Ilość optymalna jest to ta, która najlepiej wypełni miejsce składowania. Brak zapisu w polu ilość_magazynowa traktowany jest jak zapisanie ilości 0. Komisjonowanie - order picking.
Na podstawie dokumentu elektronicznego przysłanego przez kontrahenta. Wyświetlana jest tabela z listą zdefiniowanych użytkowników systemu. Iz informuje, co to są za dane, jaki jest ich format i długość kodu, który je zapisuje. Ponadto ewidnecja magazynowa wg dat przydatności do spożycia pozwala na bieżąco monitorować terminy i w określonym czasie informować odpowiednich decydentów o takim stanie. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie towaru na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Aplikcja webowa
    Etykiety logistyczne gs1 umożliwiają automatyczne gromadzenie danych na każdym etapie w łańcuchu dostaw, a w magazynie na etapie przyjęcie i wydawania. System magazynowy wms w takich firmach zwykle istniał wyłącznie na papierze lub w głowie magazyniera. Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie.
    Metoda pozwala wyodrębnić w strefie składowania sektory składowe zgodnie z kryterium analizy abc zapasów. Zapewnienie optymalnych warunków magazynowania poprzez priorytetowe rozmieszczanie produktów na różnych obszarach magazynu pod względem czynników takich jak temperatura, wskaźnik obrotu, itp. Obsługa kolejnych branż oraz nowych segmentów klientów będzie wiązała się z koniecznością wykazywania się przez firmy kurierskie coraz większą elastycznością i jakością wykonywanych usług. Różny od - filtrowanie wartości różnych od zdefiniowanej. W logistycznym magayznie zauważyć można dwa niezalezne trendy metod wyboru lokalziacji, jedna zaraz przy przyjęciu towaru do magazynu, druga przy jego wydawaniu.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      Cel przechowywania
      Od 1995 roku zajmujemy się systemami informatycznymi dla przedsiębiorstw, a od 1998 roku tworzymy oprogramowanie. Zdobyte przez ten okres doświadczenie gwarantuje najwyższą jakość świadczonych przez nas usług. Proponujemy nasze usługi firmom, które potrzebują indywidualnych rozwiązań.

      Jeżeli dostępne na rynku oprogramowanie nie spełnia Państwa oczekiwań, to nasza firma jest gotowa dostarczyć ; dedykowane rozwiązanie, które potrzebuje firma. Dedykowany system, wykonany według ustaleń, na podstawie analizy przedwdrożeniowej, jest tym elementem twojej firmy który pomoże zdobyć przewage na rynku oraz będzie pomocnym narzędziem dla Państwa pracowników. 

      Jeżeli gotowe rozwiązania nie spełniają potrzeb biznesowych, stworzymy dla aplikację idealnie do nich dopasowaną. Oferujemy usługi programistyczne w technologiach .NET (aplikacje www) oraz Java (Android).

      Doświadczony zespoł programistyczny tworzy oprogramowanie biznesowe dla logistyki oraz przemysłu oraz wdraża systemy ERP firmy enova.
      Usługi programistyczne
      Gospodarka magazynowa jest nieodłącznym elementem każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego lub handlowego. Program ENOVA w ranmach modułu HANDEL Udostępnia wiele funkcji pozwalajacych na ewidencję obrotów magayznowych oraz ich wycenę



      ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe. Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany wtechnologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania: ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows; ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury; ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności; ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach.

        Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Urządzenie cenowo zbliżone jest do rozwiązań zebra (motorola) mc9190-g30sweqa6wr gun. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów.
        Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Głównym celem enova erp jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy.
        System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp.
          Rodzaj przechowywanych towarów
          Klient logując się do dedykowanego portalu internetowego firmy logistycznej ma wgląd w swoje stany magazynowe, dokumentu i operacje. Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Dokument soap składa się z trzech części: koperty (envelope) która określa szkielet opisujący, co znajduje się w komunikacie i jak go przetwarzać, zbioru reguł kodujących potrzebnych do rozszyfrowania typów danych (również złożonych) zdefiniowanych wewnątrz aplikacji, reguł dotyczących wywoływania zdalnych metod i odczytu odpowiedzi.
          Pozwalają na wybór rozdzielczości druku 200, 300 lub 600 dpi, różnych języków programowania, opcje drukowania z obsługą języka xml i możliwość obsługi przyszłościowej technologii rfid. Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Aplikacja do zarządzania magazynem działała szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii microsoft net, jquery, html5, pozwala tworzyć dokumenty magazynowe: przyjęcia i wydania magazynowe, zwroty od dostawców i odbiorców, rozchody oraz przychody wewnętrzne, korekty, przesunięcia i inne . Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania.
          Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
            System mobilnej obsługi magazynu
            Awizo wydania aw kontrahent może zapisać w programie awizo wydania traktowane, jako zlecenie wydania towaru. Wersja do obsługi magazynu usługowo zwykle wyposażona jest w moduł dostępu przez internet dla klientów - właścicieli magazynowego towaru. Dokument w trakcie realizacji oznaczony jest symbolem 1 w polu stan w pierwszej kolumnie rejestru.
            W firmach świadczących usługi logistyczne systemy warehouse management system wms stanowią często technologię wspierającą działanie systemu zarządzającego erp. Zwykła kartę paletową możemy drukować na standardowej drukarce windows (laser lub atrament) natomiast etykiety logistyczne gs1 drukujemy na specjalistycznych drukarkach kodów kreskowych zebra. Przyjęcie z przepakowania nie jest ujmowane w zestawieniach kosztów. Operacją magazynową określamy czynność jaką należy wykonać, aby zmienić stan na lokacjach magazynowych. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap r3 erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline.
            Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
              Systemy tms
              Przygotowanie i opracowanie raportu to ważne, ale skuteczne i łatwe udostępnianie raportu to zadanie dla oprogramowania STUDIO RAPORTY.net które pozwala udostępniać raporty przez przeglądarkę internetową.
              Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza intuicyjne, przypominające pakiet Office środowisko tworzenia raportów umożliwiające firmom i zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office 2010. Program Studio Raporty.net to uniwersalny moduł udostępniania raportów zainstalowanych na serwerze MS SQL Server. Raporty wykorzystujące Reporting Services publikowane na serwerze SQL można udostępniać użytkownikom przez przeglądarkę internetową. Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności i wiedzę pracownicy potrzebują intuicyjnego, a jednocześnie silnego narzędzia, umożliwiającego przeglądanie danych i znajdowanie odpowiedzi na pytania o znaczeniu krytycznym, bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy technicznej na temat firmowych źródeł danych.
              Przygotowanie i opracowanie raportu to ważne, ale skuteczne i łatwe udostępnianie raportu to zadanie dla oprogramowania STUDIO RAPORTY.net które pozwala udostępniać raporty przez przeglądarkę internetową.
                SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.
                Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

                Wyróżniamu pięć zasadniczych komponentów tworzących systemy z baza danych, są to: sprzet, oprogramowanie, dane, procedury oraz ludzie.
                Wszyscy klienci sieci Web komunikują się z aplikacjami ASP.NET za pośrednictwem Internetowych usług informacyjnych (IIS). Usługi IIS odszyfrowują i opcjonalnie uwierzytelniają żądanie. Jeśli dla opcji Zezwalaj na połączenia anonimowe jest ustawiona wartość true, uwierzytelnianie nie jest dokonywane. Ponadto usługi IIS wyszukują żądany zasób (taki jak aplikacja ASP.NET) i w przypadku, gdy klient ma odpowiednie uprawnienia, zwracają ten zasób. Oprócz wbudowanych funkcji programu ASP.NET, aplikacje ASP.NET mogą również wykorzystywać funkcje zabezpieczeń niskiego poziomu dostępne w systemie .NET Framework. br>Konfiguracja środowiska ASP.NET dotyczy tylko jego zasobów (czyli zasobów obsługiwanych przez plik Aspnet_isapi.dll). Infrastruktura aplikacji WWW obejmuje stanowy, interaktywny interfejs użytkownika; nawigacje między stronami; bezpieczeństwo; obsługę wielu języków i obsługę różnych typów urządzeń końcowych.br>

                System enova może współpracować z wysokowydajnych relacyjnych baz danych Microsoft SQL Server.
                Baza danych Microsoft SQL Server jest to nowoczesna baza danych oparta o technologię SQL. Jej użycie zapewnia wysoką stabilność i bezpieczeństwo systemu oraz szybkość działania w rozwiązaniach sieciowych. Tu też tkwi największa siła systemu: wydajność. Charakter i konstrukcja baz relacyjnych pozwalają na przechowywanie i operowanie na ogromnych ilościach danych z dużą szybkością oraz dostępnością. W przypadku dużych systemów dodatkową zaletą jest oddzielenie logiki przetwarzania (logiki biznesowej) od bazy danych, tzn. fizyczne odseparowanie na różnych serwerach aplikacji enova oraz wybranej bazy. Pozwala to na podniesienie wydajności systemu, jak również zwiększenie jego stabilności i bezpieczeństwa, jest również jednym z podstawowych warunków rozpraszania i skalowalności systemów.

                  Program Enova daje możliwość zbudowania indywidualnej definicji płatności - sposoby zapłaty.
                  Definicje płatności znajdują się w konfiguracji Narzędzia / Opcje / Ewidencje ŚP / Definicje płatności. Definicja płatności jest powiązaniem danej ewidencji środków pieniężnych z konkretnym sposobem zapłaty. W stadowej bazie są dwie definicje płatności: Przelew (Firmowy rachunek bankowy + sposób zapłaty przelew) oraz dla Gotówka (Kasa +sposób zapłaty gotówka). W razie potrzeby użytkownik może dodać własną definicje płatności.

                    Każdy nowoutworzony dekret otrzymuje kolejny wolny numer i posiada oznaczenie Bufor. Dekrety z oznaczeniem Bufor mogą być dowolnie modyfikowane (poprawiane, kasowane).
                    Dekret w stanie Bufor nie jest traktowany jako wpis w dzienniku księgować w rozumieniu przepisów ustawy o rachunkowości. Każdy dekret wymaga zatwierdzenia czyli usunięcia oznaczenia bufor i zablokowania edycji oraz możliwości skasowania. Zatwierdzenie dekretów równoznaczne jest z przeniesieniem dekretów do Dziennika „na czysto”. Zatwierdzenie dekretów odbywa się poprzez okresowe wykonanie czynności renumeracji bufora dziennika i zbiorczego księgowania dekretów. W ślad za rozróżnieniem dwóch stanów dekretów podążają dwa tryby obliczania zestawienia obrotów i sald, zestawieo księgowych oraz zaliczek podatku dochodowego. Obliczenia każdego z tych elementów mogą odbywad się z uwzględnieniem bądź nie dekretów znajdujących się w stanie Bufor.

                      Zmiany w systemie związane z nowelizacją ustaw okołobudżetowych na rok 2011 - ENOVA wersja 7.6
                      Na początku grudnia 2010 roku mamy do czynienia z kilkoma różnymi nowelizacjami ustawy o VAT i przepisów wykonawczych, które są na różnych etapach procesu legislacyjnego. Ustawa z dnia 29 października 2010 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług. Ustawa ta podpisana przez Prezydenta RP oczekuje na publikację w Dzienniku Ustaw. Główne zmiany wprowadzane ta ustawą dotyczą dostosowania przepisów ustawy o VAT do nomenklatury oraz symboli statystycznych Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług z 2008 r. Ustawa z dnia 26 listopada 2010 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z realizacją ustawy budżetowej (która również oczekuje na podpis Prezydenta RP i publikację w Dzienniku Ustaw. W ustawie tej sporo miejsca poświęcono ustawie o VAT. Podstawową proponowaną zmianą jest podwyższenie stawek VAT o jeden punkt procentowy, tj. z 7% do 8% oraz z 22% do 23%. Równocześnie ma wejść w życie załącznik do ustawy zawierający wykaz towarów objętych stawką 5%, w którym znajdą się przede wszystkim towary objęte dotychczas stawką 3%, oraz część podstawowych produktów żywnościowych, które obecnie opodatkowane są według stawki 7%. Projekt z dnia 14 października 2010 r. ustawy o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy - Prawo o miarach. Projekt z dnia 15 listopada 2010 r. ustawy o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług i ustawy o transporcie drogowym wprowadzającej nowe regulacje w zakresie odliczeń podatku VAT przy zakupie samochodów i paliwa do tych samochodów. Projekt z dnia 30 listopada 2010r. rozporządzenia Ministra Finansów zmieniającego rozporządzenie w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące oraz warunków ich stosowania.Projekt z dnia 25 listopada 2010 r. rozporządzenia Ministra Finansów zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzorów deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług. Zmiany te powodują konieczność dostosowania systemów informatycznych do nowych przepisów. Wszystkie opisane w niniejszym dokumencie zmiany w systemie enova oparte są o obowiązujący stan prawny z uwzględnieniem projektów ustaw i rozporządzeń obowiązujących na dzień publikacji wersji enova 7.6.

                        ENOVA 2011
                        enova365 jest tożsama funkcjonalnie z enova działającą od kilku lat u 6500 użytkowników, wzbogacona o warstwę funkcjonalności Internetu mobilnego, dostarczana w chmurze, serwisowana i wdrażana lokalnie przez ogólnopolską sieć autoryzowanych partnerów.
                        Chmura zmienia rzeczywistość IT, daje możliwość realizacji rozproszonych terytorialnie modeli biznesowych, działających sezonowo, oraz opartych o niszowe rozwiązania chmurowe. Firma Soneta przewidziała rozwiązanie hybrydowe, łączące enova w chmurze oraz enova stacjonarną, jest to unikalne rozwiązanie na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstww. enova365 to pełny system klasy ERP/crm dostarczany w postaci usługi subskrybcyjnej dla małych i średnich przedsiębiorstww. Otwarty na integrację z rozwiązaniami standardowymi oraz dedykowanymi (niszowymi) zaprojektowanymi dla chmury. Rozwiązanie będzie dostępne przez sieć Internet również z urządzeń mobilnych: tabletów, smartfonów. enova365 jest tożsama funkcjonalnie z enova działającą od kilku lat u 6500 użytkowników, wzbogacona o warstwę funkcjonalności Internetu mobilnego, dostarczana w chmurze, serwisowana i wdrażana lokalnie przez ogólnopolską sieć autoryzowanych partnerów. enova365 Handel to system obsługi gospodarki magazynowej i fakturowania, przeznaczony przede wszystkim dla firm handlowych i usługowych. enova365 jest przygotowana na chmurę publiczną na platformie Microsoft Windows Azure, wersja demo dla Klientów jest dostępna na stronie internetowej www.enova365.pl

                        Oprogramowanie enova licencjonowane jest wg kilku poziomów oznacoznych kolorami, brązowym, srebrnym, złotym i platynowym.
                        Pakiet Srebrny to atrakcyjny cenowo zestaw modułów dedykowany dla małych firm i osób fizycznych. Łatwość instalacji i prosta konfiguracja to zalety tego pakietu. Wersja dedykowana dla firm prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o Książkę Przychodów i Rozchodów. nazwa modułu pierwsze stanowsiko kolejne stanowisko faktury handel crm serwis Pakiet Złoty to wydajny i szeroko konfigurowalny zestaw modułów dla wymagających klientów, pozwalający na obsługę średniej wielkości przedsiębiorstwa prowadzącego działalność w oparciu o Księgi Handlowe, a także posiadającego rozbudowana strukturę organizacyjną wydziały, zespoły zadaniowe. Wersja złota dedykowana jest dla firm o większych wymaganiach sprawozdawczo - analitycznych.

                          Enova to zintegrowany system nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP. To nowoczesny system ekspercki, dzięki czemu jest w stanie zaoferować znaczą oszczędność czasu i środków, jak również wspomóc w stosowaniu efektywnych rozwiązań.
                          System ENOVA dla Państwa firmy może zostać skonstruowany z następujących elementów: FakturyHandel Księga Handlowa Księga Inwentarzowa Książka Przychodów i RozchodówPreliminarz EŚPDelegacje służbowe Kadry i PłaceenovaNet Kadry i Płace crm Patrząc od strony technicznej, enova jest zgrabną, elegancką konstrukcją, zaprojektowaną tak, aby optymalnie wypełniała swoje funkcje. Program wyposażyliśmy w przyjazny, intuicyjny i wygodny w użyciu interfejs, który powoduje, że po wdrożeniu nie wymaga on żmudnych szkoleń. Dzięki przemyślanej parametryzacji, możliwe jest przykrojenie bądź rozszerzenie systemu zgodnie z indywidualnymi potrzebami firmy. /źródło: Soneta Sp. z o.o./

                          SoftwareStudio Sp. z o.o. jest autoryzowanym Partnerem firmy Soneta Sp. z o. o. producentasystemu ENOVA w zakresie sprzedaży i wdrażania systemów wspomagających zarządzanie firmą. Pomagamy naszym Klientom w wyborze i uruchomieniu odpowiednich rozwiązań systemowych, sprzętowych i finansowych, optymalnych dla specyfiki ich działalności.
                          Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany wtechnologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania: ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows; ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury; ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności; ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach; ENOVA umożliwia zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów. Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspomagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie. Mamy nadzieję że zawarte tu informacje będą pomocne przy wyborze oprogramowania ERP oraz firmy wdrażającej oraz świadczącej usługi serwisowe.

                          Enova ERP
                          Opinie o oprogramowaniu ENOVA firmy SONETA - zapraszamy do zapoznania się z opiniami klientów, użytkowników oraz partnerów zajmujących się wdrożeniem systemu ENOVA
                          Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspomagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie. Mamy nadzieję że zawarte tu informacje będą pomocne przy wyborze oprogramowania ERP oraz firmy wdrażającej oraz świadczącej usługi serwisowe. Ponadto zapraszamy firmy programistyczne do opisywania własnych rozwiązań współpracujących z systemem ENOVA, ich opinie jako profesjonalistów w dzienie informtyki są także bardzo cenne. Zapraszamy SoftwareStudio partner ENOVA - Poznań, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra, Gorzów.

                          Zmiany w programie enova wersja 9.0.4685 z dnia 2012-10-30.
                          Członkowie i szkolenia Zmiana funkcjonalności Grupa szkoleniowa - formularz uczestnika. Poprawiono działanie pola Zaliczone. Jego odznaczenie powoduje wyczyszczenie wartości w polach 'Ocena końcowa' i 'Data zaliczenia' Handel Zmiana funkcjonalności Umożliwiono dodanie towaru jako produktu w Operacji/technologii. Dotychczas możliwe było dodawanie tylko produktów.Umożliwiono dodawanie towaru (nie produktu) jako pozycji zlecenia produkcyjnego. Poprawione funkcje Zmodyfikowano działanie systemu w zakresie wystawiania korekt w różnych datach. Przykładowo dla dokumentów ZK/PZ korekty powinny działać wg poniższego scenariusza: Jeśli ZK jest z datą 1. i datą wpływu 10. (PZ z datą 10.), to KZK wystawiona 5. spowoduje ustawienie daty KPZN na 10. W takiej sytuacji nie można zmienić daty na KPZN na wcześniejszą niż 10. (czyli daty PZ). Jeśli KZK będzie wystawiona po 10., np. 16, to KZK oraz KPZ będą miały domyślnie datę 16. Kadry Płace Zmiana funkcjonalności W wydruku 'Oświadczenie ZUS Np-7' została uzupełniona część III. Informacja o niezdolności do pracy. W związku z powyższym wydruk został przeniesiony z pozycji Drukarka | Dokumenty | ZUS i będzie generowany z poziomu otwartej nieobecności chorobowej. Poprawione funkcje Zmodyfikowano algorytm naliczania limitu urlopu wypoczynkowego w przypadku, gdy przez część okresu osoba była zatrudniona jako pracownik tymczasowy. Przykład Pracownik był zatrudniony w okresie 2012-03-06...2012-06-05 jako pracownik tymczasowy, za ten okres został naliczony limit urlopu wypoczynkowego tymczasowego i został wypłacony ekwiwalent za urlop wypoczynkowy tymczasowy. Następnie z pracownikiem została zawarta zwykła umowa o pracę na okres 2012-06-06...2012-12-31. Program naliczał limit urlopu wypoczynkowego za okres 2012-06-06...2012-12-31 w wymiarze 17 dni zamiast 12 dni. Przy naliczaniu limitu urlopu wypoczynkowego niepotrzebnie był uwzględniany okres zatrudnienia jako pracownik tymczasowy. Zmodyfikowano wykazywanie liczby dnia zasiłkowych na RSA. W przypadku wykazywania wyrównania świadczenia chorobowego na deklaracji DRA oraz przy włączonym parametrze 'Do korygowania wartości elementów używaj mechanizmu "storno"' liczba dni zasiłkowych na RSA nie była wykazywana.W kartotece pracownika dodano zakładkę Dokumenty dodatkowe dla baz danych konwertowanych. W wersji 9.0 zakładka dodawała się tylko na nowych bazach danych.Zmodyfikowano wydruk ZUS Z-3. Poprawiono wykazywanie wynagrodzenie chorobowego w punkcie 6 oraz zasiłku chorobowego w punkcie 7, w przypadku modyfikacji wypłat przy pomocy korekty nieobecności lub oznaczenia wypłaty do przeliczenia.Poprawiono błąd pojawiający się przy próbie wystawienia oświadczenia PIT-2 i PIT-3 oraz przypisaniu pracownika do struktury organizacyjnej.1. Umożliwiono konwersję bazy do wersji 9.0.4668. Problem pojawiał się w przypadku usunięcia z bazy definicji standardowych elementów: Dodatek stażowy (guid 71a2fac0-4f66-43a5-9e25-13c97f8e4a00) Premia procentowa (guid 35c29464-e2c4-4182-8944-1ddf87dff9ab) Premia (guid c9c3dc52-be71-4b8f-b89b-728d83cd4a9a ) Dodatek funkcyjny (guid df97dc0b-2cb9-47b3-b8f0-81ce39934a06) 2. Umożliwiono naliczanie wypłat. Problem był związany z usunięciem jednego z wyżej wymienionych standardowych definicji elementów. Zmodyfikowano wydruk Ewidencja pracowników | Zajęcia wynagrodzenia. Jeżeli na zajęciu wynagrodzenia nie było uzupełnionego pola Komornik, to nie było możliwości wykonania wydruku.Dodatek Soneta.Uczelnia. Poprawiono błąd pojawiający się przy próbie przypisania pracownika do Grupy zaszeregowania.Rozwiązano problem z wyświetlaniem zakładki "Cechy" na formularzu Umowy. Po konwersji należy jednorazowo włączyć zakładkę cechy na umowie poprzez Widok | Pokaż cechy.Zmodyfikowano generowanie załączników RCA dla właściciela i osoby współpracującej przebywających na urlopie macierzyńskim. Na deklaracji DRA właściciela rozliczającego się wraz z pracownikami, niepotrzebnie generował się załącznik RCA z kodem 1240.Zmodyfikowano wydruk Podsumowanie list płac. Przy zaznaczeniu parametru "Tylko podsumowanie" na NIE, na każdej stronie wydruku pojawiała się informacja o numerach wszystkich list płac, zamiast numeru danej listy. Kasa Zmiana funkcjonalności Przelewy: Czynność 'Zmień parametry przelewów' dostosowano również dla przelewów walutowych. Poprawione funkcje EŚP/Windykacja należności: Podczas generowania dokumentu wezwanie do zapłaty z listy windykacji należności pomijane są należności rozliczone. W poprzednich wersjach podczas generowania wezwania dla wszystkich zaznaczonych należności, były pobierane do dokumentu z zerowymi wartościami należności rozliczone.Różnice kursowe i Różnice kursowe MW: Na wydrukach dokumentu Różnic Kursowych poprawiono prezentację wartości kwot w kolumnach do dwóch miejsc po przecinku oraz poszerzono kolumnę Numer dokumentu. Dla dokumentu Różnic Kursowych MW na wydruku dodano sumę i podsumę wartości.Płatności na dokumencie: Poprawiono błąd, który objawiał się nieodświeżaniem sta

                            Soneta, jako Złoty Partner Microsoft, wzięła udział w corocznej konferencji „Microsoft Strategy Partner Conference” prezentując oprogramowanie enova365
                            enova365 to innowacyjny sposób korzystania z oprogramowania ERP w formie usługi, za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Rozwiązanie jest dostępne przez sieć Internet również z urządzeń mobilnych: tabletów, smartfonów. enova365 zajęła w 2012 roku drugie miejsce w największym konkursie w Polsce na aplikację zbudowaną w oparciu o platformę cloud computing – Windows Azure, organizowanym przez Microsoft. ; „Soneta budując swoją przewagę konkurencyjną w oparciu o innowacyjność tworzonych produktów, w tym rozwiązania chmurowe, doskonale wpisuje się w ten trend” – mówi Jadwiga Wojtas dyrektor ds. strategii Soneta, która podczas konferencji zaprezentowała najnowsze rozwiązanie firmy – enova365 tj. zintegrowany system klasy ERP/CRM dostarczany klientowi w modelu subskrypcyjnym na platformie Microsoft Azure. Wojtas wyjaśniłaco było przyczyną wykorzystania platformy Windows Azure oraz co zmieniło oparcie systemu ERP o tą platformę, w kontekście możliwości aplikacji i dotarcia do nowych grup klientów. Dzieląc się swoim doświadczeniem związanym z wprowadzeniem innowacyjnego rozwiązania, tłumaczyła, jaką rolę pełnią w tym aplikacje klienckie oparte o Windows 8 i Windows Phone8. ; „Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy dostarczyć naszej sieci partnerów elastyczne narzędzie do zaistnienia na rynku i pozyskania firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność i ważne są dla nich niskie koszty wejścia, jak również firm opierających swój biznes o mobilność. Ciekawym jest że enova365 i enova standard mogą tworzyć rozwiązanie hybrydowe w chmurze publicznej i prywatnej” – wyjaśniła Wojtas.

                            Moduł Faktury zapewnia obsługę w zakresie ewidencjonowania dokumentów sprzedaży, towarów oraz usług
                            Moduł Ewidencji Środków Pieniężnych, uzupełniający funkcjonalność Faktur, dostarcza informacji o stanie rozrachunków z kontrahentami i stanie finansowym przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty sprzedaży. Bogaty wachlarz raportów pozwala analizować efektywność działań handlowych. Podstawowe funkcje to: generowanie list i dokumentów sprzedaży, tworzenie kart towarowych i usługowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Program prowadzi ewidencję rozrachunków (z uwzględnieniem kompensat), posiada całą gamę dokumentów związanych z rozrachunkami z kontrahentami typu: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). System filtrów definiowanych przez Użytkownika zapewnia duże możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania w dowolnym momencie informacji istotnej dla Użytkownika.

                              W naszej ofercie dla klientów biznesowych znajdują się usługi związane z hostowaniem serwerów i usług internetowych.
                              Oferujemy rozwiązania wirtualizacji w oparciu o serwery wirtualne VMware oraz Windows Azure. Maszyny wirtualne na desktopie spotykane są już nie tylko wśród programistów piszących aplikacje na wiele platform, ale praktycznie wszystkich, którzy bardziej angażują się w technologie komputerowe. W ciągu kilku minut można wdrożyć i uruchomić maszyny wirtualne z systemem Windows Server lub Linux. Nie trzeba zmieniać używanego kodu, aby dokonać migracji obciążenia. W bezpieczny sposób można połączyć lokalną sieć korporacyjną z maszynami wirtualnymi uruchomionymi w chmurze publicznej.

                              Z punktu widzenia użytkownika aplikacje hostowane na serwerach w DataCenter zachowują się dokładnie tak samo jak aplikacje instalowane i uruchamiane na zwykłych serwery dedykowanych.
                              Szybki dostęp do serwerów oraz stabilność usługi hostingu aplikacji to dwa kluczowe czynniki decydujące o wyborze dostawcy rozwiązania, dlatego SoftwareStudio oferując swoje usługi opiera się o najlepsze rozwiązania dostępne na rynku (VMware oraz Windows Azure) i wykorzystuje jedno z najlepszych dataCenter w Polsce. Bezpieczeństwo i pewność eksploatacji Trzy serwerownie - osobne komory odseparowane ogniowo i wilgotnościowo Najwyższe standardy dla ścian ognioodpornych, drzwi, itp. Wielostrefowa kontrola dostępu Biometryka Wykrywanie otwartych drzwi Monitoring CCTV, kontrola 24h/7/365 Dwa niezależne zespoły wsparcia, cały czas na miejscu (infrastruktura i technologia) Monitorowanie zasilania i parametrów środowiskowych Monitoring usług IT Całodobowy nadzór kamerą termowizyjną Chroniona strefa dostaw wraz z magazynem Bezpieczeństwo mocy Dwie całkowicie oddzielne szyny mocy 18 ton akumulatorów Dwie całkowicie oddzielone rozdzielnie elektryczne Dwutorowy system dostawy zasilania Niezależne stacje transformatorowe na każdym torze Dwie niezależne rozdzielnie z dedykowanymi systemami UPS Niezależne trasy kablowe oraz listwy zasilające Nieprzerwane, autonomiczne źródło zasilania 1,85 mva Zbiorniki paliwa na 24h Możliwość tankowania z zewnętrznych cystern Testowane i monitorowane codziennie Ochrona przeciwpożarowa Systemy wczesnego wykrywania dymu: VESDA Centralny analizator cząstek dymu Precyzyjna lokalizacja źródła dymu. Systemy wykrywania ognia: Wewnątrz systemowa kontrola przeciwpożarowa Dozór ludzki 24h Zapobieganie pożarowi i środki ostrożności przeciwpożarowej. Automatyczne systemy tłumienia ognia: Dwustrefowo - pod i nad podłoga techniczna Gaz tłumiący ogień certyfikowany do użytku w UE Chłodzenie i kontrola środowiska Najwyższa gęstość chłodzonego powietrza do 12 KW na szafę serwerową 2-3 w pełni wyposażone kasty serwerów na szafę Precyzyjna kontrola przepływu powietrza Dwa tory wytwarzania i dystrybucji chłodu Dwa niezależne zestawy agregatów chłodniczych Zapasowe systemy chłodzące Monitoring i kontrola dystrybucji chłodu Cieple i zimne korytarze Ekologia: odzyskiwanie ciepła do ogrzewania przestrzeni biurowych Monitoring termowizyjny Monitoring temperatury i wilgotności
                              Hosting aplikacji
                              Technologie wirtualizacji nieustannie się rozwijają, dzisiejsze możliwości rozszerzenia jej na całą organizację i przejścia do chmury są jeszcze większe, stąd w ofercie SoftwareStudio pojawiło się HOSTING ENOVA jako usługa wynajmu oprogramowania.
                              Firma Soneta producent znanego oprogramowania enova podpsiał w 2012 roku umowę z SoftwareStudio w zakresie hostowania programu enova. Klient nie kupuje wprost tradycyjnej licencji na program, tylko wynajmuje oprogramowanie któee zainstalowane jest w chmurze i dostępne OnLine przez internet. Comiesięczne opłaty dotyczą zarówno wynajmu sprzętu, zasobów sieciowych, bezpieczeństwa, ale także samej licencji na hosting enova. Hosting enova jest ciekawą aletrnatywą dla zakupu oprogramowania, gdyż w tym wypadku nie trzeba inwestować w zakup środków trwałych i ich amortyzować, tylko wnosi się comiesięczne opłaty za faktyczne wykorzystywanie oprogramowania. Kolejnym krokiem w rozwoju hostingu prorgamu enova będzie korzystanie z systemu enova 365, czyli aplikacji ASP.net działajacej przez przeglądarkę internetową. Jako doświadczony producent oprogramowania w technologii ASP.net SoftwareStudio oferuje hosting enova 365 na serwerach wirtualnych VMware.

                                DEMO