CRM.NET

Odszukano artykuły zawierające frazę CRM.net

SQL 2008 Server


Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft.

program magazynowy | systemy it |

CRM Koordynator


Program CRM.NET moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.

crm handlowiec |

Zarządzanie handlowcami - wizyty


Program CRM.NET pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

zarządzanie relacjami z klientami | zarządzanie zasobami ludzkimi |

CRM
crm netcrm netcrm netcrm net
net
crm netcrm net
Kalendarze
Kalendarze w programie CRM.NET mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.

Studio CRM .net
Za pomocą aplikacji CRM.NET handlowcy z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków, a kierownictwo monitoruje ich pracę.

SQL 2008 Server
Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft.

CRM Koordynator
Program CRM.NET moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.

Administrator
Administrator programu CRM.NET

Kontrola handlowców
Kontrola handlowców za pomocą programu CRM.NET to przede wszystkim badanie realizacji celów pojedynczych pracowników oraz danego regionu, rzetelna ocena ilości i efektów wizyt oraz ocena skuteczności sprzedaży. Do innych, niezwykle ważnych aspektów działania programu należy ocena efektywności poszczególnych handlowców i ich klientów, przydzielanie zadań jednorazowych oraz akceptacja zmian w trasach handlowców. Kontrola handlowców opiera się także o otrzymywanie raportów dotyczących urlopów i zwolnień. .

Kalendarze
Kalendarze w programie CRM.NET mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić im pracę, a osobie nadzorujące weryfikacją ich działań. Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszystkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza.

Handlowiec korzystający z BlackBerry
Mobilni handlowcy, pozostający większość czasu w trasie oraz u klientów zwykle nie mają zbyt wiele czasu na wypełnianie formularzy kontaktowych z klientami. W tradycyjny sposób raporty z trasy są przygotowyane w formie maili wysyłanych do pracodawcy. Nowoczesne rozwiązanie Studio CRM.NET to program, który pozwala przez przeglądarkę internetową na dostęp do systemu crm handlowca. jednak czasem potrzebe jest narzędzie jeszcze łatwiesze i dostępne pod ręką. Handlowiec wyposażony w urządzenie typu BlackBerry może bezpośrednio za pomocą mini komputera - telefonu komórkowego wprowadzić informacje dotyczące wizyty u klienta. Wdrożenie rozwiązania dla handlowców o urządzenie BlackBerry pozwala zrezygnowac w trasie z dość dużych i mało poręcznych laptopów. Ponadto w każdym miejscu handlowiec może wyjąć BlackBerry i mieć pełen dostęp do swoich danych związanych z klientem.

Kalendarz spotkań handlowca
Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza. Program CRM.NET pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. DO tego celu pryzgotowany specjalny formualrz, za pomocą któego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Rozliczenie pracy handlowca
Menadżer ustala cele handlowe dla pracowników, a system informuje handlowca czy założone cele są wykonywane. Prosta procedura umożliwia m.in. premiowanie, monitorowanie efektów pracy w poszczególnych segmentach rynku, oraz ocenę efektywności działań. Moduł programu Studio CRM.NET wykorzystuje rejestry wizyt i sprzedaży, którego analiza jest podstawą zarządzania procesami handlowymi i oceną efektywności pracy. .

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl