Opis funkcjonalny programu Corax ERP
Humansoft Corax to nowoczesne rozwiązanie informatyczne do zarządzania biznesem stworzone z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Jest to program naszego partnera firmy Humansoft, która od 1991 roku zajmuje się tworzeniem przyjaznych systemów wspomagających przedsiębiorstwa w zarządzaniu - ułatwiając im budowanie silnej przewagi rynkowej. Specjalizacja poszczególnych modułów programu sprawia, że jest on rozwiązaniem dla przedsiębiorstwo różnym charakterze działalności: handlowym, produkcyjnym, usługowym. Decydując się na oprogramowanie humansoft Corax otrzymają Państwo narzędzia, które pozwolą podnieść efektywność Państwa firmy we wszystkich strategicznych obszarach zarządzania. Począwszy od zarządzania gospodarką magazynową, zamówieniami własnymi i obcymi, zarządzania produkcją, sprzedażą i finansami aż po zarządzanie relacjami z klientami. Humansoft Corax to także wydajność, stabilność, efektywna praca w sieci oraz prędkość przetwarzania dużych zbiorów danych. Te ważne cechy systemu osiągnięte zostały dzięki nowoczesnej technologii klient-serwer opartej na serwerze baz danych MS SQL Server. Gwarantuje ona bezpieczeństwo danych.

Program Studio HR.net jest aplikacja przeznaczoną dla agencji pośrednictwa pracy zajmującej się wynajmem pracowników w kraju jak i za granicą. Program może współpracować z systemem ERP Enova w zakresie księgowości oraz płac i kadr.
Studio HR.net pozwala na rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Program Studio HR.net umożliwia skonfigurowanie wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta. W programie istnieje możliwość konfiguracji indywidualnego menu, dla wybranego użytkownika systemu lub wybranej grupy użytkowników, w zależności od pełnionej funkcji w firmie oraz ograniczenia dostępu do poszczególnych funkcji i informacji. Aplikacja do zarządzania zasobami ludzkimi działa w technologii ASP.net – obsługa przez przeglądarkę internetową i działa na bazie MS SQL.

    System komputerowy Studio Magazyn WMS.Net przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm handlowych i produkcyjnych.
    System magazynowy WMS.Net przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm logistycznych, produkcyjnych lub handlowych. Przedstawiany przykładowy zakres funkcji modułu magazynowego uzależniony od rodzaju zakupionej wersji licencji oprogramowania i zakresu przeprowadzanych wdrożeń. Nowoczesne rozwiązania techniczne wspomagające procesy magazynowe wykorzystują komputery w ich realizacji. Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje magazynowe związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej jednej palety (pojemnika). Dobra materialne przyjęte do magazynu są umieszczane w tej palecie zgodnie z dokumentacją, z której wynika, jakie dobra i w jakiej ilości są ulokowane w konkretnej palecie (pojemniku). Paleta otrzymuje w miejscu identyfikacji zakodowany adres określający miejsce składowania. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. W celu zdefiniowania roli poszczególnych magazynów i ich odpowiednim skonfigurowaniu w systemie informatycznym należy przedstawić parametry techniczne i wydajnościowe użytkowanych obiektów oraz wyposażenie, plany przepływu masy towarowej przez magazyn Dane kosztowe Harmonogramy pracy krótko i długookresowych Wypełnienie przestrzeni magazynowej dobrami i optymalne jej wykorzystanie wymaga stosowania sprawnie funkcjonującego systemu orientacji przestrzennej, pozwalającego na szybkie i bezbłędne odszukanie pozycji asortymentowej. Lokalizacja magazynowa pozwala na rozdzielenie towaru na kilka miejsc składowania przy jednocześnie wspólnej kartotece asortymentowej. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie towaru na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych. System prowadzi też kontrolę rozchodu z miejsc adresowych i pozwala blokować rozchód poniżej stanu zerowego. W systemie lokalizacja magazynowa może być obsługiwana tylko w jednym magazynie. Pozostałe magazyny obsługiwane są bez lokalizacji. Magazyn, w którym obsługiwana jest lokalizacja nazwany jest Magazynem Wysokiego Składowania (MWS) i oznaczony w programie symbolem MG. Oprócz magazynu (ów) wysokiego składowania system może prowadzić różnolegle dowolną ilość zwykłych magazynów oznaczonych dowolnymi innymi symbolami.

    Międzynarodowy przełom w dziedzinie ważenia oraz światowe uznanie przyniosła waga “triple-beam”, która przez następne lata była nieustannie modyfikowana i ulepszana. W magazynie o rozbudowanej powierzchni magazynowej wyznacza się strefy składowania, a magazyny wyposażone w regały znakuje się nadając im miejsca adresowe (lokalizacje magazynowe). Większość producentów oprogramowania udostępnia demo swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi. . Utworzona kartoteka magazynowa posiada opis szeregu cech, których podgląd można wyświetlić w oddzielnym oknie. Po wyborze z menu kartoteka magazynowa w pulpicie nawigacyjnym wyświetlają się szczegółowe pozycje. Zebrane dane preznetują nie tylko dane ewidencyjne danej kartoteki towarowej, ale także infromacje o aktualnych stanach magazynowych wg miejsc składowania, oraz syntetyczne zestawienie obrotów wg typów dokumentów w poszczególnych miesiącach. Yświetla rejestr wszystkich kartotek towarowych ze stanami na dzień zadeklarowany przez użytkownika systemu. Istnieje kilka sposobów przeglądania wprowadzonych kartotek asortymentowych: wszystkie – tabela – wyświetla rejestr wszystkich wprowadzonych kartotek wszystkie – tabela ze zdjęciami – wyświetla rejestr wszystkich wprowadzonych kartotek wraz z miniaturami zdjęć przypisanymi do kartotek pogrupowane – wyświetla rejestr wszystkich kartotek asortymentowych zgrupowanych wg kontrahentów, grup i cech towarowych dopisz nową kartotekę – umożliwia dopisanie nowej kartoteki towarowej kartoteki wg oddziałów – wyświetla rejestr kartotek odfiltrowanych wg oddziałów (menu budowane dynamicznie) kartoteki wg dostawców – wyświetla rejestr kartotek towarowych skojarzonych z wybranym dostawcą (menu budowane dynamicznie) kartoteki wg magazynów – wyświetla rejestr kartotek asortymentowych dopisanych dla wybranego magazynu (menu budowane dynamicznie) własne widoki – wyświetla rejestr kartotek towarowych według zapisanych widoków zapisanych przez użytkownika systemustan magazynowy na dzień – wyświetla. Po wyborze z menu kartoteka magazynowa w pulpicie nawigacyjnym wyświetlają się szczegółowe pozycje. . Obsługi magazynu wysokiego składu
    Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Urządzenie cenowo zbliżone jest do rozwiązań zebra (motorola) mc9190-g30sweqa6wr gun. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów. . Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Głównym celem enova erp jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp. . Rodzaj przechowywanych towarów
    Przedstawiony poniżej zakres funkcjonalny jest przykładowy i uzależniony od rodzaju zakupionej wersji programu i zakresu przeprowadzanych wdrożeń. Integracja programu magazynowego android wms może być przeprowadzona na wiele sposobów. Po odszukaniu dokumentu wyświetlony zostanie numer w górnej części ekranu oraz podrgam oczekuje na podanie numeru nośnika. . Yświetla rejestr wszystkich kartotek towarowych ze stanami na dzień zadeklarowany przez użytkownika systemu. Szczegółowe rozpisanie artykułów i miejsc składowania pozwala na szybką obsługę oepracji związanych zaróno z przyjmowaniem towarów jak i ich wydawaniem z magazynu. Oraz w odpowiedni sprzęt transportu wewnętrznego, wózki podnośnikowe itp. Jednocześnie jest idealny czas na przeprowadzenie szkoleń użytkowników systemu podczas których zbierane są uwagi na temat możliwych usprawnień interfejsu użytkownika. Zebra zm400 może być wyposażona w głowice drukujące o rozdzielczościach 300 oraz 600 dpi. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Zaopatrzenie magazynu
    Opis funkcjonalny programu Corax ERP. Humansoft Corax to nowoczesne rozwiązanie informatyczne do zarządzania biznesem stworzone z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Jest to program naszego partnera firmy Humansoft, która od 1991 roku zajmuje się tworzeniem przyjaznych systemów wspomagających przedsiębiorstwa w zarządzaniu - ułatwiając im budowanie silnej przewagi rynkowej. Specjalizacja poszczególnych modułów programu sprawia, że jest on rozwiązaniem dla przedsiębiorstwo różnym charakterze działalności: handlowym, produkcyjnym, usługowym. Decydując się na oprogramowanie humansoft Corax otrzymają Państwo narzędzia, które pozwolą podnieść efektywność Państwa firmy we wszystkich strategicznych obszarach zarządzania. Począwszy od zarządzania gospodarką magazynową, zamówieniami własnymi i obcymi, zarządzania produkcją, sprzedażą i finansami aż po zarządzanie relacjami z klientami. Humansoft Corax to także wydajność, stabilność, efektywna praca w sieci oraz prędkość przetwarzania dużych zbiorów danych. Te ważne cechy systemu osiągnięte zostały dzięki nowoczesnej technologii klient-serwer opartej na serwerze baz danych MS SQL Server. Gwarantuje ona bezpieczeństwo danych.
    Większość producentów oprogramowania Udostępnia DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi.. Wielu użytkowników posiada wieloletnie przyzwyczajenia co do sposobu obsługi programów, łatwości interpretacji informacji wyświetlanych na ekranie czy na wydrukach. Firmy informatyczne często zamiast udostępniać wersje demonstracyjne swoich programów, pokazują ich funkcjonalność za pomocą prezentacji multimedialnych, filmów czy animacji. Wersja demonstracyjna programu Studio CMMS.net pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu. Istotnym elementem w testowaniu wersji demonstracyjnej programu CMMS jest wydajność, szczególnie tam gdzie przewidywane jest spore obciążenie serwera aplikacji. Jeżeli program ma działać na kilkudziesięciu czy kilkuset komputerach jednocześnie, a baza danych liczy sobie nie tysiące, ale miliony zapisów wersja DEMO programu CMMS pozwoli zbadać jak dana wersja oprogramowania radzi sobie z takim obciążeniem. Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji.
    Program Studio HR.net jest aplikacja przeznaczoną dla agencji pośrednictwa pracy zajmującej się wynajmem pracowników w kraju jak i za granicą. Program może współpracować z systemem ERP Enova w zakresie księgowości oraz płac i kadr.. Studio HR.net pozwala na rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Program Studio HR.net umożliwia skonfigurowanie wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta. W programie istnieje możliwość konfiguracji indywidualnego menu, dla wybranego użytkownika systemu lub wybranej grupy użytkowników, w zależności od pełnionej funkcji w firmie oraz ograniczenia dostępu do poszczególnych funkcji i informacji. Aplikacja do zarządzania zasobami ludzkimi działa w technologii ASP.net – obsługa przez przeglądarkę internetową i działa na bazie MS SQL.
    Problem z realizacją analizy przedwdrożeniowej polega na tym, że metod wdrożeniowych jest tyle ilu dostawców systemów i ilu analityków. Możemy jednak spotkać się z następującymi etapami związanymi z uruchomieniem systemu CRM: analiza przedwdrożeniowa; opracowanie koncepcji wdrożenia lub bezpośrednie wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa to najczęściej wywiady (warsztaty) z pracownikami poszczególnych działów biorących udział w procesie wdrożenia. W wyniku spotkań powstaje dokumentacja wymagań i oczekiwań. W kolejnym etapie powstaje z udziałem pracowników działu IT zamawiającego dokument wymagań pozafunkcjonalnych np. platforma, wydajność, bezpieczeństwo. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM można rozpocząć więc od zebrania informacji, przeprowadzenia wywiadów wewnątrz firmy, aby skrócić czas spotkań z firmą dokonującą analizy przedwdrożeniowej. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM
    Wersja demonstracyjna Magazyn WMS.net pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu. Większość producentów oprogramowania udostępnia DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi.
    Oprogramowanie do magazynu WMS.Net przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm handlowych i produkcyjnych. Przedstawiony poniżej zakres funkcjonalny jest przykładowy i uzależniony od rodzaju zakupionej wersji programu i zakresu przeprowadzanych wdrożeń.
    System zarządzania dokumentami jest to narzędzie informatyczne pozwalające na przetwarzanie wszelkich form dokumentów powstających w organizacjach: przetwarzanie dotyczy zarówno dokumentów wewnętrznych dotyczących współpracy różnych obszarów funkcjonalnych organizacji, jak również dokumentów napływające z otoczenia (np. zamówienia od klientów, faktury, listy, i inne). Program wyposażony jest w moduł, który obsługuje skanery pracujące pod kontrolą Windows w standardzie TWAIN. Skanowanie dokumentów uruchamiane jest za pomocą modułu programu a przechycone obrazy są kojarzone z danymi opisującymi daną sprawę. Mozna przypisąc dowolną nazwę liście plików (skanów) a program wykonuje automatyczną numerację kolejnych stron załączników. Polecenia ARCHIWUM umożliwia przeniesienie całych spraw do rejestru dokumentów archiwizowanych. Do archiwum przenoszona jest sprawa zaznaczona (przez kliknięcie). Przy archiwizacji zaznaczany jest dowolny załącznik sprawy lub sprawa. Po wybraniu polecenia ARCHIWUM wyświetlony zostaje komunikat z pytaniem o archiwizację sprawy.
    Większość producentów oprogramowania udostępnia DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi. Wielu użytkowników posiada wieloletnie przyzwyczajenia co do sposobu obsługi programów, łatwości interpretacji informacji wyświetlanych na ekranie czy na wydrukach. Niekiedy firmy informatyczne zamiast udostępniać wersje demonstracyjne swoich programów, pokazują ich funkcjonalność za pomocą prezentacji multimedialnych, filmów czy animacji. Spółka SoftwareStudio udostępnia OnLine wersje programów demonstracyjnych.
    Większość producentów oprogramowania do prowadzenie sprzedaży internetowej (handlu internetowego) udostępnia wersje DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi.
    DEMO