Kiedy obuwie nie podlega reklamacji

Branża obuwnicza

KIEDY OBUWIE NIE PODLEGA REKLAMACJI - Reklamacje obuwia zdarzają się bardzo często, a wynika to z fakty eksploatacji przedmiotu objętego gwarancją.

Naturalne zużycie obuwia nawet w okresie dwóch lat od daty zakupu ( np. zużycie się fleczków ); Obuwie z wadami jawnymi ( widocznymi w momencie zakupu ) co do których można przyjąć , że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu; Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( obicia, otarcia , uszkodzenia mechaniczne); Wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy; Różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry; Przemakanie obuwia; Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
Procedura reklamacyjnaGwarancja a niezgodność z umowąObowiązki sprzedawcyGwarancjaRzeczoznawcaNumer RMA