Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji.
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: br/>- wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. br/>- szczegółowe prace projektowe obejmujące wybór właściwego oprogramowania lub zlecenie wykonania systemu informatycznego dla własnych potrzeb. br/>- wdrażanie systemu polegające na zakładaniu baz danych wraz z wstępnym eksploatowaniem systemu. br/>br/>W tym etapie prowadzona musi być ciągła weryfikacja dokumentacji systemu, aż do osiągnięcia celu, którym będzie bieżąca eksploatacja systemu. W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny. Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe. Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu. Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu. br/>br/>Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci). Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób. Praca na pojedynczym stanowisku np. do wystawiania faktur sprzedaży to tak naprawdę trochę lepsza maszyna do pisania, która zsumuje pozycje asortymentowe, wyliczy podatek i kwotę do zapłaty. Efektywne wykorzystywanie systemu komputerowego rozpoczyna się dopiero w momencie, gdy kilka komputerów z różnych działów zakładu połączonych ze sobą siecią komputerową pozwalają na pracę w wielodostępie. br/>Taka praca w programach sieciowych umożliwia korzystanie wielu osobom jednocześnie z tych samych baz danych, asortymentu, kontrahentów itp. Dzięki tym możliwościom, komputery znalazły zastosowanie w systemach ewidencyjno-kontrolnych dla zarządzania firmą oraz w informacyjno - decyzyjnych systemach finansowo-księgowych, płacowych, kontroli procesów produkcyjnych itp. W codziennej pracy w wielu firmach często istnieje potrzeba zapamiętywania informacji o grupie osób, firm, stanie towarów zgromadzonych w magazynie, Operacjach gospodarczych i innych zdarzeniach. Rozwiązaniem problemów w większości przypadkach jest grupowanie informacji w tabelach. Każde pole takiej tabeli zawiera informacje określonego typu, np. nazwisko, nazwa towaru, ceny, kwoty, daty Operacji. Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu. Racjonalne zagospodarowanie szerokości kartki z tabelą wymaga kolumn o różnych szerokościach i tak też są one przygotowane w programie. br/>Tabela posiada także nagłówek, aby korzystający z niej pracownik nie musiał pamiętać, co, w której kolumnie zostało zanotowane. Nagłówek opisujący poszczególne pola kojarzy się z typem danych umieszczanych w konkretnej kolumnie. Ponieważ wszystkie informacje umieszczone w jednym rzędzie tabeli są zapisywane w układzie poziomym stąd na ekranie po otwarciu jakiejkolwiek kartoteki widać jedynie fragment informacji. Pozostałe są "schowane" poza ekranem. W celu obejrzenia pozostałych danych należy przy użyciu strzałki w prawo przesunąć ekran. Pierwsze rubryki zaczynają znikać "chowając się za lewą krawędź ekranu, natomiast po prawej pojawiają się nowe kolumny. Tak przesuwając ekran możemy przejrzeć wszystkie informacje dotyczące danej pozycji. Takie jednak przeglądanie pozycji nie satysfakcjonuje użytkowników, gdyż jest męczące i mało przejrzyste. W związku z tym istnieje możliwość podglądu informacji zapisanych w jednym rzędzie - wówczas informacje zostaną wyświetlone w układzie pionowym.

Domyślnie program crm używa autentykacji opartej o Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do programu crm
Program crm używa autentykacji opartej o autentykację przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdorżeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych. Żaden z systemów autentykacji Asp.Net nie oferuje szyfrowania danych przesyłanych od klienta do serwera, problem wynika nie z technologii Asp.Net, ale z protokołu HTTP, jeżeli aplikacja ma przesyłać ważne dane i działać w internecie, a nie tylko w sieci lokalnej, wówczas należy zastosować bezpieczny protokół SSL (Secure Socket Layer) lub inny mechanizm szyfrujący. br>br>Autentykacja Windows br>Autentykacja Windows Asp.net obsługuje uwierzytelnianie oparte na MS Windows, które zasadniczo oznacza delegowanie procesu uwierzytelniania do IIS podstawowej infrastruktury serwerowej na której działa Asp.net. Serwer IIS można skonfigurować tak, aby wyświetlał odpwoeidnie okno dialogowe w przeglądarce internetowej i pobierał za jego pomocą identyfikator użytkownika i jego hasło.Dane logowania muszą być zgodne z danymi dla konta użytkownika Windows w domenie. Rozwiązanie dokonale spradwza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows. br>br>Uwierzytelnianie oparte na formularzach br>W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows, standardowa uiwerzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do ktróch wymagany jest dostęp przez internet. Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról). Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony po raz pierwszy to serwer IIS skieruje takei żądanie na formularz logowania, za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło. Wprowadzone na formularzu dane serwer porónuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie SQL i jeżeli uzyskana zostaje zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp. Wysłane jest do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie. Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. br>br>Autoryzacja br>Po przeprowadzeniu procesu uwierzytelniania, aplikacja "wie", kim jest użytkownik, następnym krokiem jest określenie zakresu uprawnień, czyli odczytanie roli (ról) do jakich uzytkownik został przypisany. Rola to to grupa użytkowników o takim samym poziomie upranień Asp.net zawiera dobrą obsługę sterowania dostępem do poszczególnych modułów (plików aspx), można administracyjnie określić, którzy użytkownicy mogą przeglądać poszczególne zasoby, wprowadzać stosowne wpisy.

Polityka bezpieczeństwa programu dla handlowców
CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy.
CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. Jej podstawowym zadaniem jest ułatwienie im pracy oraz zwiększenie ich wydajności poprzez: Szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych Pełną informację o zadłużeniach, udzielanych kredytach kupieckich, historii zamówień klienta Możliwość rejestrowania nowych kontrahentów Możliwość rejestracji i drukowania zamówień i dokumentów KP a następnie przesłanie ich do Centrali (skrócenia czasu realizacji zamówień i „ręcznego” wprowadzania dokumentów) Kontrolę czasu i efektywności handlowca Aplikacja mobilna CoraxMobile Pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, wystawianie dokumentów KP, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt. Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL i humansoft Corax zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów. Dwukierunkowa wymiana danych między centralą a mobilnym handlowcem może odbywać się w trybie off-line oraz on-line, przy użyciu na przykład telefonu komórkowego wyposażonego w łącze IrDA lub Bluetooth. Prosty i przyjazny interfejs aplikacji umożliwia użytkownikowi na szybkie i intuicyjne poruszanie się po opcjach programu

    Za pomocą aplikacji CRM.net handlowcy z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków, a kierownictwo monitoruje ich pracę.
    Zarządzanie kontaktami z klientami, ewidencja pracy handlowców i ich rozliczanie, premiowanie. Za pomocą oprogramowania CRM.net handlowcy z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków. Na podstawie wprowadzonych informacji tworzone są raporty rozliczające handlowców, porównujące zakładane plany i budżety z faktyczną realizacją zadań.
    program CRM handlowcy SQL
    Najbardziej bolesnym ciosem dla pracodawcy w sytuacji, gdy handlowiec oprócz swojej osoby zabiera ze sobą zestaw klientów, którymi się opiekował. W końcu to przedstawiciel handlowy wie najwięcej o klientach, zna osoby kontaktowe, wie do kogo, z czym i jak należy podejść.
    Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.
    system CRM, handlowcy, program, oprogramowanie dla handlowca
    kontrola handlowców za pomocą programu crm .net
    Studio crm.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie. crm.net zapewnia pracownikom średniego szczebla elastyczne środowisko do wykonywania powierzonych im zadań, zarówno w biurze, w domu, jak i w terenie poprzez internet.Kontrola handlowców rozproszonych w różnych miejscach kraju czy za granicą przebiega sprawnie i efektywnie dzięki programowi internetowemu, który udostępnia pełne informacje o wszystkich czynnościach wykonanych przez handlowców działających w terenie. Dostęp do programu jest przez całą dobę, a co za tym idzie kontrola handlowców, którzy przeprowadzają negocjacje z klientami, prowadzą rozmowy handlowe, odbywają wizyty może być wykonana już kilkanaście minut po zakończeniu wizyty jak i zarówno po powrocie z trasy w domu. Kontrola handlowców za pomocą programu crm.net to przede wszystkim badanie realizacji celów pojedynczych pracowników oraz danego regionu, rzetelna ocena ilości i efektów wizyt oraz ocena skuteczności sprzedaży. Do innych, niezwykle ważnych aspektów działania programu należy ocena efektywności poszczególnych handlowców i ich klientów, przydzielanie zadań jednorazowych oraz akceptacja zmian w trasach handlowców. Kontrola handlowców opiera się także o otrzymywanie raportów dotyczących urlopów i zwolnień. Rozwiązanie oferowane przez SoftwareStudio to doskonałe rozwiązanie usprawniające pracę menadżerów i pośrednio całej firmy. System cechuje optymalizacja zadań i szybkość reakcji, a dzięki informacji udzielanej bezpośrednio po wykonanej pracy, kontrola handlowców staje się procesem w pełni efektywnym i wydajnym.
    kontrola handlowców internetowy program CRM SQL .net
    Szef sprzedaży musi zmierzyć się z wieloma trudnościami. Największym jego kłopotem jest nieustanne dostosowywanie się do zmieniających warunków i próba pogodzenia handlowców z ich pracodawcami.
    Szef sprzedaży musi zmierzyć się z wieloma trudnościami. Największym jego kłopotem jest nieustanne dostosowywanie się do zmieniających warunków i próba pogodzenia handlowców z ich pracodawcami. Jego ulokowanie pomiędzy zespołem handlowców a zarządem firmy wymusza pewne określone zachowania, które wyróżniają szefa sprzedaży od pozostałych menedżerów. Nie istnieje uniwersalny sposób zarządzania handlowcami. Styl kierowania zespołem sprzedażowym ulega ciągłym modyfikacjom. Zmienia się nieustannie, w zależności od stopnia rozwoju grupy, umiejętności podwładnych, trudności zadania… Jest to zgodne z teorią zarządzania Kena Blancharda, która mówi, że styl kierowania musi być zawsze adaptowany do panujących warunków. Dyrektor handlowy często odpowiada za plan sprzedaży, którego nie jest autorem. Na etapie planowania nowego roku budżetowego może przekazywać pracodawcom swoje sugestie, przekonywać do najlepszych rozwiązań, opisywać sytuację na rynku i istniejące na nim ograniczenia oraz bariery. Na tym jego wpływ na założenia budżetowe się kończy. Późną jesienią zarząd narzuca nowy plan sprzedaży, który staje się obowiązujący. Szefowi sprzedaży nie pozostaje nic innego, jak zaakceptować go, zakasać rękawy i zabrać się za jego realizację. Dopiero teraz ma wpływ na rozwój wypadków. Po pierwsze, może racjonalnie podzielić zadania między poszczególnych handlowców, tak aby wykonanie ich cząstkowych planów było możliwe. Jest to realne tylko wtedy, gdy przełożony dobrze zna swoich podwładnych oraz warunki panujące w regionie każdego przedstawiciela handlowego.

    Zarządzanie działem handlowym w firmie jest zadaniem szczególnie trudnym, gdyż zarządzać trzeba grupą handlowców, która posiada dużą samodzielność pracując w terenie. Często potrzebne jest narzędzie pozwalające na łatwe i szybkie raportowanie przez handlowców wyników swojej pracy i podjętych działań.
    Zarządzanie na dystans utrudnia utrzymanie motywacji do pracy, właściwego podejścia do wykonywania zadań przez handlowców oraz zapewnienia odpowiedniego morale wśród pracowników. Aby pokonać problemy ograniczające efektywność handlowców, konieczne jest wdrożenie sprawnego systemu informatycznego. Oprogramowanie może pomóc w pracy kierownictwa przedsiębiorstwa w zakresie: Doskonalenie działalności handlowej • Diagnozowanie przyczyn zbyt niskiej skuteczności handlowej • Metody identyfikacji kierunków usprawnień działalności handlowej • Metody identyfikacji czynników ograniczających wdrażanie usprawnień Stawianie celów i wyznaczanie zadań handlowych • Stawianie celów dla zespołów handlowych • Stawianie celów indywidualnych dla handlowców • Wyznaczanie zadań i działań sprzedażowych • Określanie priorytetów handlowych • Określanie standardów wyników dla zespołów handlowych • Określanie standardów wyników dla indywidualnych handlowców Organizacja działalności handlowców • Struktura organizacyjna działu handlowego • Optymalna wielkość zespołów handlowych • Określenie terytorium działania • Określenie zadań i uprawnień Kontrola i ocena wyników handlowych • Raportowanie z realizacji zadań handlowych • Zasady kontroli handlowców • Zasady kontroli sprawności handlowców • Zasady kontroli aktywności handlowców • Rozmowy oceniające z handlowcami

    Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów.
    Nad tabelą z listą wizyt handlowców znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony. Dzięki systemowi rejestracji wizyt handlowców wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, CRM potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu CRM transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. System CRM pozwala przypisać takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

      Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. . Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: br/>- wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. br/>- szczegółowe prace projektowe obejmujące wybór właściwego oprogramowania lub zlecenie wykonania systemu informatycznego dla własnych potrzeb. br/>- wdrażanie systemu polegające na zakładaniu baz danych wraz z wstępnym eksploatowaniem systemu. br/>br/>W tym etapie prowadzona musi być ciągła weryfikacja dokumentacji systemu, aż do osiągnięcia celu, którym będzie bieżąca eksploatacja systemu. W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny. Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe. Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu. Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu. br/>br/>Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci). Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób. Praca na pojedynczym stanowisku np. do wystawiania faktur sprzedaży to tak naprawdę trochę lepsza maszyna do pisania, która zsumuje pozycje asortymentowe, wyliczy podatek i kwotę do zapłaty. Efektywne wykorzystywanie systemu komputerowego rozpoczyna się dopiero w momencie, gdy kilka komputerów z różnych działów zakładu połączonych ze sobą siecią komputerową pozwalają na pracę w wielodostępie. br/>Taka praca w programach sieciowych umożliwia korzystanie wielu osobom jednocześnie z tych samych baz danych, asortymentu, kontrahentów itp. Dzięki tym możliwościom, komputery znalazły zastosowanie w systemach ewidencyjno-kontrolnych dla zarządzania firmą oraz w informacyjno - decyzyjnych systemach finansowo-księgowych, płacowych, kontroli procesów produkcyjnych itp. W codziennej pracy w wielu firmach często istnieje potrzeba zapamiętywania informacji o grupie osób, firm, stanie towarów zgromadzonych w magazynie, Operacjach gospodarczych i innych zdarzeniach. Rozwiązaniem problemów w większości przypadkach jest grupowanie informacji w tabelach. Każde pole takiej tabeli zawiera informacje określonego typu, np. nazwisko, nazwa towaru, ceny, kwoty, daty Operacji. Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu. Racjonalne zagospodarowanie szerokości kartki z tabelą wymaga kolumn o różnych szerokościach i tak też są one przygotowane w programie. br/>Tabela posiada także nagłówek, aby korzystający z niej pracownik nie musiał pamiętać, co, w której kolumnie zostało zanotowane. Nagłówek opisujący poszczególne pola kojarzy się z typem danych umieszczanych w konkretnej kolumnie. Ponieważ wszystkie informacje umieszczone w jednym rzędzie tabeli są zapisywane w układzie poziomym stąd na ekranie po otwarciu jakiejkolwiek kartoteki widać jedynie fragment informacji. Pozostałe są "schowane" poza ekranem. W celu obejrzenia pozostałych danych należy przy użyciu strzałki w prawo przesunąć ekran. Pierwsze rubryki zaczynają znikać "chowając się za lewą krawędź ekranu, natomiast po prawej pojawiają się nowe kolumny. Tak przesuwając ekran możemy przejrzeć wszystkie informacje dotyczące danej pozycji. Takie jednak przeglądanie pozycji nie satysfakcjonuje użytkowników, gdyż jest męczące i mało przejrzyste. W związku z tym istnieje możliwość podglądu informacji zapisanych w jednym rzędzie - wówczas informacje zostaną wyświetlone w układzie pionowym.
      Domyślnie program crm używa autentykacji opartej o Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do programu crm. Program crm używa autentykacji opartej o autentykację przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdorżeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych. Żaden z systemów autentykacji Asp.Net nie oferuje szyfrowania danych przesyłanych od klienta do serwera, problem wynika nie z technologii Asp.Net, ale z protokołu HTTP, jeżeli aplikacja ma przesyłać ważne dane i działać w internecie, a nie tylko w sieci lokalnej, wówczas należy zastosować bezpieczny protokół SSL (Secure Socket Layer) lub inny mechanizm szyfrujący. br>br>Autentykacja Windows br>Autentykacja Windows Asp.net obsługuje uwierzytelnianie oparte na MS Windows, które zasadniczo oznacza delegowanie procesu uwierzytelniania do IIS podstawowej infrastruktury serwerowej na której działa Asp.net. Serwer IIS można skonfigurować tak, aby wyświetlał odpwoeidnie okno dialogowe w przeglądarce internetowej i pobierał za jego pomocą identyfikator użytkownika i jego hasło.Dane logowania muszą być zgodne z danymi dla konta użytkownika Windows w domenie. Rozwiązanie dokonale spradwza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows. br>br>Uwierzytelnianie oparte na formularzach br>W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows, standardowa uiwerzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do ktróch wymagany jest dostęp przez internet. Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról). Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony po raz pierwszy to serwer IIS skieruje takei żądanie na formularz logowania, za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło. Wprowadzone na formularzu dane serwer porónuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie SQL i jeżeli uzyskana zostaje zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp. Wysłane jest do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie. Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. br>br>Autoryzacja br>Po przeprowadzeniu procesu uwierzytelniania, aplikacja "wie", kim jest użytkownik, następnym krokiem jest określenie zakresu uprawnień, czyli odczytanie roli (ról) do jakich uzytkownik został przypisany. Rola to to grupa użytkowników o takim samym poziomie upranień Asp.net zawiera dobrą obsługę sterowania dostępem do poszczególnych modułów (plików aspx), można administracyjnie określić, którzy użytkownicy mogą przeglądać poszczególne zasoby, wprowadzać stosowne wpisy. Polityka bezpieczeństwa programu dla handlowców
      CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. . CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. Podstawowym zadaniem programu dla Windows CE / Mobile jest ułatwienie pracy mobilnych handlowców oraz zwiększenie ich wydajności poprzez: Szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych Pełną informację o zadłużeniach, udzielanych kredytach kupieckich, historii zamówień klienta Możliwość rejestrowania nowych kontrahentów Możliwość rejestracji i drukowania zamówień i dokumentów KP a następnie przesłanie ich do Centrali (skrócenia czasu realizacji zamówień i „ręcznego” wprowadzania dokumentów) Kontrolę czasu i efektywności handlowca Aplikacja mobilna CoraxMobile pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, wystawianie dokumentów KP, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt. Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL i humansoft Corax zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów.
      CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. . CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. Jej podstawowym zadaniem jest ułatwienie im pracy oraz zwiększenie ich wydajności poprzez: Szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych Pełną informację o zadłużeniach, udzielanych kredytach kupieckich, historii zamówień klienta Możliwość rejestrowania nowych kontrahentów Możliwość rejestracji i drukowania zamówień i dokumentów KP a następnie przesłanie ich do Centrali (skrócenia czasu realizacji zamówień i „ręcznego” wprowadzania dokumentów) Kontrolę czasu i efektywności handlowca Aplikacja mobilna CoraxMobile Pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, wystawianie dokumentów KP, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt. Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL i humansoft Corax zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów. Dwukierunkowa wymiana danych między centralą a mobilnym handlowcem może odbywać się w trybie off-line oraz on-line, przy użyciu na przykład telefonu komórkowego wyposażonego w łącze IrDA lub Bluetooth. Prosty i przyjazny interfejs aplikacji umożliwia użytkownikowi na szybkie i intuicyjne poruszanie się po opcjach programu
      Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.. Rola koordynatora pozwala przeglądać wszystkie dane rejestrowane przez handlowców oraz wykorzystywać raporty. Planowane wizyty Wyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla handlowców. Koordynator może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. W trakcie realizacji Wyświetla rejestr wizyt w trakcie realizacji Wykonane Wyświetla rejestr wizyt wykonanych – spotkań, które się odbyły i zostały przeniesione do tego rejestru. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Rozliczone Wyświetla rejestr wizyt rozliczonych – dokumenty przeniesione do tego rejestru stanowiące archiwum. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Anulowane Wyświetla rejestr wizyt usuniętych (przeniesionych do anulowanych) takie wizyty nie są ujmowane w raportach, ale stanowią informację jakie były plany i ile z nich zostały odwołane - niezrealizowane Baza wizyt Wyświetla rejestr wizyt handlowca z dowolnym statusem, ale bez wizyt anulowanych. Rejestr pozwala analizować dane dotyczące spotkań, odszukać spotkanie i sprawdzić zapisane w nim informacje. Sprawy bieżące Lista wizyt zaplanowanych na dzisiaj i jutro. Wizyty zrealizowane Lista wizyt zrealizowanych zapisanych w rejestrach WYKONANE oraz ROZLICZONE Zamówienia Zestawienie zarejestrowanych zamówień przez handlowców w wybranym przedziale czasowym. Plan sprzedaży Zestawienie zarejestrowanych planów zamówień (przewidywana sprzedaż) przez handlowców w wybranym przedziale czasowym z podaniem sprzedaży na najbliższe 30, 60 i 90 dni. Raporty Udostępnia moduł raportów, analizujące w wybranym przedziale czasowym i dla wybranych handlowców. UWAGA: aby użytkownik koordynator miał możliwość korzystania z raportów Administrator musi najpierw je prawidłowo zainstalować na serwerze raportów (SQL reporting services – pliki RDL) oraz odpowiednio ustawić z poziomu modułu administratora skonfigurować tablicę raportów.
      Oprogramowanie Hermes SQL posiada bogaty zestaw modułów pozwalających na sprawne zarządzanie zakupami i sprzedażą w firmie. Moduł Handel pozwala rejestrować dokumenty związane ze sprzedażą i pracą handlowców.. Pierwszym z modułów wchodzących w skład zintegrowanego systemu zarządzania firmą humansoft HermesSQL są ZAMÓWIENIA. Humansoft HermesSQL jest wielomodułowym zintegrowanym systemem klasy ERP automatyzującym i optymalizującym procesy biznesowe we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Przykładowy obieg dokumentów działu handlowego w module Zamówienia Zapytanie ofertowe (ZF). Proces sprzedaży rozpoczynamy od zarejestrowania zapytania ofertowego od klienta. Może być ono przekształcone w ofertę dla klienta. Oferta dla klienta (OF). Dokument oferty jest wysyłany do klienta. Oferta może być odrzucona lub zaakceptowana. Jeżeli klient przyjmuje ofertę może być ona przekształcona w zamówienie na sprzedaż (również WZ i F) lub powiązana z nim w inny sposób Zamówienie na sprzedaż (ZS). Jeżeli mamy potrzebne ilości artykułu na magazynie możemy zrealizować zamówienie. Jeżeli na magazynie brakuje zamówionego towaru, składamy zamówienie na zakup. Zamówienia na zakup (ZZ) Zamówienia ZZ możemy generować z kilku poziomów. Z poziomu zamówień na zakup, zamówienia na sprzedaż, z bilansu zamówień, z opcji Generowanie.Realizacja Zamówienia na zakup Zamówienie na zakup realizujemy poprzez przyjęcie towaru dokumentem PZ lub wyfakturowanie zamówienia. Realizacja Zamówienia na sprzedaż Realizacja zamówienia możliwa jest poprzez wydanie towaru dokumentem WZ lub wyfakturowanie zamówienia.
      Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.Aplikacja dla handlowców Studio CRM.net
      Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
      Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
      Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
      Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
      Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
      DEMO