ANALIZA

Odszukano artykuły zawierające frazę analiza

Analiza przedwdrożeniowa oprogramowania archiwizacji


ANALIZA przedwdrożeniowa oprogramowania. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony.


Analiza przedwdrożeniowa


ANALIZA przedwdrożeniowa

wdrożenie |

Report Builder


Analizy i raporty za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalą analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników


Usługi analizy przedwdrożeniowej


Usługa analizy przedwdrożeniowej ma na celu przygotowanie ludzi i sprzęt do wdrożenia systemów informatycznych.


Analiza przedwdrożeniowa aplikacji CMMS


Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej.

remonty w programie cmms.net |

Analiza przedwdrożeniowa


ANALIZA przedwdrożeniowa systemu ERP Corax Hermes SQL

systemy it |

Analiza przedwdrożeniowa aplikacji reklamacje


ANALIZA przedwdrożeniowa systemu reklamacyjnego ma za zadanie zebranie i opisanie


Analiza przedwdrożeniowa programu magazyn narzędzi


Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej.

program cmms.net |

Analiza przedwdrożeniowa programu WMS


ANALIZA przedwdrożeniowa systemu magazynowego WMS.

wdrożenie systemu wms |

analiza
analizaanalizaanaliza
Analiza przedwdrożeniowa
Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej.

Analiza przedwdrożeniowa Reklamacje
ANALIZA przedwdrożeniowa systemu reklamacyjnego ma za zadanie zebranie i opisanie

Analiza przedwdrożeniowa
ANALIZA przedwdrożeniowa systemu magazynowego WMS.

Analiza przedwdrożeniowa ERP
ANALIZA przedwdrożeniowa systemu ERP Corax Hermes SQL

Analiza przedwdrożeniowa
Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej.

Podstawy Metrologii
Sprawdzanie narzędzi pomiarowych; Pomiary wymiarów wewnętrznych i zewnętrznych; Pomiary pośrednie, błędy pomiarów pośrednich; ANALIZA błędów; Statystyczne opracowanie wyników pomiarów; Badanie charakterystyk statycznych przetworników pomiarowych; Badanie dokładności przyrządu pomiarowego; Wyznaczanie charakterystyki dynamicznej przetwornika pomiarowego. .

Corax ERP - otwarty krąg kosztowy
Niezamknięty krąg kosztów to zestawienie, które prezentuje dokumenty z niezamkniętym kręgiem kosztów. ANALIZA ta wskaże wszystkie zadekretowane dokumenty, w których: - schemat księgowy, zawierał dekret na konto zespołu „4”, ale nie posiadał zapisów na konto „490” „Rozliczenie kosztów” oraz wskazania przeksięgowania na właściwe konto zespołu „5”, - pozycjom dokumentu, mającym w kartotece artykułu wskazane konto zespołu „4” nie przypisano konta zespołu „5”, - wybraną kategorią Operacji była kategoria z kontem przeciwstawnym zespołu „4”, lecz nie wskazano konta zespołu „5”. Dzięki zestawieniu, księgowość w łatwy i szybki sposób będzie mogła zobaczyć, które kwoty są nieprawidłowo zaksięgowane i usunąć wszelkie niespójności.

Corax ERP - Bilans zlecenia produkcyjnego
Opcja Bilans zlecenia produkcyjnego pokazuje ilości składników wyrobu wydane na produkcję (przesunięte z Magazynu surowców do Magazynu produkcja w toku za pomocą dokumentu MM) w związku z danym zleceniem produkcyjnym, jakie jest jeszcze zapotrzebowanie na składniki, ich zapas w magazynie surowców oraz ile i którego składnika brakuje w magazynie surowców. Bilans pokazuje ogólnie składniki wszystkich pozycji danego zlecenia produkcyjnego. Jeżeli jakiś składnik powtarza się w kilku pozycjach danego zlecenia, zostanie on przedstawiony w bilansie jako jedna podsumowana pozycja. Opcja Bilans zlecenia produkcyjnego (P i R) opiera się na dokumentach przychodu oraz rozchodu wewnętrznego generowanych automatycznie oraz ręcznie. ANALIZA ta pozwala na badanie zleceń produkcyjnych: 1. Przed rozpoczęciem procesu produkcji w celu sprawdzenia stanu surowców możemy oszacowania kosztów związanych z produkcją, a co za tym idzie cenę sprzedaży. 2. W trakcie w celu kontroli wydanych surowców oraz monitorowania kosztów produkcji. 3. Po zakończeniu realizacji zlecenia produkcyjnego w celu kontroli poprawności stworzonych receptur, wydania ponad recepturę oraz faktycznych kosztów wytworzenia wyrobu. ANALIZA podzielona jest na surowce i wyroby.

Historia awarii
Po wystąpieniu awarii priorytetową sprawą staje się jej usunięcie, jednak nie zawsze ANALIZA dostępnych informacji i objawów jest wystarczająca aby szybko i precyzyjnie zlokalizować przyczynę awarii, a więc umożliwiść jej szybkie usunięcie. W ocenie przyczyn pomocna może być historia awarii, z której uzytkownik dowie się co i kiedy się psuło w danej masyznie, jakie wykonano prace naprawcze i jakie wcześniej ustalono zasady postępowania. W rejestrze historii programu Studio CMMS.net zachować możemy informacje o awariach, czynnosciach eksploatacyjnych, ostrzeżeniach, przeprowadzonych przegladach a także o modyfikacjach liczników roboczogodzin (kilometrów) Dla każdego dodanego zdarzenia awarii można dodawać szczegółowy opis, ilość poświęconych roboczogodzin i szacunkowy koszt przeprowadzonych czynności. Możliwości obszernego opisywania zdarzeń i ich analizy program Studio CMMS.net z biegiem czasu staje się wewnętrznym systemem eksperckim podnoszacym znacznie wydajność oraz jakość prowadzonych napraw.

Rozliczenie pracy handlowca
Menadżer ustala cele handlowe dla pracowników, a system informuje handlowca czy założone cele są wykonywane. Prosta procedura umożliwia m.in. premiowanie, monitorowanie efektów pracy w poszczególnych segmentach rynku, oraz ocenę efektywności działań. Moduł programu Studio crm.net wykorzystuje rejestry wizyt i sprzedaży, którego ANALIZA jest podstawą zarządzania procesami handlowymi i oceną efektywności pracy. .

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl