Zwiększona produktywność

Co to jest Windows Mobile

ZWIĘKSZONA PRODUKTYWNOŚĆ - Urządzenia z systemem Microsoft Windows Mobile zapewniają dostęp do potrzebnych informacji biznesowy.

Mobilność zmienia sposób wykonywania pracy. Urządzenie z systemem Windows Mobile może zwiększyć produktywność pracowników terenowych dzięki automatyzacji przepływów pracy wymagających dokumentacji papierowej. Zamiast zlecać pracownikom terenowym wypisywanie zamówień, powrót do biura i wprowadzanie zamówień do komputera, co jest czasochłonne i zwiększa ryzyko utraty danych, lepiej umożliwić im wprowadzanie danych i automatyczne przesyłanie ich do centralnej bazy danych, prawda? Pracownicy działu sprzedaży mogą lepiej odpowiadać na pytania klientów dotyczące zapasów, informacji o produktach oraz zmian cen. Osoby pracujące w terenie zaczęły sprawniej planować i wysyłać oraz terminowo dostarczać potrzebne artykuły. Większa produktywność przekłada się na większe przychody.
Niższe koszty obsługi informatycznej Ograniczenie liczby błędów Pakiet Office Mobile Platforma Windows Mobile