HANDLOWIEC

Odszukano artykuły zawierające frazę handlowiec

Corax Mobile


CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy.


CRM Koordynator


Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.

crm handlowiec |

CRM Handlowiec


Rola crm HANDLOWIEC przeznaczona jest dla mobilnych handlowców do planowania i rejestrowania swoich wizyt u klientów.

program dla handlowców |

handlowiec
handlowiechandlowiechandlowiechandlowiechandlowiechandlowiechandlowiechandlowiechandlowiec
CRM Handlowiec
Rola crm HANDLOWIEC przeznaczona jest dla mobilnych handlowców do planowania i rejestrowania swoich wizyt u klientów.

CRM handlowcy
Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy HANDLOWIEC oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść.

Corax Mobile
CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy.

CRM Koordynator
Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.

Zarządzanie handlowcami - wizyty
Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego HANDLOWIEC wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Kontrahent i jego oddziały
Dla każdego kontrahenta należy dopisać co najmniej jeden oddział (stanowiący centralę – siedzibę firmy) Lista oddziałów jest listą adresową dotyczącą miejsc do jakich HANDLOWIEC może jeździć. Dane podstawowe w kartotece kontrahenta dotyczą danych siedziby firmy, a oddziały oznaczają miejsca odwiedzin. Z menu mamy dostęp do pozycji formularza dopisywania nowego oddziału oraz możliwość przeglądania i edycji istniejących oddziałów.

Kalendarze
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić im pracę, a osobie nadzorujące weryfikacją ich działań. HANDLOWIEC ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszystkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza.

Utrata handlowca
Utrata przedstawiciela handlowego oznacza dla pracodawcy koszty oraz ryzyko wynikające z wyboru jego następcy. Ponadto pracodawca traci prawie zawsze w wyniku utraconych okazji sprzedaży. HANDLOWIEC odchodząc zwykle zrywa prowadzone transakcje handlowe, negocjacje pozostawia same sobie. jeżeli dotychczasowe obowiązki handlowca nie przejmie osoba kompetentna, która potrafi przejąć klientów to firma raczej straci potencjalne możliwości sprzedaży. Innym ważnym aspektem odejścia handlowca z pracy jest REPUTACJA firmy, gdyż nikt z przyjemnością nie prowadzi interesów i kontynuuje negocjacji z niestabilnym partnerem biznesowym. W imieniu pracodawcy firmę reprezentował właśnie przedstawiciel handlowy, a zerwane kontakty z klientami mogą pozostać na zawsze utracone razem z utratą handlowca.

Handlowcy raportują CRM
Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony HANDLOWIEC szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Handlowiec i jego klienci
Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy HANDLOWIEC oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść. Dobrze obsługiwany klient przywiązuje się do profesjonalnej obsługi, ma zaufanie do konkretnej osoby reprezentującej firmę. Utrata zaufania klienta do firmy nie tylko spowoduje zmniejszenie sprzedaży, ale jeżeli bezpośrednio nie przełoży się na wynik finansowy to istnieje spora szansa na przejęcie klienta przez firmy konkurencyjne. Informacje zdobywane przez handlowca są własnością firmy, dla której pracuje i stanowią dla niej nieocenione źródło dochodów. Pracodawca ponosi koszty pozyskania klientów i wiedzy o nich i dlatego informacje te winny być przez nią zabezpieczane i kontrolowane. Pozwoli to na uniknięcie większej części kosztów odejścia handlowca a dodatkowo przyniesie szereg innych korzyści związanych z szeroko pojętymi możliwościami analizy danych.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl