Nadanie numeru RMA

Numer RMA reklamacji

NADANIE NUMERU RMA - Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji - Return Merchandise Authorization.

Unikalny numer RMA związany z rejestracją zgłoszenia reklamacyjnego nadawany jest w momencie rejestracji zgłoszenia za pomocą fomrularza internetowego. Procedura nadawania numeru RMA różni się w przypadku zgłoszeń indywidualnych - od osób fizycznych - które to zgłsozenia dotyczą reklaamcji bezpośrednio od konsumentów. W takim wypadku nadawny jest jeden numer RMA dla jednego artykułu. W przypadku sieci partnerów lub sieci marketów wymagane jest logowanie do systemu na podstawie uzgodnionego między stronami adresu mailowego oraz hasła. Zalogowany partner może do jednego zgłoszenia RMA dołączyć wiele różnych reklamowanych artykułów. Każda pozycja zgłsozona oznaczona jest unikalnym numerem referencyjnym, a komplet tych pozycji powiazany jest logicznie za pomocą jednego numeru RMA przesyłki dostarczanej do serwisu gwarancyjnego.
Nadanie numeru RMANumer RMAFormularz reklamacyjnyWsparcie procesu reklamacyjengoElementy systemu REKLAMACJESkanowanie dokumentówAutomatyczne wysyłanie mailiUżytkownicy