Wdrożenie Elektronicznej Wymiany Danych EDI (ang. Elektronic Data Interchange), to kilkustopniowy proces realizowany zarówno w przedsiębiorstwie jak i w relacjach z partnerami z otoczenia gospodarczego. Szczególnie istotne jest zapewnienie otwartości systemu poprzez zastosowanie globalnie akceptowanych standardów.
Wdrożenie Elektronicznej Wymiany Danych EDI (ang. Elektronic Data Interchange), to kilkustopniowy proces realizowany zarówno w przedsiębiorstwie jak i w relacjach z partnerami z otoczenia gospodarczego. Szczególnie istotne jest zapewnienie otwartości systemu poprzez zastosowanie globalnie akceptowanych standardów. Ustandaryzowane dokumenty elektroniczne stanowią podstawę sprawnego systemu Elektronicznej Wymiany Danych (EDI). Zastąpienie formy papierowej dokumentu jego elektronicznym odpowiednikiem oznacza dla przedsiębiorstwa szereg korzyści związanych z ograniczeniem pracochłonności i eliminacją błędów. Usługa obejmuje doradztwo w uzgadnianiu i opracowaniu branżowych wzorów dokumentów elektronicznych spełniających globalne standardy EDI i XML.

Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.
Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji. Zastosowanie skanowania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pozwala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: kontrola i przydzielanie uprawnień wsparcie dla pracy grupowej automatyczna archiwizacja dokumentów łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów
archiwizacja dokumentów program skanowanie kopiowanie udostępnianie szukanie archiwa elektroniczne
Dokumenty Framework
Jedyne, co jest potrzebne, do wykorzystywania tej technologii, jest internetowy adres usługi, oraz nazwy metod przez nią udostępnianych. Dokument Pz bufor dokument pz bufor może zostać dopisany: na podstawie awizo przyjęcia dopisanego w programie przez kontrahenta zewnętrznego, przez pracownika firmy na podstawie zgłoszenia kontrahenta lub po dostarczeniu towaru, dla którego nie było zlecenia przyjęcia na podstawie dokumentu w formie papierowej, dokumenty mogą być zapisywane w programie na podstawie dokumentu dostarczonego przez kontrahenta w formie elektronicznej. Wgrywanie danych z plików excela do bazy ms sql 2008 server programy z firmy Softwarestudio. . Raporty report builder są publikowane za pomocą języka report definition language. Jak widać zastosowanie skanowania numerów seryjnych znajduje zastosowanie także dla wysokocennych urządzeń w oprogramowaniu obsługi reklamacji. Urządzenie współpracuje z systemem operacyjnym windows ce 5. Stan magazynowy na moment wygenerowania inwentury jest wyświetlany w polu ilość wms. Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny www oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Operacje transportowe
Wysyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej - wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.. Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników oraz klientów korzystając ze standardowej funkcji maili. Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości są rozsyłane. Przed wysłaniem wiadomości wyśwetlany jest formualrz w którym osoba wysyłająca wiadomość mailową może wprowadzić lub zmienić tytuł wiadomości e-mail, wybrać adresatów oraz wprowadzić treść wiadomości. Kliknięcie na przycisk wyślij, powoduje rozesłanie wiaodmości do wszytskich osób z wybranej listy. Lista może zawierać nazwy i adresy pracowników z bazy oraz z bazy kontrahentów programu dla handlowców crm. Wysyłanie wiadomości mailowych z aplikacji internetowej pozwala pracownikom na swobodę działania bez konieczności dostępu do swojej skrzynki mailowej.
Dokument Pz bufor dokument pz bufor może zostać dopisany: na podstawie awizo przyjęcia dopisanego w programie przez kontrahenta zewnętrznego, przez pracownika firmy na podstawie zgłoszenia kontrahenta lub po dostarczeniu towaru, dla którego nie było zlecenia przyjęcia na podstawie dokumentu w formie papierowej, dokumenty mogą być zapisywane w programie na podstawie dokumentu dostarczonego przez kontrahenta w formie elektronicznej. W tym miejscu warto nadmienić, że w każdym oknie listy możliwe jest aktywne sortowanie i filtrowanie kolumn. Można uwzględniać tylko częściowe dostawy ( dostarczono 80 sztuk ze 110 awizowanych). . Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w rejestracji przyjęcia dokumenty: awizo przyjęcia, dokument pz bufor, dokument pz, zmiana lokalizacji przesuniecie palet. Pz przyjęcie towaru z zewnątrz od dostawcy krajowego pi przyjęcie towaru z zewnątrz od dostawcy zagranicznego zz korekta do przyjęcia pz. Dodane przyjęcie towaru awizowanego zleceniem pojawia się na liście przyjęć pz. Systemy wms doskonale sprawdzają się w centrach logistycznych, gdzie ruch towarów jest intensywny, w jednym czasie następuje zarówno przyjęcie towaru, jak i wysyłka – skoordynowanie ruchu towarów wymaga automatyzacji operacji zachodzących w systemie, przy możliwości skontrolowania ich prawidłowości w każdym momencie – bez konieczności żmudnego przeliczania partii towarów na regałach magazynowych. Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w rejestracji przyjęcia dokumenty: 1. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Przyjęcie towaru
Metodyka ta wyróżnia się całościowym spojrzeniem na cykl życia systemów it. Identyfikacja wydań urządzeń per klient pozwala weryfikować czy w przypadku zwrotu sprzętu (dekodery, urządzenia sieciowe, telefony i inne urządzenia elektroniczne wydawane pracownikom lub klientom) jest zgodność urządzenia wydane ze zwracanym lub reklamowanym. Metody rozmieszczania towarów w magazynie są więc realizowane w różnych sposób w zależności od przyjętej w danym magazynie metodologii i warunków technicznych. . Wyświetla sub menu z listą opcji związanych z dokumentami przychodowymi, tak więc za pomocą tej transakcji udostępniami użytkownikowi listę funkcji związanych z dokumentami awiza dostawy (dokumenty zlecenia przyjęcia) przyjęć z zewnątrz pz itp. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę systemu magazynowego. Nowoczesne technologie informatyczne pozwalają na zarządzanie magazynem za pomocą komputerowego oprogramowania magazynowego, nie tylko bezpośrednio personelowi znajdującemu się na terenie zakładu, ale poprzez internet z dowolnego miejsca na ziemi. W dokumencie przyjęcia towaru do magazynu pz bufor zapisane zostają informacje: dane kontrahenta – zapis automatyczny, data rejestracji dokumentu, która jest proponowana automatycznie jako bieżąca data systemowa. W pracy aplikacji internetowej musi pośredniczyć serwer www. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Racjonalne przechowywanie towarów
Dokument Pz bufor dokument pz bufor może zostać dopisany: na podstawie awizo przyjęcia dopisanego w programie przez kontrahenta zewnętrznego, przez pracownika firmy na podstawie zgłoszenia kontrahenta lub po dostarczeniu towaru, dla którego nie było zlecenia przyjęcia na podstawie dokumentu w formie papierowej, dokumenty mogą być zapisywane w programie na podstawie dokumentu dostarczonego przez kontrahenta w formie elektronicznej. Wms jest gromadzenie informacji dotyczącej stanu inwentarzowego w magazynach. Pomiędzy tymi systemami funkcjonuje sprawna wymiana danych, oparta na ujednoliconych standardach przekazywania informacji, bezpośredni odczyt danych z bazy sql lub webapi. . Web services description language) publikowana i wyszukana w rejestrze usług za pomocą standardowego mechanizmu ( rejestry uddi) wywołana zdalnie przez zdefiniowany interfejs częścią innych usług sieciowych lub być ich kompozycją. Gtin (global trade item number) globalny numer jednostki handlowej (dawniej ean european article number) to unikatowy kod przedmiotu handlu (wyrobu opakowanego lub usługi). Moduł systemu wms do pracy na przenośnych urządzeniach tzw kolektory danych (terminale wifi). Lokacja wirtualna w systemie, na którą przesuwany jest towar lub pobierany na potrzeby inwentaryzacji innych lokacji. W systemie windows taką usługę można uruchomić instalując internet information services (iis server). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Stan i wielkość
Wdrożenie Elektronicznej Wymiany Danych EDI (ang. Elektronic Data Interchange), to kilkustopniowy proces realizowany zarówno w przedsiębiorstwie jak i w relacjach z partnerami z otoczenia gospodarczego. Szczególnie istotne jest zapewnienie otwartości systemu poprzez zastosowanie globalnie akceptowanych standardów.. Wdrożenie Elektronicznej Wymiany Danych EDI (ang. Elektronic Data Interchange), to kilkustopniowy proces realizowany zarówno w przedsiębiorstwie jak i w relacjach z partnerami z otoczenia gospodarczego. Szczególnie istotne jest zapewnienie otwartości systemu poprzez zastosowanie globalnie akceptowanych standardów. Ustandaryzowane dokumenty elektroniczne stanowią podstawę sprawnego systemu Elektronicznej Wymiany Danych (EDI). Zastąpienie formy papierowej dokumentu jego elektronicznym odpowiednikiem oznacza dla przedsiębiorstwa szereg korzyści związanych z ograniczeniem pracochłonności i eliminacją błędów. Usługa obejmuje doradztwo w uzgadnianiu i opracowaniu branżowych wzorów dokumentów elektronicznych spełniających globalne standardy EDI i XML.
Najbardziej dziś zaawansowanymi aplikacjami wykorzystującymi opisywane serwery www, bazy danych, metody współpracy między nimi i udostępnienie informacji dynamicznie na stronach www są systemy handlu elektronicznego. Wiele serwerów handlu elektronicznego obsługuje sprzedaż anonimową i personalizowaną. W pierwszym przypadku klient identyfikowany jest w momencie składania zamówienia, w drugim rejestruje się jednorazowo w bazie klientów, a potem identyfikuje się go podczas wejścia na serwer za pomocą loginu i hasła. To drugie rozwiązanie ma zastosowanie w aplikacjach biznes2biznes (B2B).
Źródło ohaus.com - Firma OHAUS Corporation założona została w roku 1907 w New Jersey przez Karla Louis’a i Gustava Ohaus’a. Bardzo szybko OHAUS został największym producentem wag mechanicznych w Stanach Zjednoczonych. Międzynarodowy przełom w dziedzinie ważenia oraz światowe uznanie przyniosła waga “Triple-Beam”, która przez następne lata była nieustannie modyfikowana i ulepszana. Niezawodność i bardzo wysoka jakość produktów zagwarantowały sukces firmy na całym świecie. W roku 1978 pojawiły się na rynku pierwsze wagi elektroniczne firmy OHAUS. Szybki rozwój mikroelektroniki umożliwił inżynierom projektowanie coraz nowszych i bardziej precyzyjnych wag, które poprzez bardzo wysoką jakość i różnorodność spełniają najwyższe oczekiwania. W przeciągu jednego dziesięciolecia udział wagach elektronicznych na rynku wzrósł do 50%. OHAUS oferuje pełną gamę wag, od zalegalizowanych wag analitycznych, poprzez różnorodne wagi uniwersalne, proste i wysoce specjalistyczne wagi precyzyjne do zastosowań laboratoryjnych, po sprawne i wytrzymałe wagi przemysłowe.
Moduł umożliwia prowadzenie raportów kasowych i bankowych (w tym walutowych). Służy do wystawiania i drukowania kwitów KP i KW, na podstawie których sporządzany jest raport kasowy za dowolny okres oraz do ewidencji wyciągów bankowych. Rozliczenia pomagają na bieżąco śledzić stan rozrachunków z kontrahentami, (stan zobowiązań i należności). Funkcjonalność jest wzbogacona o opcje naliczania odsetek oraz drukowania not odsetkowych, ponagleń zapłaty, potwierdzeń salda i poleceń przelewu (w tym przelewów elektronicznych). Program prowadzi również ewidencję rozrachunków walutowych wraz z tabelą kursów i automatyczną ewidencją różnic kursowych bieżących i statystycznych na koniec roku. Prowadzi ewidencję dokumentów rozliczeniowych takich jak różnice kursowe, kompensaty, rozliczenie zaliczek, delegacji. Możliwe są w formie elektronicznej importy wyciągów bankowych i eksport przelewów.
Moduł Faktury zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów sprzedaży, towarów oraz usług. Moduł Ewidencji Środków Pieniężnych, uzupełniający funkcjonalność Faktur, dostarcza informacji o stanie rozrachunków z kontrahentami i stanie finansowym przedsiębiorstwa. Bogaty wachlarz raportów pozwala analizować efektywność działań handlowych. Podstawowe funkcje to: generowanie list i dokumentów sprzedaży, tworzenie kart towarowych i usługowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Program prowadzi ewidencję rozrachunków (z uwzględnieniem kompensat), posiada całą gamę dokumentów związanych z rozrachunkami z kontrahentami typu: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). System filtrów definiowanych przez Użytkownika zapewnia duże możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania w dowolnym momencie informacji istotnej dla Użytkownika.Faktury
Wybór pozycji rejestru z menu szczegółowego wyświetla zestawienie dokumentów zamówień odfiltrowanych wg wybranego rodzaju transportu. br/>KURIER DPD BEZPŁATNIE br/>KURIER DPD PŁATNY br/>ODBIÓR OSOBISTY br/>POCZTA POLSKA br/> W rejestrach aktywne są funkcje: dopisania, edycji, dopisania oraz podglądu dopisanych uwag, wydruków, wysłania elektronicznej wiadomości e-mail, podglądu dopisanych zadań dla wybranego użytkownika, dopisania nowego zadania skojarzonego z wybranym dokumentem zmówienia, wygenerowania oraz anulowania etykiet DPD oraz wygenerowania protokołu DPD.Zamówienia wg rodzaju transportu
Wybór pozycji rejestru z menu szczegółowego wyświetla zestawienie dokumentów zamówień odfiltrowanych wg wybranego rodzaju płatności. br/>DOTPAY br/>OSOBIŚCIE W SKLEPI br/>PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE br/>PRZELEW - PRZEDPŁATA NA KONTO br/>PRZELEWY24 - BEZPIECZNE PŁATNOŚCI br/>SYSTEM RATANY ŻAGIEL br/> W rejestrach aktywne są funkcje: dopisania, edycji, dopisania oraz podglądu dopisanych uwag, wydruków, wysłania elektronicznej wiadomości e-mail, podglądu dopisanych zadań dla wybranego użytkownika, dopisania nowego zadania skojarzonego z wybranym dokumentem zmówienia, wygenerowania oraz anulowania etykiet DPD oraz wygenerowania protokołu DPD.Zamówienia wg rodzaju płatności
DEMO