Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.
Rola koordynatora pozwala przeglądać wszystkie dane rejestrowane przez handlowców oraz wykorzystywać raporty. Planowane wizyty Wyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla handlowców. Koordynator może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. W trakcie realizacji Wyświetla rejestr wizyt w trakcie realizacji Wykonane Wyświetla rejestr wizyt wykonanych – spotkań, które się odbyły i zostały przeniesione do tego rejestru. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Rozliczone Wyświetla rejestr wizyt rozliczonych – dokumenty przeniesione do tego rejestru stanowiące archiwum. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Anulowane Wyświetla rejestr wizyt usuniętych (przeniesionych do anulowanych) takie wizyty nie są ujmowane w raportach, ale stanowią informację jakie były plany i ile z nich zostały odwołane - niezrealizowane Baza wizyt Wyświetla rejestr wizyt handlowca z dowolnym statusem, ale bez wizyt anulowanych. Rejestr pozwala analizować dane dotyczące spotkań, odszukać spotkanie i sprawdzić zapisane w nim informacje. Sprawy bieżące Lista wizyt zaplanowanych na dzisiaj i jutro. Wizyty zrealizowane Lista wizyt zrealizowanych zapisanych w rejestrach WYKONANE oraz ROZLICZONE Zamówienia Zestawienie zarejestrowanych zamówień przez handlowców w wybranym przedziale czasowym. Plan sprzedaży Zestawienie zarejestrowanych planów zamówień (przewidywana sprzedaż) przez handlowców w wybranym przedziale czasowym z podaniem sprzedaży na najbliższe 30, 60 i 90 dni. Raporty Udostępnia moduł raportów, analizujące w wybranym przedziale czasowym i dla wybranych handlowców. UWAGA: aby użytkownik koordynator miał możliwość korzystania z raportów Administrator musi najpierw je prawidłowo zainstalować na serwerze raportów (SQL reporting services – pliki RDL) oraz odpowiednio ustawić z poziomu modułu administratora skonfigurować tablicę raportów.

Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft.
Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft. Jest to główny produkt bazodanowy tej firmy, który charakteryzuje się tym, iż jako język zapytań używany jest przede wszystkim Transact-SQL, który stanowi rozwinięcie standardu ANSI/ISO. MS SQL Server jest platformą bazodanową typu klient-serwer. W stosunku do Microsoft Jet, który stosowany jest w programie MS Access, odznacza się lepszą wydajnością, niezawodnością i skalowalnością. Przede wszystkim są tu zaimplementowane wszelkie mechanizmy wpływające na bezpieczeństwo Operacji (m.in. procedury wyzwalane). Serwer odpowiada za przechowywanie, porządkowanie i pobieranie danych, zapewnia ich integralność, bezpieczeństwo oraz zabezpiecza przed ewentualnymi konfliktami między użytkownikami. Jako, że SQL jest językiem interpretowanym, istnieje możliwość nadużyć w przypadku konstruowania zapytań z wykorzystaniem parametrów pochodzących z zewnątrz aplikacji. Szczególnie podatne na ten typ ataku są tworzone dynamicznie w oparciu o SQL-ową bazę danych serwisy internetowe. Wszystkie programy SoftwareStudio wykorzystują jaka podstawową bazę danych Microsoft SQL Server w wersji 2008.
CRM.net microsoft SQL Server (MS SQL) system zarządzania bazą danych
Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony. Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza.

Administrator programu crm.net. p>W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. Parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu. /p>p>span style="font-weight: bold;">Rola Administrator /span>/p>p>W programie specjalna rola pozwala użytkownikowi na zmianę konfiguracji parametrów działania aplikacji./p>p>strong>Użytkownicy/strong>/p>p>Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. Pozycję skorowidza należy wybrać prze kliknięcie lub zaznaczenie kursorem i potwierdzenie wyboru klawiszementer>. Dla użytkownika należy zdefiniować LOGIN, NAZWISKO, IMIĘ oraz zapisać znacznik w polu AKTYWNE. LOGIN użytkownika stanowi nazwa serwera oraz nazwa użytkownika zapisana w formie NAZWA SERWERA\NAZWA UŻYTKOWNIKA. Kartoteka użytkownika dopisywana jest przez użycie kombinacji klawiszyshift>enter>. Przy próbie dopisania użytkownika bez informacji obowiązkowych wyświetlone zostają komunikaty błędu. Kartoteka użytkownika nie zostaje dopisana. Zmiana danych użytkownika wymaga kliknięcia w wybranym (modyfikowanym) polu w celu uruchomienia edycji pola. Po wprowadzeniu modyfikacji, dane zostają zapisane przez użycie kombinacji klawiszyshift>enter>. Przy zmianie definicji roli użytkownika, nowa rola wybierana jest z listy wyświetlanej w polu ROLA. Kartoteka użytkownika usuwana jest przez użycie klawiszadelete>. Uprawnienia dostępu do poszczególnych pozycji menu definiowane są przez zapisanie lub usunięcie znacznika dla pola pozycji menu. Znacznik jest zapisywany lub usuwany przez kliknięcie pola wyboru. Zapisany znacznik oznacza uprawnienia dostępu do pozycji menu. Po dopisaniu nowego użytkownika uprawnie dostępu do pozycji menu nie są nadane. /delete>/enter>/shift>/enter>/shift>/enter>/p>p>strong>Numeracja/strong>/p>p>Menu NUMERACJA wyświetla listę typów dokumentów rejestrowanych w programie. W rejestrze aktywna jest funkcja dopisania pozycji oraz modyfikacji tabelarycznej. Pola kartoteki: /p>ul>li>AKTYWNE znacznik aktywności pozycji kartoteki, /li>li>OPIS opis pozycji, /li>li>PRZED dwa pierwsze znaki numeru dokumentu. /li>li>NUMER numer ostatniego dokumentu zapisanego w programie. /li>li>PO typ dokumentu, zapisywany w numerze dokumentu po numerze kolejnym. /li>li>ROK /li>li>TERMIN DO data, do której obowiązuje numeracja. /li>/ul>p>Przy wystawieniu dokumentu w okresie niezdefiniowanym w tabeli, automatycznie w programie zostaje dopisany wiersz dotyczący nowej numeracji dokumentów. Dotyczy to np. numeracji w nowym roku kalendarzowym. /p>p>strong>Parametry/strong>/p>p>W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. Parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu. /p>p>strong>Rodzaje wizyt/strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz standardowych rodzajów wizyt wykorzystywanych w formularzu wizyty /p>p>strong>Cel wizyty /strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz standardowych celów wizyt wykorzystywanych w formularzu wizyty /p>p>strong>Działania /strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz standardowych działań w formularzu wizyty związanych z lepszą obsługą klientów. /p>p>strong>Statusy /strong>/p>p>Pozwala zdefiniować skorowidz statusów oraz ich prezentacji graficznych za pomocą wskazanych ikon plików gif skorowidz nie powinien być zmieniany bez konsultacji z producentem. /p>p>strong>Transport /strong>/p>p>Pozwala definiować samochody wykorzystywane podczas rejestracji wizyt Raporty Tabela przeznaczona do zarządzaniem raportami udostępnianymi użytkownikom roli Koordynator. W tabeli definiuje się raporty oraz ich przyjazne nazwy z jakich będzie można korzystać. Raport zainstalowany w SQL Reporting Services wybieramy ze skorowidza dostępne są do wybrou wszystkie raporty zainstalowane w folderze crm./p>
Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.. Rola koordynatora pozwala przeglądać wszystkie dane rejestrowane przez handlowców oraz wykorzystywać raporty. Planowane wizyty Wyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla handlowców. Koordynator może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. W trakcie realizacji Wyświetla rejestr wizyt w trakcie realizacji Wykonane Wyświetla rejestr wizyt wykonanych – spotkań, które się odbyły i zostały przeniesione do tego rejestru. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Rozliczone Wyświetla rejestr wizyt rozliczonych – dokumenty przeniesione do tego rejestru stanowiące archiwum. Dokumenty z tego rejestru są uwzględniane w raportach. Anulowane Wyświetla rejestr wizyt usuniętych (przeniesionych do anulowanych) takie wizyty nie są ujmowane w raportach, ale stanowią informację jakie były plany i ile z nich zostały odwołane - niezrealizowane Baza wizyt Wyświetla rejestr wizyt handlowca z dowolnym statusem, ale bez wizyt anulowanych. Rejestr pozwala analizować dane dotyczące spotkań, odszukać spotkanie i sprawdzić zapisane w nim informacje. Sprawy bieżące Lista wizyt zaplanowanych na dzisiaj i jutro. Wizyty zrealizowane Lista wizyt zrealizowanych zapisanych w rejestrach WYKONANE oraz ROZLICZONE Zamówienia Zestawienie zarejestrowanych zamówień przez handlowców w wybranym przedziale czasowym. Plan sprzedaży Zestawienie zarejestrowanych planów zamówień (przewidywana sprzedaż) przez handlowców w wybranym przedziale czasowym z podaniem sprzedaży na najbliższe 30, 60 i 90 dni. Raporty Udostępnia moduł raportów, analizujące w wybranym przedziale czasowym i dla wybranych handlowców. UWAGA: aby użytkownik koordynator miał możliwość korzystania z raportów Administrator musi najpierw je prawidłowo zainstalować na serwerze raportów (SQL reporting services – pliki RDL) oraz odpowiednio ustawić z poziomu modułu administratora skonfigurować tablicę raportów.
Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft.. Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft. Jest to główny produkt bazodanowy tej firmy, który charakteryzuje się tym, iż jako język zapytań używany jest przede wszystkim Transact-SQL, który stanowi rozwinięcie standardu ANSI/ISO. MS SQL Server jest platformą bazodanową typu klient-serwer. W stosunku do Microsoft Jet, który stosowany jest w programie MS Access, odznacza się lepszą wydajnością, niezawodnością i skalowalnością. Przede wszystkim są tu zaimplementowane wszelkie mechanizmy wpływające na bezpieczeństwo Operacji (m.in. procedury wyzwalane). Serwer odpowiada za przechowywanie, porządkowanie i pobieranie danych, zapewnia ich integralność, bezpieczeństwo oraz zabezpiecza przed ewentualnymi konfliktami między użytkownikami. Jako, że SQL jest językiem interpretowanym, istnieje możliwość nadużyć w przypadku konstruowania zapytań z wykorzystaniem parametrów pochodzących z zewnątrz aplikacji. Szczególnie podatne na ten typ ataku są tworzone dynamicznie w oparciu o SQL-ową bazę danych serwisy internetowe. Wszystkie programy SoftwareStudio wykorzystują jaka podstawową bazę danych Microsoft SQL Server w wersji 2008. CRM.net microsoft SQL Server (MS SQL) system zarządzania bazą danych.
Za pomocą aplikacji CRM.net handlowcy z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków, a kierownictwo monitoruje ich pracę.. Zarządzanie kontaktami z klientami, ewidencja pracy handlowców i ich rozliczanie, premiowanie. Za pomocą oprogramowania CRM.net handlowcy z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków. Na podstawie wprowadzonych informacji tworzone są raporty rozliczające handlowców, porównujące zakładane plany i budżety z faktyczną realizacją zadań. program CRM handlowcy SQL.
Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.. Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony. Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza.
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.. Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na: planowane wizytyw trakcie realizacjiwykonanerozliczonewszystkie wizyty razem Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza. Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu. Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika: widok jednego dniawidok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzieńwidok miesiącawidok danego roku W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.
Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.Aplikacja dla handlowców Studio CRM.net
Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, CRM potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem.
Studio crm.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie.CRM
Program SQL - CRM.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie. Handlowiec w programie SQL ma dostęp do szeregu modułów, najważniejsze z nich to kartoteki, wizyty oraz zestawienia.Program SQL - CRM
DEMO