Skanowanie dokumentów

Dokumenty DMS

SKANOWANIE DOKUMENTÓW - .

Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu, dlatego powstały systemu DMS. Po uruchomieniu skanowania system wywołuje aplikacje skanera. Odnośnie szczegółów skanowania należy szukać w instrukcji obsługi skanera. Po zakończeniu skanowania, sterowanie zostaje zwrócone do naszej aplikacji, a zeskanowany dokument w postaci pliku (lub plików) pojawiaja się w lewym panelu. Kolejne użycie przycisku „Skanowanie” spowoduje dołączenie nowych dokumentów do listy już istniejących. Po zakończeniu wprowadzania danych i zeskanowaniu wszystkich niezbędnych załączników należy wybrać przycisk „Zapisz”. Spowoduje to utworzenie zapisu w bazie SQL oraz przegranie wszystkich wskazanych załączników do miejsca składowania. Menu podręczne panelu z załącznikami Klikając prawym przyciskiem muszy na panelu z załącznikami uzyskujemy dostęp do menu podręcznego: Dostępne opcje to: - Skanowanie – odpowiada dokładnie takiej samej akcji jak przycisk „Skanowanie” w menu; - Usuń wskazany – usuwa wskazany (lub zaznaczone) załączniki z listy załączników. - Usuń wszystkie – usuwa wszystkie załączniki - Uporządkuj pliki – przenumerowuje pliki, usuwa ewentualne „dziury” w numeracji powstałe w trakcie usuwania załączników. Funkcja jest aktywowana automatycznie, po wybraniu przycisku zapisz. Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji. System DMS o nazwie Studio Archiwizacji Dokumentów SAD.net przeznaczony jest do ułatwienia zarządzania dokumentami w firmie, urzędzie, kancelarii itp. zastosowanie skanwoania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pozwala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: - kontrola i przydzielanie uprawnień - wsparcie dla pracy grupowej - automatyczna archiwizacja dokumentów - łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów.
Skanowanie dokumentów

sql 2012html5 css3
przeglądarki internetowe
PROGRAM > WYBÓR PROGRAMU > ALL > PROGRAMY > DOKUMENTY DMS472.00