Rejestr narządzi

Magazyn Narzędzi

REJESTR NARZĄDZI - .

Kartoteka narzędzi pozwala definiować kartoteki wykorzystywane w całym programie, w dokumentach wypożyczeń narzędzi (wypożyczalnia narzędzi) oraz w dokumenatch przychodu i rozchodu narzędzi (moduł zakupów, likwidacji). Z menu w górnej części ekranu należy wybrać w sekcji KARTOTEKI pozycję MAGAZYNOWE. W pulpicie nawigacyjnym zostaną wyświetlone rejestry narzędzi, które można przeglądać odfiltrowane według poszczególnych kategorii. Pozycja Wszystkie-tabela daje dostęp do wszystkich kartotek asortymentowych. W rejestrach aktywne są funkcje: dopisania, edycji, podglądu kartoteki, dopisania parametrów badań, przeglądania historii obrotów magazynowych. W zakładce Dane Ewidencyjne należy z listy rozwijanej wybrać typ kartoteki, grupę, podać indeks, rodzaj narzędzia również wybieramy z listy rozwijanej. Następnie należy podać numer katalogowy, kod kreskowy, nazwę, dowolny opis oraz kod PN. W kolejnym kroku z list rozwijanych wybieramy informacje dotyczące jednostki, sposobu numeracji (chodzi o nr seryjny narzędzia), magazynu, na który dopisywana jest kartoteka, dostawcy, wydziału oraz producenta. W zakładce Dane uzupełniające należy wybrać z listy rozwijanej domyślne miejsce składowania, konto MPK (miejsca powstawania kosztów) oraz cechy narzędzia. W kolejnych polach należy wpisać cenę zakupu, cenę ewidencyjną, czas amortyzacji w miesiącach oraz czas gwarancji również podany w miesiącach. . Kartoteka narzędzi pozwala definiować kartoteki wykorzystywane w całym programie, w dokumentach wypożyczeń narzędzi (moduł narzędziownia wypożyczalnia narzędzi) oraz w dokumentach przychodu i rozchodu narzędzi (moduł zakupów, likwidacji) Magazyn Narzędzi Magazyn Narzędzi – służy do ewidencjonowania narzędzi Magazyn Materiałów Eksploatacyjnych – służy do ewidencjonowania materiałów zużywalnych tj. smarów, chłodziw itp., Magazyn BHP - służy do ewidencjonowania materiałów na potrzeby BHP, odzież ochronna, środki czystości itp. Narzędziownia pozwala definiować dodatkowe pomocnicze kartoteki: kartoteka rodzajów narzędzi (np. wiertarki, szlifierki, suwmiarki) kartoteka miejsc użytkowania (działy, budowy, stanowiska kosztów) lokalizacje magazynowe, stanowiska pracy grupy pracownicze - brygady Funkcja służy do rejestrowania opisu wszystkich narzędzi, przyrządów, sprawdzianów, środków trwałych, wyposażenia i innych przedmiotów podlegających wypożyczaniu. Identyfikator narzędzia może być nadawany automatycznie lub ręcznie przez użytkownika. Zakres funkcjonalny kartoteki może być dostosowany wg potrzeb użytkownika na danym stanowisku pracy (zakres ustalonych uprawnień pracownika - określone role). Najczęściej wykorzystywany zakres: indeks narzędzia indeks z systemu ERP indeks dostawcy numer ewidencyjny działu kontroli przyrządów pomiarowych nazwa narzędzia rodzaj narzędzia lokalizacja - miejsce składowania narzędzia identyfikator kodu kreskowego termin następnej kontroli technicznej i legalizacji narzędzia, czasookres wykonywania kontroli określenie stanów minimalnych i maksymalnych stan dostępny i stan księgowy jednostka miary cena zakupu zdjęcia opis - dowolny komentarz status narzędzia - określa czy narzędzie jest aktywne, czy zlikwidowane przypisanie odchyłki dolnej i górnej dla sprawdzianuRejestr narządzi
Rejestr narządzi

sql 2012html5 css3
przeglądarki internetowe