CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy.
CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. Podstawowym zadaniem programu dla Windows CE / Mobile jest ułatwienie pracy mobilnych handlowców oraz zwiększenie ich wydajności poprzez: Szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych Pełną informację o zadłużeniach, udzielanych kredytach kupieckich, historii zamówień klienta Możliwość rejestrowania nowych kontrahentów Możliwość rejestracji i drukowania zamówień i dokumentów KP a następnie przesłanie ich do Centrali (skrócenia czasu realizacji zamówień i „ręcznego” wprowadzania dokumentów) Kontrolę czasu i efektywności handlowca Aplikacja mobilna CoraxMobile pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, wystawianie dokumentów KP, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt. Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL i humansoft Corax zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów.

    Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.
    Rola koordynatora pozwala przeglądać wszystkie dane rejestrowane przez handlowców oraz wykorzystywać raporty. Planowane wizyty Wyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla handlowców. Koordynator może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. W trakcie realizacji Wyświetla rejestr wizyt w trakcie realizacji Wykonane Wyświetla rejestr wizyt wykonanych – spotkań, które się odbyły i zostały przeniesione do tego rejestru. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Rozliczone Wyświetla rejestr wizyt rozliczonych – dokumenty przeniesione do tego rejestru stanowiące archiwum. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Anulowane Wyświetla rejestr wizyt usuniętych (przeniesionych do anulowanych) takie wizyty nie są ujmowane w raportach, ale stanowią informację jakie były plany i ile z nich zostały odwołane - niezrealizowane Baza wizyt Wyświetla rejestr wizyt handlowca z dowolnym statusem, ale bez wizyt anulowanych. Rejestr pozwala analizować dane dotyczące spotkań, odszukać spotkanie i sprawdzić zapisane w nim informacje. Sprawy bieżące Lista wizyt zaplanowanych na dzisiaj i jutro. Wizyty zrealizowane Lista wizyt zrealizowanych zapisanych w rejestrach WYKONANE oraz ROZLICZONE Zamówienia Zestawienie zarejestrowanych zamówień przez handlowców w wybranym przedziale czasowym. Plan sprzedaży Zestawienie zarejestrowanych planów zamówień (przewidywana sprzedaż) przez handlowców w wybranym przedziale czasowym z podaniem sprzedaży na najbliższe 30, 60 i 90 dni. Raporty Udostępnia moduł raportów, analizujące w wybranym przedziale czasowym i dla wybranych handlowców. UWAGA: aby użytkownik koordynator miał możliwość korzystania z raportów Administrator musi najpierw je prawidłowo zainstalować na serwerze raportów (SQL reporting services – pliki RDL) oraz odpowiednio ustawić z poziomu modułu administratora skonfigurować tablicę raportów.

    Rola crm Handlowiec przeznaczona jest dla mobilnych handlowców do planowania i rejestrowania swoich wizyt u klientów.
    crm Handlowiec ma dostęp do szeregu modułów, najważniejsze z nich to kartoteki, wizyty oraz zestawienia. Kartoteki Pozycje szczegółowe zakładki menu KARTOTEKI wyświetlają kartoteki asortymentowe, kontrahentów, pracowników. Pozycja menu Asortyment wyświetla listę kartotek towarowych, oferowanych przez handlowców. W kartotece aktywna są funkcje: dopisania, edycji, podglądu oraz zestawienie obrotów dla kartoteki. Pola obowiązkowe przy dopisaniu kartoteki to INDEKS i NAZWA ARTYKUŁU. Do każdej kartoteki możliwe jest przypisywanie dowolnej ilości komentarzy i uwag, dodawanie załączników w postaci dowolnych plików oraz zdjęć. Kontrahenci i PracownicyPozycja menu KONTRAHENCI I PRACOWNICY wyświetla listę kartotek kontrahentów. W kartotece aktywne są funkcje: dopisania, edycji i podglądu kartoteki oraz zestawienie obrotów. Opisane funkcje uruchamiane są przez polecenia z paska poleceń lub wybór pozycji listy zadań wyświetlanej przez użycie prawego przycisku myszy. Kartoteka kontrahenta dopisywana jest przez użycie polecenia DOPISZ. Dane kontrahenta zapisywane są w wyświetlonym formularzu. Podstawowe dane adresowe klienta dotyczą siedziby firmy, a nie miejsc działalności do których kieruje się handlowiec. Miejsca wizyt zapisuje się w skorowidzu ODDZIAŁY. Polem obowiązkowym przy dopisani kartoteki jest NAZWA. Kartoteka zostaje zapisana przez użycie polecenia ZAPISZ. Po dopisaniu kartoteki zostaje wyświetlony komunikat informujący o wykonaniu Operacji. Okno dopisania należy zamknąć przez użycie przycisku . Dopisana kartoteka jest oznaczona jako aktywna – znacznik w polu AKTYWNA. Kartoteki, które nie są oznaczone jako aktywne nie są dostępne w dokumentach magazynowych w skorowidzu kontrahentów. OddziałyDla każdego kontrahenta należy dopisać co najmniej jeden oddział (stanowiący centralę – siedzibę firmy) Lista oddziałów jest listą adresową dotyczącą miejsc do jakich handlowiec może jeździć. Dane podstawowe w kartotece kontrahenta dotyczą danych siedziby firmy, a oddziały oznaczają miejsca odwiedzin. Z menu mamy dostęp do pozycji formularza dopisywania nowego oddziału oraz możliwość przeglądania i edycji istniejących oddziałów. KontaktyDla każdego kontrahenta i jego oddziału można dopisać dowolną ilość kontaktów – czyli osób i możliwości skontaktowania się z nimi. W poziomu menu mamy dostęp do dwóch opcji, dopisywania nowego kontaktu oraz przeglądania istniejących kontaktów z opcją edycji zapisanych danych. Formularz dopisywania kontaktu cechuje konieczność wybrania oddziału kontrahenta powiązanego z kontaktem, czyli każdy kontakt musi być skojarzony z oddziałem. Wizyty Sekcja udostępnia funkcje dopisywania nowych spotkań z klientami oraz zarządzanie procesem spotkań i ewidencją informacji zbieranych podczas spotkań. Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz wybrane ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki (aby odszukać klienta należy w okienku wpisać jego nazwę, miejscowość lub NIP) Przykładowo jeżeli wpiszemy WAR, to wyświetlone zostaną kartoteki Kleinów z Warszawy. Uwaga: handlowiec może wybrać klientów tylko przypisanych do niego – widocznych w jego kartotece kontrahentów. W ten sposób ograniczamy listę wyboru firm tylko do tych, którymi się opiekuje dany handlowiec. Zapisana wizyta znajduje się w rejestrze wizyt planowanych, a program oczekuje na wprowadzenie kolejnej wizyty. Planowane wizytyWyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla zalogowanego handlowca. Handlowiec może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. Kolumna PRIORYTET pozwala określić ważność wykonania danej wizyty – aby zmienić priorytet należy wybrać polecenie z MENU Edycja lub kliknąć 2 kotnie na kolumnie Priorytet. Wyświetli się wówczas się formularz wyboru. Wizyty znajdujące się w rejestrze wizyty planowane można przenieść do innych rejestrów korzystając z funkcji zmiany statusu, wybierając polecenie z MENU Edycja lub klikając 1 krotnie na kolumnie Status. W celu realizacji zaplanowanej wizyty należy ją przenieść do rejestru wizyt w trakcie realizacji, aby móc edytować dane związane z przebiegiem spotkania, rejestracją pozycji zamówienia czy wprowadzenia planów zamówień klienta.Wizyty w trakcie realizacjiKolejny rejestr w programie crm.net to wizyty w trakcie realizacji, z tego poziomu handlowiec wprowadza informacje o danej wizycie. Formularz rejestracji danych związanych z wizytą handlowca u klienta, zawiera informacje o: § Miejscu wyjazdu – wybór ze skorowidza, który za

    CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. . CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. Podstawowym zadaniem programu dla Windows CE / Mobile jest ułatwienie pracy mobilnych handlowców oraz zwiększenie ich wydajności poprzez: Szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych Pełną informację o zadłużeniach, udzielanych kredytach kupieckich, historii zamówień klienta Możliwość rejestrowania nowych kontrahentów Możliwość rejestracji i drukowania zamówień i dokumentów KP a następnie przesłanie ich do Centrali (skrócenia czasu realizacji zamówień i „ręcznego” wprowadzania dokumentów) Kontrolę czasu i efektywności handlowca Aplikacja mobilna CoraxMobile pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, wystawianie dokumentów KP, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt. Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL i humansoft Corax zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów.
    Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.. Rola koordynatora pozwala przeglądać wszystkie dane rejestrowane przez handlowców oraz wykorzystywać raporty. Planowane wizyty Wyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla handlowców. Koordynator może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. W trakcie realizacji Wyświetla rejestr wizyt w trakcie realizacji Wykonane Wyświetla rejestr wizyt wykonanych – spotkań, które się odbyły i zostały przeniesione do tego rejestru. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Rozliczone Wyświetla rejestr wizyt rozliczonych – dokumenty przeniesione do tego rejestru stanowiące archiwum. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Anulowane Wyświetla rejestr wizyt usuniętych (przeniesionych do anulowanych) takie wizyty nie są ujmowane w raportach, ale stanowią informację jakie były plany i ile z nich zostały odwołane - niezrealizowane Baza wizyt Wyświetla rejestr wizyt handlowca z dowolnym statusem, ale bez wizyt anulowanych. Rejestr pozwala analizować dane dotyczące spotkań, odszukać spotkanie i sprawdzić zapisane w nim informacje. Sprawy bieżące Lista wizyt zaplanowanych na dzisiaj i jutro. Wizyty zrealizowane Lista wizyt zrealizowanych zapisanych w rejestrach WYKONANE oraz ROZLICZONE Zamówienia Zestawienie zarejestrowanych zamówień przez handlowców w wybranym przedziale czasowym. Plan sprzedaży Zestawienie zarejestrowanych planów zamówień (przewidywana sprzedaż) przez handlowców w wybranym przedziale czasowym z podaniem sprzedaży na najbliższe 30, 60 i 90 dni. Raporty Udostępnia moduł raportów, analizujące w wybranym przedziale czasowym i dla wybranych handlowców. UWAGA: aby użytkownik koordynator miał możliwość korzystania z raportów Administrator musi najpierw je prawidłowo zainstalować na serwerze raportów (SQL reporting services – pliki RDL) oraz odpowiednio ustawić z poziomu modułu administratora skonfigurować tablicę raportów.
    Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.. Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony. Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza.
    Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść.. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok. system CRM, handlowcy, program, oprogramowanie dla handlowca.
    Rola crm Handlowiec przeznaczona jest dla mobilnych handlowców do planowania i rejestrowania swoich wizyt u klientów.. crm Handlowiec ma dostęp do szeregu modułów, najważniejsze z nich to kartoteki, wizyty oraz zestawienia. Kartoteki Pozycje szczegółowe zakładki menu KARTOTEKI wyświetlają kartoteki asortymentowe, kontrahentów, pracowników. Pozycja menu Asortyment wyświetla listę kartotek towarowych, oferowanych przez handlowców. W kartotece aktywna są funkcje: dopisania, edycji, podglądu oraz zestawienie obrotów dla kartoteki. Pola obowiązkowe przy dopisaniu kartoteki to INDEKS i NAZWA ARTYKUŁU. Do każdej kartoteki możliwe jest przypisywanie dowolnej ilości komentarzy i uwag, dodawanie załączników w postaci dowolnych plików oraz zdjęć. Kontrahenci i PracownicyPozycja menu KONTRAHENCI I PRACOWNICY wyświetla listę kartotek kontrahentów. W kartotece aktywne są funkcje: dopisania, edycji i podglądu kartoteki oraz zestawienie obrotów. Opisane funkcje uruchamiane są przez polecenia z paska poleceń lub wybór pozycji listy zadań wyświetlanej przez użycie prawego przycisku myszy. Kartoteka kontrahenta dopisywana jest przez użycie polecenia DOPISZ. Dane kontrahenta zapisywane są w wyświetlonym formularzu. Podstawowe dane adresowe klienta dotyczą siedziby firmy, a nie miejsc działalności do których kieruje się handlowiec. Miejsca wizyt zapisuje się w skorowidzu ODDZIAŁY. Polem obowiązkowym przy dopisani kartoteki jest NAZWA. Kartoteka zostaje zapisana przez użycie polecenia ZAPISZ. Po dopisaniu kartoteki zostaje wyświetlony komunikat informujący o wykonaniu Operacji. Okno dopisania należy zamknąć przez użycie przycisku . Dopisana kartoteka jest oznaczona jako aktywna – znacznik w polu AKTYWNA. Kartoteki, które nie są oznaczone jako aktywne nie są dostępne w dokumentach magazynowych w skorowidzu kontrahentów. OddziałyDla każdego kontrahenta należy dopisać co najmniej jeden oddział (stanowiący centralę – siedzibę firmy) Lista oddziałów jest listą adresową dotyczącą miejsc do jakich handlowiec może jeździć. Dane podstawowe w kartotece kontrahenta dotyczą danych siedziby firmy, a oddziały oznaczają miejsca odwiedzin. Z menu mamy dostęp do pozycji formularza dopisywania nowego oddziału oraz możliwość przeglądania i edycji istniejących oddziałów. KontaktyDla każdego kontrahenta i jego oddziału można dopisać dowolną ilość kontaktów – czyli osób i możliwości skontaktowania się z nimi. W poziomu menu mamy dostęp do dwóch opcji, dopisywania nowego kontaktu oraz przeglądania istniejących kontaktów z opcją edycji zapisanych danych. Formularz dopisywania kontaktu cechuje konieczność wybrania oddziału kontrahenta powiązanego z kontaktem, czyli każdy kontakt musi być skojarzony z oddziałem. Wizyty Sekcja udostępnia funkcje dopisywania nowych spotkań z klientami oraz zarządzanie procesem spotkań i ewidencją informacji zbieranych podczas spotkań. Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz wybrane ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki (aby odszukać klienta należy w okienku wpisać jego nazwę, miejscowość lub NIP) Przykładowo jeżeli wpiszemy WAR, to wyświetlone zostaną kartoteki Kleinów z Warszawy. Uwaga: handlowiec może wybrać klientów tylko przypisanych do niego – widocznych w jego kartotece kontrahentów. W ten sposób ograniczamy listę wyboru firm tylko do tych, którymi się opiekuje dany handlowiec. Zapisana wizyta znajduje się w rejestrze wizyt planowanych, a program oczekuje na wprowadzenie kolejnej wizyty. Planowane wizytyWyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla zalogowanego handlowca. Handlowiec może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. Kolumna PRIORYTET pozwala określić ważność wykonania danej wizyty – aby zmienić priorytet należy wybrać polecenie z MENU Edycja lub kliknąć 2 kotnie na kolumnie Priorytet. Wyświetli się wówczas się formularz wyboru. Wizyty znajdujące się w rejestrze wizyty planowane można przenieść do innych rejestrów korzystając z funkcji zmiany statusu, wybierając polecenie z MENU Edycja lub klikając 1 krotnie na kolumnie Status. W celu realizacji zaplanowanej wizyty należy ją przenieść do rejestru wizyt w trakcie realizacji, aby móc edytować dane związane z przebiegiem spotkania, rejestracją pozycji zamówienia czy wprowadzenia planów zamówień klienta.Wizyty w trakcie realizacjiKolejny rejestr w programie crm.net to wizyty w trakcie realizacji, z tego poziomu handlowiec wprowadza informacje o danej wizycie. Formularz rejestracji danych związanych z wizytą handlowca u klienta, zawiera informacje o: § Miejscu wyjazdu – wybór ze skorowidza, który za
    Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.Aplikacja dla handlowców Studio CRM.net
    Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
    Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
    Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
    Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
    Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
    DEMO