Metodyka wdrożenia

Wdrożenie programu w magazynie

METODYKA WDROŻENIA - Wdrożenie systemu informatycznego. Praca z komputerem składa się z czterech elementów: wprowadzenie informacji, przetworzenie, przechowywanie, udostępnianie. Wszystkie te etapy są konieczne, niezależnie od zadań jakie stawiamy maszynom cyfrowym w dowolnym przedsiębiorstwie.

Konsultanci SoftwareStudio prowadzą wdrożenia programów wg różnych metod, w tym najczęściej metodyki wdrożeniowej, pozwalającej wypracować optymalne dla danego Klienta rozwiązanie biznesowo-informatyczne, w oparciu o indywidualne podejście do jego potrzeb oraz o doświadczenie zdobyte podczas wieloletnihc wdrożeń i pracy z klientami różnrodnych branż. Metodyka wdrożenia bazuje na światowych standardach zarządzania projektami, zdefiniowanych przez organizację Project Management Institute. Metodyka ta wyróżnia się całościowym spojrzeniem na cykl życia systemów IT. Podejście to obejmuje sprawne wdrożenie systemów, ich efektywne użytkowanie, utrzymanie oraz rozwój.
Metodyka wdrożeniaOkreślenie kosztu wdrożenia programu magazynowegoHarmonogram prac wdrożeniaZakres wdrożenia programu magazynowegoIntegracja z systemem SAP R3Integracja z systemem ERP Corax HumansoftImplementacja