Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.
Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.im jest system obsługi reklamacji i serwisu.

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. . Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie wymagają stworzenia rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb danej firmy. W związku z tym oferowany program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem. Warunkiem długofalowego sukcesu jest umiejętność utrzymania zadowolonego, lojalnego klienta. Służy temu prowadzenie efektywnej opieki posprzedażnej i serwisowej. Przed wdrożeniem większość dokumentów dotyczących reklamacji jest przechowywana i procesowana w formie papierowej ewentualnie maili lub dokumentów Worda - a nie w bazie danych. Wprowadzenie dokumentów do bazy MS SQL za pomocą systemu Reklamacje i Serwis .net formalizuje i usprawnia ich obieg. Dla firmy ważnym elementem może być również gromadzenie i analizowanie danych dotyczących przyczyn reklamacji i ich proces realizacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Kontakty z klientami nie kończą się z chwilą złożenia zamówienia.
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, za pomocą któego gromadzona są dane ustandaryzowane pozwalające na analizę wykonywanych napraw przez serwis gwarancyjny.. EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpiesza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). kod warunków uszkodzenia,kod objawu. Serwisant po otrzymaniu urządzenia do naprawy widzi wybrane pozycje, które moze zmienić oraz uzupełnia dane o kod uszkodzenia, kod sekcji,kod naprawy,wymienione części. Rejestrowanie napraw w oparciu o kody EICTA IRIS pozwlają na szybkie analizowanie, raportowanie wykonwyanych napraw oraz wspomaga pracę serwisu, pokazując przy jakim urządzaniu najczęsciej jakie psują się podzespoły oraz jakie wykonwyano czynności naprawcze. Serwisant ma do wglądu informację o 5 najczęsciej powtarzających się naprawach w ramach danego artykułu.
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.. Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.im jest system obsługi reklamacji i serwisu.
Maszyna czy urządzenie może podlegać przeglądom okresowym czy gwarancyjnym. Do wprowadzania informacji o wykonaniu przeglądu służy zakładka PRZEGLĄDY. Wprowadzenie infromacji o rozpoczęciu przeglądu generuje automatycznie powiadomienie w kolorze niebieskim że dana maszyn ajest niedostępna, gdyż trwają przece przeglądowe. Informacje dostępne o przeglądzie to data rozpoczęcia (dzień, godzina, minuta) rodzaj przeglądu, sposób wykonania, opis zdarzenia. Po zakończeniu wykonywania przeglądu należy wpisać datę wykonania przeglądu, KTO go wykonał oraz numer dokumentu powiązany z przeglądem np. fakturę za usługi.
GWARANCJA (według dyrektywy 1999/44/WE) w ujęciu nowych przepisów, to uprawnienie udzielane kupującemu przez gwaranta (producent, sprzedawca) polegające na przyjęciu odpowiedzialności przez tegoż gwaranta za właściwości sprzedanego towaru konsumpcyjnego, określone w oświadczeniu gwaranta (dokument gwarancyjny, reklama, paragon). W związku z powyższym, ani producent, ani sprzedawca nie mają obowiązku udzielenia kupującemu gwarancji na towar. Zależy to tylko od woli gwaranta. W praktyce jednak zobowiązanie to, a zwłaszcza eksponowany często okres gwarancji, stanowi dość istotny czynnik promocyjny lub marketingowy, dla nabywcy nierzadko decydujący o zakupie danego produktu. Gwarancja nie wyłącza jednak przewidzianych prawem uprawnień z tytułu tzw. niezgodności towaru z umową.Gwarancja
Przy zakupie wielu towarów trwałego użytku bardzo często wraz z towarem konsument otrzymuje dodatkowo dokument gwarancyjny. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wyłącza w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej gwarancję kodeksową wprowadzając w jej miejsce gwarancję komercjalną. Gwarancja komercjalna obejmuje zapewnienia gwaranta jakości towaru konsumpcyjnego zawarte w dokumencie gwarancyjnym lub w reklamie. Jej udzielenie następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta w tymże dokumencie lub reklamie. Gwarant, czyli ten kto wystawił gwarancję, sam decyduje, czy udzieli gwarancji na swój towar, określ jej treść i zakres, np. liczbę napraw, warunki wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu równowartości zapłaconej ceny, adresy serwisów. W praktyce najczęściej gwarantem jest producent, ale może nim być również sprzedawca, a także importer i hurtownik. Poprawnie wystawiona karta gwarancyjna powinna zawierać: nazwę i adres gwaranta, adres sklepu, gdzie towar kupiono, określenie rzeczy sprzedanej, datę transakcji, czas, na jaki udzielono gwarancji, adresy zakładów serwisowych. Karta gwarancyjna nie oznacza, że nabywca musi z niej skorzystać w razie konieczności reklamacji towaru. Jeżeli warunki jakie zaoferował gwarant ( np. wymiana towaru na nowy dopiero po pięciu nieskutecznych naprawach ), są dla klienta niekorzystne, może on wykorzystywać uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Nie można dokładnie przewidzieć, co jest korzystniejsze: czy korzystanie z uprawnień z tytułu niezgodności, czy z gwarancji. Każda sytuacja jest inna i wymaga indywidualnej oceny. .Gwarancja a niezgodność z umową
W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protkołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw. .Elementy systemu REKLAMACJE
Serwis i usługi – doskonałe narzędzie pracy dla każdej firmy, świadczącej wszelkie usługi materialne również te rozłożone w czasie np. usługi budowlane, instalacyjne oraz dla firm prowadzących usługi serwisowe związane z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi. Pozwala prowadzić przedsiębiorstwu szczegółową ewidencję realizowanych usług i ich kosztów, a następnie uzyskać bilans zlecenia, czyli podsumowanie rentowności wykonanego zlecenia.
DEMO