Rejestr DOKUMENTY USUNIĘTE przechowuje zarejestrowane dokumenty, których nie chcemy przechowywać, ani w rejestrze spraw bieżących, ani w archiwum.
Rejestr DOKUMENTY USUNIĘTE przechowuje zarejestrowane dokumenty, których nie chcemy przechowywać, ani w rejestrze spraw bieżących, ani w archiwum. Żadne dane nie są usuwane fizycznie z bazy danych oraz pliki skojarzone, rejestr dokumentów usuniętych to zestawienie dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem. Dokumenty z tego rejestru można "przywrócić" i przenieść ponownie do innych rejestrów. Rejestr dokumentów i spraw usuniętych – pozwala przeszukiwać dokumenty uznane jako nieważne. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw usuniętych, w prawym – informacje szczegółowe wybranej sprawy (zaznaczonej przez kliknięcie). W zestawieniu aktywna jest funkcja filtrowania dla dostępnych pól (przy pomocy wiersza filtrowania).

    Sun Capital Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Dystrybutorem oprogramowania Kerio, Sophos i Sunbelt w Polsce.
    Sun Capital Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Dystrybutorem oprogramowania Kerio, Sophos i Sunbelt w Polsce. Umowa przedstawicielska dotyczy sprzedaży i obsługi klienta dla oprogramowania Kerio i Sophos. Nasza oferta jest dobrana w taki sposób, aby w pełni zaspakajała zapotrzebowanie firm i instytucji publicznych w dziedzinie bezpieczeństwa IT. Zespół firmy tworzą specjaliści, którzy służą klientom swoim doświadczeniem i wiedzą. Współpracujemy z kilkudziesięcioma firmami na terenie całej Polski, które zajmują się lokalnie sprzedażą i obsługą klienta końcowego. SoftwareStudio jest partnerem w zakresie sprzedaży, wdrożeń i serwisu oprogramowania Kerio oraz Sophos.

    Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Dokument pz dokument pz zapisany zostaje po zatwierdzeniu dokumentu pz bufor. Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w rejestracji przyjęcia dokumenty: awizo przyjęcia, dokument pz bufor, dokument pz, zmiana lokalizacji przesuniecie palet. . Gospodarka magazynowa polega przede wszystkim na: właściwym przyjmowaniu, przechowywaniu i wydawaniu materiałów na podstawie obowiązujących w danej jednostce dowodów obrotu materiałowego pełnym zabezpieczeniu materiałów przyjętych do magazynu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Każda z tych czynności traktowana jako usługa dodana może być ewidencjonowana nie tylko jako oddzielne zapisy w rejestrze usługa (operacji magazynowych) ale także w powiązaniu z dokumentami przyjęcia do magazynu i wydania z magazynu, a więc bezpośrednio odnoszące się do określonego kontrahenta. Za pomocą warehouse management system możliwa jest również kontrola ilościowa i asortymentowa przyjmowanego do magazynu towaru, pod kątem zgodności dostawy z dokonanym wcześniej zamówieniem. Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w rejestracji przyjęcia dokumenty: awizo przyjęcia, dokument pz bufor, dokument pz, zmiana lokalizacji przesuniecie palet. Podstawą do drukowania są dokumenty zleceń przyjęcia do magazynu z produkcji. Dokument przyjęcia towaru do magazynu pz jest dokumentem magazynowym potwierdzającym przyjęcie do magazynu materiałów czy towarów od kontrahenta z zewnątrz, czyli innego podmiotu gospodarczego. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Do magazynu
    Rocie w gospodarce magazynowej, w szczególności zwrotom do dostawców. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Integracja z istniejącymi systemami. . Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. Proces pakowania jest zoptymalizowany za sprawą automatycznych wyliczeń najlepszych dróg transportu na podstawie warunków, budowy i zagospodarowania magazynu. Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. Mimo, że idealnym rozwiązaniem był by jeden system erp dla całej organizacji, wiele większych firm zwykle tworzy system erp, a następnie opierając się na tym systemie tworzy zewnętrzne interfejsy do innych systemów oddzielnie, te interfejsy mogą być bardziej wydajne i skuteczniejsze w realizowaniu potrzeb organizacji. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Ewidencja na magazynie według numerów seryjnych
    Aadministrator może zmienić następujące elementy: zmienić nazwy poszczególnych pozycji menu określić kolejność wyświetlania pozycji w ramach danej sekcji dodać nowe pozycje menu w danej sekcje usunąć istniejące określić czy dana pozycja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy dana pozycja ma być akywna (może być widoczna, ale nieaktywna) określić jaki moduł zostanie uruchomiony po wybraniu pozycji menu wybrać miniaturkę - ikonę - reprezentującą daną pozycję menu, brak określenia ikonki powoduje, że pozycja menu będzie wyłacznie tekstowa - opisowa. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem hermes sql poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program hermessql pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Aby firma ta działała profesjonalnie musi dysponować znacznym kapitałem i mieć dobrze rozwinięty system informacyjny, umożliwiający, m. . Komunikacja pomiędzy systemem wms oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć wifi. Dostępna jest także funkcje drukowania dokumentów. Po wyborze z menu kartoteka magazynowa w pulpicie nawigacyjnym wyświetlają się szczegółowe pozycje. Operator logistyczny zarządza łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów. Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie www
    Odpowiedzialność materialna pracownika za szkodę wyrządzoną pracodawcy wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających ze stosunku pracy jest egzekwowane wówczas, gdy: niewłaściwe działanie lub zaniechanie działania przez pracownika wina pracownika poniesienie szkody przez pracownika wystąpienie związku przyczynowego między zawinionym zachowaniem pracownika a szkodą, która powstała. Ciężkie przedmioty i materiały sypkie trzeba tak układać, aby nie groziło ich zawalenie lub obsuwanie. Data nie jest modyfikowana, rodzaj towaru, ilość przyjmowanego towaru, ilość towaru na palecie, ilość towaru w kartonie, rodzaj palety – domyślnie proponowana jest paleta euro o wymiarach 80x120x170, użytkownik może ze skorowidza wybrać inny rodzaj palety. . Najbardziej znanymi platformami natywnie obsługującymi standardy xml, uddi i soap są net i java. Dokument soap składa się z trzech części: koperty (envelope) która określa szkielet opisujący, co znajduje się w komunikacie i jak go przetwarzać, zbioru reguł kodujących potrzebnych do rozszyfrowania typów danych (również złożonych) zdefiniowanych wewnątrz aplikacji, reguł dotyczących wywoływania zdalnych metod i odczytu odpowiedzi. Najbardziej znanymi platformami natywnie obsługującymi standardy xml, uddi i soap są net i java ee. Protokołem najczęściej stosowanym do komunikacji z usługami sieciowymi jest soap, zatwierdzony przez organizację w3c. Dostęp do usług sieciowych jest również niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu standardowych protokołów, takich jak http czy soap. Dostęp do usług sieciowych jest również niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu standardowych protokołów, takich jak http czy soap. System wyszukiwawczy uddi umożliwia rejestrowanie usług w internecie i pozwala aplikacjom wyszukiwać takie usługi i wymieniać dane. Web servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. W rozdziale tym pokażę, w jaki sposób możemy wykorzystywać web servicey przy tworzeniu stron internetowych w technologii asp net. Aplikacje komunikują się z usługami sieciowymi z wykorzystaniem internetowych protokołów i formatów danych. . Organizacja systemu  magazynowego
    I>usunięcie warunku sortowania. Usługi sieciowe okazały się skuteczne w sieciach prywatnych, gdzie duże korporacje budowały systemy wymiany danych między swoimi oddziałami oraz z partnerami i klientami. Zarządzanie magazynem czy śledzenie drogi przesyłki. . Jeżeli istnieje konieczność uruchamiania aplikacji windows na komputerach mac z system ios to można wykorzystać wirtualne serwery w chmurze i łączyć się z aplikacją za pomocą protokołu rdp (zdalny pulpit). Ustalona konfiguracja zapamietana jest w bazie danych i pozwala wyśweitlać menu użytkownikowi w różny sposób. Image – pozwala na wyświetlanie oraz dodawanie plików graficznych (obrazków w formacie jpg) fieldsetstart i fieldsetstop – to powiązane pola pozwalające na wyświetlanie ramki, za pomocą której możemy powiązać kontrolki w pewne grupy. Kliknięcie prawym klawiszem myszy na ekranie, w obszarze grupy informacji, które były zmieniane, wyświetla listę dostępnych funkcji. Kryteria rozmieszczenia dóbr w magazynie można podzielić według: rodzajów asortymentów dostawców lub dostaw odbiorców lub odbiorów przynależności do określonego wyrobu (kompletu) zastosowania pomocniczych urządzeń magazynowych metody stałych miejsc składowania metody wolnych miejsc składowania rozmieszczenie według częstotliwości pobierania (rotacji). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Składowanie asortymentu
    Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w rejestracji przyjęcia dokumenty: Awizo przyjęcia, Dokument Pz bufor, Dokument Pz, Zmiana lokalizacji – przesuniecie palet.. Kontrahent zewnętrzny może zapisać w programie za pomocą modułu internetowgo awizo przyjęcia traktowane, jako zlecenie przyjęcia towaru. Informacje z awizo przepisywane są do dokumentu Pz bufor. W awizo zapisane zostają informacje: dane kontrahenta – zapis automatyczny, data rejestracji dokumentu, która jest proponowana automatycznie jako bieżąca data systemowa. Data nie jest modyfikowana, termin przyjęcia towaru, rodzaj towaru, ilość przyjmowanego towaru, ilość towaru na palecie, ilość towaru w kartonie, rodzaj palety – domyślnie proponowana jest paleta Euro, użytkownik może ze skorowidza wybrać inny rodzaj palety. W polu zapisywany jest określony w programie kod palety. data ważności, jeśli dla towaru wymagana jest informacja, partia towaru, jeśli dla towaru wymagana jest informacja. Dokument Pz bufor Dokument Pz bufor może zostać dopisany: Na podstawie awizo przyjęcia dopisanego w programie przez kontrahenta zewnętrznego, przez pracownika firmy Solar na podstawie zgłoszenia kontrahenta lub po dostarczeniu towaru, dla którego nie było zlecenia przyjęcia na podstawie dokumentu w formie papierowej, dokumenty mogą być zapisywane w programie na podstawie dokumentu dostarczonego przez kontrahenta w formie elektronicznej. Taki sposób zapisania dokumentu wymaga uzyskania od kontrahenta szczegółowej specyfikacji pliku wymiany danych. W dokumencie Pz bufor zapisane zostają informacje: dane kontrahenta – zapis automatyczny, data rejestracji dokumentu, która jest proponowana automatycznie jako bieżąca data systemowa. Data nie jest modyfikowana, rodzaj towaru, ilość przyjmowanego towaru, ilość towaru na palecie, ilość towaru w kartonie, rodzaj palety – domyślnie proponowana jest paleta Euro, użytkownik może ze skorowidza wybrać inny rodzaj palety. W polu zapisany zostaje kod palety zdefiniowany w programie. Dla każdej palety zostaje zapisana odrębna pozycja dokumentu. Automatycznie zostają nadane numery nośników (palet). W pozycjach dokumentów, dla palet użytkownik może zapisać numer nośnika kontrahenta. Dla dokumentu Pz magazynier może zapisać jeden z dokumentów: Dokument zmiany lokalizacji – przeniesienia palet. Bezkompromisowe oprogramowanie WMS nie będzie tanie, ale zapewni funkcjonalność na poziomie jakiego potrzebują firmy na wysokim poziomie działalności i organizacji pracy..
    Najpowszechniejszym sposobem wydruku etykiet z kodami kreskowymi jest druk w drukarkach kodów kreskowych (paskowych) wykorzystujących technologię druku termotransferowego lub bezpośredniego termicznego. W technologii termotransferowej drukarki etykiet obrazy tworzone są przez kontakt rozgrzanych elektrycznych głowic drukujących z kalką termotransferową, z której atrament przenoszony jest na etykiety. W technologii bezpośredniego druku termicznego obraz tworzony jest przez bezpośredni kontakt rozgrzanych głowic z papierem termoczułym. Specjalistyczne termiczne i termotransferowe drukarki etykiet umożliwiają wydruk odpowiedniej jakości kodów kreskowych, a także znaków alfa-numerycznych, znaków graficznych, rysunków itp. W ofercie firmy SoftwareStudio znajdziecie Państwo drukarki etykiet termotransferowe i termiczne drukarki etykiet, kodów kreskowych takich producentów jak: Zebra Technologies, TSC, Avery Dennison. Drukarki etykiet
    Ewidencja w magazynie prowadzona jest za pomocą dokumentów: Przyjęcia zewnętrznego Pz, Wydania zewnętrznego Wz, Zmiany lokalizacji Zl, Rozchodu wewnętrznego Rw, Przychodu wewnętrznego Pw. Dokumenty Zl dotyczą przesunięcia towaru do strefy kompletacji. Rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe wykorzystują komputery w ich realizacji oraz program magazynowy. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach magazynowych systemów MWS (magazyn wysokiego składowania) jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Każdy zarejestrowany ruch towaru w magazynie przez magazyniera tworzy historię zdarzeń. Szczegółowe zapisy gwarantują możliwość precyzyjnego śledzenie towaru na każdym etapie przyjmowania, przechowywania i wydania.Program magazynowy
    Moduł magazynu wysokiego składowania wspomaga lub zastępuje pracę Kierownika Magazynu w zakresie zarządzania lokalizacją (rozmieszczaniem) towarów. Wykorzystanie raportów badaniu rotacji towarów moduł magazynu wysokiego składowania generuje zlecenia przesunięcia towarów na optymalne lokacje z punktu widzenia operacji magazynowych. Program magazynowy wspiera wybór lokalizacji przy przyjęciu towaru. Zarządzanie rozmieszczeniem towaru w magazynie
    Tablet Motorola ET1 został dosyć dokładnie przez dział wdrożeń systemów WMS zweryfikowany i budzi mocno mieszane uczucia. Urządzenie jest co prawda dobrze wykonane, ale patrząc z punktu widzenia pracy typowo magazynowej ze względu na znaczną masę oraz brak solidnego chwytu wymaga cały czas obu rąk do obsługi. Testując Motorolę ET1 nie stanowi to znacznego utrudnienia, ale w ciągłej pracy nie jest to ergonomicze rozwiązanie, Motorola ET1 niestety nie przynosi wiele korzyści, rozdzielczość ekranu jest niska - 600 pixeli na wysokość- co powoduje że efektywny obszar roboczy jest dość niski. Dodatkowo ekran ma kiepskie kąty widzenia, inżynierowie Motoroli oszczędzili i to bardzo na matrycy. Zainstalowany na tablecie Android jest w wersji AOSP czyli bez usług Google, nie ma dostępu do sklepu co nie ułatwia dystrybucji w stosunku do Windows Mobile. Podczas testów nie obyło się też bez problemów z oprogramowaniem, z dnia na dzień przestał się łączyć z sieciami WiFi na tyle się zblokował, że przez kilka dni nie udało się testerom rozwiązać problemu. Mimo że od 2011 roku korzystamy z różnych urządzeń na Androidzie i nic takiego się nie zdarzyło wcześniej. Ogólnie testem Motoroli ET1 jesteśmy dosyć mocno zawiedzeni, gdyż wygląda urządzenie jak tablet za 300 zł w pancernej obudowie za 4 tysiące. Spodziewaliśmy się że tablet Motorola ET1 będzie miał lepszy ekran, mniejsza masę i wsparcie usług Google. Podsumowanie TESTU Motorola ET1 - pozostaje „klasyczny” handheld – jak sprawdzilismy w ofercie jest Android Jelly Bean lub Microsoft Embedded Compact 7, lub jak już wcześniej wdrażaliśmy„zwykły” przymocowany do wózka/stanowiska pracy tablet plus standardowy skaner na bluetooth.
    Czy Twoi pracownicy komunikują się z konkurencją lub czy też rozsyłają dziesiątki głupich żartów ze śmiesznymi rysunkami? Odkryj, jakiego rodzaj pocztę elektroniczną wysyłają podczas godzin pracy. Odpowiedni kierownik w przypadku podejrzeń może uzyskać szczegółowe informacje o komunikacji pracowników, włącznie z załącznikami, które mogą zawierać poufne informacje. Odkryj pracowników przesyłających głupie żarty, utrudniające prace innym lub im samym; Odkryj próby pracowników ujawnienia poufnych informacji przy użyciu poczty e-mail; Znajdź pracowników, który podczas godzin pracy prowadzą prywatną korespondencję; Odkryj pracowników kontaktujących się z konkurencją; Otrzymaj obciążające pracownika dowody w przypadku ryzykownych zachowań.
    Nie usuniesz bezpiecznie danych poprzez ich zwykłe skasowanie. Są dziesiątki narzędzi, które pozwalają przywrócić tak usunięte pliki. Safetica daje Ci funkcję niszczenia danych, które usuwa bezpiecznie pliki i katalogi, bez możliwości ich odzyskania. W przypadku sprzedaży lub wycofania starego komputera, możesz usunąć bezpiecznie zawartość całego dysku, tak, aby przypadkowa osoba nie miała dostępu do Twoich danych. Dane są zabezpieczane nawet po ich usunięciu. Dla zabezpieczenia poufnych danych firmowych, Safetica używa najlepszych ze znanych obecnie szyfrów. Te same metody szyfrowania są używane przez rządy i korporacje międzynarodowe. Ich odszyfrowanie zajęłoby miliony lat, nawet dla dobrze wyposażonego agresora. Nie ma żadnych tylnych drzwi do danych zabezpieczanych przez program Safetica, więc dane są dostępne tylko dla autoryzowanych osób. Oczywiście koniecznością dla ich ochrony jest nadanie silnego hasła.
    DEMO