Dopisanie nowego dokumentu

Dokumenty DMS

DOPISANIE NOWEGO DOKUMENTU - Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu, dlatego powstały systemu DMS.

Skanowanie i dołączanie dokumentów W celu dopisania nowego zapisu należy wybrać opcję dopisywania dokumentów. Nożna to zrobić na dwa sposoby: 1. Wybrać pierwszą ikonę na pasku tytułowym (obok kulki) 2. Nacisnąć myszką kulkę w lewym górnym rogu i wybrać dopisanie nowego dokumentu. Po wybraniu dopisania nowego dokumentu uzupełniamy wszystkie dane. Aby dołączyć dokumenty zeskanowane należy wybrać przycisk „Skanowanie”. Jednak, aby system mógł zapisać zeskanowane załączniki musi być określona nazwa, pod jaką będą one składowane (do nazwy dodatkowo dodawany jest na końcu czteroznakowy symbol „_xxx”, gdzie xxx jest kolejnym numerem licząc od jeden). Zasady nazewnictwa plików i sposobu uzyskiwania nazw opisano w rozdziale „Sposób tworzenia nazw skanowanych plików”.
Zapisywanie dokumentówKonfiguracja dostępu do systemu DMS SQLWindows TouchSkanowanie dokumentówSposób tworzenia nazw skanowanych dokumentówOprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw