Zapisz do Excel

Drukowanie dokumentów

ZAPISZ DO EXCEL - .

Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Funkcja podglądu wydruku dokunetu pozwala w łatwy sposób eksportować dokument i zapisać go w fomracie dokumentu XLS (odczyt za pomocą programu Microsoft Excel). W górnej częsci nad podglądem dokumentu dostępna jest funkcja EXPORT, należy wybrać format pliku jako Excel XLS i uruchomić funkcje exportu. Plik zostanie utworzony, a użytkownik może wybrać nazwę pliku i miejsce gdzie zostanie zapisany. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: przejściedo pierwszej strony wydruku, przejście do strony poprzedniej, informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, przejście do strony kolejnej przejście do strony ostatniej. Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT. Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania.Zapisz do Excel
Zapisz do Excel

sql 2012html5 css3
przeglądarki internetowe
PROGRAM > WYBÓR PROGRAMU > REK > PROGRAM REKLAMACYJNY > DRUKOWANIE DOKUMENTÓW468.00