Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.
Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi naprawami. Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady. Usterki Tabela usterek zawiera ogólną listę kodów związanych z typowymi usterkami dla danej grupy urządzeń. Usterka kodowana jest ogólnym typem – w załączniku przykładowa lista usterek. Definiując listę usterek określamy normatywny czas rpacy serwisanta związany z usunięciem danej ustaerki. Na podstawie normatywnego czasu naprawy naliczany jest koszt naprawy związany z roboczogodziną. Uszkodzenie Tabela uszkodzeń zawiera listę uszkodzeń stanowiących uszczegółowienie listy usterek. Powiązane uszkodzenia (w ramach wybranej ogólnej usterki urządzenia może zostać określone typowe uszkodzenie lub ewentualnie wybrać inny niesklasyfikowany rodzaj uszkodzenia) W załączonym przykładzie można definiować że w przypadku określonego uszkodzenia wymagane jest dołączenie dokumentacji w postaci zdjęć, oraz określenie domyślne że dane uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej Ponadto definiowany jest opis w języku polskim i angielskim oraz komentarz dla serwisanta wykonującego naprawę. Usystematyzowanie wad towarów na USTERKI (typ ogólny) i USZKODZENIA (bardziej szczegółowy) służy ewidencji reklamacji w celach raportowania. Uszkodzenia i usterki

Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.. Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi naprawami. Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady. Usterki Tabela usterek zawiera ogólną listę kodów związanych z typowymi usterkami dla danej grupy urządzeń. Usterka kodowana jest ogólnym typem – w załączniku przykładowa lista usterek. Definiując listę usterek określamy normatywny czas rpacy serwisanta związany z usunięciem danej ustaerki. Na podstawie normatywnego czasu naprawy naliczany jest koszt naprawy związany z roboczogodziną. Uszkodzenie Tabela uszkodzeń zawiera listę uszkodzeń stanowiących uszczegółowienie listy usterek. Powiązane uszkodzenia (w ramach wybranej ogólnej usterki urządzenia może zostać określone typowe uszkodzenie lub ewentualnie wybrać inny niesklasyfikowany rodzaj uszkodzenia) W załączonym przykładzie można definiować że w przypadku określonego uszkodzenia wymagane jest dołączenie dokumentacji w postaci zdjęć, oraz określenie domyślne że dane uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej Ponadto definiowany jest opis w języku polskim i angielskim oraz komentarz dla serwisanta wykonującego naprawę. Usystematyzowanie wad towarów na USTERKI (typ ogólny) i USZKODZENIA (bardziej szczegółowy) służy ewidencji reklamacji w celach raportowania. Uszkodzenia i usterki
W magazynach z którymi mamy coraz częściej do czynienia przechowywanych jest coraz więcej towarów, Problem związanym z ewidencją nie jest informacja ile danego artykułu znajduje się na stanie księgowym firmy, ale gdzie on dokładnie jest zlokalizowany. Miejsca składowania wyznaczone zwykle w magazynach wysokiego składu ułatwiają znacząco pracę magazynierom i przyśpieszają operacje magazynowe.Miejsca składowania
Wdrożenie systemu WMS to wprowadzenie ewidencji lokalizacji (lokacji, czyli miejsc składowania) w magazynie eliminuje konieczność poszukania danego artykułu. Wprowadzenie zasad oraz priorytetów rozłożenia towaru w regałach pozwala zmaksymalizować wykorzystanie dostępnej powierzchni magazynowej.Wykorzystywanie powierzchni magazynowej
Prosta ewidencja magazynowa ogranicza się do informacji ile mamy danego asortymentu. Budowane są coraz większe magazynu, w których przechowywane są coraz większe zapasy, w takiej sytuacji potrzeba ewidencyjna się zmienia, gdyż informacja o ogólnym stanie magazynowym staje się niewystarczająca. Wprowadzenie ewidencji wg miejsc składowania (Lokalizacje magazynowe) ułatwia pracę magazynierom, zapewnia lepsze wykorzystanie przestrzeni magazynowej oraz uzyskania wiedzy w jakim miejscy znajdują się określone ilości towarów . W magazynie o rozbudowanej powierzchni magazynowej wyznacza się strefy składowania, a magazyny wyposażone w regały znakuje się nadając im lokalizacje magazynowe. Oznaczenie stref magazynowych lub regałów i miejsc paletowych symbolami pozwala jednoznacznie określić miejsce położenia artykułu w magazynie.Lokalizacje magazynowe
W ostatnich latach coraz więcej średnich i dużych polskich przedsiębiorstw sięga po systemy klasy WMS, nie wszystkie jednak na rynku rozwiązania to programy działające OnLine przez internet. Oprogramowanie magazynowe online pozwala na ewidencję prowadzoną w układzie ilościowym z dokładnością do miejsca składowania oraz numerów partii lub numerów seryjnych wraz z datą /terminem/ przydatności. Stany magazynowe mogą być prezentowane w sposób zagregowany np. ilości sztuk ogółem, wg magazynów, wg lokalizacji lub innych cech artykułu.Stany magazynowe OnLine
Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji. Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres mailowyInformacje o reklamowanym towarze: data powstania wady data zakupu numer dowodu zakupu kod artykułu nazwa artykułu numer seryjny opis problemu.Reklamacja przez internet
Dokument szybkiego wypożyczania przebiega 2 etapowo, w pierwszej kolejności należy zidentyfikować klienta wypożyczalni, któremu dane narzędzie zostanie wypożyczone. W tym celu należy zeskanować jego identyfikator (kod kreskowy konta analitycznego kartoteki pracownika). Prawidłowo odczytany kod klienta powoduje wyświetlenie okna z możliwością wprowadzania narzędzi do wydania oraz tabelę z informacjami jakie aktualnie wypożyczone pozycje znajdują się na stanie klienta. W celu dodania pozycji do dokumentu (wypożyczenia narzędzia) należy zeskanować identyfikator kartoteki magazynowej (indeks artykułu w postaci kodu kreskowego). Program sprawdza czy wprowadzony kod kreskowy artykułu do wypożyczenia jest prawidłowy (czy taki towar jest w bazie aktywny) oraz czy jest dostępny do wypożyczenia. Ponadto program sprawdza czy czy dla danej pozycji występuje wiele pozycji o różnych numerach seryjnych. Jeżeli ten sam artykuł jest zarejestrowany pod wieloma numerami seryjnymi to pracownik narzędziowni musi wskazać jaki numer wydaje. Wybór numeru seryjnego następuje poprzez wskazanie numeru z dostępnej listy numerów seryjnych danego narzędzia dostępnego do wypożyczenia. Po prawidłowym przejściu procedury weryfikacyjnej pozycja zostaje dodana do dokumentu w buforze.
DEMO