SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.
Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.
Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W systemie jobs2enova istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.. Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.. Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W systemie jobs2enova istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.Agencja Pośrednictwa Pracy
Program Studio HR.net to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. System przeznaczony jest do obsługi dowolnego przedsiębiorstwa, a w przedstawionej konfiguracji dedykowany jest dla agencji pracy tymczasowej. System w tej konfiguracji umożliwia nie tylko ewidencję kartotek klientów, kwater czy potencjalnych kandydatów do pracy, lecz także ewidencję zamówień klienta wraz z zapotrzebowaniem oraz jego realizacją, a więc dopisaniem do zapotrzebowania wytypowanych kandydatów do pracy oraz kwater w których będą mieszkali podczas trwania zawartej umowy o pracę. Program opracowany został z myślą o współpracy z systemem ERP enova w któym prowadzona jest pęłna księgowość oraz sprawy płacowo kadrowe pracowników agencji. .
DEMO