ARCHIWUM

Odszukano artykuły zawierające frazę archiwum

Polityka bezpieczeństwa


Domyślnie program używa autentykacji przez formularze, istnieje jednak możliwość wdrożenia rozwiązań w sieci lokalnej opartej o autentykację przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji


Analiza przedwdrożeniowa oprogramowania archiwizacji


Analiza przedwdrożeniowa oprogramowania. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony.


Archiwum dokumentów


Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do ARCHIWUM.

programy na zamówienie |

Share Files


Moduł udostępniania plików dla zalogowanych użytkownikó za pomocą folderów publicznych oraz dostęp do plików przez internet znajdujących się w folderach prywatnych.

komentarze i notatki |

Personalizacja


Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań


Bezpieczeństwo systemu DMS


Bezpieczeństwo jest ważne w każdym typie programu rozproszonego. Różne typy aplikacji wymagają różnych poziomów zabezpieczeń.


Archiwizacja dokumentów


Program umozliwia rejestrowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Zarejestrowane dokumenty są odpowiednio klasyfikowane, następuje nadanie numeru zbudowanego w oparciu o klasyfikację dziesiętną (na numer składają się następujące informacje: symbol jednostki organizacyjnej, symbol klasyfikacji dziesiętnej, kolejny numer sprawy, kolejny numer akt sprawy, rok).

aplikacja internetowa | archiwizacja dokumentów | pdf - archiwizacja dokumentów |

Personalizacja
Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań

Bezpieczeństwo systemu DMS
Bezpieczeństwo jest ważne w każdym typie programu rozproszonego. Różne typy aplikacji wymagają różnych poziomów zabezpieczeń.

Archiwizacja dokumentów
Program umozliwia rejestrowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Zarejestrowane dokumenty są odpowiednio klasyfikowane, następuje nadanie numeru zbudowanego w oparciu o klasyfikację dziesiętną (na numer składają się następujące informacje: symbol jednostki organizacyjnej, symbol klasyfikacji dziesiętnej, kolejny numer sprawy, kolejny numer akt sprawy, rok).

Share Files
Moduł udostępniania plików dla zalogowanych użytkownikó za pomocą folderów publicznych oraz dostęp do plików przez internet znajdujących się w folderach prywatnych.

Usunięte dokumenty
Rejestr DOKUMENTY USUNIĘTE przechowuje zarejestrowane dokumenty, których nie chcemy przechowywać, ani w rejestrze spraw bieżących, ani w ARCHIWUM.

Klasyfikacja dokumentów
Rejestrowanie dokumentów w systemie może odbywać się zgodnie z przyjętymi w przedsiębiorstwie zasadami obowiązującymi w zakresie sposóbu kodowania i znakowania dokumentacji. Zarejestrowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w danym schemacie numeracyjnym powoduje utworzenie unikalnego symbolu. Klasyfikacja dokumentu wynika z kategorii do jakiej został dokument przypisany, co skutkować może określeniem odpowiednich priorytetów oraz informacją dotyczącą praw dostępu czy terminów przechowywania w ARCHIWUM..

Archiwizacja
Dokumenty oraz bazę danych wykorzystywaną przez system można kopiować na standardowe nośniki danych np. zewnętrzne dyski twarde, płyty CD-R, DVD-R lub oddzielny serwer FTP - możemy w ten sposób zabezpieczyć ARCHIWUM elektroniczne dokumentów nie tylko do danych znajdujących się fizycznie na serwerze.

Przechowywanie informacji w bazie danych
Wszystkie dodawane treści, informacje, opracowania przechowywane są w bazie danych. Dzięki temu zawartość serwisu jest generowana dynamicznie, dane możesz wykorzystywać wielokrotnie, także w innych miejscach, możesz je także inaczej sformatować, np. przygotować do druku czy stworzyć dokument PDF, gromadzisz ARCHIWUM, które również możesz publikować w całości lub części.

System CMS
System zarządzania treścią [ang. Content Managment System] to program przeznaczony do tworzenia i prowadzenia serwisu WWW. Dzięki CMS-owi umieszczanie i zarządzanie zawartością serwisu jest łatwe i wygodne. Dodawanie zawartości odbywa się przy pomocy dowolnej przeglądarki internetowej, co nie wymaga specjalistycznej wiedzy - znajomości informatyki, HTML czy języków programowania, itp. Po prostu piszesz i publikujesz! Nie potrzebujesz więc informatyków, webmasterów, czy usług agencji reklamowych, żeby uaktualniać treści nawet kilka razy dziennie! Możesz podzielić obowiązki dodawania treści między osoby czy działy, które najlepiej znają określoną tematykę, bo zajmują się nią na co dzień. Wszystkie dodawane treści, informacje, opracowania przechowywane są w bazie danych. Dzięki temu zawartość serwisu jest generowana dynamicznie, dane możesz wykorzystywać wielokrotnie, także w innych miejscach, możesz je także inaczej sformatować, np. przygotować do druku czy stworzyć dokument PDF, gromadzisz ARCHIWUM, które również możesz publikować w całości lub części. Rozdzielenie warstwy treści, prezentacji i aplikacji - w efekcie każdy może skupić się na pracach, które potrafi wykonać najlepiej: autorzy i redaktorzy - na redagowaniu treści, graficy i projektanci - nad ich wyglądem, prezentacją, administratorzy i informatycy - na sprawnym funkcjonowaniu serwisu. Zawsze można dokonać np. zmian w treści bez konieczności zmian w innej warstwie, np. graficznej. .

Archiwum dokumentów
Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu aktywna jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne. Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do ARCHIWUM - jest to wydzielona z abzy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl