ARTYKUŁU

Odszukano artykuły zawierające frazę artykułu

Usterki i uszkodzenia


Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.

kody iris |

Usterki i uszkodzenia
Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.

Corax ERP - otwarty krąg kosztowy
Niezamknięty krąg kosztów to zestawienie, które prezentuje dokumenty z niezamkniętym kręgiem kosztów. Analiza ta wskaże wszystkie zadekretowane dokumenty, w których: - schemat księgowy, zawierał dekret na konto zespołu „4”, ale nie posiadał zapisów na konto „490” „Rozliczenie kosztów” oraz wskazania przeksięgowania na właściwe konto zespołu „5”, - pozycjom dokumentu, mającym w kartotece ARTYKUŁU wskazane konto zespołu „4” nie przypisano konta zespołu „5”, - wybraną kategorią Operacji była kategoria z kontem przeciwstawnym zespołu „4”, lecz nie wskazano konta zespołu „5”. Dzięki zestawieniu, księgowość w łatwy i szybki sposób będzie mogła zobaczyć, które kwoty są nieprawidłowo zaksięgowane i usunąć wszelkie niespójności.

Corax ERP - Surowce, wyroby gotowe i odpady
Wprowadzając nowy surowiec, wyrób gotowy lub odpad, typem ARTYKUŁU konieczne musi być Produkt. Jest to wartość domyślna. W następnym kroku określany jest rodzaj produktu. Domyślną wartością jest Towar, zmieniamy ją więc na Surowiec/Materiał, a następnie wypełniamy pozostałe pola formularza tak, jak to robimy w przypadku zwykłych artykułów. Jeżeli chcemy określić, do jakiej grupy zamiennikowej należeć będzie aktualny surowiec/materiał, korzystamy z zakładki Dane dodatkowe. Jeżeli posiadamy już jakieś artykuły – produkty, możemy zmienić ich rodzaj z towaru na surowiec/materiał i w ten sposób umożliwić ich udział w procesie produkcji. Podobnie jak surowce/materiały definiujemy odpady, jeżeli tylko mamy jakieś odpady produkcyjne i chcemy prowadzić ich ewidencję magazynową. Dla odpadów nie definiujemy oczywiście grup zamiennikowych. Z selektora rodzaju ARTYKUŁU wybieramy pozycję Odpad.

Nadanie numeru RMA
Unikalny numer RMA związany z rejestracją zgłoszenia reklamacyjnego nadawany jest w momencie rejestracji zgłoszenia za pomocą fomrularza internetowego. Procedura nadawania numeru RMA różni się w przypadku zgłoszeń indywidualnych - od osób fizycznych - które to zgłsozenia dotyczą reklaamcji bezpośrednio od konsumentów. W takim wypadku nadawny jest jeden numer RMA dla jednego ARTYKUŁU. W przypadku sieci partnerów lub sieci marketów wymagane jest logowanie do systemu na podstawie uzgodnionego między stronami adresu mailowego oraz hasła. Zalogowany partner może do jednego zgłoszenia RMA dołączyć wiele różnych reklamowanych artykułów. Każda pozycja zgłsozona oznaczona jest unikalnym numerem referencyjnym, a komplet tych pozycji powiazany jest logicznie za pomocą jednego numeru RMA przesyłki dostarczanej do serwisu gwarancyjnego.

Zlecenie magazynowe
Zleceniem magazynowym określamy zbiór operacji magazynowych połączonych według określonego kryterium wykonywane przez operatora - magazyniera. Opis czynności w operacjach procesu przyjęcia do magazynu towarów. Magazynier wybiera na terminalu funkcję przyjęcia dostawy - palet. Magazynier w zależności od wariantu wpisuje na terminalu magazynowym otrzymany od kierownika numer zlecenia lub wybiera odpowiedni symbol z listy dostaw. Magazynier skanuje kod kreskowy z numerem GTIN ARTYKUŁU znajdującego się na palecie oraz wprowadza liczbę sztuk artykułów dostarczonych na nośniku logistycznym. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer SSCC dla zdefiniowanego nośnika logistycznego.

EICTA - IRIS
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpeisza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera kod warunków uszkodzenia oraz kod objawu (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). Serwisant po otrzymaniu urządzenia do naprawy widzi wybrane pozycje, które moze zmienić oraz uzupełnia dane o kod uszkodzenia, kod sekcji oraz kod naprawy i wymienione części. Rejestrowanie napraw w oparciu o kody EICTA IRIS pozwlają na szybkie analizowanie, raportowanie wykonwyanych napraw oraz wspomaga pracę serwisu, pokazując przy jakim urządzaniu najczęsciej jakie psują się podzespoły oraz jakie wykonwyano czynności naprawcze. Serwisant ma do wglądu informację o 5 najczęsciej powtarzających się naprawach w ramach danego ARTYKUŁU.


  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - rogramy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

  • Rozwiązania dla bazy danych SQL server
    Wdrożenie systemu informatycznego wymaga określenia potrzeb danej organizacji, właściwej konfiguracji wszystkich elementów systemu oraz przygotowania koniecznych procedur i przeszkolenia przyszłych użytkowników. Baza SQL Server oferuje ogromnie elastcyzne rozwiązania dla przedsiębiorstw. - baza danych SQL server

  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

  • Magazyn Wysokiego Składu
    Magazyn Wysokiego Składu -

  • Programy internetowe
    program do reklamacji - Sieć www, zaczęła swoja karierę, jako rozwiązanie do prezentowania statycznych raportów, wyników badań prac naukowych z fizyki. Wymiana informacji, dzięki takiemu rozwiązaniu znalazła zupełnie inne oblicze.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl