CRM handlowcy

Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok. system CRM, handlowcy, program, oprogramowanie dla handlowca.
crm-handlowcycrm-handlowcycrm-handlowcycrm-handlowcycrm-handlowcy
DEMO