Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, klienci, dostawcy.
Podział użytkowników na role determinuje ich uprawnienia i funkcje jakie mogą realizować za pomocą programu księgarni internetowej. ADMINISTRATORZY KSIĘGARNI - to grupa osób odpowiedzialna za zarządzanie i prowadzenie sklepu KLIENCI KSIĘGARNI - to grupa osób dokonująca zakupów za pośrednictwem platformy handlu internetowego posiadająca zapisane w bazie unikalne konta logowania DOSTAWCY KSIĄŻEK - to grupa osób posiadająca konta dostępowe do modułu kontroli i weryfikacji stanów magazynowych oraz realizacji sprzedaży książek przez internet.

    Administrator programu Studio Dokumenty to rola w programie przeznaczona dla osoby odpowiedzialnej za jego konfigurację i działanie.
    Moduł administrator programu do skanowania i archiwizacji dokumentów posiada kilka opcji pozwalających na skonfigurowania i monitorowanie działania aplikacji. Pozycja menu wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika oraz usunięcia kartoteki użytkownika. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. Pozycję skorowidza należy wybrać prze kliknięcie lub zaznaczenie kursorem i potwierdzenie wyboru klawiszem Enter. Dla użytkownika należy zdefiniować LOGIN, NAZWISKO, IMIĘ oraz zapisać znacznik w polu AKTYWNE. LOGIN użytkownika stanowi nazwa serwera oraz nazwa użytkownika zapisana w formie NAZWA SERWERA\NAZWA UŻYTKOWNIKA. Przy próbie dopisania użytkownika bez informacji obowiązkowych wyświetlone zostają komunikaty błędu. Kartoteka użytkownika nie zostaje dopisana. STATUS Skorowidz pozwala zdefiniować wykorzystywane statusy dla dokumentów wraz z podaniem ikony (plik graficzny stanowiący graficzną prezentację – miniaturę). Skorowidz numerów spraw przeznaczony jest do zapisania symboli numeracji rejestrowanych spraw. Skorowidz obsługuje pole NUMER SPRAWY. Pozycje skorowidza zawierają 3 pola: - AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji skorowidza. Pozycje zaznaczone, jako nieaktywne nie są wyświetlane w polach obsługiwanych przez skorowidz.- KOD – symbol pozycji, który jest zapisywany w dokumentach. - OPIS – nazwa pozycji - opis. Dopisanie pozycji skorowidza wykonywane jest przez wiersz dopisania. Pozycja skorowidza zostaje zapisana przez użycie kombinacji klawiszy Shift>Enter>. NUMERACJA Pozycja menu wyświetla zestawienie szablonów numeracyjnych stosowanych w programie. Pola zestawienia szablonów numeracyjnych: - AKTYWNE – znacznik aktywności pozycji, - TYP – symbol zapisywany w numerze - OPIS – charakterystyka szablonu numeracyjnego, - NUMER – ostatni zapisany w programie numer kartoteki lub dokumentu, - ROK – rok, w którym stosowana jest numeracja. - TERMIN DO – data, do której numerowane są kartoteki lub dokumentu według szablonu. Szablon numeracyjny KON jest automatycznie dopisywany przez zapisaniu pierwszej kartoteki kontrahenta (dłużnika lub nadawcy). Szablony numeracyjne dla spraw są automatycznie dopisywane przy zapisywaniu spraw (dokumentów). DZIENNIK ZDARZEŃ Udostępnia informacje o zdarzeniach w postaci listy (tabeli) z informacją kto i kiedy wykonywał określoną czynność.

      Administrator programu crm.net
      p>W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. Parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu. /p>p>span style="font-weight: bold;">Rola Administrator /span>/p>p>W programie specjalna rola pozwala użytkownikowi na zmianę konfiguracji parametrów działania aplikacji./p>p>strong>Użytkownicy/strong>/p>p>Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. Pozycję skorowidza należy wybrać prze kliknięcie lub zaznaczenie kursorem i potwierdzenie wyboru klawiszementer>. Dla użytkownika należy zdefiniować LOGIN, NAZWISKO, IMIĘ oraz zapisać znacznik w polu AKTYWNE. LOGIN użytkownika stanowi nazwa serwera oraz nazwa użytkownika zapisana w formie NAZWA SERWERA\NAZWA UŻYTKOWNIKA. Kartoteka użytkownika dopisywana jest przez użycie kombinacji klawiszyshift>enter>. Przy próbie dopisania użytkownika bez informacji obowiązkowych wyświetlone zostają komunikaty błędu. Kartoteka użytkownika nie zostaje dopisana. Zmiana danych użytkownika wymaga kliknięcia w wybranym (modyfikowanym) polu w celu uruchomienia edycji pola. Po wprowadzeniu modyfikacji, dane zostają zapisane przez użycie kombinacji klawiszyshift>enter>. Przy zmianie definicji roli użytkownika, nowa rola wybierana jest z listy wyświetlanej w polu ROLA. Kartoteka użytkownika usuwana jest przez użycie klawiszadelete>. Uprawnienia dostępu do poszczególnych pozycji menu definiowane są przez zapisanie lub usunięcie znacznika dla pola pozycji menu. Znacznik jest zapisywany lub usuwany przez kliknięcie pola wyboru. Zapisany znacznik oznacza uprawnienia dostępu do pozycji menu. Po dopisaniu nowego użytkownika uprawnie dostępu do pozycji menu nie są nadane. /delete>/enter>/shift>/enter>/shift>/enter>/p>p>strong>Numeracja/strong>/p>p>Menu NUMERACJA wyświetla listę typów dokumentów rejestrowanych w programie. W rejestrze aktywna jest funkcja dopisania pozycji oraz modyfikacji tabelarycznej. Pola kartoteki: /p>ul>li>AKTYWNE znacznik aktywności pozycji kartoteki, /li>li>OPIS opis pozycji, /li>li>PRZED dwa pierwsze znaki numeru dokumentu. /li>li>NUMER numer ostatniego dokumentu zapisanego w programie. /li>li>PO typ dokumentu, zapisywany w numerze dokumentu po numerze kolejnym. /li>li>ROK /li>li>TERMIN DO data, do której obowiązuje numeracja. /li>/ul>p>Przy wystawieniu dokumentu w okresie niezdefiniowanym w tabeli, automatycznie w programie zostaje dopisany wiersz dotyczący nowej numeracji dokumentów. Dotyczy to np. numeracji w nowym roku kalendarzowym. /p>p>strong>Parametry/strong>/p>p>W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. Parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu. /p>p>strong>Rodzaje wizyt/strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz standardowych rodzajów wizyt wykorzystywanych w formularzu wizyty /p>p>strong>Cel wizyty /strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz standardowych celów wizyt wykorzystywanych w formularzu wizyty /p>p>strong>Działania /strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz standardowych działań w formularzu wizyty związanych z lepszą obsługą klientów. /p>p>strong>Statusy /strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz statusów oraz ich prezentacji graficznych za pomocą wskazanych ikon plików gif skorowidz nie powinien być zmieniany bez konsultacji z producentem. /p>p>strong>Transport /strong>/p>p>Pozwala definiować samochody wykorzystywane podczas rejestracji wizyt Raporty Tabela przeznaczona do zarządzaniem raportami udostępnianymi użytkownikom roli Koordynator. W tabeli definiuje się raporty oraz ich przyjazne nazwy z jakich będzie można korzystać. Raport zainstalowany w SQL Reporting Services wybieramy ze skorowidza dostępne są do wybrou wszystkie raporty zainstalowane w folderze crm./p>

      Administrator programu CRM handlowcy
      W programie specjalna rola pozwala użytkownikowi na zmianę konfiguracji parametrów działania aplikacji CRM Handlowcy. Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. Pozycję skorowidza należy wybrać prze kliknięcie lub zaznaczenie kursorem i potwierdzenie wyboru klawiszem . Dla użytkownika należy zdefiniować LOGIN, NAZWISKO, IMIĘ oraz zapisać znacznik w polu AKTYWNE. Przy zmianie definicji roli użytkownika, nowa rola wybierana jest z listy wyświetlanej w polu ROLA. Kartoteka użytkownika usuwana jest przez użycie klawisza . Uprawnienia dostępu do poszczególnych pozycji menu definiowane są przez zapisanie lub usunięcie znacznika dla pola pozycji menu. Znacznik jest zapisywany lub usuwany przez kliknięcie pola wyboru. Zapisany znacznik oznacza uprawnienia dostępu do pozycji menu. W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. Parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy – nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu.
      Administrator programu
        Funkcję administratora programu CMMS.net pełni zwykle osoba mająca większe uprawnienia i posiadająca odpowiednią wiedzę w zakresie sposobu działania programu.
        Moduł ten stanowi dogodne narzędzie zabezpieczania dostępu do danych zawartych w całym lub części systemu. Pozwala on definiować prawa dostępu dla grup i indywidualnych użytkowników. Kontrola obejmuje dostęp zarówno systemu jako całości, jak i do jego poszczególnych modułów, rejestrów, dokumentów czy funkcji. W obrębie jednej funkcji można także definiować prawa do odczytu, wprowadzania zmian lub usuwania danych. Przy pomocy modułu Administrator systemu można dokonać zmiany parametrów programu. Potrzeba taka może wiązać się np. ze zmianami systemu kodowania słowników i skorowidzy. Funkcję administratora programu NARZĘDZIOWNIA pełni zwykle osoba mająca większe uprawnienia i posiadająca odpowiednią wiedzę w zakresie sposobu działania programu. Najważniesze funkcje konfiguracyjne administratora systemu narzędziownia: definiowania użytkowników programu, czyli KTO i CO może robić w programie definiowanie skorowidzy i słowników wykorzystywanych podczas rejestracji danych określenie sposobu numeracji dokumentów ustawienie parametrów globalnych systemu, w tym danych ewidencyjnych drukowanych na dokumentach dostęp do przeglądania dokumentów usuniętych dostęp do przeglądania dziennika zdarzeń

        Funkcja administratora systemu pełni rolę kierowniczą i pozwala użytkownikowi zarządzajacemu pracą systemu na definiowanie wielu ważnych parametrów wpływajacych na sposób działania.

        Moduł administratora jest niezbędnym elementem systemu, gdyż za jego pomocą użytkownik posiadający odpowiednie uprawnieania może modyfikwoać sposób działania programu magazynowego WMS.net.

        Administrator posiada szereg opcji do wyboru za pomocą których konfiguruje się najważniejsze lementy systemu. Elastyczność systemu jednak wynika nie tlyko z faktu praw administrtaora do wprowadzania zmian, ale przedewszytkim z samej struktury aplikacji. Rozwiązania w technologii ASP.net budowane są za pomocą szablonów które można szybko i łatwo dopasować do indywiudalnych wymagań użytkowników.

        W ramach personalizacji istnieje możliwość skorzystania z modułu PERSONAL DESIGNER, który pzowala na modyfikację ustawień per użytkownik.



          Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu internfejsu aplikacji.
          Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu uzytkonik ma dostęp do podstawowych paratmetrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfgiuracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguraycjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika pragramu, ale nie dla programisty.

          Funkcję administratora programu Magazyn Narzędzi pełni zwykle osoba mająca większe uprawnienia i posiadająca odpowiednią wiedzę w zakresie sposobu działania programu.
          p>Moduł administrator magazynu narzędzi stanowi dogodne narzędzie zabezpieczania dostępu do danych zawartych w całym lub części systemu. Pozwala on definiować prawa dostępu dla grup i indywidualnych użytkowników. Kontrola obejmuje dostęp zarówno systemu jako całości, jak i do jego poszczególnych modułów, rejestrów, dokumentów czy funkcji. W obrębie jednej funkcji można także definiować prawa do odczytu, wprowadzania zmian lub usuwania danych./p>p>Przy pomocy modułu Administrator systemu można dokonać zmiany parametrów programu. Potrzeba taka może wiązać się np. ze zmianami systemu kodowania słowników i skorowidzy. Funkcję administratora programu MAGAZYN NARZĘDZI pełni zwykle osoba mająca większe uprawnienia i posiadająca odpowiednią wiedzę w zakresie sposobu działania programu./p>p>Najważniesze funkcje konfiguracyjne administratora systemu w narzędziowni:/p>ul>li>definiowania użytkowników programu, czyli KTO i CO może robić w programie/li>li>definiowanie skorowidzy i słowników wykorzystywanych podczas rejestracji danych/li>li>określenie sposobu numeracji dokumentów /li>li>ustawienie parametrów globalnych systemu, w tym danych ewidencyjnych drukowanych na dokumentach/li>li>dostęp do przeglądania dokumentów usuniętych/li>li>dostęp do przeglądania dziennika zdarzeń/li>/ul>p>br>/p>

          Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Terminale te są połączone w systemie radiowym z centralnym programem magazynowym, skanerami kodów kreskowych i innymi urządzeniami wspomagającymi. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu. . Oprogramowanie softwarestudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system klasy cms. Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej jednej palety (pojemnika). Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wykonywane. Web servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. Najczęściej jednak spotykanym kryterium są właściwości fizyczne towaru i nośnika. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Lokalizację magazynów
          Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, klienci, dostawcy.. Podział użytkowników na role determinuje ich uprawnienia i funkcje jakie mogą realizować za pomocą programu księgarni internetowej. ADMINISTRATORZY KSIĘGARNI - to grupa osób odpowiedzialna za zarządzanie i prowadzenie sklepu KLIENCI KSIĘGARNI - to grupa osób dokonująca zakupów za pośrednictwem platformy handlu internetowego posiadająca zapisane w bazie unikalne konta logowania DOSTAWCY KSIĄŻEK - to grupa osób posiadająca konta dostępowe do modułu kontroli i weryfikacji stanów magazynowych oraz realizacji sprzedaży książek przez internet.
          W tan sposób administrator może podkreślać ważność pewnych informacji. Administrator systemu ma dostęp do specjalnego konfiguratora - projektanta, za pomocą któego definiuje słowniki poszczególnych pojęć, zwrotów i fraz. Dokument pz dokument pz zapisany zostaje po zatwierdzeniu dokumentu pz bufor. . W dokumencie inwentaryzacji należy zapisać datę – pole data. Wszelkiego typu operacje magazynowe realizowane mogą być za pomocą przenośnych terminali z czytnikami kodów kreskowych symbol motorola z windows mobile lub windows ce podłączonych drogą radiową bezpośrednio (on-line) z bazą danych. Konsultanci softwarestudio prowadzą wdrożenia programów wg różnych metod, w tym najczęściej metodyki wdrożeniowej, pozwalającej wypracować optymalne dla danego klienta rozwiązanie biznesowo-informatyczne, w oparciu o indywidualne podejście do jego potrzeb oraz o doświadczenie zdobyte podczas wieloletnihc wdrożeń i pracy z klientami różnrodnych branż. Technika automatycznej identyfikacji za pomocą kodów kreskowych można wykorzystać do identyfikacji towarów, miejsc składowania (adresów paletowych), palet i innych opakowań transportowych. W tym wariancie gospodarka prowadzona jest w układzie ilościowym, natomiast program ewidencjonuje obroty magazynowe w ujęciu kosztowym, w celu obciążania kontrahenta za usługi składowania i magazynowania. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie kolektory danych
          Aadministrator może zmienić następujące elementy: zmienić nazwy poszczególnych pozycji menu określić kolejność wyświetlania pozycji w ramach danej sekcji dodać nowe pozycje menu w danej sekcje usunąć istniejące określić czy dana pozycja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy dana pozycja ma być akywna (może być widoczna, ale nieaktywna) określić jaki moduł zostanie uruchomiony po wybraniu pozycji menu wybrać miniaturkę - ikonę - reprezentującą daną pozycję menu, brak określenia ikonki powoduje, że pozycja menu będzie wyłacznie tekstowa - opisowa. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem hermes sql poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program hermessql pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Aby firma ta działała profesjonalnie musi dysponować znacznym kapitałem i mieć dobrze rozwinięty system informacyjny, umożliwiający, m. . Komunikacja pomiędzy systemem wms oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć wifi. Dostępna jest także funkcje drukowania dokumentów. Po wyborze z menu kartoteka magazynowa w pulpicie nawigacyjnym wyświetlają się szczegółowe pozycje. Operator logistyczny zarządza łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów. Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie www
          Jednym z narzędzi pomocnym w takiej pracy jest program studio magazyn wms net za pomocą którego można ewidencjonować towary wg klientów i miejsc składowania. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. System do zarządzania magazynem (wms – warehouse management system) zwiększa wydajność magazynu, redukuje koszty poprzez pełne wsparcie procesów logistycznych i eliminację błędów podczas kompletacji. . Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap r3 erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Za pomocą menu program magazynowy pozwala wywoływać (uruchamiać) odpowiednie elementy systemu zwane transakcjami. Prosty program magazynowy wms net nastawiony jest na precyzyjną ewidencję ruchów w magazynie począwszy od przyjęcia, poprzez składowanie, zmiany lokalizacji (zmiana położenia w magazynie), kompletację i wysyłkę (wydanie z magazynu). Program magazynowy online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem enova gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego microsoft sql. Program magazynowy online pozwala w intuicyjny sposób zarządzać produktami i dokumentami magazynowymi, z każdego miejsca na świecie zarówno dla firmy logistycznej jak i klientów magazynu. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Program magazyn
          Dzieki temu mozna zweryfikować zgodność znajdującego się towaru na każdej palecie. Poza - filtrowanie wartości poza zdefiniowanym przedziałem liczbowym. Za pomocą projektanta tabel administrator może zdecydować dla poszczególnych rejestrów jakie kolumny mają być wyświetlane, jakie mają być ich etykeity (opisy nagłówków kolumn), oraz określić kolor czcionki dla każdej kolumny oraz tło. . Wprowadzając szczegółową ewidencję z informacją o numerze seryjnym produktu lub numerze partii produkcyjnej i terminie przydatności do spożycia pozwala określać ile mamy danego towaru o określonych numerach seryjnych lub z określonym terminem ważności. Poniżej charakterystyka warunków filtrowania pól numerycznych:nie ustawione - bez warunku filtrowania. Terminal radiowy do wykorzystania w magazynie wysokiego składowania psc falcon 4410 4420 producent datalogic - falcon 4410/4420 to terminal radiowy z wbudowanym czytnikiem kodów kreskowych oraz kartą 802. Mobilność kolektora danych kyman zapewnia jednoczesne zintegrowanie go z takimi komunikacjami bezprzewodowymi jak: bluetooth, wi-fi oraz gsm/gprs/edge (przesył danych lub komunikacja głosowa). Tego typu przyjęciu dodawane są w polu przyjęć bezpośrednich. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Programy mobilne na zamówienie
          Program Studio Raporty.net stanowiąc najwyższy poziom serwera raportów pozwalają zarządzać dostępem do poszczególnych opublikowanych raportów dla wybranych użytkowników programu. Po zalogowaniu do programu Studio Raporty, użytkownik ma udostępniane MENU raporty zgodnie z definicją określoną przez administratora. Osoba odpowiedzialna za nadawanie uprawnień dostępu do poszczególnych raportów konfiguruje za pomocą prostych i standardowych mechanizmów układ menu dla danego użytkownika programu.Oprogramowanie Studio Raporty.net
          W celu realizacji instalacji IIS 8.0 na Windows Server 2012 należy mieć uprawnienia Administratora systemu. IIS to zbiór usług internetowych. W systemie pełni rolę serwera HTTP, FTP oraz SMTP. Domyślnie w lewej krawędzi paska zadań, znajduje się ikona Server Managera. Z dostępnych opcji wybieramy Add roles and features. Po kliknięciu ukaże się kreator, który przeprowadzi nas przez proces instalacji. Dalej należy wybrać serwer na którym zostanie dodany IIS 8.0. W rozpatrywanym przypadku, istnieje jedna instancja systemu i ją wybieramy. W etapie Server Roles odszukujemy pola Web Server i go zaznaczamy. Po dokonaniu wyboru pojawi sie okno dialogowe i należy potwierdzić swój wybór za pomocą klawisza Add features. W etapie Role Services, w drzewie należy odszukać opcji Application Development i zaznaczyć podkategorie dostępne w tej gałęzi, przedstawione na grafice poniżej i przejść do następnego etapu. Instalacja IIS 80 na Windows Server 2012
          Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
          W zakładce DODAJ wprowadzamy pozycje dokumentu. Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej. Magazyny obsługiwane w systemie definiuje administrator systemu. Paleta – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie palety skojarzone ze wskazanym magazynem (w polu powyżej). Platforma – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie platformy skojarzone z wybranym magazynem. Ilość – w polu należy wpisać ilość wydawanych palet. Uwagi – pole do wpisania dowolnej uwagi – komentarza do pozycji dokumentu. Po uzupełnieniu danych w formatce należy uruchomić funkcję – przycisk DODAJ. Pozycja zostanie dopisana do listy pozycji dokumentu. Dopisanie kolejnej pozycji wymaga wypełnienia pól: magazyn, paleta, platforma, ilość i ponownego uruchomienia przycisku – funkcji DODAJ.Szczegóły wydania palet
          W zakładce CECHY można wprowadzić do dokumentu dodatkowe informacje. Cechy dokumentu definiuje administrator systemu. W zakładce cechy modyfikacji podlegają pola WARTOŚĆ CECHY oraz UWAGI. Edycja pola uruchamiana jest przez kliknięcie. Cechy definiuje Administrator programu, lista cech i format danych jest dowolnie definiowany. Szczegóły używania transakcji j_cecha.aspx.Cechy dokumentu przyjęcia palet
          W zakładce Dodaj wprowadzamy pozycje dokumentu: Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej. Magazyny obsługiwane w systemie definiuje administrator systemu. Paleta – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie palety skojarzone ze wskazanym magazynem (w polu powyżej). Platforma – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie platformy skojarzone z wybranym magazynem. Ilość – w polu należy wpisać ilość przyjmowanych palet. Uwagi – pole do wpisania dowolnej uwagi – komentarza do pozycji dokumentu. Po uzupełnieniu danych w formatce należy uruchomić funkcję – przycisk DODAJ. Pozycja zostanie dopisana do listy pozycji dokumentu. Dodane pozycje można zobaczyć na zakładce POZYCJE.Pozycje dokumentu
          DEMO