GWARANCYJNEGO

Odszukano artykuły zawierające frazę gwarancyjnego

Serwis i usługi


Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu GWARANCYJNEGO i poGWARANCYJNEGO.

serwis i usługi |

Serwis i usługi
Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu GWARANCYJNEGO i poGWARANCYJNEGO.

Nadanie numeru RMA
Unikalny numer RMA związany z rejestracją zgłoszenia reklamacyjnego nadawany jest w momencie rejestracji zgłoszenia za pomocą fomrularza internetowego. Procedura nadawania numeru RMA różni się w przypadku zgłoszeń indywidualnych - od osób fizycznych - które to zgłsozenia dotyczą reklaamcji bezpośrednio od konsumentów. W takim wypadku nadawny jest jeden numer RMA dla jednego artykułu. W przypadku sieci partnerów lub sieci marketów wymagane jest logowanie do systemu na podstawie uzgodnionego między stronami adresu mailowego oraz hasła. Zalogowany partner może do jednego zgłoszenia RMA dołączyć wiele różnych reklamowanych artykułów. Każda pozycja zgłsozona oznaczona jest unikalnym numerem referencyjnym, a komplet tych pozycji powiazany jest logicznie za pomocą jednego numeru RMA przesyłki dostarczanej do serwisu GWARANCYJNEGO.

Numer RMA
W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Numer ten może być także pryzpisywanu (automatycznie nadawany) przez rpacowników serwisu centralnego akcetpującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otryzmuje powiadomienie z informacją jaki to numer otryzmało jego zgłoszenie. Otrzymany numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytalny na przesyłce przekazywanej do serwisu GWARANCYJNEGO.


  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

  • Rozwiązania dla służb utrzymania ruchu
    oprogramowanie utrzymanie ruchu -

  • enova księgowość
    Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. -

  • Programy internetowe
    program do reklamacji - Sieć www, zaczęła swoja karierę, jako rozwiązanie do prezentowania statycznych raportów, wyników badań prac naukowych z fizyki. Wymiana informacji, dzięki takiemu rozwiązaniu znalazła zupełnie inne oblicze.

  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl