Za pomocą autorskiego rozwiązania (internetowa aplikacja asp.net) oferujemy rozwiązanie skutecznie podnoszące pozycje w rankingu wyszukiwarki google.
rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony. Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania, przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor-textem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu. Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning". Pierwsze powszechnie znane "polskie" Google Bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła "kretyn" (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.

Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych.
Jest wiele powodów dla których nasi klienci korzystają z naszych rozwiązań (oprogramowania) w celu osiągniecia odpowiednio wysokich miejsc w rankingu wyszukiwarek. Przedstawiamy kilka najważniejszych: Każdy użytkownik internetu ma świadomość tego, że setki, a nawet tysiące klientów poszukuje w wyszukiwarkach produktów lub usług każdego dnia. Nie będąc w czołówce wyników traci się możliwość zaprezentowania im swojej oferty, a więc potencjalnych klientów; W wirtualnym świecie jakim jest internet zaistnienie pozwala podnieść prestiż i wiarygodność przedsiębiorstwa działającego w świecie rzeczywistym; Sprzedaż internetowa rozwija się błyskawicznie, konsumenci mają coraz większe zaufanie do takiej formy zakupów, ale aby trafili oni do właściwego sklepu należy ich zachęcić. Pozycjonowanie witryny jako stała zryczałtowana usługa. W ramach stałej opłaty internetowej otrzymują Państwo stałą opiekę nad stroną w zakresie pozycjonowania wraz z dbaniem przez firmę SoftwareStudio Sp. z o.o. o wysoką pozycję w rankingach Google. W ramach opłat dostają Państwo portal Klienta, w którym sami wpisują Państwo słowa kluczowe do pozycjonowania. Również na bieżącą mogą Państwo oglądać status pozycjonowanej witryny. Płacąc stały abonament nie martwią się Państwo o ilość słów kluczowych ani artykułów. W ramach usług wykonywane są dodatkowo następujące działania: analizę obecnej pozycji w wyszukiwarkach; analizę branży oraz poczynań konkurencji; analizę i pomoc w doborze optymalnych słów kluczowych; odpowiednią modyfikację znaczników META i ich monitorowanie; ręczne dodawanie strony do wyszukiwarek i katalogów - optymalizację Twojego serwisu www pod wyszukiwarki internetowe.

    Chcemy docierać do bardzo wielu osób z informacjami o naszych rozwiązaniach, dzielić się pasją dla nowoczesnych internetowych technologii informatycznych, dlatego staramy się udzielać w wielu znanych portalach i miejscach z których mogą korzystać nasi klienci, użytkownicy oraz młodzież która poznaje i uczy się programów.
    Większość producentów oprogramowania nie docenia naszym zdaniem siły, możliwości oraz potrzeb związanych z dzieleniem się informacjami dotyczącymi systemów informatycznych. Czasu gdy napisanie programu wystarczyło, aby go sprzedać dawno odeszły, nigdy też nie przyjęły się rozwiązania oparte o wydawanie dużych książek i instrukcji. Próby takie podejmowali najwięksi producenci oprogramowania i ich książki można było nabyć w księgarniach. Takie podejście było dobre przy oferowaniu programu księgowego, gdzie użytkownikiem programu był księgowy, którego wiedza i doświadczenie w obsłudze komputera było niewielkie, a on sam często miał swoje lata pracy za sobą. Intensywne wykorzystywanie internetu i aplikacji internetowych od ponad 10 lat szczególnie przez młodych ludzi powoduje, że dostęp do wiedzy potrzebny jest w formie szybkiej i bezpłatnej. Wykorzystanie filmów umieszczanych na Youtube, stron działających w ramach Google Plus czy Facebook powoduje, że docieramy do dużej liczby odbiorców, których możemy zainteresować naszymi rozwiązaniami. Zapraszam więc w imieniu zarządu i pracowników do oglądania i czytania o aplikacjach o rozwiązaniach internetowych dla firm oferowanych przez SoftwareStudio br/>Adam Siemiątkowskibr/> prezes zarządubr/> SoftwareStudio

      W większości krajów wyszukiwarka Google w dużej mierze decyduje o tym, czy witryna internetowa zbiera laury popularności, czy odchodzi w zapomnienie, a z nią stojący za nią biznes.
      Wyszukiwarka, która narodziła się w garażu gdzieś w Kalifornii, jest obecnie najpopularniejszym na świecie narzędziem do przeszukiwania zasobów sieci. Według comScore, aż 66,8% rynku wyszukiwarek należy do Google (w sumie jest to 88 mld zapytań miesięcznie). W wielu państwach świata surfowanie po Internecie rozpoczyna się właśnie od rzeczonej wyszukiwarki, która już tak silnie zakorzeniła się w świadomości internautów, że powszechną praktyką jest wpisywanie w Google bezpośrednich adresów do stron WWW. Google umiejętnie przekuwa wielką popularność na pieniądze. W 2009 r. firma zanotowała przychody rzędu 24 mld USD i zyski 6,5 mld USD. Jest więc największą na świecie firmą zarabiającą na reklamach w Internecie! Jednakże tak duża skala działalności wiąże się również ze wzmożoną kontrolą poczynań giganta, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w innych państwach. Google często jest bowiem oskarżane o wykorzystywanie dominującej pozycji i szkodzenie interesom konkurencji. Jeden z najświeższych przykładów, to wszczęte przez Komisję Europejską w lutym br. wstępne postępowanie, po tym jak skargi złożyli właściciele trzech wyszukiwarek horyzontalnych - Foundem.co.uk, Ejustice.fr oraz Ciao.co.uk. Uznali oni, że Google świadomie degraduje ich pozycję w wynikach wyszukiwania, chcąc tym działaniem osłabić pozycję swojej konkurencji. Google zaprzecza, jakoby miało manipulować algorytmami wyszukiwarki i argumentuje, że dobrze zbudowana oraz wypełniona po brzegi wysokiej jakości treściami witryna zawsze jest premiowana w indeksie. Abstrahując od tego, która ze stron konfliktu ma rację, należy przyznać, że dla skarżących sytuacja wykluczenia z Google może być sprawą "życia i śmierci". Według badania iCrossing, przeciętnie aż 95% wejść z wyszukiwarek na strony WWW pochodzi z pierwszej strony wyników wyszukiwania. Witryna, która spadnie na kolejne podstrony, może liczyć na marny odsetek wejść, gdyż na drugiej i trzeciej stronie wartość ta kształtuje się odpowiednio na poziomie 1,6% i 3,4%. "Parafrazując znane powiedzęnie, można więc stwierdzić, że jeżeli czegoś nie ma na pierwszej stronie Google, to nie istnieje" - mówi Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt.

        Badanie skuteczności pozycjonowania stron internetowych wykonujemy w oparciu o narzędzia google oraz STAT24
        Analiza optymalizacji witryny internetowej za pomocą programu Pozycjoner wspierana jest przez narzędzia firmy Google oraz STAT24, które wykorzystujemy do prezentowania zmian w rankingu google, najczęściej wyszukiwanych fraz i słów kluczowych wraz ze statystyką odwiedzin i popularnością stron. Działanie statystyk stat24 oparte jest na sprawdzonej technologii, będącej uznanym standardem badań polskiego internetu. Dzięki nim istnieje możliwość uzyskania rozbitych i skumulowanych danych ilościowych o użytkownikach, wizytach, odsłonach oraz innych wielkościach.

          Za pomocą autorskiego rozwiązania (internetowa aplikacja asp.net) oferujemy rozwiązanie skutecznie podnoszące pozycje w rankingu wyszukiwarki google. . rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony. Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania, przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor-textem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu. Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning". Pierwsze powszechnie znane "polskie" Google Bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła "kretyn" (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń. Pozycjonowanie stron internetowych
          Pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. . Jest wiele powodów dla których nasi klienci korzystają z naszych rozwiązań (oprogramowania) w celu osiągniecia odpowiednio wysokich miejsc w rankingu wyszukiwarek. Przedstawiamy kilka najważniejszych: Każdy użytkownik internetu ma świadomość tego, że setki, a nawet tysiące klientów poszukuje w wyszukiwarkach produktów lub usług każdego dnia. Nie będąc w czołówce wyników traci się możliwość zaprezentowania im swojej oferty, a więc potencjalnych klientów; W wirtualnym świecie jakim jest internet zaistnienie pozwala podnieść prestiż i wiarygodność przedsiębiorstwa działającego w świecie rzeczywistym; Sprzedaż internetowa rozwija się błyskawicznie, konsumenci mają coraz większe zaufanie do takiej formy zakupów, ale aby trafili oni do właściwego sklepu należy ich zachęcić. Pozycjonowanie witryny jako stała zryczałtowana usługa. W ramach stałej opłaty internetowej otrzymują Państwo stałą opiekę nad stroną w zakresie pozycjonowania wraz z dbaniem przez firmę SoftwareStudio Sp. z o.o. o wysoką pozycję w rankingach Google. W ramach opłat dostają Państwo portal Klienta, w którym sami wpisują Państwo słowa kluczowe do pozycjonowania. Również na bieżącą mogą Państwo oglądać status pozycjonowanej witryny. Płacąc stały abonament nie martwią się Państwo o ilość słów kluczowych ani artykułów. W ramach usług wykonywane są dodatkowo następujące działania: analizę obecnej pozycji w wyszukiwarkach; analizę branży oraz poczynań konkurencji; analizę i pomoc w doborze optymalnych słów kluczowych; odpowiednią modyfikację znaczników META i ich monitorowanie; ręczne dodawanie strony do wyszukiwarek i katalogów - optymalizację Twojego serwisu www pod wyszukiwarki internetowe.
          Chcemy docierać do bardzo wielu osób z informacjami o naszych rozwiązaniach, dzielić się pasją dla nowoczesnych internetowych technologii informatycznych, dlatego staramy się udzielać w wielu znanych portalach i miejscach z których mogą korzystać nasi klienci, użytkownicy oraz młodzież która poznaje i uczy się programów.. Większość producentów oprogramowania nie docenia naszym zdaniem siły, możliwości oraz potrzeb związanych z dzieleniem się informacjami dotyczącymi systemów informatycznych. Czasu gdy napisanie programu wystarczyło, aby go sprzedać dawno odeszły, nigdy też nie przyjęły się rozwiązania oparte o wydawanie dużych książek i instrukcji. Próby takie podejmowali najwięksi producenci oprogramowania i ich książki można było nabyć w księgarniach. Takie podejście było dobre przy oferowaniu programu księgowego, gdzie użytkownikiem programu był księgowy, którego wiedza i doświadczenie w obsłudze komputera było niewielkie, a on sam często miał swoje lata pracy za sobą. Intensywne wykorzystywanie internetu i aplikacji internetowych od ponad 10 lat szczególnie przez młodych ludzi powoduje, że dostęp do wiedzy potrzebny jest w formie szybkiej i bezpłatnej. Wykorzystanie filmów umieszczanych na Youtube, stron działających w ramach Google Plus czy Facebook powoduje, że docieramy do dużej liczby odbiorców, których możemy zainteresować naszymi rozwiązaniami. Zapraszam więc w imieniu zarządu i pracowników do oglądania i czytania o aplikacjach o rozwiązaniach internetowych dla firm oferowanych przez SoftwareStudio br/>Adam Siemiątkowskibr/> prezes zarządubr/> SoftwareStudio
          W większości krajów wyszukiwarka Google w dużej mierze decyduje o tym, czy witryna internetowa zbiera laury popularności, czy odchodzi w zapomnienie, a z nią stojący za nią biznes.. Wyszukiwarka, która narodziła się w garażu gdzieś w Kalifornii, jest obecnie najpopularniejszym na świecie narzędziem do przeszukiwania zasobów sieci. Według comScore, aż 66,8% rynku wyszukiwarek należy do Google (w sumie jest to 88 mld zapytań miesięcznie). W wielu państwach świata surfowanie po Internecie rozpoczyna się właśnie od rzeczonej wyszukiwarki, która już tak silnie zakorzeniła się w świadomości internautów, że powszechną praktyką jest wpisywanie w Google bezpośrednich adresów do stron WWW. Google umiejętnie przekuwa wielką popularność na pieniądze. W 2009 r. firma zanotowała przychody rzędu 24 mld USD i zyski 6,5 mld USD. Jest więc największą na świecie firmą zarabiającą na reklamach w Internecie! Jednakże tak duża skala działalności wiąże się również ze wzmożoną kontrolą poczynań giganta, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w innych państwach. Google często jest bowiem oskarżane o wykorzystywanie dominującej pozycji i szkodzenie interesom konkurencji. Jeden z najświeższych przykładów, to wszczęte przez Komisję Europejską w lutym br. wstępne postępowanie, po tym jak skargi złożyli właściciele trzech wyszukiwarek horyzontalnych - Foundem.co.uk, Ejustice.fr oraz Ciao.co.uk. Uznali oni, że Google świadomie degraduje ich pozycję w wynikach wyszukiwania, chcąc tym działaniem osłabić pozycję swojej konkurencji. Google zaprzecza, jakoby miało manipulować algorytmami wyszukiwarki i argumentuje, że dobrze zbudowana oraz wypełniona po brzegi wysokiej jakości treściami witryna zawsze jest premiowana w indeksie. Abstrahując od tego, która ze stron konfliktu ma rację, należy przyznać, że dla skarżących sytuacja wykluczenia z Google może być sprawą "życia i śmierci". Według badania iCrossing, przeciętnie aż 95% wejść z wyszukiwarek na strony WWW pochodzi z pierwszej strony wyników wyszukiwania. Witryna, która spadnie na kolejne podstrony, może liczyć na marny odsetek wejść, gdyż na drugiej i trzeciej stronie wartość ta kształtuje się odpowiednio na poziomie 1,6% i 3,4%. "Parafrazując znane powiedzęnie, można więc stwierdzić, że jeżeli czegoś nie ma na pierwszej stronie Google, to nie istnieje" - mówi Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt.
          Badanie skuteczności pozycjonowania stron internetowych wykonujemy w oparciu o narzędzia google oraz STAT24. Analiza optymalizacji witryny internetowej za pomocą programu Pozycjoner wspierana jest przez narzędzia firmy Google oraz STAT24, które wykorzystujemy do prezentowania zmian w rankingu google, najczęściej wyszukiwanych fraz i słów kluczowych wraz ze statystyką odwiedzin i popularnością stron. Działanie statystyk stat24 oparte jest na sprawdzonej technologii, będącej uznanym standardem badań polskiego internetu. Dzięki nim istnieje możliwość uzyskania rozbitych i skumulowanych danych ilościowych o użytkownikach, wizytach, odsłonach oraz innych wielkościach.
          Tablet Motorola ET1 został dosyć dokładnie przez dział wdrożeń systemów WMS zweryfikowany i budzi mocno mieszane uczucia. Urządzenie jest co prawda dobrze wykonane, ale patrząc z punktu widzenia pracy typowo magazynowej ze względu na znaczną masę oraz brak solidnego chwytu wymaga cały czas obu rąk do obsługi. Testując Motorolę ET1 nie stanowi to znacznego utrudnienia, ale w ciągłej pracy nie jest to ergonomicze rozwiązanie, Motorola ET1 niestety nie przynosi wiele korzyści, rozdzielczość ekranu jest niska - 600 pixeli na wysokość- co powoduje że efektywny obszar roboczy jest dość niski. Dodatkowo ekran ma kiepskie kąty widzenia, inżynierowie Motoroli oszczędzili i to bardzo na matrycy. Zainstalowany na tablecie Android jest w wersji AOSP czyli bez usług Google, nie ma dostępu do sklepu co nie ułatwia dystrybucji w stosunku do Windows Mobile. Podczas testów nie obyło się też bez problemów z oprogramowaniem, z dnia na dzień przestał się łączyć z sieciami WiFi na tyle się zblokował, że przez kilka dni nie udało się testerom rozwiązać problemu. Mimo że od 2011 roku korzystamy z różnych urządzeń na Androidzie i nic takiego się nie zdarzyło wcześniej. Ogólnie testem Motoroli ET1 jesteśmy dosyć mocno zawiedzeni, gdyż wygląda urządzenie jak tablet za 300 zł w pancernej obudowie za 4 tysiące. Spodziewaliśmy się że tablet Motorola ET1 będzie miał lepszy ekran, mniejsza masę i wsparcie usług Google. Podsumowanie TESTU Motorola ET1 - pozostaje „klasyczny” handheld – jak sprawdzilismy w ofercie jest Android Jelly Bean lub Microsoft Embedded Compact 7, lub jak już wcześniej wdrażaliśmy„zwykły” przymocowany do wózka/stanowiska pracy tablet plus standardowy skaner na bluetooth.
          Z tabletu GALAXY Tab 2 (10.1) mogą korzystać wszyscy członkowie rodziny, czerpiąc inspirację do dobrego wypoczynku i wspólnej zabawy. Udostępnianie multimediów nigdy nie było tak proste i atrakcyjne, szczególnie w zaciszu własnego domu. Rozsiądź się wygodnie na kanapie z nową interaktywną grą, czytaj e-booki dzieciom lub oglądaj telewizję w dowolnym miejscu – pokochasz ten brak ograniczeń! Możesz korzystać z wielu opcji, od komunikacji za pomocą wiadomości błyskawicznych w programie ChatON po wideokonferencje w aplikacji Hangouts. Solidny dwurdzeniowy procesor obsługuje najnowszą platformę Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) z dopracowanym interfejsem i innowacyjnymi funkcjami ICS. Jest smukły, szybki i bogato wyposażony we wszystkie aplikacje i usługi Google Mobile, takie jak YouTube i Google Search, bez których większość z nas nie potrafi się obejść, szczególnie na tak przyjaznym dla rodziny urządzeniu jak tablet GALAXY Tab 2.
          script type="text/javascript" src="http://www.google.com/trends/embed.js?hl=pl&q=report+builder&geo=PL&date=1/2010+33m&cmpt=q&content=1&cid=TIMESERIES_GRAPH_0&export=5&w=600&h=350">/script>.
          script type="text/javascript" src="http://www.google.com/trends/embed.js?hl=pl&q=reporting+services&geo=PL&date=1/2008+57m&cmpt=q&content=1&cid=TIMESERIES_GRAPH_0&export=5&w=600&h=350">/script>.
          script type="text/javascript" src="http://www.google.com/trends/embed.js?hl=pl&geo=PL&q=%22sql+management+studio%22&cmpt=q&content=1&cid=TIMESERIES_GRAPH_0&export=5&w=600&h=350">/script>.
          script type="text/javascript" src="http://www.google.com/trends/embed.js?hl=pl&geo=PL&q=%22microsoft+sql+server%22&cmpt=q&content=1&cid=TIMESERIES_GRAPH_0&export=5&w=600&h=350">/script>.
          DEMO