Integralnym elementem systemu ENOVA jest Ewidencja Środków Pieniężnych, która wspiera przede wszystkim pracę osób odpowiedzialnych za prowadzenie raportów kasowych, ewidencjonowanie wyciągów bankowych, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, windykacje należności w firmie.
System enova został wyposażony w funkcjonalność, która odpowiada za ewidencjonowanie, tworzenie i raportowanie wszystkich Operacji gospodarczych oraz dokumentów, które związane są z prowadzeniem rozrachunków, rozliczeń z kontrahentami, pracownikami, urzędami, bankami. Moduł umożliwia: wystawianie dokumentów typu Kasa Wyda i Kasa Przyjmie (KW i KP) w dowolnej walucie, sporządzanie dziennych lub okresowych raportów kasowych, obsługę nieograniczonej liczby rachunków bankowych, rejestrację wpłat i wypłat bankowych nie związanych bezpośrednio z zakupem lub sprzedażą takie jak: opłaty bankowe czy dopisane odsetki, wprowadzania przelewów w dowolnej walucie, generowanie wydruków przelewów do Urzędu Skarbowego, ZUS-u, dla kontrahentów, dla pracowników, prowadzenie raportów bankowych, Bank Przyjmie, Bank Wypłaci, weryfikację na bieżąco raportów kasowych ze stanem gotówki w kasie tworzenie dowolnej ilości tabel walut i kursów wymiany, rozrachunki z kontrahentami (w tym rozrachunki walutowe), dokumenty rozliczeniowe (noty odsetkowe, potwierdzenie sald, ponaglenia zapłaty, różnice kursowe, kompensaty) raporty o należnościach i zobowiązaniach (np. struktura wiekowa należności)

    Program Corax ERP Środki trwałe uwzględnia wymogi aktualnych przepisów prawa. Pozwala ewidencjonować wartości bilansowe i podatkowe. Ewidencja bilansowa ujmowana będzie w księgach rachunkowych a podatkowa generuje informacje dotyczące podatku dochodowego.
    Program ŚRODKI TRWAŁE uwzględnia wymogi aktualnych przepisów prawa. Pozwala ewidencjonować wartości bilansowe i podatkowe. Ewidencja bilansowa ujmowana będzie w księgach rachunkowych a podatkowa generuje informacje dotyczące podatku dochodowego. Podstawowe funkcje modułu Środki Trwałe: Prowadzenie ewidencji: środków trwałych wartości niematerialnych i prawnych inwestycji w obcych środkach trwałych wyposażenia Wprowadzanie i edycja dokumentów transakcyjnych OT przyjęcie środka trwałego LT likwidacja/sprzedaż środka trwałego WT zwiększenie/zmniejszenie wartości środka trwałego MT zmiana miejsca użytkowania środka trwałego AT zmiany w kartotece środka trwałego (stawka amortyzacji, nazwa, grupa GUS itp.) PT dokument przeszacowania/aktualizacji środka trwałego Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowaNaliczanie amortyzacji i umorzenia w trybie miesięcznym z uwzględnieniem wprowadzonych wcześniej dowodów transakcyjnychMożliwość stosowania różnych metod amortyzacji liniowa degresywna jednorazowaWyznaczanie planu amortyzacji na aktualny rok obrachunkowyWprowadzanie dokumentów comiesięcznej amortyzacji i umorzenia do Księgi Handlowej.Przeszacowanie majątku trwałego zarówno według tabeli współczynników dla grup jak i indywidualnie dla każdego środka trwałego.

    Hermes SQL - ERP moduł środki trwałe firmy Humansoft
    Opis modułu Środki Trwałe, będącego jedną z części Zintegrowanego Systemu Zarządzania humansoft HermesSQL. Moduł ten jest dość autonomiczny w stosunku do całości systemu, jednak potrafi ściśle współpracować z pozostałymi opcjami programu. Wprowadzenie środków do ewidencji nie wymaga długotrwałego wdrożenia i może być przeprowadzone przez osobę zajmująca się na co dzień naliczaniem amortyzacji. Program uwzględnia wymogi aktualnych przepisów prawa. Pozwala ewidencjonować wartości bilansowe i podatkowe. Ewidencja bilansowa ujmowana będzie w księgach rachunkowych a podatkowa generuje informacje dotyczące podatku dochodowego. Podstawowe funkcje modułu Środki Trwałe: Prowadzenie ewidencji: - środków trwałych - wartości niematerialnych i prawnych - inwestycji w obcych środkach trwałych - wyposażenia Wprowadzanie i edycja dokumentów transakcyjnych OT przyjęcie środka trwałego LT likwidacja/sprzedaż środka trwałego WT zwiększenie/zmniejszenie wartości środka trwałego MT zmiana miejsca użytkowania środka trwałego AT zmiany w kartotece środka trwałego (stawka amortyzacji, nazwa, grupa GUS itp.) PT dokument przeszacowania/aktualizacji środka trwałego Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowa Naliczanie amortyzacji i umorzenia w trybie miesięcznym z uwzględnieniem wprowadzonych wcześniej dowodów transakcyjnych Możliwość stosowania różnych metod amortyzacji - liniowa - degresywna - jednorazowa Możliwość rozpoczęcia pracy z programem w dowolnym momencie roku Wyznaczanie planu amortyzacji na aktualny rok obrachunkowy. /źródło: Humansoft/

    Dla wielu przedsiębiorców Internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami, do ich obsługi niezbędnym narzędziem staje się program magazynowy online działający przez przeglądarkę internetową Internet Explorer, Chrome, FireFox, Opera czy Safarii. .

    Program magazynowy online SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści, to platforma w technologii ASP.net wykorzystująca bazę danych MS SQL Server w wersji 2008R2 lub nowszą. Program magazynowy online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. 

    Program magazynowy online spełnia najnowsze stnadardy i wymagania stron www, jest więc zgodny z HTML5, wykorzystuje CSS3 oraz JQuery. 

    ASP.NET jest częścią platformy .NET Aby móc korzystać z aplikacji magazynowej online, należy mieć odpowiednią ilość dostępnego miejsca na dysku jakiegoś serwera WWW, na którym umieścimy naszą aplikację świadczącą usługi poprzez Internet. W systemie Windows taką usługę można uruchomić instalując Internet Information Services (IIS Server). 

    Program magazynowy online
    Dla wielu firm Internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami, do ich obsługi niezbędnym narzędziem staje się aplikacja magazynowa online działająca przez przeglądarkę internetową. Aplikacja magazynowa online uruchamiana jest przez przeglądarkę Internetową..

    Oprogramowanie SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści, to ;aplikacja magazynowa online w technologii ASP.net wykorzystująca bazę danych MS SQL Server w wersji 2008 lub nowszą.

    Aplikacja magazynowa online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej.

    Aplikacje WEBowe (www) to rozwiązania informatyczne pozwalającę na pracę za pomocą przeglądarki internetowej. ASP.NET rozwiązanie stworzone przez Microsoft, służący do budowania dynamicznych stron internetowych, aplikacji internetowych i XML-owych usług sieciowych. ASP.NET jest częścią platformy .NET

    Aby móc korzystać z aplikacji magazynowej online, należy mieć odpowiednią ilość dostępnego miejsca na dysku jakiegoś serwera WWW, na którym umieścimy naszą aplikację świadczącą usługi poprzez Internet. W systemie Windows taką usługę można uruchomić instalując Internet Information Services (IIS Server).

    Integralnym elementem systemu ENOVA jest Ewidencja Środków Pieniężnych, która wspiera przede wszystkim pracę osób odpowiedzialnych za prowadzenie raportów kasowych, ewidencjonowanie wyciągów bankowych, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, windykacje należności w firmie.. System enova został wyposażony w funkcjonalność, która odpowiada za ewidencjonowanie, tworzenie i raportowanie wszystkich Operacji gospodarczych oraz dokumentów, które związane są z prowadzeniem rozrachunków, rozliczeń z kontrahentami, pracownikami, urzędami, bankami. Moduł umożliwia: wystawianie dokumentów typu Kasa Wyda i Kasa Przyjmie (KW i KP) w dowolnej walucie, sporządzanie dziennych lub okresowych raportów kasowych, obsługę nieograniczonej liczby rachunków bankowych, rejestrację wpłat i wypłat bankowych nie związanych bezpośrednio z zakupem lub sprzedażą takie jak: opłaty bankowe czy dopisane odsetki, wprowadzania przelewów w dowolnej walucie, generowanie wydruków przelewów do Urzędu Skarbowego, ZUS-u, dla kontrahentów, dla pracowników, prowadzenie raportów bankowych, Bank Przyjmie, Bank Wypłaci, weryfikację na bieżąco raportów kasowych ze stanem gotówki w kasie tworzenie dowolnej ilości tabel walut i kursów wymiany, rozrachunki z kontrahentami (w tym rozrachunki walutowe), dokumenty rozliczeniowe (noty odsetkowe, potwierdzenie sald, ponaglenia zapłaty, różnice kursowe, kompensaty) raporty o należnościach i zobowiązaniach (np. struktura wiekowa należności)
    W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.. W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace. System daje się tak skonfigurować, aby księgowania tych dokumentów przebiegały w pełni automatycznie. Księgowanie automatyczne usprawnia pracę, a jednocześnie eliminuje większość typowych błędów popełnianych w tradycyjnej technice księgowania. Do modułu KH można również zaimportować dokumenty wystawiane w oddziałach firmy. Proces obróbki dokumentów w systemie księgowym Corax ERP można podzielić na następujące etapy. Tworzenie lub rejestrowanie dokumentów źródłowych. Realizowany jest głównie w innych modułach systemu związanych z dokumentami sprzedaży, zakupów, kosztów;Przenoszenie dokumentów do Księgi Handlowej. Realizowany jest on w opcji Funkcje administracyjne, przeniesione dokumenty do księgi nie podlegają już funkcji modyfikacji - blokada. Oznacza to, że Operator nie zdoła już poprawić faktury, która trafiła do księgi.Dekretacja dokumentów. Operacje dekretacji wykonuje się w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Wykonana może być ona automatycznie, półautomatycznie lub ręcznie.Księgowanie dokumentów. Operację księgowanie wykonujemy w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Jest to czynność nieodwracalna - powoduje zapis w dziennikach na trwałe. Operacja ta ma za zadanie nadać dokumentowi unikalny, kolejny numer w dzienniku i datę zaksięgowania. Zaksięgowane dokumenty otrzymują status K (zaksiegowany).
    Program Corax ERP Środki trwałe uwzględnia wymogi aktualnych przepisów prawa. Pozwala ewidencjonować wartości bilansowe i podatkowe. Ewidencja bilansowa ujmowana będzie w księgach rachunkowych a podatkowa generuje informacje dotyczące podatku dochodowego.. Program ŚRODKI TRWAŁE uwzględnia wymogi aktualnych przepisów prawa. Pozwala ewidencjonować wartości bilansowe i podatkowe. Ewidencja bilansowa ujmowana będzie w księgach rachunkowych a podatkowa generuje informacje dotyczące podatku dochodowego. Podstawowe funkcje modułu Środki Trwałe: Prowadzenie ewidencji: środków trwałych wartości niematerialnych i prawnych inwestycji w obcych środkach trwałych wyposażenia Wprowadzanie i edycja dokumentów transakcyjnych OT przyjęcie środka trwałego LT likwidacja/sprzedaż środka trwałego WT zwiększenie/zmniejszenie wartości środka trwałego MT zmiana miejsca użytkowania środka trwałego AT zmiany w kartotece środka trwałego (stawka amortyzacji, nazwa, grupa GUS itp.) PT dokument przeszacowania/aktualizacji środka trwałego Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowaNaliczanie amortyzacji i umorzenia w trybie miesięcznym z uwzględnieniem wprowadzonych wcześniej dowodów transakcyjnychMożliwość stosowania różnych metod amortyzacji liniowa degresywna jednorazowaWyznaczanie planu amortyzacji na aktualny rok obrachunkowyWprowadzanie dokumentów comiesięcznej amortyzacji i umorzenia do Księgi Handlowej.Przeszacowanie majątku trwałego zarówno według tabeli współczynników dla grup jak i indywidualnie dla każdego środka trwałego.
    Hermes SQL - ERP moduł środki trwałe firmy Humansoft . Opis modułu Środki Trwałe, będącego jedną z części Zintegrowanego Systemu Zarządzania humansoft HermesSQL. Moduł ten jest dość autonomiczny w stosunku do całości systemu, jednak potrafi ściśle współpracować z pozostałymi opcjami programu. Wprowadzenie środków do ewidencji nie wymaga długotrwałego wdrożenia i może być przeprowadzone przez osobę zajmująca się na co dzień naliczaniem amortyzacji. Program uwzględnia wymogi aktualnych przepisów prawa. Pozwala ewidencjonować wartości bilansowe i podatkowe. Ewidencja bilansowa ujmowana będzie w księgach rachunkowych a podatkowa generuje informacje dotyczące podatku dochodowego. Podstawowe funkcje modułu Środki Trwałe: Prowadzenie ewidencji: - środków trwałych - wartości niematerialnych i prawnych - inwestycji w obcych środkach trwałych - wyposażenia Wprowadzanie i edycja dokumentów transakcyjnych OT przyjęcie środka trwałego LT likwidacja/sprzedaż środka trwałego WT zwiększenie/zmniejszenie wartości środka trwałego MT zmiana miejsca użytkowania środka trwałego AT zmiany w kartotece środka trwałego (stawka amortyzacji, nazwa, grupa GUS itp.) PT dokument przeszacowania/aktualizacji środka trwałego Niezależna amortyzacja bilansowa i podatkowa Naliczanie amortyzacji i umorzenia w trybie miesięcznym z uwzględnieniem wprowadzonych wcześniej dowodów transakcyjnych Możliwość stosowania różnych metod amortyzacji - liniowa - degresywna - jednorazowa Możliwość rozpoczęcia pracy z programem w dowolnym momencie roku Wyznaczanie planu amortyzacji na aktualny rok obrachunkowy. /źródło: Humansoft/
    Opis - wykonanie z wysokiej jakości materiałów zapewniających trwałość użytkowania sprzętu - nowa technologia zapobiegająca brudzeniu i gnieceniu się płótna ekranu - niezawodny mechanizm pozwalający na szybkie i proste rozłożenie, - czarna ramka BB, która zwiększa kontrast oglądanego obrazu - regulacja wysokości i blokada ekranu w dowolnej pozycji - mechanizm automatycznie zwijający ekran - łatwość montażu dzięki ukrytym uchwytom montażowym - mobilność i łatwość demontażu - gwarancja najwyższej jakości przy najniższych cenach Zastosowanie: - kino domowe i ogrodowe - restauracje, hotele, bary - uniwersyteckie sale wykładowe i seminaryjne - ośrodki szkoleniowo- konferencyjne.
    Kartoteka narzędzi pozwala definiować kartoteki wykorzystywane w całym programie, w dokumentach wypożyczeń narzędzi (moduł Magazyn Narzędzi wypożyczalnia narzędzi) oraz w dokumenatch przychodu i rozchodu narzędzi (moduł zakupów, likwidacji) Magazyn Narzędzi Magazyn Narzędzi – służy do ewidencjonowania narzędzi Magazyn Materiałów Eksploatacyjnych – służy do ewidencjonowania materiałów zużywalnych tj. smarów, chłodziw itp., Magazyn BHP - służy do ewidencjonowania materiałów na potrzeby BHP, odzież ochronna, środki czystości itp.Magazyn Narzędzi
    Moduł umożliwia prowadzenie raportów kasowych i bankowych (w tym walutowych). Służy do wystawiania i drukowania kwitów KP i KW, na podstawie których sporządzany jest raport kasowy za dowolny okres oraz do ewidencji wyciągów bankowych. Rozliczenia pomagają na bieżąco śledzić stan rozrachunków z kontrahentami, (stan zobowiązań i należności). Funkcjonalność jest wzbogacona o opcje naliczania odsetek oraz drukowania not odsetkowych, ponagleń zapłaty, potwierdzeń salda i poleceń przelewu (w tym przelewów elektronicznych). Program prowadzi również ewidencję rozrachunków walutowych wraz z tabelą kursów i automatyczną ewidencją różnic kursowych bieżących i statystycznych na koniec roku. Prowadzi ewidencję dokumentów rozliczeniowych takich jak różnice kursowe, kompensaty, rozliczenie zaliczek, delegacji. Możliwe są w formie elektronicznej importy wyciągów bankowych i eksport przelewów.
    W ramach logistyki magazynowej specjalistyczne firmy zajmują się dostarczaniem rozwiązań związanych z wyposażeniem magazynu w regały magazynowe, środki transportu wewnętrznego (wózki magazynowe) oraz oprogramowanie do zarządzania procesami.Logistyka magazynowa
    W programie kartoteki magazynowe możemy podzielić na dowolne rodzaje kartotek w zależności od ich przeznaczenia. Wydzielić więc możemy grupy kartotek elektronarzędzi, maszyn budowlanych, odzieży roboczej, artykułów BHP, materiałów jednorazowego użycia, środki trwałe lub dowolne inne . Zakres zależy od definicji administratora i może być różnych w każdej firmie - w zależności od wdrożenia.Rodzaje magazynów
    Środki trwałe Humansoft – moduł programu Hermes SQL dedykowany dla firm, które zarządzają środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi. Dostarcza im dokładnej wiedzy na temat majątku przedsiębiorstwa ułatwiając planowanie i kontrolowanie kosztów w czasie. Pozwala na pełną rejestrację środków, naliczanie umorzeń i amortyzacji oraz szybkie uzyskanie informacji na temat ruchu środków i wielkości odpisów. Umożliwia przeprowadzenie aktualizacji wyceny środków trwałych oraz sporządzanie symulacyjnego przeszacowania majątku trwałego metodą grupową lub szczegółową. .
    DEMO