Korzystanie z programów internetowych zwykle kojarzy się z pracę na jednym ekranie - czyli brak jest ułatwień wynikających z pracy okienkowej. Studio CMMS moduł DESKTOP rozwiązuje ten problem.
Użytkownicy programu Studio CMMS.net mogą korzystać z funkcjonalności jaką oferuje rozwiązanie firmy SoftwareStudioDesktop. Elastyczny i konfigurowalny moduł pozwala na pracę aplikacji w trybie przypominającym pulpit systemu Windows. Rozwiązanie SSD pozwala na uruchomieniu wielu rejestrów w jednym oknie przeglądarki internetowej na zasadzie okienek, które można doowlnie przemieszczać na ekranie, wyświetlać w formie zakładek lub chować do paska. Pełen zakres funkcjonalny modułu Desktop programu Narzędziownia jest konfigurowalny w zakresie: skrótów wyświetlanych na pulpicie - opis, obrazek oraz umiejscowienie menu START - wyświetlane w dolnym lewym rogu ekranu, menu syzbkiego uruchamiania transakcji - mozna definiować zarówno sekcje (zakładki) menu jak i ich zawartość. Można definiować opis, kolejność, ikony. KONFIGURACJA Menu z prawej strony ekranu składa się z sekcji oraz podsekcji. W pierwszym kroku należy zdefiniować sekcje menu. Umożliwi nam to wywołanie menu KONFIGURACJA oraz USTAWIENIA SEKCJE NAWIGACJA. Po wywołaniu menu wyświetli się lista aktualnie zdefiniowanych sekcji menu: Dopisanie nowej sekcji umożliwia linia z komunikatem Kliknij tutaj, aby dodać nowy wiersz. Ustawić wg własnych potrzeb można: skróty na pulpicie, menu STARTmenu nawigacja (sekcje i pozycje)
CMMS desktop okienka windows SQL
Rozwiązanie SoftwareStudioDesktop (SSD) pozwala na pracę w okienkach przypominającą korzystanie z systemu Windows oraz łatwą konfiguracje menu widocznego na pulpicie, jak również na konfigurację szybkiego dostępu do rejestrów wybieranych z menu START oraz menu nawigacyjnego znajdującego się po prawej stronie ekranu.
Rozwiązanie SSD pozwala na uruchomieniu wielu rejestrów w jednym oknie przeglądarki internetowej na zasadzie okienek, które można doowlnie przemieszczać na ekranie, wyświetlać w formie zakładek lub chować do paska. Pełen zakres funkcjonalny modułu Desktop programu Narzędziownia jest konfigurowalny w zakresie: skrótów wyświetlanych na pulpicie - opis, obrazek oraz umiejscowieniemenu START - wyświetlane w dolnym lewym rogu ekranu, menu syzbkiego uruchamiania transakcji - mozna definiować zarówno sekcje (zakładki) menu jak i ich zawartość. Można definiować opis, kolejność, ikony. Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z działaniem programu NARZĘDZIOWNIA DESKTOP

Report Builder to bezpłatne narzędzie udostępniane przez firmę Microsoft, które pozwala w szybki i łatwy sposób tworzyć definicje raportów. W zależności od wersji serwera raportów (SQL 2008 czy 2008 R2) należy odpowiednio dobrać wersję programu Report Builder 2.0 lub 3.0
Praca z REPORT BUILDER rozpoczyna się od wybrania modelu raportu oraz układu danych w raporcie. Następnie następuje analzia modelu raportu, wybór pól z bazy danych, które mają zostać umieszczone w raporcie. W trakcie porjektowania raportu w dowolnym momencie można wyświetlić jego podgląd w celu weryfikacji poprawności projektu. Stworzenie szabonu raport za pomocą narzędzia Microsoft Report Builder 3.0 Opublikowany i udostępniony na serwerze SQL raport można wybrać z menu programu STUDIO RAPORTY.netMenu budowane jest dynamicznie na podstawie raportów SQL server Efektem działania jest wynik raportu wyświetlany na ekranie przez przeglądarkę internetową. Gotowy dokument można drukować, eksprotować do popularnych formatów plików PDF, DOC, XLS. Raport może posiadać parametry które pozwalają użytkownikowi wskazać wstępne informacje filtrujące dane np. przedział czasowy, typ dokumentów itp.

Przeglądarkowe aplikacje stają się dla użytkowników realnymi zamiennikami dla niektórych biznesowych aplikacji desktopowych. Aplikacja przeglądarkowa musi być tak samo szybka i funkcjonalna, jak tradycyjny program Windows.. Oprogramowanie serwera www było stosunkowo proste, wystarczyło że odbierał on żądania stron identyfikujące adres URL pliku, pobierał plik o wskazanej nazwie z dysku serwera i zwracał go do klienta. Takie rozwiązanie było wystarczające w latach 90tych, kiedy wszystkie dane na stronach www były statyczne. Aplikacja przeglądarkowa wymaga dynamicznych stron www generowanych za pomocą usług internetowych. Aby móc korzystać z usług internetowych, należy mieć odpowiednią ilość dostępnego miejsca na dysku jakiegoś serwera WWW, na którym umieścimy naszą aplikację świadczącą usługi poprzez Internet. W artykule zarówno usługa jak i aplikacja kliencka będzie umieszczona na lokalnym komputerze (localhost), na którym wcześniej uruchomiono usługę WWW. SoftwareStudio od 2008 roku oferuje zaawansowane APLIKACJE PRZEGLĄDARKOWE. Pierwsze rozwiązania działały w standardzie HTML4 i dedykowane były do korzystania przez przeglądarkę internetową INTERNET EXPLORER w wersji 8 lub nowszej. W 2013 roku wraz z powszechnym przyjęciem w Internecie standardu HTML5 dokonaliśmy migracji aplikacji przeglądarkowych do wersji zgodnej z HTML5, CSS3 oraz wdrożyliśmy rozwiązania korzystające z JQuery. Aplikacje przeglądarkowe produkowane przez SoftwareStudio bazują na Microsoft IIS Server, SQL Server, ASP.net. Zapraszamy do zapoznania się z aplikacjami przeglądarkowymi DEMO: Aplikacja przeglądarkowa
Korzystanie z programów internetowych zwykle kojarzy się z pracę na jednym ekranie - czyli brak jest ułatwień wynikających z pracy okienkowej. Studio CMMS moduł DESKTOP rozwiązuje ten problem.. Użytkownicy programu Studio CMMS.net mogą korzystać z funkcjonalności jaką oferuje rozwiązanie firmy SoftwareStudioDesktop. Elastyczny i konfigurowalny moduł pozwala na pracę aplikacji w trybie przypominającym pulpit systemu Windows. Rozwiązanie SSD pozwala na uruchomieniu wielu rejestrów w jednym oknie przeglądarki internetowej na zasadzie okienek, które można doowlnie przemieszczać na ekranie, wyświetlać w formie zakładek lub chować do paska. Pełen zakres funkcjonalny modułu Desktop programu Narzędziownia jest konfigurowalny w zakresie: skrótów wyświetlanych na pulpicie - opis, obrazek oraz umiejscowienie menu START - wyświetlane w dolnym lewym rogu ekranu, menu syzbkiego uruchamiania transakcji - mozna definiować zarówno sekcje (zakładki) menu jak i ich zawartość. Można definiować opis, kolejność, ikony. KONFIGURACJA Menu z prawej strony ekranu składa się z sekcji oraz podsekcji. W pierwszym kroku należy zdefiniować sekcje menu. Umożliwi nam to wywołanie menu KONFIGURACJA oraz USTAWIENIA SEKCJE NAWIGACJA. Po wywołaniu menu wyświetli się lista aktualnie zdefiniowanych sekcji menu: Dopisanie nowej sekcji umożliwia linia z komunikatem Kliknij tutaj, aby dodać nowy wiersz. Ustawić wg własnych potrzeb można: skróty na pulpicie, menu STARTmenu nawigacja (sekcje i pozycje) CMMS desktop okienka windows SQL.
Rozwiązanie SoftwareStudioDesktop (SSD) pozwala na pracę w okienkach przypominającą korzystanie z systemu Windows oraz łatwą konfiguracje menu widocznego na pulpicie, jak również na konfigurację szybkiego dostępu do rejestrów wybieranych z menu START oraz menu nawigacyjnego znajdującego się po prawej stronie ekranu.. Rozwiązanie SSD pozwala na uruchomieniu wielu rejestrów w jednym oknie przeglądarki internetowej na zasadzie okienek, które można doowlnie przemieszczać na ekranie, wyświetlać w formie zakładek lub chować do paska. Pełen zakres funkcjonalny modułu Desktop programu Narzędziownia jest konfigurowalny w zakresie: skrótów wyświetlanych na pulpicie - opis, obrazek oraz umiejscowieniemenu START - wyświetlane w dolnym lewym rogu ekranu, menu syzbkiego uruchamiania transakcji - mozna definiować zarówno sekcje (zakładki) menu jak i ich zawartość. Można definiować opis, kolejność, ikony. Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z działaniem programu NARZĘDZIOWNIA DESKTOP
Kerio Connect pozwala na dostęp do poczty email, kontaktów i kalendarzy przez desktopowych klientów, przeglądarki internetowe oraz smartphony. . Za pomocą Kerio Connect współdziel wiadomości, kalendarze i kontakty, planuj spotkania na każdej platformie. Połącz w jedno użytkowników Mac, Windows, Linux i urządzeń mobilnych. Korzystaj z Globalnej Listy Adresowej (GAL) i bądź w posiadaniu całościowej, spójnej bazy firmowych kontaktów. Zbierz wszystkie dane w jednym miejscu. WebMail w Kerio Connect W nowym webmailu przebudowane zostały architektura oraz interfejs użytkownika. Wpłynęło to na poprawę wydajności oraz wizerunku, który odpowiada współczesnym standardom aplikacji internetowych. W odpowiedzi na przyzwyczajenia klientów możliwe jest alternatywne korzystanie z dotychczasowej wersji Webmail. Serwer poczty Kerio Connect 8.0 rozszerza zakres klientów pracy grupowej z synchronizacją notatek. Kerio Connect 8.0 może być już zainstalowany na platformie Microsoft Windows Server 2012, udostępniając pracę grupową i pełną funkcjonalność dla klientów. Użytkownicy systemu operacyjnego Microsoft Windows 8 mogą używać Microsoft Internet Explorer 10 celem dostępu do poczty za pośrednictwem nowego klienta Kerio Connect.
Report Builder to bezpłatne narzędzie udostępniane przez firmę Microsoft, które pozwala w szybki i łatwy sposób tworzyć definicje raportów. W zależności od wersji serwera raportów (SQL 2008 czy 2008 R2) należy odpowiednio dobrać wersję programu Report Builder 2.0 lub 3.0. Praca z REPORT BUILDER rozpoczyna się od wybrania modelu raportu oraz układu danych w raporcie. Następnie następuje analzia modelu raportu, wybór pól z bazy danych, które mają zostać umieszczone w raporcie. W trakcie porjektowania raportu w dowolnym momencie można wyświetlić jego podgląd w celu weryfikacji poprawności projektu. Stworzenie szabonu raport za pomocą narzędzia Microsoft Report Builder 3.0 Opublikowany i udostępniony na serwerze SQL raport można wybrać z menu programu STUDIO RAPORTY.netMenu budowane jest dynamicznie na podstawie raportów SQL server Efektem działania jest wynik raportu wyświetlany na ekranie przez przeglądarkę internetową. Gotowy dokument można drukować, eksprotować do popularnych formatów plików PDF, DOC, XLS. Raport może posiadać parametry które pozwalają użytkownikowi wskazać wstępne informacje filtrujące dane np. przedział czasowy, typ dokumentów itp.
Aplikacja zapewnią pełną ochronę antywirusową desktopów, serwerów plików i serwerów pocztowych w atrakcyjnej cenie. Doskonała ochrona jest dostosowana do łatwego zarządzania i funkcjonalnego przeprowadzania aktualizacji, zaprojektowana przede wszystkim z myślą o małych firmach.. Sophos Control Center pozwala zarządzać oraz dokonywać kontroli i przeglądu działania aplikacji Sophos Anti-Virus na komputerach w sieci z systemem Operacyjnym Windows. Sophos AutoUpdate pobiera co godzinę aktualizacje z laboratoriów Sophos, a następnie automatycznie i bezpiecznie instaluje je na komputerach użytkowników. Wielowarstwowa ochrona antywirusowa w jednym produkcie Wykrywanie i usuwanie wirusów, trojanów, robaków, spyware, adware i innych niebezpiecznych programów w każdym potencjalnym punkcie zapewnia pełną ochronę sieci. Łatwy w użyciu Instalacja przeprowadzana jest w prosty sposób, równie łatwa jest obsługa konsoli do zarządzania i przeprowadzane automatycznie aktualizacje. Centralna administracja Sophos Control Center identyfikuje niechronione komputery i umożliwia centralne zarządzanie aplikacją. Automatyczne aktualizacje Światowe laboratoria badawcze dostarczają szybkiej odpowiedzi na pojawiające się wciąż nowe zagrożenia. Technologia Sophos Auto Update zapewnia najnowszą strategię ochrony prosto na komputery użytkowników. Wsparcie techniczne 24 godziny na dobę Nielimitowany dostęp do bazy informacji firmy Sophos oraz 24-godzinny support jest wliczony w cenę każdej licencji. Kompletne rozwiązanie Aplikacja zapewnia pełną ochronę desktopów, serwerów plików platformy Windows i Macintosh Wsparcie dla systemów:
Od pocztątku XXI wieku obserwujemy zauważalny trend wzrostowy wykorzystywania aplikacji webowych. Przyczynił się do tego rozwój Internetu, który dostępny jest niemal w każdym cywilizowanym zakątku ziemi. Przewaga aplikacji webowych wynika z pełnej mobilności oraz możliwości korzystania z aplikacji www w każdym miejscu na świecie . A co z aplikacjami desktopowymi, które mają większe wymagania i wprowadzają pewne ograniczenia w zastosowaniu do określonej platformy systemu operacyjnego? Nic. Nadal będą jeszcze długie lata wykorzystywane tak jak programy DOSowe. Era takich rozwiązań jednak się skończy. Jaki odsetek sprzedaży oprogramowania w 2015 roku będzie dotyczył systemów dla systemu operacyjnego DOS ? Znikomy lub zerowy. Aplikacje webowe, w przeciwieństwie do większości aplikacji desktopowych nie są zależne od systemów operacyjnych. Aplikacja webowa w standardzie HTML5 będzie działała poprawnie na dowolnym urządzeniu z dowolnym systemem operacyjnym (a nie jak zwykle bywa Windows). Dzięki wykorzystaniu serwerów www i przeglądarki internetowej z aplikacji webowej możemy skorzystać na każdym komputerze także pożyczonym lub przed chwilą zakupionym. Przewaga aplikacji webowych
Zwiększanie dynamiki działalności firm logistycznych, a w szczególności handlu internetowego wymaga otwarcia się przedsiębiorców na komunikację Internetową. Rynek oprogramowania magazynowego jest dość bogaty, ale większość rozwiązań dostępnych jest na komputery typu desktop najczęściej wyposażone w system operacyjny Microsoft Windows. Komunikację w logistyce usprawniają aplikacje przeglądarkowe do magazynów, w szczególności do magazynów wysokiego składowania. Magazynowa aplikacja przeglądarkowa może być uruchamiana na dowolnym urządzeniu posiadającym przeglądarkę Internetową pracującą w standardzie HTML5, a więc mogą to być komputery Windows, Apple xOS, Android. Aplikacje przeglądarkowe do magazynu
W naszej ofercie dla klientów biznesowych znajdują się usługi informatyczne związane z hostingiem. Ponadto oferujemy rozwiązania wirtualizacji w oparciu o serwery wirtualne VMware oraz Windows Azure. Maszyny wirtualne na desktopie spotykane są już nie tylko wśród programistów piszących aplikacje na wiele platform, ale praktycznie wszystkich, którzy bardziej angażują się w technologie komputerowe.
Przejrzysty interfejs programu w pełni wykorzystuje zalety środowiska Windows. Mnogość opcji konfiguracyjnych pozwala na przystosowanie aplikacji do specyficznych wymagań użytkownika oraz zapamiętanie takiego układu jako prywatną, domyślną konfigurację. Dotyczy to większości okien programu. Zadbano przy tym o prostotę i ergonomię obsługi programu, szybki i wygodny dostęp do najczęściej używanych funkcji. Program udostępnia konfigurowane MENU w różnych stylach pracy: menu klasyczne, menu typu Outlook, Desktop lub lista transakcji.
Program udostępnia użytkownikom możliwość korzystania z kilku różnych sposobów związanych z nawigacją po programie za pomocą tzw. MENU. Każdy użytkownik programu może korzystać z innego sposobu prezentacji i nawigacji dostępnych w systemie, są to: menu klasyczne, outlook, desktop oraz transakcji. Konfiguacja MENU automatycznie zmienia sposób wyświetlania MENU w pozostałych trybach pracy. Dzięki temu administrator nadaje uprawnienia do MENU wskazując rodzaj transakcji, opis ikone, kolejność wyświetlania itp, a wszytskie MENU zmieniają się odpowiednio do ustawień. Koniguracja MENU składa się z z definicji GRUP przycisków, szczegółowych poleceń (transkacji) wywołujących poszczególne elementy programu. Ostatnim elementem jest konfiguracja skrótów dotyczy jednak to wyłącznie opcji Desktop.Konfiguracja MENU
Usługi Web Services są tajemnicą, która kryje się za inteligentnym oprogramowaniem klienckim. Umożliwiają one aplikacjom desktopowym, takim jak Microsoft Word czy Microsoft Excel, wymianę informacji z aplikacjami serwerowymi, między innymi z systemami zarządzania relacjami z klientem (crm). Usługi Web Services mogą skracać pracochłonny i sprzyjający popełnianiu błędów proces wycinania i wklejania danych z jednej aplikacji do drugiej. Inteligentne aplikacje klienckie można pobierać i aktualizować z centralnego serwera. Podobnie jak aplikacje oparte na przeglądarkach internetowych, inteligentne oprogramowanie klienckie można pobierać z centralnego serwera sieciowego (można je także instalować z płyty CD, DVD lub dyskietki albo za pomocą infrastruktury instalacyjnej, na przykład Microsoft Systems Management Server.). Po zainstalowaniu inteligentne aplikacje klienckie mogą się automatycznie aktualizować do najnowszej wersji oprogramowania dostępnej na serwerze centralnym. Dzięki tej uproszczonej procedurze instalacyjnej użytkownicy dysponują zawsze najnowszą wersją aplikacji, a działy IT mogą obniżać koszty zatrudnienia.
DEMO