HANDLOWCY

Odszukano artykuły zawierające frazę handlowcy

Program dla handlowców


Za pomocą aplikacji CRM.net HANDLOWCY z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków, a kierownictwo monitoruje ich pracę.

+google crm.net | android | crm android | demo | zdjęcia |

Szef sprzedaży


Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.


CRM dla handlowców


Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść.

crm android | kontrola i rozliczanie handlowców | zarządzanie handlowcami |

Kontrola i rozliczanie handlowców


Szef sprzedaży musi zmierzyć się z wieloma trudnościami. Największym jego kłopotem jest nieustanne dostosowywanie się do zmieniających warunków i próba pogodzenia handlowców z ich pracodawcami.

kalendarze crm |

Zarządzanie zasobami ludzkimi


Zarządzanie zasobami ludzkimi (inaczej zarządzanie personelem, funkcja personalna lub Human Resource Management) – termin ten można ogólnie zdefiniować jako strategiczną, jednorodną i spójną metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją.

crm handlowiec | program crm handlowiec | systemy it | zarządzanie zasobami ludzkimi |

handlowcy
handlowcyhandlowcyhandlowcyhandlowcyhandlowcy
Kontrola i rozliczanie handlowców
Szef sprzedaży musi zmierzyć się z wieloma trudnościami. Największym jego kłopotem jest nieustanne dostosowywanie się do zmieniających warunków i próba pogodzenia handlowców z ich pracodawcami.

Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zasobami ludzkimi (inaczej zarządzanie personelem, funkcja personalna lub Human Resource Management) – termin ten można ogólnie zdefiniować jako strategiczną, jednorodną i spójną metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją.

CRM handlowcy
Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść.

Szef sprzedaży
Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.

Administrator programu
Administrator programu CRM HANDLOWCY

Wiedza należy do firmy, a nie do pracownika
Informacja to jeden z najważniejszych zasobów firmy, a dostęp do niech mają pracownicy firmy. HANDLOWCY i przedstawiciele handlowi to z reguły osoby niezwykle aktywne i komunikatywne. Skuteczność działania handlowca przynosząca pozytywne efekty dla firmy, wprowadza także element ryzyka związanego z utratą lojalności pracownika. Odejście handlowca lub jego zwolnienie z pracy wprowadza zawsze problemu i perturbacje. Odejście przedstawiciela handlowego oznacza dla pracodawcy koszty i jeszcze raz koszty. Inwestycje poczynione w nowych przedstawicieli handlowych, zarówno te czasowe jak i finansowe, wcale nie muszą się zwrócić.

Handlowcy raportują CRM
Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a HANDLOWCY odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Handlowiec korzystający z BlackBerry
Mobilni HANDLOWCY, pozostający większość czasu w trasie oraz u klientów zwykle nie mają zbyt wiele czasu na wypełnianie formularzy kontaktowych z klientami. W tradycyjny sposób raporty z trasy są przygotowyane w formie maili wysyłanych do pracodawcy. Nowoczesne rozwiązanie Studio crm.net to program, który pozwala przez przeglądarkę internetową na dostęp do systemu crm handlowca. jednak czasem potrzebe jest narzędzie jeszcze łatwiesze i dostępne pod ręką. Handlowiec wyposażony w urządzenie typu BlackBerry może bezpośrednio za pomocą mini komputera - telefonu komórkowego wprowadzić informacje dotyczące wizyty u klienta. Wdrożenie rozwiązania dla handlowców o urządzenie BlackBerry pozwala zrezygnowac w trasie z dość dużych i mało poręcznych laptopów. Ponadto w każdym miejscu handlowiec może wyjąć BlackBerry i mieć pełen dostęp do swoich danych związanych z klientem.

Raporty pracy handlowców
Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a HANDLOWCY odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Zarządzanie handlowcami
Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a HANDLOWCY odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl