ARTYKUŁU

Odszukano artykuły zawierające frazę artykułu

Usterki i uszkodzenia


Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.

kody iris |

Usterki i uszkodzenia
Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.

Corax ERP - otwarty krąg kosztowy
Niezamknięty krąg kosztów to zestawienie, które prezentuje dokumenty z niezamkniętym kręgiem kosztów. Analiza ta wskaże wszystkie zadekretowane dokumenty, w których: - schemat księgowy, zawierał dekret na konto zespołu „4”, ale nie posiadał zapisów na konto „490” „Rozliczenie kosztów” oraz wskazania przeksięgowania na właściwe konto zespołu „5”, - pozycjom dokumentu, mającym w kartotece ARTYKUŁU wskazane konto zespołu „4” nie przypisano konta zespołu „5”, - wybraną kategorią Operacji była kategoria z kontem przeciwstawnym zespołu „4”, lecz nie wskazano konta zespołu „5”. Dzięki zestawieniu, księgowość w łatwy i szybki sposób będzie mogła zobaczyć, które kwoty są nieprawidłowo zaksięgowane i usunąć wszelkie niespójności.

Corax ERP - Surowce, wyroby gotowe i odpady
Wprowadzając nowy surowiec, wyrób gotowy lub odpad, typem ARTYKUŁU konieczne musi być Produkt. Jest to wartość domyślna. W następnym kroku określany jest rodzaj produktu. Domyślną wartością jest Towar, zmieniamy ją więc na Surowiec/Materiał, a następnie wypełniamy pozostałe pola formularza tak, jak to robimy w przypadku zwykłych artykułów. Jeżeli chcemy określić, do jakiej grupy zamiennikowej należeć będzie aktualny surowiec/materiał, korzystamy z zakładki Dane dodatkowe. Jeżeli posiadamy już jakieś artykuły – produkty, możemy zmienić ich rodzaj z towaru na surowiec/materiał i w ten sposób umożliwić ich udział w procesie produkcji. Podobnie jak surowce/materiały definiujemy odpady, jeżeli tylko mamy jakieś odpady produkcyjne i chcemy prowadzić ich ewidencję magazynową. Dla odpadów nie definiujemy oczywiście grup zamiennikowych. Z selektora rodzaju ARTYKUŁU wybieramy pozycję Odpad.

Nadanie numeru RMA
Unikalny numer RMA związany z rejestracją zgłoszenia reklamacyjnego nadawany jest w momencie rejestracji zgłoszenia za pomocą fomrularza internetowego. Procedura nadawania numeru RMA różni się w przypadku zgłoszeń indywidualnych - od osób fizycznych - które to zgłsozenia dotyczą reklaamcji bezpośrednio od konsumentów. W takim wypadku nadawny jest jeden numer RMA dla jednego ARTYKUŁU. W przypadku sieci partnerów lub sieci marketów wymagane jest logowanie do systemu na podstawie uzgodnionego między stronami adresu mailowego oraz hasła. Zalogowany partner może do jednego zgłoszenia RMA dołączyć wiele różnych reklamowanych artykułów. Każda pozycja zgłsozona oznaczona jest unikalnym numerem referencyjnym, a komplet tych pozycji powiazany jest logicznie za pomocą jednego numeru RMA przesyłki dostarczanej do serwisu gwarancyjnego.

Zlecenie magazynowe
Zleceniem magazynowym określamy zbiór operacji magazynowych połączonych według określonego kryterium wykonywane przez operatora - magazyniera. Opis czynności w operacjach procesu przyjęcia do magazynu towarów. Magazynier wybiera na terminalu funkcję przyjęcia dostawy - palet. Magazynier w zależności od wariantu wpisuje na terminalu magazynowym otrzymany od kierownika numer zlecenia lub wybiera odpowiedni symbol z listy dostaw. Magazynier skanuje kod kreskowy z numerem GTIN ARTYKUŁU znajdującego się na palecie oraz wprowadza liczbę sztuk artykułów dostarczonych na nośniku logistycznym. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer SSCC dla zdefiniowanego nośnika logistycznego.

EICTA - IRIS
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpeisza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera kod warunków uszkodzenia oraz kod objawu (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). Serwisant po otrzymaniu urządzenia do naprawy widzi wybrane pozycje, które moze zmienić oraz uzupełnia dane o kod uszkodzenia, kod sekcji oraz kod naprawy i wymienione części. Rejestrowanie napraw w oparciu o kody EICTA IRIS pozwlają na szybkie analizowanie, raportowanie wykonwyanych napraw oraz wspomaga pracę serwisu, pokazując przy jakim urządzaniu najczęsciej jakie psują się podzespoły oraz jakie wykonwyano czynności naprawcze. Serwisant ma do wglądu informację o 5 najczęsciej powtarzających się naprawach w ramach danego ARTYKUŁU.


  • Systemy IT
    program reklamacje - Platforma Microsoft .Net oferuje prefabrykowaną infrastrukturę do pokonywania typowych problemów związanych z oprogramowaniem internetowym

  • SQL Server
    Program SQL server. SQL Server oferuje elastyczne rozwiązanie dla programistów, w doniesieniu zarówno do ASP, jak i PHP. Posiada także wiele rozwiązań dla systemu operacyjnego Windows. - SQL Server

  • Dokumenty wypożyczeń
    program sklep internetowy - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • enova płace i kadry
    System enova oferuje moduł Kadry Płace przeznaczony do pełnej obsługi działu kadr i rachuby płac w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. -

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl