System ERP dla małej firmy ERP (ang. Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) to termin będący określeniem na klasę systemów informatycznych, na które składa się zbiór współpracujących ze sobą aplikacji (modułów).
System ERP dla małej firmy ERP (ang. Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów przedsiębiorstwa) to termin będący określeniem na klasę systemów informatycznych, na które składa się zbiór współpracujących ze sobą aplikacji (modułów). Systemy te służą do wspomagania zarządzania znacznej ilości działań wykonywanych w przedsiębiorstwie lub grupy współpracujących ze sobą przedsiębiorstwpoprzez gromadzenie oraz umożliwienie wykonywania Operacji na zebranych danych. Wspomaganie to może obejmować wszystkie lub część szczebli zarządzania i ułatwia optymalizację wykorzystania zasobów oraz zachodzących procesów przedsiębiorstwa. Systemy ERP są rozwinięciem systemów MRP II. Podstawowym ich elementem jest baza danych, która zazwyczaj jest wspólna dla wszystkich pozostałych modułów. Moduły te zwykle obejmują następujące obszary: br/>- magazynowanie - zarządzanie zapasami br/>- śledzenie realizowanych dostaw br/>- planowanie produkcji br/>- zaopatrzenie br/>- sprzedaż br/>- kontakty z klientami br/>- księgowość br/>- finanse br/>- zarządzanie zasobami ludzkimi (płace, kadry) W skład systemów ERP mogą wchodzić również inne moduły, jak np. moduł zarządzania transportem, controlling, czy zarządzanie projektami. Systemy ERP są dosyć elastyczne i umożliwiają dopasowanie ich do specyfiki poszczególnych przedsiębiorstww, m.in. dlatego, iż poszczególne moduły mogą być wzajemnie niezależne od siebie (tzn. mogą pracować bez obecności innych modułów). Systemy te zazwyczaj pozwalają też na ustalenie uprawnień dostępu dla poszczególnych użytkowników. Inną cechą charakterystyczną systemów jest umożliwienie użytkownikom wykonania procesu planowania "z dołu do góry" (ang. bottom-up replannig), czyli możliwości wprowadzania zmian (nanoszenia poprawek, rozpatrywania alternatywnych rozwiązań) w rozwiązaniach zaproponowanych przez system (np. zmiana wielkości partii dostawczej) [zródło: www.wikipedia.pl]

    System ERP (ang. Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) to termin będący określeniem na klasę systemów informatycznych, na które składa się zbiór współpracujących ze sobą aplikacji (modułów).
    System ERP dla małej firmy ERP (ang. Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów przedsiębiorstwa) to termin będący określeniem na klasę systemów informatycznych, na które składa się zbiór współpracujących ze sobą aplikacji (modułów). Systemy te służą do wspomagania zarządzania znacznej ilości działań wykonywanych w przedsiębiorstwie lub grupy współpracujących ze sobą przedsiębiorstwpoprzez gromadzenie oraz umożliwienie wykonywania Operacji na zebranych danych. Wspomaganie to może obejmować wszystkie lub część szczebli zarządzania i ułatwia optymalizację wykorzystania zasobów oraz zachodzących procesów przedsiębiorstwa. Systemy ERP są rozwinięciem systemów MRP II. Podstawowym ich elementem jest baza danych, która zazwyczaj jest wspólna dla wszystkich pozostałych modułów. Moduły te zwykle obejmują następujące obszary: - magazynowanie - zarządzanie zapasami - śledzenie realizowanych dostaw - planowanie produkcji - zaopatrzenie - sprzedaż - kontakty z klientami - księgowość - finanse - zarządzanie zasobami ludzkimi (płace, kadry) W skład systemów ERP mogą wchodzić również inne moduły, jak np. moduł zarządzania transportem, controlling, czy zarządzanie projektami. Systemy ERP są dosyć elastyczne i umożliwiają dopasowanie ich do specyfiki poszczególnych przedsiębiorstww, m.in. dlatego, iż poszczególne moduły mogą być wzajemnie niezależne od siebie (tzn. mogą pracować bez obecności innych modułów). Systemy te zazwyczaj pozwalają też na ustalenie uprawnień dostępu dla poszczególnych użytkowników. Inną cechą charakterystyczną systemów jest umożliwienie użytkownikom wykonania procesu planowania "z dołu do góry" (ang. bottom-up replannig), czyli możliwości wprowadzania zmian (nanoszenia poprawek, rozpatrywania alternatywnych rozwiązań) w rozwiązaniach zaproponowanych przez system (np. zmiana wielkości partii dostawczej) [zródło: www.wikipedia.pl]
    System ERP dla małej firmy
    Trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesną firmą produkcyjną, budowlaną czy montażową bez dobrego zarządzania gospodarką narzędziami lub ich produkcją.. Magazyn Narzędzi jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami. Program umożliwia ewidencję narzędzi określając ich atrybuty oraz definiując ich dowolny podział zarówno ze względu na grupy, lokalizację w magazynie czy przypisanie osobom odpowiedzialnym za ich użytkowanie lub nadzór. Część nadzorująca pozwala kontrolować wszelkie formy sprawdzania narzędzi oraz generować automatyczne raporty przypominające o poszczególnych elementach nadzoru jak również umożliwia automatyczne generowanie protokołu, który można edytować i wydrukować.  Magazyn Narzędzi jest to nowoczesny program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami z przeznaczeniem dla przedsiębiorstw zajmujących się wytwarzaniem konstrukcji, maszyn, urządzeń itp. W programie prowadzona jest ewidencja ilościowo-wartościowa różnego rodzaju narzędzi w układzie wielonarzędziowym. Wstęp do programu Narzędziownia Przedstawiona dokumentacja dotyczy komercyjnych systemów oferowanego pod nazwą handlową Magazyn Narzędzi .net dla wersji 64 bitowej z interfejsem WWW (obsługa przez przeglądarkę internetową) lub modułami Windows Framework, Windows Mobile na terminale radiowe. Przedstawione przykłady zastosowań zostały przygotowane na podstawie materiałów z wdrożonych systemów, a zawarte w nich informacje są przykładowe dla zilustrowania procesów, ich zbieżność z danymi rzeczywistymi może być przypadkowa i nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń bądź pretensji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, bądź uwag do przedstawionych informacji prosimy o niezwłoczne pisemne zgłoszenie, które pozwoli nam wprowadzić stosowne poprawki do niniejszej dokumentacji. Podjęto wszelkie wysiłki, by w przekazywanym do rąk Państwa dokumencie przedstawić pewne i sprawdzone informacje wg stanu na dzień przygotowania niniejszego opracowania. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów. Program Magazyn Narzędzi
    Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. System magazynowy wms w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera. W trakcie spotkań realizowanych na różnych szczeblach zarządzania, konsultanci poznają bieżącą strategię firmy, strukturę organizacyjną, obieg informacji i wszelkiej dokumentacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych. . Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku powinna być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. Moduł na urządzenia z systemem android wspierają pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe moga szybko i precyzyjnie realiować zlecenia magazynowe. W takim wypadku usuwane są ustawienia indywidualne i wprowadzane ustawienia domyślne. W 2009 roku wdrożliśmy rozwiązanie do pracy dla około 300 użytkowników korzystających z aplikacji przez przeglądarkę internetową. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie przedmiotów
    Humansoft HermesSQL to wielomodułowy, system zarządzania klasy ERP automatyzujący i optymalizujący procesy biznesowe we wszystkich obszarach działalności średniego przedsiębiorstwa. Jest wysokiej klasy oprogramowaniem stanowiącym wydajne i funkcjonalne rozwiązanie dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych, w tym również dla wieloodziałowych rozproszonych terytorialnie przedsiębiorstw. Pozwala zarządzać firmą zgodnie z najnowszymi technikami i standardami europejskimi, dostarczając kompletnego rozwiązania informatycznego . Humansoft HermesSQL to modułowy, system zarządzania klasy ERP automatyzujący i optymalizujący procesy biznesowe we wszystkich obszarach działalności średniego przedsiębiorstwa. Jest wysokiej klasy oprogramowaniem stanowiącym wydajne i funkcjonalne rozwiązanie dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych, w tym również dla wieloodziałowych rozproszonych terytorialnie przedsiębiorstw. Pozwala zarządzać firmą zgodnie z najnowszymi technikami i standardami europejskimi, dostarczając kompletnego rozwiązania informatycznego. Sprawne zarządzanie firmą Humansoft HermesSQL wspomaga i koordynuje pracę osób zatrudnionych na różnych stanowiskach w firmie. Operacje wykonywane przez poszczególnych użytkowników rejestrowane są w jednej wspólnej bazie danych, co jest bezpośrednio związane z pełną integracją wszystkich modułów wchodzących w skład programu. Korzyści z zaimplementowania w firmie zintegrowanego oprogramowania, jakim jest Humansoft HermesSQL, jest wiele. Do najważniejszych należy możliwość scentralizowanego zarządzania i sprawowania globalnej kontroli nad przedsiębiorstwem, jego zasobami i potencjałem. Innymi zaletami jest szybki przepływ informacji pomiędzy komórkami firmy możliwy dzięki jednokrotnemu wprowadzaniu wszelkich danych do programu, a także całkowita automatyzacja procesów księgowań oraz spójność informacji finansowych. Wykorzystanie w programie technologii internetowych umożliwia przedsiębiorstwom wielooddziałowym zdalną pracę oddziałów firmy przy zastosowaniu jednego systemu i jednej bazy danych znajdującej się w centrali. Pełny obraz przedsiębiorstwa system zarządzania humansoft HermesSQL zawiera szereg parametryzowanych, gotowych do użycia raportów i zestawień niezbędnych w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Użytkownik ma możliwość korzystania z narzędzi (mechanizm filtrowania danych, graficzny projektant wydruków, definiowalne widoki) przy pomocy, których może tworzyć niezliczone ilości własnych analiz i zestawień. Ponadto program udostępnia nowoczesne narzędzie klasy Business Inteligence, które daje nieograniczone możliwości generowania wielowymiarowych analiz i raportów pozwalających badać różne aspekty działalności firmy. Elastyczność i skalowalność humansoft HermesSQL jest narzędziem niezwykle elastycznym, które daje się swobodnie konfigurować już na etapie definiowania rodzajów dokumentów, ich wzajemnych zależnościach oraz sposobu księgowania. Połączenie bogatej funkcjonalności systemu z szerokimi możliwościami parametryzacji i konfiguracji pozwala dostosować program zgodnie z potrzebami każdego przedsiębiorstwa. Szybka i sprawna obsługa programu, który wyposażony jest w liczne mechanizmy upraszczające i automatyzujące czynności wykonywane wielokrotnie podczas dnia pracy. Pozwala na przykład, przy użyciu funkcji przenoszenia treści tworzyć na podstawie zarejestrowanych w systemie artykułów, kontrahentów, wyrobów, schematów księgowych itp. nowe zapisy, skracając czynności rejestracji do niezbędnego minimum, tj. wprowadzenia unikatowego indeksu dla nowej pozycji i wykonania drobnych zmian. Przykładem bardziej złożonych mechanizmów usprawniających i przyśpieszających pracę z dokumentami są funkcje: przekształcanie dokumentów umożliwiające przekształcanie dokumentów pozostających ze sobą w bezpośredniej relacji (oferty, zamówienia obce, zamówienia własne, dokumenty WZ, PZ faktury sprzedaży i zakupu) oraz funkcja automatycznego fakturowania dokumentów, bardzo przydatna w przypadku prowadzenia sprzedaży w oparciu o dokumenty WZ i zamówienia złożone przez klientów. Dodatkowo system posiada schowek dokumentów oraz w funkcję umożliwiającą pobieranie pozycji z innych dokumentów. Prosta nawigacja Program posiada ergonomiczny w obsłudze, graficzny interfejs umożliwiający intuicyjne poruszanie się po opcjach systemu. Udostępniona użytkownikowi możliwości definiowania widoku (tabeli) oraz jego układu graficznego (czcionki, kolory, położenie kolumn, porządek wyświetlania itp.), pozwala zaprojektować widoki wg potrzeb, uprawnień i preferencji każdego z Operatorów programu. Każdy użytkownik może posiadać kilka widoków dla tabeli, między którymi może swobodnie przełączać się wg aktualnych potrzeb. Wydajność i bezpieczeństwo Humansoft HermesSQL (system ERP) wykorzystuje nowoczesną technologię klient-serwer opartą na serwerze baz danych Microsoft SQL Serwer 2000. Zastosowanie jej gwarantuje wydajności i stabilności systemu, a także bezpieczeństwo danych. Zapewnia również optymalną efektywność pracy w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników, zmniejszenie obciążenia sieci komputerowej oraz prędkość przetwarzania informacji nawet bardzo dużej ilości danych. Zabezpieczenia Humansoft HermesSQL posiada niezwykle rozbudowane uprawnienia, umożliwiające przyznawanie uprawnień i ograniczanie ich tam gdzie dostęp mogą mieć tylko osoby do tego upoważnione. Udostępnia również system haseł dla użytkowników programu. Humansoft HermesSQL to wielomodułowy, system zarządzania klasy ERP automatyzujący i optymalizujący procesy biznesowe we wszystkich obszarach działalności średniego przedsiębiorstwa. Jest wysokiej klasy oprogramowaniem stanowiącym wydajne i funkcjonalne rozwiązanie dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych, w tym również dla wieloodziałowych rozproszonych terytorialnie przedsiębiorstw. Pozwala zarządzać firmą zgodnie z najnowszymi technikami i standardami europejskimi, dostarczając kompletnego rozwiązania informatycznego .
    SoftwareStudio Sp. z o.o. jest autoryzowanym Partnerem firmy Soneta Sp. z o. o. producentasystemu ENOVA w zakresie sprzedaży i wdrażania systemów wspomagających zarządzanie firmą. Pomagamy naszym Klientom w wyborze i uruchomieniu odpowiednich rozwiązań systemowych, sprzętowych i finansowych, optymalnych dla specyfiki ich działalności. . Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany wtechnologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania: ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows; ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury; ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności; ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach; ENOVA umożliwia zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów. Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspomagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie. Mamy nadzieję że zawarte tu informacje będą pomocne przy wyborze oprogramowania ERP oraz firmy wdrażającej oraz świadczącej usługi serwisowe. Enova ERP
    Sprawne zarządzanie firmą humansoft HermesSQL wspomaga i koordynuje pracę osób zatrudnionych na różnych stanowiskach w firmie. Operacje wykonywane przez poszczególnych użytkowników rejestrowane są w jednej wspólnej bazie danych, co jest bezpośrednio związane z pełną integracją wszystkich modułów wchodzących w skład programu. . SoftwareStudio wybrało firmę Humansoft jako partnera w zakresie rozwiązań ERP. Postanowiliśmy wzmocnić relacje z Partnerami, a firma Humansoft z Radomia , aby ułatwić firmom partnerskim skuteczne działanie i dostarcza spójne i przewidywalne wsparcie przy sprzedaży i wdrażaniu systemów ERP. Program partnerski to zbiór zasad i reguł współpracy pomiędzy Humansoft a firmami posiadającymi podpisaną i ważną Umowę Dystrybucyjną. HermesSQL pozwala zarządzać firmą zgodnie z najnowszymi technikami i standardami europejskimi, dostarczając kompletnego rozwiązania informatycznego. humansoft hermes sql hermessql oprogramowanie erp sql.
    Firma Humansoft Sp. z o. o. jest polską firmą informatyczną, która dostarcza małym i średnim firmom rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. . Zdobywane od 1991 roku doświadczenie Humansoft w tworzeniu aplikacji biznesowych gwarantuje dostarczanie sprawdzonego, funkcjonalnego i wydajnego oprogramowania. Tworzone w miarę rozwoju i potrzeb rynku systemy są na bieżąco konserwowane i dostosowywane do zmieniających się przepisów. Szybkie tempo rozwoju gospodarki powoduje wzrost zapotrzebowania na coraz bardziej złożoną i zaawansowaną funkcjonalność programów. Dlatego Humansoft sukcesywnie rozwija poszczególne linie produktów dostarczając najnowszych rozwiązań stosowanych we współczesnym biznesie. Obecnie w ofercie Humansoft znajduje się cała gama produktów, począwszy od małego i prostego programu dla niewielkich firm, poprzez systemy rozbudowane funkcjonalnie i technologicznie, które są w stanie sprostać najbardziej ambitnym i wymagającym przedsiębiorstwom. Nasza spółka wybrała na partnera firmę Humansoft w 2009 roku w związku z decyzją o poszczerzeniu oferty na wdrożenia systemu ERP Corax oraz Hermes SQL. Jednocześnie SoftwareStudio zakończoło wspieranie i wdrożenia innych systemów ERP, które przez osttanie lata wdrażalismy, ponieważ zdecydowalismy się na wspieranie rozwiązań pracujących wyłącznie na bazie MS SQL 2008 server.
    Rozwijanie produktów w technologii ASP.net, opracowanie wersji oprogramowa Windows Framework z wykorzystaniem układu jak Microsoft Office 2007. Zawarcie umowy partnerskiej z firmą Humansoft w zakresie sprzedaży i wdrożeń systemów HermesSQL oraz Corax.2009
    Od lutego 2010 rozpoczęliśmy przenoszenie aplikacji do nowego środowiska pracy Microsoft Visual Studio 2010. W marcu 2010 roku certyfikowany został przez Microsoft system Studio Magazyn WMS.net w zakresie zgodności z Windows 7. W kwietniu 2010 roku otrzymaliśmy status partner Certyfikowany Microsoft i rozpoczęliśmy starania o uzyskanie statusu GOLD CERTIFIED PARTNER. Dodatkowo zawarliśmy umowę partnerską z firmą Soneta w zakresie sprzedaży i wdrożeń systemu enova ERP. 2010
    2012 wprowadził zmiany w zakresie poszerzenia oferty o usługi hostingowe (serwery wirtualne) w chmurze Windows Azue oraz VMWare. Ponadto podpisaliśmy umowę partnerską z firmą Safetica w zakresie sprzedaży i wdrożeń rozwiązań bezpieczeństwa i monitoringu pracy pracowników. Wdrożyliśmy także zmiany w zakresie narzędzi programistycznych, przenieśliśmy środowisko pracy do Microsoft Visual Studio 2012 oraz zmieniliśmy silnik bazy danych na SQL Azure oraz SQL Server 2012. 2012
    Problem z realizacją analizy przedwdrożeniowej polega na tym, że metod wdrożeniowych jest tyle ilu dostawców systemów i ilu analityków. Możemy jednak spotkać się z następującymi etapami związanymi z uruchomieniem systemu CRM: analiza przedwdrożeniowa; opracowanie koncepcji wdrożenia lub bezpośrednie wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa to najczęściej wywiady (warsztaty) z pracownikami poszczególnych działów biorących udział w procesie wdrożenia. W wyniku spotkań powstaje dokumentacja wymagań i oczekiwań. W kolejnym etapie powstaje z udziałem pracowników działu IT zamawiającego dokument wymagań pozafunkcjonalnych np. platforma, wydajność, bezpieczeństwo. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM można rozpocząć więc od zebrania informacji, przeprowadzenia wywiadów wewnątrz firmy, aby skrócić czas spotkań z firmą dokonującą analizy przedwdrożeniowej. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM
    Szybkie tempo rozwoju polskiej gospodarki, rozproszenie działalności gospodarczych na rynki światowe oraz rosnąca konkurencyjność przyczyniły się do poszukiwania nowych możliwości zarządzania przedsiębiorstwem. Potrzeba zdobywania informacji na każdej płaszczyźnie działalności gospodarczej a zwłaszcza w obszarach finansowych odsłoniła firmom informatycznym nowe możliwości. Rozpoczęła się masowa produkcja programów komputerowych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Wraz z rozwojem technologii informatycznych następował rozwój przedsiębiorstw w zakresie ich komputeryzacji. Z czasem zapotrzebowanie na oprogramowanie przerodziło w niezbędny element działalności gospodarczej. System Zarządzania Firmą jest źródłem informacji niezbędnym w zakresie prawidłowego zarządzania oraz wynikającym z uwarunkowań prawnych jest rachunkowość. Dostarcza ona podstawowych informacji o wynikach działalności i dzięki szybkiej analizie umożliwia podejmowanie właściwych decyzji zarządzającym.System Zarządzania Firmą
    Program WF-Mag wspomaga prowadzenie firmy w zakresie ewidencji sprzedaży i handlu. Oprogramowanie WF-Mag jak każdy system do zarządzania firmą i prowadzenia księgowości prowadzi ewidencję ilościowo wartościową towarów znajdujących się na stanie magazynowym. Poszerzeniem funkcjonalności o Magazyn wysokiego składowania WF-Mag jest rozwiązanie opracowane przez SoftwareStudio - MAGAZYN WMS.NET. Program do magazynu wysokiego składowania, zapewnia racjonalną gospodarkę przestrzenią magazynową, obrazując wykorzystanie powierzchni w magazynie oraz ułożenia składowanych towarów. Program WMS daje możliwość lokowania przyjmowanych towarów w zależności od objętości, wagi, rozmiaru palety, rodzaju lokalizacji (miejsca składowania).Magazyn wysokiego składowania WF-Mag
    DEMO