kontrahenta (dłużnika lub nadawcy). Szablony numeracyjne dla spraw są automatycznie dopisywane przy zapisywaniu spraw (dokumentów). DZIENNIK ZDARZEŃ Udostępnia informacje o zdarzeniach w postaci listy (tabeli) z informacją kto i kiedy wykonywał określoną czynność.

    Nazwa ta oznacza informatyczny system aplikacji, które integrują procesy przedsiębiorstwa na wszystkich jego szczeblach. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego jpg, załącznikiem może być dowolny plik zapisnay w komputerze. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu studio magazyn wms net z system hermessql. . Można wygenerować gotowe paczki z zewnętrznych aplikacji ( www), wystarczy wywołać odpowiednią funkcję zapisaną w pliku dll, która zawiera być wszystko co pozwoli w sposób łatwy generować niezbędne zapisy do bazy, łączni z definicjami wymaganych klas, struktur czy wydruków. Procedura zwraca wynik z informacją czy z powodzeniem zostały zlecone jej zadania. Dll wraz ze strukturami spedytorlib. Można wygenerować gotowe paczki z zewnętrznych aplikacji ( www), wystarczy wywołać odpowiednią funkcję zapisaną w pliku dll, która zawiera być wszystko co pozwoli w sposób łatwy generować niezbędne zapisy do bazy, łączni z definicjami wymaganych klas, struktur czy wydruków. Ponadto procedura zwraca również identyfikator zlecenia wysyłki - utworzonego zlecenia, aby zdefiniować które zlecenie ma się drukować. . Funkcje w obrocie towarowym
    net z system sap. Istnieje możliwość potraktowania usługi magazynowania i transportu jako całość, ale czy jest to usługa transportowa, czy magazynowania, nie może decydować wartość usługi. Ograniczone jednak są pliki tylko graficzne typu jpg, czyli zdjecia lub skany. . Funkcja programu magazynowego - treacebility - istotą rozwiązań do śledzenia pochodzenia towarów „traceability” jest możliwość monitorowania ruchu i pochodzenia danego produktu na każdym etapie łańcucha dostaw, czyli możliwość uzyskania danych z poprzedniego etapu łańcucha. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Narzędziem funkcjonowania takiego rozwiązania jest system gs1 posługujący się globalnymi standardami w zakresie oznaczania jednostek i przepływu informacji. Jako członka unii europejskiej. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Funkcja programu magazynowego - treacebility - istotą rozwiązań do śledzenia pochodzenia towarów „traceability” jest możliwość monitorowania ruchu i pochodzenia danego produktu na każdym etapie łańcucha dostaw, czyli możliwość uzyskania danych z poprzedniego etapu łańcucha. . Wyposażenie magazynu
    Administrator programu Studio Dokumenty to rola w programie przeznaczona dla osoby odpowiedzialnej za jego konfigurację i działanie.. Moduł administrator programu do skanowania i archiwizacji dokumentów posiada kilka opcji pozwalających na skonfigurowania i monitorowanie działania aplikacji. Pozycja menu wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika oraz usunięcia kartoteki użytkownika. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. Pozycję skorowidza należy wybrać prze kliknięcie lub zaznaczenie kursorem i potwierdzenie wyboru klawiszem Enter. Dla użytkownika należy zdefiniować LOGIN, NAZWISKO, IMIĘ oraz zapisać znacznik w polu AKTYWNE. LOGIN użytkownika stanowi nazwa serwera oraz nazwa użytkownika zapisana w formie NAZWA SERWERA\NAZWA UŻYTKOWNIKA. Przy próbie dopisania użytkownika bez informacji obowiązkowych wyświetlone zostają komunikaty błędu. Kartoteka użytkownika nie zostaje dopisana. STATUS Skorowidz pozwala zdefiniować wykorzystywane statusy dla dokumentów wraz z podaniem ikony (plik graficzny stanowiący graficzną prezentację – miniaturę). Skorowidz numerów spraw przeznaczony jest do zapisania symboli numeracji rejestrowanych spraw. Skorowidz obsługuje pole NUMER SPRAWY. Pozycje skorowidza zawierają 3 pola: - AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji skorowidza. Pozycje zaznaczone, jako nieaktywne nie są wyświetlane w polach obsługiwanych przez skorowidz.- KOD – symbol pozycji, który jest zapisywany w dokumentach. - OPIS – nazwa pozycji - opis. Dopisanie pozycji skorowidza wykonywane jest przez wiersz dopisania. Pozycja skorowidza zostaje zapisana przez użycie kombinacji klawiszy Shift>Enter>. NUMERACJA Pozycja menu wyświetla zestawienie szablonów numeracyjnych stosowanych w programie. Pola zestawienia szablonów numeracyjnych: - AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji, - TYP – symbol zapisywany w numerze - OPIS – charakterystyka szablonu numeracyjnego, - NUMER – ostatni zapisany w programie numer kartoteki lub dokumentu, - ROK – rok, w którym stosowana jest numeracja. - TERMIN DO – data, do której numerowane są kartoteki lub dokumentu według szablonu. Szablon numeracyjny KON jest automatycznie dopisywany przez zapisaniu pierwszej kartoteki kontrahenta (dłużnika lub nadawcy). Szablony numeracyjne dla spraw są automatycznie dopisywane przy zapisywaniu spraw (dokumentów). DZIENNIK ZDARZEŃ Udostępnia informacje o zdarzeniach w postaci listy (tabeli) z informacją kto i kiedy wykonywał określoną czynność.
    Za pomocą definicji TYP KOLUMNY wskazujemy w jaki sposób można dane edytować, developer ma do dyspozycji szereg kontrolek do wyboru: ul> li>Text – wprowadzanie danych tekstowych li>Date – przeznaczona do wprowadzania dat li>Numeric – umożliwia wporwadzanie wartości numerycznych li>CheckBox – edycja pól logicznych, na zasadzie TAK/NIE li>Combo – lista rozwijana umożliwiająca wybranie jednej pozycji ze słownika li>ComboChkBox – lista rozwijana umożliwiająca wybranie wielu pozycji z listy. Definiowana tak samo jak pole typu Combo. Do bazy zapisywane są kody zaznaczonych pozycji rozdzielone przecinkami. /li>li>ComboFly – lista rozwijana wyszukująca pozycje dynamicznie z bazy na podstawie wpisanej przez użytkownika frazy. Szczegółowy opis niżej. /li>li>Combo kaskadowe – pozycje na liście rozwijanej uzależnione od wartości innego pola typu combo. Szczegółowy opis niżej. /li>li>RadioButton – przyciski umożliwiające wybór tylko jednej z wielu dostępnych opcji. Budowane dynamicznie na podstawie zapytania podanego przez użytkownika. Opis konfiguracji poniżej. /li>li>Separator – możliwość rozdzielenia pozycji na formularzu linią poziomą /li>li>Password – pole tekstowe, którego wartość przy zapisywaniu jest szyfrowana w bazie, a przy odczycie wartość prezentowana jest za pomocą symboli zastępczych *. W celu odczytania wartości zaszyfrowanej należy skorzystać z metody deszyfrowania (decrypt.aspx). Zastosowanie do zapisu newralgicznych danych w bazie np. haseł. /li>li>Image – pozwala na wyświetlanie oraz dodawanie plików graficznych (obrazków w formacie jpg) /li>li>FieldsetStart i FieldsetStop – to powiązane pola pozwalające na wyświetlanie ramki, za pomocą której możemy powiązać kontrolki w pewne grupy./li> /ul>Kontrolki
    Funkcja - przycisk ZAŁĄCZNIKI uruchamia okno wyświetlające dopisane już załączniki w tym także CV kandydata, które zostało dołączone podczas rejestracji na stronie www. Wywołana funkcja umożliwa również dołączenie do wybranej kartoteki kolejnych załączników w postaci plików pdf, doc, xls, jpg itp. Po uruchomieniu przycisku PRZEGLĄDAJ zostanie wyświetlone okno wyboru pliku. Wybrany plik należy zaznaczyć i potwierdzić wybór poleceniem OTWÓRZ. Lokalizacja pliku zostanie zapisana w polu okna dopisana załącznika. Dołączenie załącznika do kartoteki wymaga potwierdzenia polecenia DODAJ ZAŁĄCZNIK.
    Każdy może zajmować się pozycjonowaniem własnego serwisu internetowego, jednak nasza oferta pozycjonowania obejmuje swoim zakresem kompleksowe działanie na rzecz zwiększania pozycji strony w wyszukiwarkach, a w szczególności w wyszukiwarce google. Wszystkie metody których używamy są legalne, zapewniają wysoką skuteczność i opierają się na sprawdzonych metodach wykorzystywanych od 2002 roku. Na czym polega pozycjonowanie za pomocą programu Pozycjoner .net ? Wiele lat doświadczeń doprowadziło do stworzenia specjalnej aplikacji internetowej (serwis www) za pomocą, której nasi konsultanci przygotowują i zarządzają bazą danych artykułów i słów kluczowych oraz załączników tj. zdjęć w formatach jpg, gif lub png. Dane zgromadzone w bazie stanowią kompendium wiedzy, która jest następnie przez specjalne alegortymy przygotowywana i udostępniana wyszukiwarce. Nasze rozwiązanie sprawdza się najlepiej w pozycjonowaniu wyszukiwarki google, co nie oznacza, że inne wyszukiwarki nie są obsługiwane. Zalety oferowanego rozwiązania: - wysokie pozycje na wybrane słowa kluczowe; - zwiększenie ilości potencjalnych klientów odwiedzających stronę internetową; - pewność doboru odpowiednich słów kluczowych dzięki naszym konsultacjom; - pewność na świadczone usługi, ponieważ praca ludzka wspierana jest przez dedykowany program komputerowy. - wgląd do bazy słów kluczowych, artykułów i załączników i możliwością samodzielnej edycji czy dopisywaniu.
    Do każdego dokumentu magazynowego użytkownik może dołączać dowolne pliki stanowiące załącznik. Mogą to być skany dokumentów, kopie faktur, maile lub zdjęcia. W celu dodania załącznika po wywłaniu funkcji ZAŁĄCZNIKI, wyświetla się standardowe okienko zarządzania załącznikami. W dolnej części po prawej stronie dostępne jest okienko pliku jaki chcemy dodać, przycisk przeglądania zasobów własnego komputera oraz polecenie UPLOAD, za pomocą któego wykonywane jest kopiowanie pliku z lokalnego komputera na serwer. jeżlei kopiwoany plik ma format pliku graficznego np. JPG/JPEG wówczas program wyświetla obraz miniaturki tego pliku. Dla innych plików wyświetlane są ikony symbolizujące rodzaj załącznika.Dodawanie załącznika
    Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ. W oknie dopisania kartotek zapisywane są informacje. W zakładce Parametry jest możliwość wpisania wymiarów narzędzia, a więc jego szerokości, długości oraz wysokości, wagi netto oraz brutto, podania zawartości w opakowaniu zbiorczym (w kartonie, na palecie), oraz wymaganego zapasu minimalnego i maksymalnego oraz zapasu optymalnego. Zakładkę Parametry techniczne wypełniamy podczas edycji kartoteki. Informacje, które się pojawią w tej zakładce uzależnione są od wyboru grupy towarowej. Zakładkę Dostawcy również wypełniamy w trybie edycji kartoteki. W tej zakładce jest możliwość przypisania większej ilości dostawców oraz wypożyczających dane narzędzie. Informacje te zostaną później wykorzystane podczas kreowania zapytań ofertowych o zakup i wypożyczenie narzędzia. W zakładce Foto jest możliwość dołączenia do kartoteki narzędzia dowolnej ilości załączników w postaci zdjęć w formacie JPG, dla których program automatycznie generuje miniaturki. Klikając na miniaturkę zdjęcia wyświetlone zostanie oryginalne zdjęcie. W zakładce Załączniki jest możliwość przypisania do kartoteki narzędzia dowolnej ilości dokumentów elektronicznych stanowiących załączniki np. dokumenty PDF, Word, Excel itp. Pola obowiązkowe przy dopisaniu kartoteki to INDEKS i NAZWA. Przy próbie zapisania kartoteki bez zapisanych informacji w polach, Operacja zapisana zostaje zablokowana a wokół pól zostaje wyświetlona czerwona ramka oznaczająca wymagalność pola. .Zakładanie kartoteki
    Standardowa funkcja pozwalająca podobnie jak załączniki na umieszczanie plików skojaroznych z kontrahentem. Ograniczone jednak są pliki tylko graficzne typu JPG, czyli zdjecia lub skany.Zdjęcia
    DEMO