Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem marki enova to nowoczesny i przyjazny użytkownikom system informatyczny klasy ERP. Wdrożenie systemu enova ERP pozwala w znacznym stopniu usprawnia procesy biznesowe zachodzące w poszczególnych obszarach działania przedsiębiorstwa. Wdrożenie programu enova obejmuje kilka podstawowych obszarów. Handel i Magazyn: skrócony czas obsługi klienta; automatyzacja wprowadzanych danych; natychmiastowy dostęp do danych na temat przepływu towarów w magazynach. Księgowość: automatyczne księgowania; gwarancja zgodności z przepisami; natychmiastowy dostęp do aktualnych rozliczeniach z kontrahentami. Kadry i Płace: szybkie i wygodne naliczania wypłat; pełna obsługa procesów rekrutacji; automatyzacja wprowadzanych danych. CRM i relacje z klientami: obsługa kampanii reklamowych; prowadzenie pełnej historii kontaktów z klientami. Magazyn Wysokiego Składowania: lokalizacje magazynowe, miejsca składowania, numery palet. .Wdrożenie programu enova
Opis - wykonanie z wysokiej jakości materiałów zapewniających trwałość użytkowania sprzętu - nowa technologia zapobiegająca brudzeniu i gnieceniu się płótna ekranu - niezawodny mechanizm pozwalający na szybkie i proste rozłożenie, - czarna ramka BB, która zwiększa kontrast oglądanego obrazu - regulacja wysokości i blokada ekranu w dowolnej pozycji - mechanizm automatycznie zwijający ekran - łatwość montażu dzięki ukrytym uchwytom montażowym - mobilność i łatwość demontażu - gwarancja najwyższej jakości przy najniższych cenach Zastosowanie: - kino domowe i ogrodowe - restauracje, hotele, bary - uniwersyteckie sale wykładowe i seminaryjne - ośrodki szkoleniowo- konferencyjne.
GWARANCJA (według dyrektywy 1999/44/WE) w ujęciu nowych przepisów, to uprawnienie udzielane kupującemu przez gwaranta (producent, sprzedawca) polegające na przyjęciu odpowiedzialności przez tegoż gwaranta za właściwości sprzedanego towaru konsumpcyjnego, określone w oświadczeniu gwaranta (dokument gwarancyjny, reklama, paragon). W związku z powyższym, ani producent, ani sprzedawca nie mają obowiązku udzielenia kupującemu gwarancji na towar. Zależy to tylko od woli gwaranta. W praktyce jednak zobowiązanie to, a zwłaszcza eksponowany często okres gwarancji, stanowi dość istotny czynnik promocyjny lub marketingowy, dla nabywcy nierzadko decydujący o zakupie danego produktu. Gwarancja nie wyłącza jednak przewidzianych prawem uprawnień z tytułu tzw. niezgodności towaru z umową.Gwarancja
Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem marki enova to nowoczesny i przyjazny użytkownikom system informatyczny klasy ERP. Wdrożenie systemu enova ERP pozwala w znacznym stopniu usprawnia procesy biznesowe zachodzące w poszczególnych obszarach działania przedsiębiorstwa. Wdrożenie programu enova obejmuje kilka podstawowych obszarów. Handel i Magazyn: skrócony czas obsługi klienta; automatyzacja wprowadzanych danych; natychmiastowy dostęp do danych na temat przepływu towarów w magazynach. Księgowość: automatyczne księgowania; gwarancja zgodności z przepisami; natychmiastowy dostęp do aktualnych rozliczeniach z kontrahentami. Kadry i Płace: szybkie i wygodne naliczania wypłat; pełna obsługa procesów rekrutacji; automatyzacja wprowadzanych danych. CRM i relacje z klientami: obsługa kampanii reklamowych; prowadzenie pełnej historii kontaktów z klientami. Magazyn Wysokiego Składowania: lokalizacje magazynowe, miejsca składowania, numery palet. .Wdrożenie programu enova
Opis - wykonanie z wysokiej jakości materiałów zapewniających trwałość użytkowania sprzętu - nowa technologia zapobiegająca brudzeniu i gnieceniu się płótna ekranu - niezawodny mechanizm pozwalający na szybkie i proste rozłożenie, - czarna ramka BB, która zwiększa kontrast oglądanego obrazu - regulacja wysokości i blokada ekranu w dowolnej pozycji - mechanizm automatycznie zwijający ekran - łatwość montażu dzięki ukrytym uchwytom montażowym - mobilność i łatwość demontażu - gwarancja najwyższej jakości przy najniższych cenach Zastosowanie: - kino domowe i ogrodowe - restauracje, hotele, bary - uniwersyteckie sale wykładowe i seminaryjne - ośrodki szkoleniowo- konferencyjne.
GWARANCJA (według dyrektywy 1999/44/WE) w ujęciu nowych przepisów, to uprawnienie udzielane kupującemu przez gwaranta (producent, sprzedawca) polegające na przyjęciu odpowiedzialności przez tegoż gwaranta za właściwości sprzedanego towaru konsumpcyjnego, określone w oświadczeniu gwaranta (dokument gwarancyjny, reklama, paragon). W związku z powyższym, ani producent, ani sprzedawca nie mają obowiązku udzielenia kupującemu gwarancji na towar. Zależy to tylko od woli gwaranta. W praktyce jednak zobowiązanie to, a zwłaszcza eksponowany często okres gwarancji, stanowi dość istotny czynnik promocyjny lub marketingowy, dla nabywcy nierzadko decydujący o zakupie danego produktu. Gwarancja nie wyłącza jednak przewidzianych prawem uprawnień z tytułu tzw. niezgodności towaru z umową.Gwarancja
Przy zakupie wielu towarów trwałego użytku bardzo często wraz z towarem konsument otrzymuje dodatkowo dokument gwarancyjny. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wyłącza w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej gwarancję kodeksową wprowadzając w jej miejsce gwarancję komercjalną. Gwarancja komercjalna obejmuje zapewnienia gwaranta jakości towaru konsumpcyjnego zawarte w dokumencie gwarancyjnym lub w reklamie. Jej udzielenie następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta w tymże dokumencie lub reklamie. Gwarant, czyli ten kto wystawił gwarancję, sam decyduje, czy udzieli gwarancji na swój towar, określ jej treść i zakres, np. liczbę napraw, warunki wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu równowartości zapłaconej ceny, adresy serwisów. W praktyce najczęściej gwarantem jest producent, ale może nim być również sprzedawca, a także importer i hurtownik. Poprawnie wystawiona karta gwarancyjna powinna zawierać: nazwę i adres gwaranta, adres sklepu, gdzie towar kupiono, określenie rzeczy sprzedanej, datę transakcji, czas, na jaki udzielono gwarancji, adresy zakładów serwisowych. Karta gwarancyjna nie oznacza, że nabywca musi z niej skorzystać w razie konieczności reklamacji towaru. Jeżeli warunki jakie zaoferował gwarant ( np. wymiana towaru na nowy dopiero po pięciu nieskutecznych naprawach ), są dla klienta niekorzystne, może on wykorzystywać uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Nie można dokładnie przewidzieć, co jest korzystniejsze: czy korzystanie z uprawnień z tytułu niezgodności, czy z gwarancji. Każda sytuacja jest inna i wymaga indywidualnej oceny. .Gwarancja a niezgodność z umową
Wszystkie usługi jakie świadczone są w naszym DataCenter mogą zostać objęte gwarancją parametrów usług. Poziom oraz konkretne wartości ustalane są indywidualnie dla każdego Klienta - w zależności od sprzętu, systemu, usług oraz wybranego rozwiązania. Data Center Beyond.pl gwarantuje zarówno podstawowe parametry środowiskowe, jak i poprawność przeprowadzanych procesów biznesowych.
Zapasowe centra przetwarzania danych (ang. - recovery centers) to kompleksowy pakiet usług dla Klientów, wymagających certyfikowanej gwarancji niezawodnosci, na wypadek częściowej lub całkowitej niedostępności głównych zasobów informatycznych przedsiębiorstwa. W skład pakietu usług Beyond Recovery Center wchodzą między innymi: Inwentaryzacje kluczowych dla przedsiębiorstwa zasobów IT, - Opracowanie planów ciągłości działania, Zapewnienie zapasowej infrastruktury sprzętowej i sieciowej, Administracja zapasowa infrastruktury programowej, Cykliczne testy dostępności środowiska zapasowego, Audyty i dokumentacje techniczne srodowiska IT. Usługi Recovery Center objęte są gwarancjami SLA świadczonymi przez Beyond.pl.
Domena – własny adres internetowy. Dobra, łatwa do zapamiętania domena to podstawa skutecznej promocji firmy lub produktu, a także gwarancja jej łatwej identyfikacji w Internecie. W oparciu o partnestwo z firmą OGICOM oferujemy rejetsrację domen internetowych. .
    DEMO