Aplikacja ERP dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych.
Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. Obsługa pełnej księgowości (księgi handlowe). Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. Optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia. Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu. Obsługa uproszczonej księgowości - książki przychodów i rozchodów.

    SBS .net inetrnetowa aplikacja wspólpracująca z systemami HumanSoft
    SBS .net internetowa aplikacja wspólpracująca z systemami HumanSoft. SBS.net to nowoczesny system stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, firmy usługowej. Podstawowe możliwości: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów; prowadzenie kartoteki towarów, usług; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z Operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz, możliwość tworzenia własnych raportów - patrz Report Builder; integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów

    Aplikacja ERP dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. . Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. Obsługa pełnej księgowości (księgi handlowe). Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. Optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia. Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu. Obsługa uproszczonej księgowości - książki przychodów i rozchodów.
    SBS .net inetrnetowa aplikacja wspólpracująca z systemami HumanSoft. SBS .net internetowa aplikacja wspólpracująca z systemami HumanSoft. SBS.net to nowoczesny system stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, firmy usługowej. Podstawowe możliwości: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów; prowadzenie kartoteki towarów, usług; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z Operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz, możliwość tworzenia własnych raportów - patrz Report Builder; integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów
    Zamówienia internetowe wprowadzane za pomocą dedykowanej aplikacji działającej za pomocą przeglądarki internetowej zwiększają znacznie efektywność działu sprzedaży i obniżają koszty związane z realizacją sprzedaży. Główny program w firmie klasy ERP realizuje zwykle większość Operacji związanej z zarządzaniem sprzedażą i księgowością, ale często nie posiada elestycznego modułu w technologii ASP.net do przyjmowania zamówień przez internet. W takim wypadku można wykorzystać moduł programu SBS.net do zamówień internetowych za pomocą któego kontrahenci po zalogowaniu mają dostęp do bazy asortymentowej, indywiudalnych cenników, informacji o dostepności stanów magazynowych. Zarejestrowanie zamówienia (składanie zamówienia obdywa się za pomocą dedykowanego formualrza) i jego zatwierdzenie powoduje utworzenie specjanego zapisu w tabali lub pliku wymiany z systemem ERP (np. SAP R3), który na tej podstawie generuje zamówienie od klienta w taki sam sposób jakby zostało ono wprowadozne do systemu drogą tradycyjną przez pracownika działu handlowego.
    DEMO