GWARANCYJNY

Odszukano artykuły zawierające frazę gwarancyjny

Program Reklamacje


Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

demo | zdjęcia |

Kody IRIS
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, za pomocą któego gromadzona są dane ustandaryzowane pozwalające na analizę wykonywanych napraw przez serwis GWARANCYJNY.

Studio Reklamacje .net
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

Program Reklamacje .net
Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem GWARANCYJNY.

Corax - serwis i usługi
Serwis i usługi – doskonałe narzędzie pracy dla każdej firmy, świadczącej wszelkie usługi materialne również te rozłożone w czasie np. usługi budowlane, instalacyjne oraz dla firm prowadzących usługi serwisowe związane z naprawami GWARANCYJNYmi i poGWARANCYJNYmi. Pozwala prowadzić przedsiębiorstwu szczegółową ewidencję realizowanych usług i ich kosztów, a następnie uzyskać bilans zlecenia, czyli podsumowanie rentowności wykonanego zlecenia.

Elementy systemu REKLAMACJE
W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami GWARANCYJNYmi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protkołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw. .

Gwarancja a niezgodność z umową
Przy zakupie wielu towarów trwałego użytku bardzo często wraz z towarem konsument otrzymuje dodatkowo dokument GWARANCYJNY. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wyłącza w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej gwarancję kodeksową wprowadzając w jej miejsce gwarancję komercjalną. Gwarancja komercjalna obejmuje zapewnienia gwaranta jakości towaru konsumpcyjnego zawarte w dokumencie GWARANCYJNYm lub w reklamie. Jej udzielenie następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta w tymże dokumencie lub reklamie. Gwarant, czyli ten kto wystawił gwarancję, sam decyduje, czy udzieli gwarancji na swój towar, określ jej treść i zakres, np. liczbę napraw, warunki wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu równowartości zapłaconej ceny, adresy serwisów. W praktyce najczęściej gwarantem jest producent, ale może nim być również sprzedawca, a także importer i hurtownik. Poprawnie wystawiona karta gwarancyjna powinna zawierać: nazwę i adres gwaranta, adres sklepu, gdzie towar kupiono, określenie rzeczy sprzedanej, datę transakcji, czas, na jaki udzielono gwarancji, adresy zakładów serwisowych. Karta gwarancyjna nie oznacza, że nabywca musi z niej skorzystać w razie konieczności reklamacji towaru. Jeżeli warunki jakie zaoferował gwarant ( np. wymiana towaru na nowy dopiero po pięciu nieskutecznych naprawach ), są dla klienta niekorzystne, może on wykorzystywać uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Nie można dokładnie przewidzieć, co jest korzystniejsze: czy korzystanie z uprawnień z tytułu niezgodności, czy z gwarancji. Każda sytuacja jest inna i wymaga indywidualnej oceny. .

Gwarancja
GWARANCJA (według dyrektywy 1999/44/WE) w ujęciu nowych przepisów, to uprawnienie udzielane kupującemu przez gwaranta (producent, sprzedawca) polegające na przyjęciu odpowiedzialności przez tegoż gwaranta za właściwości sprzedanego towaru konsumpcyjnego, określone w oświadczeniu gwaranta (dokument GWARANCYJNY, reklama, paragon). W związku z powyższym, ani producent, ani sprzedawca nie mają obowiązku udzielenia kupującemu gwarancji na towar. Zależy to tylko od woli gwaranta. W praktyce jednak zobowiązanie to, a zwłaszcza eksponowany często okres gwarancji, stanowi dość istotny czynnik promocyjny lub marketingowy, dla nabywcy nierzadko decydujący o zakupie danego produktu. Gwarancja nie wyłącza jednak przewidzianych prawem uprawnień z tytułu tzw. niezgodności towaru z umową.

Przeglądy
Maszyna czy urządzenie może podlegać przeglądom okresowym czy GWARANCYJNYm. Do wprowadzania informacji o wykonaniu przeglądu służy zakładka PRZEGLĄDY. Wprowadzenie infromacji o rozpoczęciu przeglądu generuje automatycznie powiadomienie w kolorze niebieskim że dana maszyn ajest niedostępna, gdyż trwają przece przeglądowe. Informacje dostępne o przeglądzie to data rozpoczęcia (dzień, godzina, minuta) rodzaj przeglądu, sposób wykonania, opis zdarzenia. Po zakończeniu wykonywania przeglądu należy wpisać datę wykonania przeglądu, KTO go wykonał oraz numer dokumentu powiązany z przeglądem np. fakturę za usługi.


  • Kody kreskowe
    program CRM SQL - Najczęściej stosowane kody kreskowe wykorzystywane w programach SoftwareStudio to kody EAN 128, EAN39, code 2of5, EAN13. Programy posiadają elastyczną konfigurację pozwalającą na zdefiniowanie w jaki sposób i na podstawie jakich informacji mają być tworzone kody.

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • Dokumenty wypożyczeń
    program reklamacje - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • Programy internetowe
    W programie magazynowym zastosowano nowoczesny dostęp do bazy danych - Microsoft SQL Server. Jest to jedna z najlepszych i najnowszych technologii, w której szczególną rolę poświęcono stabilności i odporności na awarię. W połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem atutów tego systemu, można uzyskać szybki i niezawodny dostęp do danych. - Programy internetowe obsługiwane za pomocą programu zwanego PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA różnią się od programów WINDOWS, które nie wymagają dodatkowej aplikacji interpretującej.

  • enova księgowość
    Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. -

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl