AKTYWNA

Odszukano artykuły zawierające frazę aktywna

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest AKTYWNA w kartotekach oraz raportach.

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest AKTYWNA w zestawieniach oraz raportach, ale działa w różny sposób. Efektem eksportu danych jest przekazanie wyników do innych formatów np. excel, word czy pdf

Specyfikacje dla dokumentów sprzedaży
Specyfikacje paczek generowane dla faktur sprzedaży zapisywane są jako dokumenty bez pozycji, ze statusem dokumentu niezatwierdzonego. Funkcja generowania specyfikacji uruchamiana jest dla zaznaczonego kursorem dokumentu przez wybór procedury SPECYFIKACJA PACZEK. Nazwa oraz dane adresowe odbiorcy odczytane zostają z dokumentu sprzedaży. W sytuacji, gdy w fakturze zapisane zostało miejsce dostawy, w polu NAZWA 1 specyfikacji jest zapisywana nazwa miejsca dostawy odczytana z kartoteki miejsc dostawy (pole NAZWA). Dane adresowe również odczytane są z kartoteki miejsca dostawy skojarzonej z dokumentem sprzedaży. Uwaga: W przypadku konieczności modyfikacji danych miejsca dostawy (np. niepełne informacje o miejscu dostawy) wystarczająca jest modyfikacja kartoteki miejsca dostawy, nie ma potrzeby modyfikacji miejsca dostawy w dokumencie sprzedaży. Przy generowaniu specyfikacji dane miejsca dostawy odczytywane są bezpośrednio z kartoteki miejsc dostawy. W wyświetlonej formatce Operator może wprowadzić informacje w polach: Kontakt i telefon oraz polach dotyczących usług: COD (pobranie), Kwota pobrania, EXW (płaci odbiorca), ROD (zwrot dok.), POD (potw.dost), Dost. Do 10:00, Dost. w sobotę. Pola wagi i ilości paczek są nieedytowalne. Pola dotyczące usług wysyłki wymagają oznaczenia przez wpisanie wartości "T' (tak) lub "N" (nie). Wprowadzenie innej niż wymienione informacje lub nie wpisanie informacji jest blokowane. Pole KWOTA POBRANIA nie jest edytowane jeśli w polu COD (POBRANIE) została zapisana wartość "N". W polu AKTYWNA jest procedura blokowania wyjścia z pola, jeśli zapisana wartość jest większa od 5 000,00. Pole UWAGI przeznaczone jest do zapisania dowolnych informacji przez Operatora. Zapisane informacje nie są drukowane na etykiecie i przepisywane do potwierdzenia odbioru. Potwierdzenie pola UWAGI uruchamia procedurę generowania specyfikacji paczek.

Corax ERP - wartości podatkowe środka trwałego
Zakładka ta jest AKTYWNA tylko wtedy, gdy nie są wyłączone obliczenia podatkowe dla systemu (opcja Okresy). Wszystkie wartości na tej zakładce formularza są podpowiadane przez program z odpowiadających im pól wartości bilansowych. Wartość początkowa pierwotna W tym polu należy wprowadzić pełną wartość początkową środka trwałego. Jest to najczęściej cena zakupu ewentualnie powiększona o koszty transportu i inne koszty zwiększające cenę nabycia. W przypadku, gdy wartość podlegająca amortyzacji dla danego środka trwałego jest ustawowo ograniczona (np. dla samochodów osobowych) należy wprowadzić kwotę zgodną z ograniczeniem. Wartość początkowa aktualna Jest to pole analogiczne do pola poprzedniego, z tym, że kwota wprowadzona w tym polu jest podstawą obliczeń amortyzacji podatkowej. Program 15 podpowiada w tym polu wartość pola poprzedniego. Różnica pomiędzy wartością początkową pierwotną a wartością początkową aktualną może wynikać na przykład z faktu zwiększenia wartości początkowej w wyniku modernizacji środka trwałego.

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest AKTYWNA w kartotekach oraz raportach.

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest AKTYWNA w zestawieniach oraz raportach, ale działa w różny sposób. Efektem eksportu danych jest przekazanie wyników do innych formatów np. excel, word czy pdf

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest AKTYWNA w zestawieniach oraz raportach, ale działa w różny sposób. Efektem eksportu danych jest przekazanie wyników do innych formatów np. excel, word czy pdf

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest AKTYWNA w kartotekach oraz raportach.

Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest AKTYWNA w kartotekach oraz raportach.

Specyfikacje dla dokumentów sprzedaży
Specyfikacje paczek generowane dla faktur sprzedaży zapisywane są jako dokumenty bez pozycji, ze statusem dokumentu niezatwierdzonego. Funkcja generowania specyfikacji uruchamiana jest dla zaznaczonego kursorem dokumentu przez wybór procedury SPECYFIKACJA PACZEK. Nazwa oraz dane adresowe odbiorcy odczytane zostają z dokumentu sprzedaży. W sytuacji, gdy w fakturze zapisane zostało miejsce dostawy, w polu NAZWA 1 specyfikacji jest zapisywana nazwa miejsca dostawy odczytana z kartoteki miejsc dostawy (pole NAZWA). Dane adresowe również odczytane są z kartoteki miejsca dostawy skojarzonej z dokumentem sprzedaży. Uwaga: W przypadku konieczności modyfikacji danych miejsca dostawy (np. niepełne informacje o miejscu dostawy) wystarczająca jest modyfikacja kartoteki miejsca dostawy, nie ma potrzeby modyfikacji miejsca dostawy w dokumencie sprzedaży. Przy generowaniu specyfikacji dane miejsca dostawy odczytywane są bezpośrednio z kartoteki miejsc dostawy. W wyświetlonej formatce Operator może wprowadzić informacje w polach: Kontakt i telefon oraz polach dotyczących usług: COD (pobranie), Kwota pobrania, EXW (płaci odbiorca), ROD (zwrot dok.), POD (potw.dost), Dost. Do 10:00, Dost. w sobotę. Pola wagi i ilości paczek są nieedytowalne. Pola dotyczące usług wysyłki wymagają oznaczenia przez wpisanie wartości "T' (tak) lub "N" (nie). Wprowadzenie innej niż wymienione informacje lub nie wpisanie informacji jest blokowane. Pole KWOTA POBRANIA nie jest edytowane jeśli w polu COD (POBRANIE) została zapisana wartość "N". W polu AKTYWNA jest procedura blokowania wyjścia z pola, jeśli zapisana wartość jest większa od 5 000,00. Pole UWAGI przeznaczone jest do zapisania dowolnych informacji przez Operatora. Zapisane informacje nie są drukowane na etykiecie i przepisywane do potwierdzenia odbioru. Potwierdzenie pola UWAGI uruchamia procedurę generowania specyfikacji paczek.

Corax ERP - wartości podatkowe środka trwałego
Zakładka ta jest AKTYWNA tylko wtedy, gdy nie są wyłączone obliczenia podatkowe dla systemu (opcja Okresy). Wszystkie wartości na tej zakładce formularza są podpowiadane przez program z odpowiadających im pól wartości bilansowych. Wartość początkowa pierwotna W tym polu należy wprowadzić pełną wartość początkową środka trwałego. Jest to najczęściej cena zakupu ewentualnie powiększona o koszty transportu i inne koszty zwiększające cenę nabycia. W przypadku, gdy wartość podlegająca amortyzacji dla danego środka trwałego jest ustawowo ograniczona (np. dla samochodów osobowych) należy wprowadzić kwotę zgodną z ograniczeniem. Wartość początkowa aktualna Jest to pole analogiczne do pola poprzedniego, z tym, że kwota wprowadzona w tym polu jest podstawą obliczeń amortyzacji podatkowej. Program 15 podpowiada w tym polu wartość pola poprzedniego. Różnica pomiędzy wartością początkową pierwotną a wartością początkową aktualną może wynikać na przykład z faktu zwiększenia wartości początkowej w wyniku modernizacji środka trwałego.

Corax ERP - Tabela amortyzacji
Podczas wprowadzania nowego środka trwałego zakładka ta jest nieAKTYWNA. Natomiast w czasie modyfikacji/przeglądania danych środka trwałego możemy tu obejrzeć przebieg amortyzacji bilansowej i podatkowej danego środka trwałego w poszczególnych okresach obliczeniowych. Możliwy jest także z tego miejsca wydruk tabeli amortyzacji bilansowej i podatkowej za wybrany rok dla danego środka trwałego.

Numeracja dokumentów i kartotek
Menu NUMERACJA wyświetla listę typów dokumentów rejestrowanych w programie. W rejestrze AKTYWNA jest funkcja dopisania pozycji oraz modyfikacji tabelarycznej. Pola kartoteki: AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji kartoteki, OPIS – opis pozycji, PRZED – dwa pierwsze znaki numeru dokumentu. NUMER – numer ostatniego dokumentu zapisanego w programie. PO – typ dokumentu, zapisywany w numerze dokumentu po numerze kolejnym. ROK TERMIN DO – data, do której obowiązuje numeracja. br/>Przy wystawieniu dokumentu w okresie niezdefiniowanym w tabeli, automatycznie w programie zostaje dopisany wiersz dotyczący nowej numeracji dokumentów. Dotyczy to np. numeracji w nowym roku kalendarzowym. .

Numeracja dokumentów i kartotek
Menu NUMERACJA wyświetla listę typów dokumentów rejestrowanych w programie. W rejestrze AKTYWNA jest funkcja dopisania pozycji oraz modyfikacji tabelarycznej. Pola kartoteki: AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji kartoteki, OPIS – opis pozycji, PRZED – dwa pierwsze znaki numeru dokumentu. NUMER – numer ostatniego dokumentu zapisanego w programie. PO – typ dokumentu, zapisywany w numerze dokumentu po numerze kolejnym. ROK TERMIN DO – data, do której obowiązuje numeracja. Przy wystawieniu dokumentu w okresie niezdefiniowanym w tabeli, automatycznie w programie zostaje dopisany wiersz dotyczący nowej numeracji dokumentów. Dotyczy to np. numeracji w nowym roku kalendarzowym.

Dane uzupełniające
Kartoteka maszyn i urządzeń w zakładce DANE UZUPEŁNIAJĄCE pozwala na wprowadzani informacji o roku produkcji, okresie gwarancji, oznacznieu okresy przeglądów i jednostek przeglądów (dzień, miesiąc, rok), data zakupu urządzenia lub maszyny, data uruchomienia, określenie maksymalnej daty eksploatacji, cena ewidencyjna wraz z określenie waluty, ilości sztuk. Ponadto oznacznie czy dana kartoteka podlega legalizacji oraz czy jest AKTYWNA. Istnieje możliwość uzupełnienia opsiu o dowolne uwagi - komentarz.

Konfigurajca MENU pracownika
Funkcja MENU pozwala na skonfigurowanie indywidualnego MENU dla wybranego pracownika. Po uruchomieniu funkcji pojawi się formularz dopisania pozycji menu. Aby do wybranego pracownika dopisać nową pozycje menu należy klikną na wierszu z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu należy wybrać z listy rozwijanej pozycje menu, w kolejnym zaznaczyć czy pozycja ma być AKTYWNA, w kolejnym polu zapisywany jest automatycznie opisu dopisywanego menu. Wprowadzone informacje należy zatwierdzić korzystając z kombinacji klawiszy Shift Enter. Modyfikacja informacji w polach wymaga dwukrotnego kliknięcia na wybrane pole. Po wprowadzeniu modyfikacji, zapisanie informacji wymaga użycia kombinacji klawiszy SHIIFT ENTER. W menu AKTYWNA jest funkcja usuwania. W celu usunięcia wprowadzonej pozycji menu należy wybraną pozycję zaznaczyć przez kliknięcie myszką na pozycji. Wybrany wiersz zostaje podświetlony. Użycie klawisza Delete> usuwa zaznaczoną pozycję. .

Archiwum dokumentów
Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu AKTYWNA jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne. Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum - jest to wydzielona z abzy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem.

Zestawienia dokumentów
Rejestr ZESTAWIENIA DOKUMENTÓW zawiera wszystkie archiwizowane dokumenty z każdym stanem i statusem. Dokumenty są wyświetlane z ostatnich 3 misięcy, ale zapomocą funkcji w prawym grónym rogu ekranu można określić dowolny przedział czasowy zestawienia dokumentów. W zestawieniu AKTYWNA jest funkcja archiwizowania sprawy. Przeniesienie sprawy do archiwum wymaga zapisania znacznika w polu ARCHIWUM. Usunięcie znacznika nadaje sprawie status sprawy bieżącej. Dane wyświetlane w zestawieniu mozna filtrować za pomocą standardowych funkcji np. wg nadawców, adresatów, numerów spraw. Ponadto można grupować wg dowolnego kryterium, np., pogrupowac dokumenty wg oddziałów czy rodzajów. .

Uwagi
Funkcja - przycisk UWAGI umożliwia wpisanie dodatkowych informacji czy notatek. Pojawiają się tutaj również informacje dodatkowe wprowadzone podczas rejestracji przez stronę www. Istnieje możliwość dopisania nowych notatek. Nowy komentarz – notatka dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu zaznaczamy czy notatka ma być AKTYWNA. W kolejnych polach wpisujemy Kod oraz Tytuł oraz treść notatki. Pole Uwagi to miejsce na wpisanie dowolnego komentarza. Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy Shift>Enter>. .


  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • Kody kreskowe
    program CRM SQL - Najczęściej stosowane kody kreskowe wykorzystywane w programach SoftwareStudio to kody EAN 128, EAN39, code 2of5, EAN13. Programy posiadają elastyczną konfigurację pozwalającą na zdefiniowanie w jaki sposób i na podstawie jakich informacji mają być tworzone kody.

  • Magazyn Wysokiego Składu
    Magazyn Wysokiego Składu -

  • Systemy IT
    program reklamacje - Platforma Microsoft .Net oferuje prefabrykowaną infrastrukturę do pokonywania typowych problemów związanych z oprogramowaniem internetowym

  • Usługi programowania SQL
    W celu rozwiązania problemów statycznych stron www, wymyślono że na serwerze musi pracować aplikacja, która dynamicznie generuje strony dla klienta. Kolejnym krokiem jest obsługa bazy danych i programowanie SQL. - programowanie SQL

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl