SPRAWY

System Helpdesk OTRS.

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.
2017-07-04 19:44:11
Więcej ...

Zarządzanie dokumentami.

System Archiwizacji Dokumentów pozwala w wygodny sposób gromadzić dokumenty w centralnym repozytorium.
2017-02-17 16:14:45
Więcej ...

Archiwum dokumentów.

Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum.
2017-02-17 16:01:22
Więcej ...

Sprawy bieżące.

Rejestr Spraw Bieżacych Udostępnia dokumenty oznaczone jako w trakcie pracy.
2017-02-17 15:59:02
Więcej ...

Usunięte dokumenty.

Rejestr DOKUMENTY USUNIĘTE przechowuje zarejestrowane dokumenty, których nie chcemy przechowywać, ani w rejestrze spraw bieżących, ani w archiwum.
2017-02-17 15:56:48
Więcej ...

Załączniki do sprawy.

Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące załączniki.
2017-02-17 15:54:21
Więcej ...

Skany dokumentów.

Dołączanie plików graficznych skanów dokumentów.
2017-02-17 15:53:19
Więcej ...

Kartoteki

Kartoteki.

Kartoteki nadawców, adresatów i pracowników.
2017-02-17 15:51:58
Więcej ...

Administrator systemu DMS.

Administrator programu Studio Dokumenty to rola w programie przeznaczona dla osoby odpowiedzialnej za jego konfigurację i działanie.
2017-02-17 15:48:35
Więcej ...

Zestawienie dokumentów.

Rejestr ZESTAWIENIA wszystkich archiwizowanych dokumentów.
2017-02-17 15:41:33
Więcej ...

CRM Koordynator.

Program crm.net moduł koordynator przeznaczony jest dla menadżera odpowiedzialnego za mobilnych handlowców.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Helpdesk.

OTRS jest systemem typu HelpDesk umożliwiającym koordynację wsparcia udzielanego klientom firmy lub organizacji. Historycznie system był przeznaczony głównie do obsługi zgłoszeń przychodzących przez email, ale umożliwia także łatwą rejestrację przez WWW, lub śledzenie zgłoszeń telefonicznych (call center).Helpdesk OTRS
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Studio Archiwizacji Dokumentów SAD.

Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. metody przechowywania dokumentów w postaci elektronicznej - archiwizacja - system DMS
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Szef sprzedaży.

Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Archiwizacja dokumentów.

Program umozliwia rejestrowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Zarejestrowane dokumenty są odpowiednio klasyfikowane, następuje nadanie numeru zbudowanego w oparciu o klasyfikację dziesiętną (na numer składają się następujące informacje: symbol jednostki organizacyjnej, symbol klasyfikacji dziesiętnej, kolejny numer sprawy, kolejny numer akt sprawy, rok).
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS.

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

DEMO