ELEKTRONICZNE

Odszukano artykuły zawierające frazę elektroniczne

EDI - elektroniczna wymiana danych


Wdrożenie ELEKTRONICZNEj Wymiany Danych EDI (ang. Elektronic Data Interchange), to kilkustopniowy proces realizowany zarówno w przedsiębiorstwie jak i w relacjach z partnerami z otoczenia gospodarczego. Szczególnie istotne jest zapewnienie otwartości systemu poprzez zastosowanie globalnie akceptowanych standardów.

import danych z arkusza ms excel |

Dokumenty Framework


Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.

demo |

Informatyka w przemyśle
Szybki rozwój technologii ELEKTRONICZNEj i informatyki sprzyja powstawaniu urządzeń komputerowych o dużym stopniu niezawodności, co powoduje coraz szersze stosowanie środków, narzędzi i metod informatycznych w wielu gałęziach przemysłu.

Wagi paletowe
Proces ważenia palet odbywa się fizycznie na wadze ELEKTRONICZNEj wyposażonej w moduł obsługi wagi paletowej. Ważenie palet i weryfikacja odbywa się z poziomu terminala radiowego, magazynier po zakończeniu pakowania palety do wysyłki stawia gotową paletę na wadze i z poziomu terminala wydaje polecenie weryfikacji wagi.

Wysyłanie e-mail
Wysyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty ELEKTRONICZNEj - wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.

Dokumenty Framework
Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.

Wysłanie paczek kurierem
Wysłanie paczek firmą kurierską związane jest z przekzaniem fizycznym zapakwoanego towaru oraz kompletu dokumentów zarówno w formie papierowej jak i ELEKTRONICZNEj.

Automatyczna identyfikacja
W systemach informatycznych wspomagających zarządzanie lub sterowanie procesami gospodarczymi istnieje potrzeba szybkiego i niezawodnego przechwytywania dużej liczby danych. Funkcje takie spełniają systemy automatycznej identyfikacji, które pozwalają na automatyczne przechwytywanie i przesyłanie wielu różnych danych wykorzystywanych w łańcuchach dostaw. Realizuje się to poprzez zastosowanie unikalnych w skali świata oznaczeń towarów, jednostek logistycznych, firm i lokalizacji fizycznych według standardów GS1. W systemach tych wykorzystywane są technologie kodów kreskowych oraz technologie radiowe (EPC/RFID), a ostatnio związane z nimi ELEKTRONICZNE Kody Produktów (EPC/RFID).

Firma kurierska OPEK
Firma OPEK Sp. z o.o. rozpoczęła działalność na rynku polskim w 1994 roku, dysponuje wieloletnim doświadczeniem w realizacji takich usług, jak: magazynowanie, konfekcjonowanie, kompletacja i znakowanie towarów oraz ich dystrybucja. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami Firma OPEK Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Operatorów pocztowych Urzędu Komunikacji ELEKTRONICZNEj. Działalność w zakresie usług kurierskich może wykonywać bezterminowo na obszarze Rzeczypospolitej i zagranicą.

Document Management System
DMS przeznaczony jest do ułatwienia zarządzania dokumentami w firmie, urzędzie, kancelarii itp. zastosowanie skanwoania i ELEKTRONICZNEj archiwizacji dokumentów pzowala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: - kontrola i przydzielanie uprawnień - wsparcie dla pracy grupowej - automatyczna archiwizacja dokumentów - łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów.

E-Serwery
Sprawna komunikacja, poczta bez spamu, bezpieczeństwo danych i efektywność działania z pewnością wpisują się w Twoją wizję działania firmy. Każda usługa w Internecie wymaga serwera. Jest to baza, która pozwala Ci publikować Twoje strony www i korzystać z poczty ELEKTRONICZNEj. Jednak e-serwery w Ogicom to coś więcej - to centra zarządzania. Z jednego miejsca nie tylko sprawdzisz pocztę, ale także wyślesz faks i wykonasz kopię bezpieczeństwa plików z Twojego komputera. Sprawdzisz statystyki oglądalności i skuteczność Twojego marketingu, a nawet stworzysz własną stronę www w 5 minut, dzięki kreatorowi www.

Rejestracja dokumentów
Program DMS przeznaczony jest do gromadzenia, udostępniania i wyszukiwania dowolnego rodzaju dokumentów wewnętrznych firmy lub też przychodzących z zewnątrz w postaci plików elektrnicznych w dowolnym formacie. System DMS zawiera możliwość precyzyjnego wyszukiwania dokumentów według dowolnych zdefiniowanych kryteriów przeszukwiania bazy danych - za pomocą funkcji filtrowania. Dokumenty mogą być zapisywane w systemie DMS z dysku na zasadzie wskaż plik, skanowane za pomocą skanera dokumentów, który automatycznie zapisuje dokument w postiaci wskaznego formatu np. PDF, pojawiać się w systemie z poczty ELEKTRONICZNEj.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl