Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Powierzenie obsługi logistycznej wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej z założenia służy obniżeniu kosztów działalności producentów i dystrybutorów, jednak jak duże będą to oszczędności zależy przede wszystkim od operatora logistycznego: jego doświadczenia, możliwości operacyjnych, szybkości oraz sposobu działania. Ii (1200x800mm)zwrotne, nieuszkodzone, cechowane, koloru szarego, suche (bez żadnych śladów olejów, farb, smarów, zabrudzeń technicznych cementu i innych) o udźwigu do 1,5 tony.
Raporty report builder są publikowane za pomocą języka report definition language. Oprogramowanie działające online w chmurze przez przeglądarkę internetową wykorzystywane jest przez przedsiębiorstwa do ewidencji i harmonogramowania dostaw do magazynu. Administrator za pomocą narzędzi administracyjnych może każdemu użytkownikowi zaprojektować inny układ menu zmianiając kolejność, nazwy (opisy), ikony czy sekcje. Idea kompletacji dwustopniowej polega na tym, że z magazynu miejsca składowania przywozi się towar do strefy pakowania (kompltacji) stanowiący sumę wszystkich zamówień, które realizuje się danego dnia, a następnie rozsortowuje się taki zbiorczy wsad na poszczególne zamówienia. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Magazynowanie artykułów
    Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Urządzenie cenowo zbliżone jest do rozwiązań zebra (motorola) mc9190-g30sweqa6wr gun. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów.
    Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Głównym celem enova erp jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy.
    System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp.
      Rodzaj przechowywanych towarów
      Reklamacja artykułów spożywczych ze względu na wysokie ryzyko zatruć pokarmowych wymaga szczególnego postępowania polegającego na ewidencji nie tylko faktu zgłoszenia i jego obsługi, ale także rejestracji zdarzeń związanych z badaniami mikrobilogicznymi.
      Od tego, co jemy, zależy nasze zdrowie i dobre samopoczucie, czasami zdarza się kupić produkt niesmaczny, niezdrowy - trudny do spożycia. Jeżeli kleint dokona nieudanego zakupu, nie waha się złożyć reklamacji, gdyż na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (DzU nr 141, poz.1176) sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli: towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, a jednocześnie niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru. Tak więc reklamację sprzedawca powinien przyjąć i rozpatrzyć, a w dalszym etapie taką reklamację przekazuje do producenta, dystrybutora lub importera. Z uwagi na specyficzne cechy towarów żywnościowych wydano na podstawie wyżej wymienionej ustawy Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (DzU z 24.02.2003 r. nr 31, poz. 258). Jako podstawową zasadę przyjęto konieczność niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o niezgodności towaru z umową - należy przy tym pamiętać, że towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.

        Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Powierzenie obsługi logistycznej wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej z założenia służy obniżeniu kosztów działalności producentów i dystrybutorów, jednak jak duże będą to oszczędności zależy przede wszystkim od operatora logistycznego: jego doświadczenia, możliwości operacyjnych, szybkości oraz sposobu działania. Ii (1200x800mm)zwrotne, nieuszkodzone, cechowane, koloru szarego, suche (bez żadnych śladów olejów, farb, smarów, zabrudzeń technicznych cementu i innych) o udźwigu do 1,5 tony. . Raporty report builder są publikowane za pomocą języka report definition language. Oprogramowanie działające online w chmurze przez przeglądarkę internetową wykorzystywane jest przez przedsiębiorstwa do ewidencji i harmonogramowania dostaw do magazynu. Administrator za pomocą narzędzi administracyjnych może każdemu użytkownikowi zaprojektować inny układ menu zmianiając kolejność, nazwy (opisy), ikony czy sekcje. Idea kompletacji dwustopniowej polega na tym, że z magazynu miejsca składowania przywozi się towar do strefy pakowania (kompltacji) stanowiący sumę wszystkich zamówień, które realizuje się danego dnia, a następnie rozsortowuje się taki zbiorczy wsad na poszczególne zamówienia. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie artykułów
        Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Urządzenie cenowo zbliżone jest do rozwiązań zebra (motorola) mc9190-g30sweqa6wr gun. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów. . Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Głównym celem enova erp jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp. . Rodzaj przechowywanych towarów
        Reklamacja artykułów spożywczych ze względu na wysokie ryzyko zatruć pokarmowych wymaga szczególnego postępowania polegającego na ewidencji nie tylko faktu zgłoszenia i jego obsługi, ale także rejestracji zdarzeń związanych z badaniami mikrobilogicznymi. . Od tego, co jemy, zależy nasze zdrowie i dobre samopoczucie, czasami zdarza się kupić produkt niesmaczny, niezdrowy - trudny do spożycia. Jeżeli kleint dokona nieudanego zakupu, nie waha się złożyć reklamacji, gdyż na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (DzU nr 141, poz.1176) sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli: towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, a jednocześnie niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru. Tak więc reklamację sprzedawca powinien przyjąć i rozpatrzyć, a w dalszym etapie taką reklamację przekazuje do producenta, dystrybutora lub importera. Z uwagi na specyficzne cechy towarów żywnościowych wydano na podstawie wyżej wymienionej ustawy Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (DzU z 24.02.2003 r. nr 31, poz. 258). Jako podstawową zasadę przyjęto konieczność niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o niezgodności towaru z umową - należy przy tym pamiętać, że towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.
        Program do magazynu wysokiego składowania pozwala na zastosowanie kodów kreskowych do identyfikacji artykułów oraz pracowników, w celu prawidłowej pracy z kodami kreskowymi wyświetlanymi na ekranie i drukowanymi na dokumentach wymagane jest zainstalowanie czcionek z kodami kreskowymi dowolnego producenta czcionek. Czcionki należy zainstalować na serwerze aplikacji oraz na każdej stacji roboczej z której ma być wykorzystywany system kodów kreskowych. Do drukowania etykiet zalecamy korzystać z dedykowanych drukarek kodów kreskowych, jako urządzenia skanujące mogą pracować dowolne czytniki kodów kreskowych podłączane pod klawiaturę komputerową. Uwaga: skaner kodów kreskowych powinien być odpowiednio skonfigurowany do pracy z aplikacją a w szczególności należy wyłączyć wysyłanie dodatkowego rozkazu zakończenia kodu – ENTER. Najczęściej wykorzystywane standardy w kodowaniu narzędzi to EAN39, EAN 128. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym SoftwareStudio. .Kody kreskowe
        Zapraszamy do zapoznania się z przykładową konfiguracją sklepu internetowego, która pokazuje w jaki sposób można prowadzić sprzedaż artykułów przez internet.Sklep Internetowy DEMO
        Po wywołaniu menu w panelu nawigacyjnym systemu, otrzymujemy dostęp do szczegółowego menu dotyczącego produktów jakie zostały zapisane w bazie programu SKLEP INTERNETOWY. Pracownicy mogą przeglądać wszystkie kartoteki asortymentowe, natomiast użytkownicy sklepu widzą wyłącznie kartoteki "opublikowane", czyli udostępnione.
        Użytkownicy sklepu internetowego mają możliwość sprawdzania dostępności artykułów. Po wywołaniu menu zostaje wyświetlony rejestr wygenerowanych zapytań o dostępność poszczególnych produktów. Dokumenty zapytań o dostępność generowane są automatycznie i umożliwiają wysłanie automatycznego powiadomienia klientowi o dostępności jeżeli wybrany artykuł pojawi się na stanie sklepu.Zapytania o dostępność
        W ramach opłaty startowej firma SoftwareStudio Sp. z o.o. przygotuje artykuły na podstawie otrzymanych słów kluczowych w cenie 200 zł netto za artykuł. Klient wykupuje sobie dowolną ilość słów kluczowych i artykułów z założeniem, że słów kluczowych jest nie mniej niż 50, a artykułów nie mniej niż 10. Poza opłatą jednorazową klient płaci niski abonament miesięczny w kwocie 1zł za każde słowo kluczowe oraz 10 zł za każdy artykuł.
        W tej opcji w ramach stałej opłaty internetowej otrzymują Państwo stałą opiekę nad stroną w zakresie pozycjonowania wraz z dbaniem przez firmę SoftwareStudio Sp. z o.o. o wysoką pozycję w rankingach Google. W ramach opłat dostają Państwo portal Klienta, w którym sami wpisują Państwo słowa kluczowe do pozycjonowania. Również na bieżącą mogą Państwo oglądać status pozycjonowanej witryny. Płacąc stały abonament nie martwią się Państwo o ilość słów kluczowych ani artykułów. W ramach usług wykonywane są dodatkowo następujące działania: - analizę obecnej pozycji w wyszukiwarkach - analizę branży oraz poczynań konkurencji - analizę i pomoc w doborze optymalnych słów kluczowych - odpowiednią modyfikację znaczników META i ich monitorowanie - ręczne dodawanie strony do wyszukiwarek i katalogów - optymalizację Twojego serwisu www pod wyszukiwarki internetowe.
        DEMO